jepquote:
pfoe, dat heb ik gemist dus ik heb geen idee. de cam staat iig op 3fm-logo dus we zien Bart niet!quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:12 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Oke, waarom deed Sander dan alsof hij Bart zag?
Of is Bart nu wel in de studio?
Haha, Sander deed net alsof hij Bart zag en begroette hem. Volgens mij zei Coen nog dat Bart er helemaal klaar voor was, alsof er een DJ-set stond.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pfoe, dat heb ik gemist dus ik heb geen idee. de cam staat iig op 3fm-logo dus we zien Bart niet!
volgens mij was dat 99problems van JayZquote:
ola Minthy,quote:
En mijn bitch eend one..quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij was dat 99problems van JayZ
Oja, daar ga jij heen he vanavond..quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ola Minthy,
De Staat begon vorige week toch rond half 10? en weet je ook hoe laat ze ong klaar waren? uurtje of 11?
ja! en ik ga proberen in de kleedkamer te komen zodat ik Torre kan pijpenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, daar ga jij heen he vanavond..
Pfff... Ik heb geen horloge. Volgens mij stond ik rond middernacht weer buiten. Het kan zijn dat ze zelfs nog later dan 21.30 begonnen, er zat aardig veel tijd tussen het voorprogramma en het optredenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ola Minthy,
De Staat begon vorige week toch rond half 10? en weet je ook hoe laat ze ong klaar waren? uurtje of 11?
ah, dank je. weet ik dat ik iig met een gerust hart EW kan afluisteren en waarschijnlijk ook nog een groot stuk stenders popquiz meepikquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Pfff... Ik heb geen horloge. Volgens mij stond ik rond middernacht weer buiten. Het kan zijn dat ze zelfs nog later dan 21.30 begonnen, er zat aardig veel tijd tussen het voorprogramma en het optreden
Been there, done that... Twicequote:Op vrijdag 16 december 2011 18:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja! en ik ga proberen in de kleedkamer te komen zodat ik Torre kan pijpen
jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:27 schreef gerbenp het volgende:
Hoe zit het nu met de mix? Komt het op 101tv nou of alleen op 3FM?
hele mond vol?quote:
Is ew eerder afgelopen dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, dank je. weet ik dat ik iig met een gerust hart EW kan afluisteren en waarschijnlijk ook nog een groot stuk stenders popquiz meepik
nee, de mix is opgenomen. twitterde Bartje een paar dagen geleden alquote:
om 21u. dan Sandstormjaarmixquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, de mix is opgenomen. twitterde Bartje een paar dagen geleden al
Ah.quote:
Viel mee, ik had zelf wat cruesli meegenomen van huis voor een krokantjequote:
ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Viel mee, ik had zelf wat cruesli meegenomen van huis voor een krokantje
quote:
Echt hequote:Op vrijdag 16 december 2011 18:36 schreef Paul-89 het volgende:
Hij zat 3 maanden geleden met de vrachtwagen op de A2, lekker relevant.
het zijn de "leukste" verzoekjes van 2011 lieve schatquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:36 schreef Qunix het volgende:
waarom "3 maanden geleden"
Is hij inspiratieloos of lui om niet een herhaling uit te zenden?
Ah.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het zijn de "leukste" verzoekjes van 2011 lieve schat
Ja, Nirvanaquote:
ach, dan ga je hierna Ekstra Weekend alleen maar meer waarderenquote:
Gerard in een gekke bui?twitter:MrsEkdom twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 18:42:03Op zoek naar een dementerende dame met rood haar, 85 jaar.. is de weg kwijt #burgernet #Soest reageer retweet
sing Hallelujah!quote:
dat doe je goed!quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:50 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit ondertussen voor te bereiden voor zondag, zowel qua site (laatste bugjes fixen) + werkplek in Leiden
Airport Express WIFI-netwerk 'MediaJunkies On Tour' staat iig alvast ingesteld. Inpluggen en werken dus daar.
Klopt, heb de volledige eindejaarsprogrammering al gezien. 1 januari is een zondag, dus dance-nacht... en die gaat grotendeels gewoon door.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat doe je goed!
en ik heb vandaag vernomen dat er geen oliebollenradio is
vinnik jammerquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, heb de volledige eindejaarsprogrammering al gezien. 1 januari is een zondag, dus dance-nacht... en die gaat grotendeels gewoon door.
Het is niet héél slecht... Maar 'goed' is het ook nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:56 schreef themauster het volgende:
Het zal wel aan mijn alcoholgehalte liggen maar Bart Arens is goed bezig vanavond.
St. Juttemis dus?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:02 schreef themauster het volgende:
Zo Ekstra Weekend sla ik over dat ga ik weer eens kijken als er nieuwe items komen.
Wellicht handig om erbij te vermelden dat dat een tweet van Michiel is... anders denkt men dat jijzelf een nieuwe bril hebt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:03 schreef Qunix het volgende:
Zometeen op 101TV in @ekstraweekend de premiere van m'n nieuwe bril.
Bedoel ik...quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wellicht handig om erbij te vermelden dat dat een tweet van Michiel is... anders denkt men dat jijzelf een nieuwe bril hebt.
Qunix is NIET Michiel???quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wellicht handig om erbij te vermelden dat dat een tweet van Michiel is... anders denkt men dat jijzelf een nieuwe bril hebt.
en de kortste EW vermoed ik...quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:06 schreef Sirolf het volgende:
Goed, is dit het langste NOS op 3-bulletin ooit?
Update jij de Requestlijst op 3FMFan nog?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:50 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit ondertussen voor te bereiden voor zondag, zowel qua site (laatste bugjes fixen) + werkplek in Leiden
Airport Express WIFI-netwerk 'MediaJunkies On Tour' staat iig alvast ingesteld. Inpluggen en werken dus daar.
Sinds wanneer is 101TV niet meer gratis (bij UPC)?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:03 schreef Qunix het volgende:
Wilde eigenlijk een heel nieuw ding bouwen, maar heb er simpelweg geen tijd meer voor...quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Update jij de Requestlijst op 3FMFan nog?
Ik heb hem nooit gratis gezien?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 101TV niet meer gratis (bij UPC)?
RAAR!quote:
Dat zie jij goed!quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:09 schreef alors het volgende:
Michiel heeft een nieuwe bril, of is dat al lang zo?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:09 schreef alors het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:03 schreef Qunix het volgende:
Vanavond de premiere van z'n nieuwe bril. Beetje Rabbering-alike...quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:09 schreef alors het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:10 schreef 3rdRock het volgende:
Welke 3fm-dj speelde vroeger in The Beatles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:10 schreef 3rdRock het volgende:
Welke 3fm-dj speelde vroeger in The Beatles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Valt nog wel meequote:Op vrijdag 16 december 2011 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanavond de premiere van z'n nieuwe bril. Beetje Rabbering-alike...
Even citeren voor de mensen die hem niet zo snel kunnen overnemenquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:14 schreef alors het volgende:
Die aftiteling, al die namen en dan C. Ameraman
quote:Rammediebambambammie! Je kijkt en luistert en luistert en kijkt naar de Aller aller aller laatste Ekstra Weekend! van 2011, want in 2012 zijn er ook gewoon vrijdagavonden• Vandaag in de studio: Michiel Stekstra en Hans Weekend. Tjibbe Tjibsma is er ook, en volgens 3fm.nl/ekstraweekend een bekende artiest, wist ik het maar, ik weet het niet • Twatter vrolijk naar #ekstraweekend, smsen kan naar driedrie driedrie en poststukken mogen naar NTR/3FM t.a.v. Ekstra Weekend Postbus 29000 1202MA te Hilversummie • Omdat het de laastste uitzending is, maar eens een aftiteling met een bedankje aan alle helden van tv: Django Agterberg, Kees Bot, Rene Kok, Sjoerd van den Berg, Edwin van de Akker, Ilse de Boer, Edwin Siahaijajajajajajajajajajajajajajaja, Jan Willem Schram, Het Raam, Vinkevision, Patrick Verlouw, Robin Buzepol, Huub Brons, Eric Limburg, Nikki Fabery de Jonge, Robin Engbrenghof, Tjerk Muilwijk, Gert-Jan Bleumink,Rik Beekwilder, de Kerstboom, Nick Bokkerink, Tom Winia, Patrick Carelsz, C.Ameraman, YOUP kruijsduijk, het ontplofcentrum, Machlon Hurulean, Johan van de Ven, iedereen die ik vergeten ben en wel eens een camera in zijn handen heeft gehad enuiteraard: 3FM, NTR, 101tv, Opperhoofd geitenbreier TV en fulltime superheld: HENRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, De stem van het station, de gasten die we in de meest onmogelijke posities mochten filmen, Hans Weekend en Michiel Stekstra en last en
twitter:ekstraweekend twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 19:16:18Haha, de tijdbalk op 101TV staat op 8.34 uur:) Wordt aan gewerkt. reageer retweet
hoe kom je daar nu weer aan??quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:16 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Even citeren voor de mensen die hem niet zo snel kunnen overnemen
[..]
Ze roepen deze data ergens van op (XML). Iets met gokken van de linkquote:
geen ideequote:Op vrijdag 16 december 2011 19:18 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ze roepen deze data ergens van op (XML). Iets met gokken van de link. Weet niet of de link hier openbaar mag gemaakt worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know, die is idd HEUL erg simpel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:18 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ze roepen deze data ergens van op (XML). Iets met gokken van de link. Weet niet of de link hier openbaar mag gemaakt worden?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:20 schreef gerbenp het volgende:
Playlist:
Sandstorm 3FM Yearmix 2011!Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:JaapJansen twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 19:21:40The Beach Boys bevestigen comeback: http://t.co/mSyl4MR7 reageer retweet
Woooow!quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:22 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:JaapJansen twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 19:21:40The Beach Boys bevestigen comeback: http://t.co/mSyl4MR7 reageer retweet
Ach, hij werkt goed toch? Gewoon alles leeghalen en 2010 in 2011 veranderen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk een heel nieuw ding bouwen, maar heb er simpelweg geen tijd meer voor...
Hoop ik morgen nog een gaatje voor te kunnen vinden.
idem dito!quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, hij werkt goed toch? Gewoon alles leeghalen en 2010 in 2011 veranderen.
Fijne avond mensen, tot morgen
Ik zie op dit moment alleen Bouncer kans maken. De rest is gewoon te oud of saai.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
De vraag is, wat is deze sr de megahit... Ik ben wel een beetje uitgekeken op bouncer.
geen MH, maar Bouncer kan wel eens het dj-oppepanthem worden ja. of jumpstart van These Kids wear Crowns (oid)quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
De vraag is, wat is deze sr de megahit... Ik ben wel een beetje uitgekeken op bouncer.
Ik durf te wedden dat het These Kids Wear Crowns - Jumpstart wordt, Bouncer is inderdaad al een beetje over zijn top.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
Gewoon weer skiddilly proberen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment alleen Bouncer kans maken. De rest is gewoon te oud of saai.
Pelican van de Maccabees is een favoriet van Coen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:30 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat het These Kids Wear Crowns - Jumpstart wordt, Bouncer is inderdaad al een beetje over zijn top.
aub niet zegquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:30 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat het These Kids Wear Crowns - Jumpstart wordt, Bouncer is inderdaad al een beetje over zijn top.
Nee joh! Ik vind het juist heel geschikt als anthem...quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
aub niet zegnet even geluisterd, wat een bagger is dat...
Bleuh, agh, beter dan the wombats zal het toch niet meer worden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:34 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nee joh! Ik vind het juist heel geschikt als anthem...
of Chelsea Daggerquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bleuh, agh, beter dan the wombats zal het toch niet meer worden.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:21 schreef DohanJerksen het volgende:
Zo mensen,
Al vroeg klaar met werken vanmiddag;
4 kratjes bier gehaald voor 7,- per stuk (actie van lokale Plus);
Morgen naar het voetballen en daarna op stap met vrienden zonder de vrouwen;
Zondag naar Coldplay in Antwerpen;
Maandag een dagje vrij!
Ik zeg *PLOP* WEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEENDDDDD!!!!!
[ afbeelding ]
Ik moet twee jaar afkicken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:37 schreef Piles het volgende:
Ik bedenk me net dat ik dit jaar voor het eerst wel eens naar het Glazen Huis zou kunnen gaan.
nee, dat denk ik niet. die fout hebben ze met Van Loon al gemaakt en dat was voldoendequote:Op vrijdag 16 december 2011 19:37 schreef naatje_1 het volgende:
Agh, na Jordy van Loon kan Zanger Rinus ook best megahit worden.
Ik ben van mening dat Zanger Rinus groter is dan van Loon hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat denk ik niet. die fout hebben ze met Van Loon al gemaakt en dat was voldoende
in lichaamslengte iig wel jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat Zanger Rinus groter is dan van Loon hoor.
Van Loon is nooit MH geweest.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat denk ik niet. die fout hebben ze met Van Loon al gemaakt en dat was voldoende
nee oekel! naatje bedoelde DJ-oppep-anthemquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Van Loon is nooit MH geweest.
Ondertussen zie ik de RDS voor 21-22u al klaar staan.
_3FM_NTR | JAARMIX_ | 2011_3FM | DJ_SAND_ | __STORM_ | ___3FM__ | JAARMIX_ | 2011_3FM | DJ_SAND_ | __STORM_
Dat is geen megahit, dus feitelijk onjuist.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee oekel! naatje bedoelde DJ-oppep-anthem
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Van Loon is nooit MH geweest.
Ondertussen zie ik de RDS voor 21-22u al klaar staan.
_3FM_NTR | JAARMIX_ | 2011_3FM | DJ_SAND_ | __STORM_ | ___3FM__ | JAARMIX_ | 2011_3FM | DJ_SAND_ | __STORM_
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is geen megahit, dus feitelijk onjuist.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:38 schreef naatje_1 het volgende:
Ik bedoel ipv megahit natuurlijk anthem.
overal in dit topic waar Naatje met betrekking tot het Glazen Huis Megahit zei bedoelde hij Oppep-Anthem. Stop de Tijdquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is geen megahit, dus feitelijk onjuist.
Gok dat dat gewoon eerder beëindigt gaat worden. Niet interessant om daar beeld bij te hebben nml...quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:44 schreef gerbenp het volgende:
[..]. En wat gebeurd er met 101TV tussen 21-22 eigenlijk?
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
Heuj, 101TV site is vernieuwd*duwt steen weg*
Net ziek geweest.quote:
Volgens mij bij vrijwel alle anthems behalve Jordy van Loon gebeurd ja.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, anthem is toch meestal na glazen huis megahit?
Is volgens mij nog niet zo lang geleden aangepast. Had 'm ook nog niet gezien...quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
Heuj, 101TV site is vernieuwd*duwt steen weg*
Probeer het.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Zou een kaart geadresseerd aan 'Die idioten van de vrijdagavond, Peperbus 1e etage' ook aankomen trouwens?
ja! dan kan ik er nog heen ook!quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
OUR HOUSE, IN THE MIDDLE OF OUR STREET!
twitter:sander3fm twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 20:05:50Net wakker, om 22u draaien in de @StairwayUtrecht en daarna de vrijdag freaknacht op #3fm vanaf 04u. Knallen! reageer retweet
ah, is die vraag ook weer beantwoordquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:sander3fm twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 20:05:50Net wakker, om 22u draaien in de @StairwayUtrecht en daarna de vrijdag freaknacht op #3fm vanaf 04u. Knallen! reageer retweet
Pas ik 'm gelijk even aan in de programmering.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
ze zijn te laat voor de wisseling van de wacht
#lekkerblijvenzitten zei Michiel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
ze zijn te laat voor de wisseling van de wacht
dat moet toch halverwege de show?quote:
In principe half 9quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat moet toch halverwege de show?
twitter:robinvanarkel twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 20:16:25Verrek, de tijd is gemaakt! #3FM #EkstraWeekend http://t.co/hmttW6Nh reageer retweet
Elk doelpunt in eredivisie 250 euro?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:17 schreef Paul-89 het volgende:
Er is zojuist gescoord in de eredivisie dus dat is alvast 250 eurie voor SR.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Elk doelpunt in eredivisie 250 euro?
de MH staat ook al eeuwen op Lana del Rey geloof ikquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
Sirolf, die freak elf op 3fmfan.nl wordt niet echt up to date gehouden heh?
Klopt, geen tijd voor/zin in... en daarnaast vergeet ik het ook nog eens steeds.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
Sirolf, die freak elf op 3fmfan.nl wordt niet echt up to date gehouden heh?
quistnie dat Domien een bril heeft!twitter:Domien twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 20:18:02Morgen ook op jacht naar een nieuwe bril. #EkstraWeekend #3FM reageer retweet
Hij wil erbij horen, duhquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
quistnie dat Domien een bril heeft!twitter:Domien twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 20:18:02Morgen ook op jacht naar een nieuwe bril. #EkstraWeekend #3FM reageer retweet
Je wist niet dat hij vroeger de tweelingbroer van Harry Potter was?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
dat was ik al...of van Jamai...quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Je wist niet dat hij vroeger de tweelingbroer van Harry Potter was?
Domien heeft jaaaaaaaarenlang een bril gedragen, maar sinds een paar jaar heeft 'ie nu bijna non-stop lenzen in.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
och ja, bij Quattro had ik ook een bril!quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien heeft jaaaaaaaarenlang een bril gedragen, maar sinds een paar jaar heeft 'ie nu bijna non-stop lenzen in.
Ik van Jantje Smit ik weet niet wat erger isquote:
quote:
twitter:
zat ooit een verjaardag van de oma van mn ex, zegt zo'n oud wijf ineens tegen mij, in het plat Hogelands,: "jij lijkt op Jamai". toen heb ik bijna zelfmoord gepleegdquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik van Jantje Smit ik weet niet wat erger is
Exact.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Volgens mij zit Domien elke vrijdagavond huilend in een hoekje met een kussen in zijn armen te mokken omdat hij niet in de studio zit. En als hij er wel bij is als bankgast zie je het gewoon aan zijn gezicht dat hij trots is dat hij erbij is.
ik haal em begin volgend jaar. doe mee aan t Hans Anders-plan en mag eens in de 2 jaar uitzoekenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:24 schreef alors het volgende:
[..]Half Nederland haalt voor het einde van het jaar nog een bril, iets met aftrekbaarheid...
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:
[..]
zat ooit een verjaardag van de oma van mn ex, zegt zo'n oud wijf ineens tegen mij, in het plat Hogelands,: "jij lijkt op Jamai". toen heb ik bijna zelfmoord gepleegd
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hier hebben we toch de 'anthem' van SR11?
Ik stem voor!quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hier hebben we toch de 'anthem' van SR11?
ik vind het ook prima.quote:
Na die pijnlijke 11de van november, is het mijn Dyanne niet meer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het ook prima.
he Heloef, je Dyanne heeft met een Pownedredacteur gezoend!
arm jongquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Na die pijnlijke 11de van november, is het mijn Dyanne niet meer.
Ach het went, al vrouwen die ik leuk vind zijn gestoord, bezet of in een combo.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
arm jongach, je hebt iig dr tetters nog kunnen zien
![]()
Geen voetbaluitslagen voor Studio Sportquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
500 euro and still counting. (door doelpunten enzo)
Waar zie je een uitslag?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Geen voetbaluitslagen voor Studio Sport
Al vanaf de eerste seconden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:48 schreef Tourniquet het volgende:
Ben Ode to the Bouncer al spuugzat eigenlijk.
ehm nee.....Hitler?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:55 schreef FZN05 het volgende:
Wisten jullie al dat er op de dinsdag waarschijnlijk een special guest is bij het Glazen Huis? Gewoon op het plein!
Laat me eens raden je gaat het niet zeggenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:55 schreef FZN05 het volgende:
Wisten jullie al dat er op de dinsdag waarschijnlijk een special guest is bij het Glazen Huis? Gewoon op het plein!
Jawel hoor!quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Laat me eens raden je gaat het niet zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:56 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Jawel hoor!
Het is...Wow Wow te gek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:56 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Jawel hoor!
Het is...zo, dat was een anticlimax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Dat wordt binnenblijven die dag...quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:55 schreef FZN05 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |