quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:52 schreef Rejected het volgende:
Lees nu terug, kan me die Kevin Corrigan niet meer herinneren, screenshot?Welke aflevering?
Oude vent (45) heeft ze (29)quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:07 schreef IceBeach het volgende:
Jep.Ze is twee weken geleden bevallen.
Inderdaad.quote:
quote:
Komt door superbowl en dat soort onzinquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:07 schreef soapie het volgende:
[..]
Ze moeten toch het 'jaar' ermee vol krijgen.....
Ik denk dat zelfs Bruno Heller het nog niet weet.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:59 schreef ibo0546 het volgende:
Iemand al een idee wie Red John kan zijn?
Ik heb even in de lijst met characters zitten kijken en ik denk deze:quote:Op zondag 10 februari 2013 23:42 schreef ibo0546 het volgende:
Zou best kunnen inderdaad.
Het is denk ik wel iemand van visualize.
nee, dat ligt iets te voor de hand liggend.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb even in de lijst met characters zitten kijken en ik denk deze:
[ afbeelding ]
Mmm dan denken we misschien JUIST dat hij het niet isquote:Op maandag 18 maart 2013 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee, dat ligt iets te voor de hand liggend.
Ik snap wie je bedoelt. Hij speelt ondertussen ook in een andere serie Unforgetable, dus ik gok dat hij een niet al te grote rol meer heeft/krijgt in the Mentalist.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm dan denken we misschien JUIST dat hij het niet is
Ik zat ook nog aan de baas te denken. Hoe heet hij, die pokeraar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |