twitter:
zat ooit een verjaardag van de oma van mn ex, zegt zo'n oud wijf ineens tegen mij, in het plat Hogelands,: "jij lijkt op Jamai". toen heb ik bijna zelfmoord gepleegdquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik van Jantje Smit ik weet niet wat erger is
Exact.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Volgens mij zit Domien elke vrijdagavond huilend in een hoekje met een kussen in zijn armen te mokken omdat hij niet in de studio zit. En als hij er wel bij is als bankgast zie je het gewoon aan zijn gezicht dat hij trots is dat hij erbij is.
ik haal em begin volgend jaar. doe mee aan t Hans Anders-plan en mag eens in de 2 jaar uitzoekenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:24 schreef alors het volgende:
[..]Half Nederland haalt voor het einde van het jaar nog een bril, iets met aftrekbaarheid...
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:
[..]
zat ooit een verjaardag van de oma van mn ex, zegt zo'n oud wijf ineens tegen mij, in het plat Hogelands,: "jij lijkt op Jamai". toen heb ik bijna zelfmoord gepleegd
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hier hebben we toch de 'anthem' van SR11?
Ik stem voor!quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hier hebben we toch de 'anthem' van SR11?
ik vind het ook prima.quote:
Na die pijnlijke 11de van november, is het mijn Dyanne niet meer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het ook prima.
he Heloef, je Dyanne heeft met een Pownedredacteur gezoend!
arm jongquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Na die pijnlijke 11de van november, is het mijn Dyanne niet meer.
Ach het went, al vrouwen die ik leuk vind zijn gestoord, bezet of in een combo.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
arm jongach, je hebt iig dr tetters nog kunnen zien
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |