Shandyquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
kak, bedtijd, maar mn shandy is nog niet op....
Ruilen voor mijn crematie morgenochtend??quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat is ook weer waar. het eerstvolgende dat ik moet doen is dinsdagavond, dan moet ik naar Bert Visscher!
ik drink het ieder weekendquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:57 schreef Krambo het volgende:
[..]
Shandydat kregen wij 'vroegah' op oudjaarsavond
ik leef nog dus ik hoef nog niet gecremeerd te worden. maar bedankt voor t aanbod.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ruilen voor mijn crematie morgenochtend??
Dat dat nog bestaat joh, misshien maar eens een paar flesjes halen *jeugdsentiment*quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik drink het ieder weekendblijft lekker
Jammer... Dan moet ik zelfquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik leef nog dus ik hoef nog niet gecremeerd te worden. maar bedankt voor t aanbod.
hier in Leeuwarden hebben ze het bij SuperdeBoer en bij Poiesz. vooral in blikjes. vandaag bij SuperdeBoer zelfs een hele Display ermee ingerichtquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat dat nog bestaat joh, misshien maar eens een paar flesjes halen *jeugdsentiment*
sorryquote:
Ach... Het is er vast warmer dan buiten. En gratis koffie met cakequote:
hhmmzz, de locale SDB is hier ge-c1000'd, en daar hebben ze het niet volgens mijquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hier in Leeuwarden hebben ze het bij SuperdeBoer en bij Poiesz. vooral in blikjes. vandaag bij SuperdeBoer zelfs een hele Display ermee ingericht
rasoptimistquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach... Het is er vast warmer dan buiten. En gratis koffie met cake
gewoon rellen! en andes kom je maar halen, heb nog 5 blikjesquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:02 schreef Krambo het volgende:
[..]
hhmmzz, de locale SDB is hier ge-c1000'd, en daar hebben ze het niet volgens mij
mwa, beetje ver fietsen vanuit Venlo en zo needy ben ik ook weer niet..quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon rellen! en andes kom je maar halen, heb nog 5 blikjes
Oh ja, Giel. Kan de tv eindelijk weer van radio naar beeldquote:
das idd een tyfuseindquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:03 schreef Krambo het volgende:
[..]
mwa, beetje ver fietsen vanuit Venlo en zo needy ben ik ook weer niet..
begint de Freaknacht niet pas tegen half 2 op tV?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, Giel. Kan de tv eindelijk weer van radio naar beeld
Stenders heeft nog steeds de cam op de gang gericht begrijp ik? (of ben je een Giel groupie?)quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, Giel. Kan de tv eindelijk weer van radio naar beeld
Ik bedoelde dat ik dan wat anders ga kijken, ik vind Giel niet zoveel aan in de nachtquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
begint de Freaknacht niet pas tegen half 2 op tV?
Absoluut niet!quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
Stenders heeft nog steeds de cam op de gang gericht begrijp ik? (of ben je een Giel groupie?)
Ook nog in mijn Freaknacht de Paul?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:06 schreef Paul het volgende:
Misschien dat ik weer eens mijn mattie Giel ga bellen vannacht
als je je piemel maar in je broek laat!quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:06 schreef Paul het volgende:
Misschien dat ik weer eens mijn mattie Giel ga bellen vannacht
Ach so, verkeerd begrepen danquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut niet!![]()
Ik bedoelde dat ik ga zappen. Ik heb digitale radio/tv
Zal ik de cam aandoen, dan krijg ik kuddo's op geenstijlquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je je piemel maar in je broek laat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |