Oké is goed, zal wel even kijken danquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:34 schreef Nyota het volgende:
Omdat ik nu echt weg moet, vraag ik je even te googlen if you don't mind.
Uit m'n hoofd: Www.moeilijkemensen.nl geeft ook een aardige indruk.
Ik volg het zelf en vertel je een andere keer graag er meer over.
Nu ben ik echt weg!
En dan mijn allerlaatste bericht vanuit de kleedkamer:quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oké is goed, zal wel even kijken danEn stuur anders maar een keer een PM ofzo
Edit: heb even snel gelezen en lijkt het een beetje op transactionele analyse, met kind-ouder-volwassen gedachten en gedrag etc? Klinkt iig wel als een interessante therapie. Alleen geloof ik niet dat er Borderline uit mijn persoonlijkheidsonderzoek gaat komen...
haha klinkt als ook iets voor mij...quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:58 schreef Nyota het volgende:
[..]
En dan mijn allerlaatste bericht vanuit de kleedkamer:
Ik heb ook geen borderline hoor. Sterker nog, ik heb ook geen pure persoonlijkheidsstoornis, slechts 'trekken van' van t C cluster.
Hoe dan ook, neem t mee, stel t voor, je weet t niet. Er zit in ieder geval ook een sterke cognitief-gedragstherapeutisch iets in.
Het schijnt vooral goed te zijn voor personen waar eerdere therapie niet heel veel geholpen zijn (omdat ze zo halsstarrig zijn ...)
En dan zeker sluiten omdat het de lading van de titel angst en depressie niet meer dektquote:
Ik moest wel een beetje lachen om deze opmerking.... lekker cynischquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:37 schreef seasushi het volgende:
[..]
En dan zeker sluiten omdat het de lading van de titel angst en depressie niet meer dekt
In before the lock!quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:37 schreef seasushi het volgende:
[..]
En dan zeker sluiten omdat het de lading van de titel angst en depressie niet meer dekt
draai je hoofd een kwart slag naar links, en kijk nog een keerquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In before the lock!
Wat stelt het plaatje van jouw UI nou toch voor.... Ik kom er maar niet uit
Enlighten me
Ik slaap ook als een natte krant en heb geen medicatie. Moet dus ook niet te lang meer duren.quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:11 schreef sweetdancegirl het volgende:
Even een vraagje @ all: ik slaap al een paar maanden echt zwaar waardeloos, slaapmedicatie (seroquel, 25 mg) helpt me totaal niet meer. Nu moet ik 6 januari naar de psychiater en wil ik vragen of ik over kan stappen. Dit breekt me op. Ik ben moe, huilerig, hangerig en allesbehalve fit. Ik heb me al een tijd geleden een vast ritueel aangeleerd. Na het kijken van NCIS, Bones, of wat er dan ook mag zijn aan misdaadseriesgaat de tv uit, gaat de pc uit en lees ik nog een uurtje. Na dat uurtje ga ik naar bed(heb geen tv op slaapkamer staan)en moet mezelf dwingen om te blijven liggen. Anders ga ik de hele nacht lopen spoken en ja, ik werk ook wel gewoon en het gaat lang niet altijd samen..
Heeft 1 van jullie ook Seroquel gebruikt en herken je dit patroon? Heb je totaal andere slaapmedicatie? Hebben jullie een ritueel? Kortom, hebben jullie tips??
ook al ben ik dan geen meid, ik ben superblij voor jequote:Op zaterdag 17 december 2011 12:02 schreef MaJo het volgende:
Meiden! Ook hier gaat het supergoedgeen last meer van misselijkheid en duizeligheid
ik ben super vrolijk, ik voel me zo goed
Haha ik wilde 'jongens' schrijven en dacht toen, volgens mij posten hier alleen maar meidenquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:13 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
ook al ben ik dan geen meid, ik ben superblij voor je
Nou ja zegquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:14 schreef seasushi het volgende:
draai je hoofd een kwart slag naar links, en kijk nog een keer
Jup, ik sport 2/3 keer per week. Meestal in de namiddagquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:15 schreef Nyota het volgende:
[..]
Ik slaap ook als een natte krant en heb geen medicatie. Moet dus ook niet te lang meer duren.
Sport je? Misschien helpt dat je nog? En dan niet te laat op de avond gaan..
Niet alleen maarquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha ik wilde 'jongens' schrijven en dacht toen, volgens mij posten hier alleen maar meiden![]()
hmm, en alle andere klazien-uit-zalk middeltjes?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:49 schreef sweetdancegirl het volgende:
[..]
Jup, ik sport 2/3 keer per week. Meestal in de namiddag
Sertraline heb ik voor overdag, zodat ik wat minder wispelturig benquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:20 schreef Nyota het volgende:
[..]
hmm, en alle andere klazien-uit-zalk middeltjes?
Sorry, geen idee. Ik heb dus geen slaapmedicatie, wel nu bijna een week Sertraline. Ik heb het gisteren net voor het slapen genomen en het lijkt te helpen. Hoewel, gisteren ook veel gedaan en 's avonds in de sauna gezeten; misschien was dat het wel.
Ga het vanavond nog maar een keer proberen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |