+1quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:15 schreef Claudia_x het volgende:
Het is hier niet meer ontopic, maar ik wil je wel even bedanken voor je uitgebreide posts, Ssserpente. Hier kopen we uit gemakzucht en gewoonte zo goedkoop mogelijk vlees. Daar ga ik meteen verandering in brengen.
+1, die vind ik fijner dan die van de etos, die ik ook een keer geprobeerd heb.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:51 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik gebruik zoogcompressen van de Hema
quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:51 schreef Juud79 het volgende:
Nou, ik vind het wel apart, dat je in een topic leest over iets waar je niets mee hebt.
Wie wil er nu gewauwel over aanleggen, regeldagen enz lezen, als je zelf geen bv geeft of van plan bent je kind het te geven.![]()
Maar goed, ieder z'n ding.
Gewoon interesse? Helemaal niet zonde van mijn tijd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:54 schreef bitterend het volgende:
Ja wat Juud zegt....ik lees bijvoorbeeld niet over flesvoeding..beetje zonde van mijn tijd!
oh verrek dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mignonne, vind je het ok om deze post in het allergie topic te quoten?
dank!quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:40 schreef innepin het volgende:
En verder eenaan alle mensen die meelezen gewoon omdat ze het interessant vinden. Wees welkom
ik ben voorquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:54 schreef Asyniur het volgende:
Misschien een nieuw topic (reeks) openen met tips voor minder vlees c.q. wegetarisch?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:03 schreef Ssserpente het volgende:
Trap maar af, hoor. Ik moet zo richting Antwerpen voor een etentje, dus heb geen tijd voor een OP.
De eer is aan Mignonne dus.![]()
Haha, ik pestte je ook maar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:38 schreef mignonne het volgende:
[..]nou voor mij hoeft het niet zo nodig hoor, ik ben alleen van de allergieën, niet van de biologisch vlees enzo
misschien later als ik groot ben en een echte baan heb
![]()
cooki open hem maar gewoon zelf
ja van jou weet ik dat welquote:
Wat leuk, hoe dat zo ineens?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:16 schreef Vicky het volgende:
Ik, als nog nooit borstvoedinggevebde moeder, lees hier ook mee. Vooral nieuwsgierigheid/interesse hoe julie alles doen en opdoen van tips. Mocht er nog een 3e kindje komen wi ik bv proberen.
eeeh pfffrt weet ik niet meer. Heus wel eens hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:50 schreef _evenstar_ het volgende:
Mignonne hoe vaak ging je in t begin de fout in qua dieet..?
Echt zonder nadenken een stukje kaas eten.. en foutjes horen er ook bij maar wat voel ik me schuldig nu Ollie met buikkrampen zit en weer meer opgeeft en zuuroprispingen heeft![]()
Hoe bedoel je? Waarom zou je ze zonder beha willen gebruiken? Of bedoel je 's nachts? Ik heb er nooit problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:34 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb natusan en kruidvast pads gebruikt en later lilypadz.
Ik kon de lilypadz niet zonder bh gebruiken ivm grote cupmaat maar ik vond ze wel prettig overdag.
Op de verpakking staat dat je ze zonder bh kan gebruiken. Omdat ze dus vacuüm worden als je ze opplakt. Maar dat gaat bij grote borsten in elk geval niet op. De minste beweging zorgt voor verbreking van het vacuüm en dan vallen de lilypadz er weer af.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Waarom zou je ze zonder beha willen gebruiken? Of bedoel je 's nachts? Ik heb er nooit problemen mee gehad.
Ik draag inderdaad ook een bh 's nachts, en ben benieuwd of en wanneer ik eens lekvrij word, voorlopig nog niet denk ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik draag snachts nu nog gewoon een bh...totdat ik echt lekvrij ben; duurt vast niet zo lang meer...
Migonne en Evenstar, gewoon even eenquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
eeeh pfffrt weet ik niet meer. Heus wel eens hoor
t stomste wat ik deed was zonder na te denken een ei eten
En ik heb in het begin ook wel teveel op anderen vertrouwd. Dat ze gekookt hadden en zeiden dat er geen soja inzat, en dan achteraf zeggen dat het in ketjap gemarineerd is... of dat er een scheutje room door zit ofzo.
ik voelde me ook altijd schuldig daarna, t voelt gewoon zo stom. Hier helpen zetpillen wel trouwens tegen de pijn, ik geef dan ook altijd gewoon een zetpil.
Ojaquote:Op zondag 18 december 2011 14:41 schreef innepin het volgende:
Lekken jullie zó erg dan?Ik was de beha ook al snel spuugzat dus slaap nu ook zonder en het lekken is vrijwel weg, d'r zit hooguit een kleine vlek in m'n t-shirt en daar kan ik mee leven
alleen voor tijdens de nachtvoedingen heb ik een hydrofiel bij de hand die ik op de andere borst leg omdat het anders een zwembad wordt, maar verder valt 't reuze mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |