voor de diaree kan ik niks doen/zeggen behalve neem een diarree remmer in.quote:Op zondag 18 december 2011 15:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ohja, waar ik hier voor kwam:
Wie heeft er een instant gouden tip voor me om zsm te kalmeren?
Morgen moet ik naar de Arbeidsdeskundige, heb al 2 dagen diaree...
Norrit! Verder ademhalingsoefeningen misschien?quote:Op zondag 18 december 2011 15:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ohja, waar ik hier voor kwam:
Wie heeft er een instant gouden tip voor me om zsm te kalmeren?
Morgen moet ik naar de Arbeidsdeskundige, heb al 2 dagen diaree...
Als diacure je helpt om controle te krijgen over je diarree is dat meteen winst.quote:Op zondag 18 december 2011 16:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb wel Diacure in huis, zal er zo eens 1 in gaan nemen, al ben ik niet zo van de chemische middelen..
Ik weet zelf eigenlijk ook goed wat ik moet doen (dus ademhalingsoefeningen) maar mijn angstgedachten nemen het de laatste dagen over..
De spanning van die afspraak is echt heel groot.
Mijn angstklachten waren de laatste maanden behoorlijk goed onder controle, totdat de WIA/WAO keuring in zicht kwam met bijbehorende onzekerheid en instabiele situatie mbt inkomen.
Nu heb ik een enorme terugval helaas en moet ik weer een aantal stappen terug doen.
Bedankt voor de tips!
Volgens mij betekent dat dat je arts je 80/100 % procent ongeschikt vind. Of hij weet niet precies hoe het werkt. Volgens mij als je een voortijdig wao aanvraagt hoef je niet gekeurd. Ik ben in ieder geval niet door een arbeidsdeskundige gezien, omdat ik de WAO na een jaar al aanvroeg op advies van de artsen. PM maar als je meer wilt weten.quote:Op zondag 18 december 2011 16:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ja dat is ook zo, na morgen weet ik meer.
Er zijn alleen een paar tegenstrijdigheden waar ik geen rust over kan vinden en dat dus al weken door mijn hoofd spookt:
In het verslag van de keuring vd arts staat dat de arts mij 100% arbeidsongeschikt vindt.
Echter in de folder staat, wanneer je 100% arbeidsongeschikt wordt bevonden, dat je dan GEEN afspraak met een Arbeidsdeskundige krijgt. Die afspraak heb ik morgen dus wel.
En nog een paar vragen die door mijn hoofd blijven gaan..
En zie dan maar de rust te blijven bewaren......................................
ik zit hier vrijwillig, ben al 10 dagen stabiel, goed op medicatie, en niemand ziet noodzaak of nut tot het volgen van therapie. Dus gewoon terug naar mijn 2wekelijks babbeltje met psychotherapeut en de andere 2 weken met de psychiater.quote:Op zondag 18 december 2011 18:45 schreef Sylvana het volgende:
@Seasushi wat fijn dat je naar huis mag! Maar hoezo hevig je zelf besloten dat je met ontslag kunt?
Nu je het zegt, ik had ooit gigantische diarree, en later (1 week later was er toen een bacterie gevonden bij mij), maar toen moest ik cola met zout drinken...quote:Op zondag 18 december 2011 20:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als je last hebt van diarree, drink cola light, Hoe het precies werkt weet ik niet, ik kreeg de tip ooit van een ehbo-er en het werkt!
----------knip------
Vochtbalans?quote:Op zondag 18 december 2011 20:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik had ooit gigantische diarree, en later (1 week later was er toen een bacterie gevonden bij mij), maar toen moest ik cola met zout drinken...maar het was wel effectief, want de diarree werd iets minder en het helpt je om ik weet niet wat op peil te houden
Dat ligt er maar net aan hoeveel caffeine je normaal binnen krijgt natuurlijk! ik zou nog meer stress krijgen zonder caffeine, maar seieus je hoeft geen liter te drinken, 1 glas kan wonderen doen!quote:Op zondag 18 december 2011 20:33 schreef STING het volgende:
Als diarree de oorzaak is van stress, zou ik iig cola niet aanraden. De cafeïne versterkt het effect van de stress alleen maar
Klinkt goedquote:Op zondag 18 december 2011 21:14 schreef Murmeli het volgende:
Zo.... druk weekend gehad! Nu in trein naar huis, en dan ga ik naar bed. Ben kapot. Maar wel tevreden, geen rare dingen gebeurd of nare gedachten of weet ik wat.
Gelukkig heb ik ma en di geen plannen. Ff beetje relaxen
iedereen heeft wel wat schema's, de vraag is alleen hoeveel last je er van hebt. en welke dus op de voorgrond zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oké is goed, zal wel even kijken danEn stuur anders maar een keer een PM ofzo
Edit: heb even snel gelezen en lijkt het een beetje op transactionele analyse, met kind-ouder-volwassen gedachten en gedrag etc? Klinkt iig wel als een interessante therapie. Alleen geloof ik niet dat er Borderline uit mijn persoonlijkheidsonderzoek gaat komen...
Edit2: Hmm, na al die schema's bekeken te hebben die op die website staan, kom ik tot de conclusie dat de meeste schema's wel op mij van toepassing zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |