Het is niet héél slecht... Maar 'goed' is het ook nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:56 schreef themauster het volgende:
Het zal wel aan mijn alcoholgehalte liggen maar Bart Arens is goed bezig vanavond.
St. Juttemis dus?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:02 schreef themauster het volgende:
Zo Ekstra Weekend sla ik over dat ga ik weer eens kijken als er nieuwe items komen.
Wellicht handig om erbij te vermelden dat dat een tweet van Michiel is... anders denkt men dat jijzelf een nieuwe bril hebt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:03 schreef Qunix het volgende:
Zometeen op 101TV in @ekstraweekend de premiere van m'n nieuwe bril.
Bedoel ik...quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wellicht handig om erbij te vermelden dat dat een tweet van Michiel is... anders denkt men dat jijzelf een nieuwe bril hebt.
Qunix is NIET Michiel???quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wellicht handig om erbij te vermelden dat dat een tweet van Michiel is... anders denkt men dat jijzelf een nieuwe bril hebt.
en de kortste EW vermoed ik...quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:06 schreef Sirolf het volgende:
Goed, is dit het langste NOS op 3-bulletin ooit?
Update jij de Requestlijst op 3FMFan nog?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:50 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit ondertussen voor te bereiden voor zondag, zowel qua site (laatste bugjes fixen) + werkplek in Leiden
Airport Express WIFI-netwerk 'MediaJunkies On Tour' staat iig alvast ingesteld. Inpluggen en werken dus daar.
Sinds wanneer is 101TV niet meer gratis (bij UPC)?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:03 schreef Qunix het volgende:
Wilde eigenlijk een heel nieuw ding bouwen, maar heb er simpelweg geen tijd meer voor...quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Update jij de Requestlijst op 3FMFan nog?
Ik heb hem nooit gratis gezien?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 101TV niet meer gratis (bij UPC)?
RAAR!quote:
Dat zie jij goed!quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:09 schreef alors het volgende:
Michiel heeft een nieuwe bril, of is dat al lang zo?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:09 schreef alors het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:03 schreef Qunix het volgende:
Vanavond de premiere van z'n nieuwe bril. Beetje Rabbering-alike...quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:09 schreef alors het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |