abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105686674
ontopic:

welke zoogcompressen gebruiken jullie? ik heb natusan maar ik lek er gewoon doorheen
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105686890
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 10:15 schreef Claudia_x het volgende:
Het is hier niet meer ontopic, maar ik wil je wel even bedanken voor je uitgebreide posts, Ssserpente. Hier kopen we uit gemakzucht en gewoonte zo goedkoop mogelijk vlees. Daar ga ik meteen verandering in brengen.
+1
Wij eten maar een paar keer per week vlees, ook wij zijn niet rijk, maar ik ga er toch zeker wel verandering in brengen, dank!!
Zit er bij het biologische vlees in de supermarkt een addertje onder het gras of is dat wel echt 'biologisch'?

Waar ik vooral benieuwd naar was, Innepin ben je al van je harde plek af?
En het is gewoon heel frustrerend als er steeds iets en als voeden niet pijnloos gaat. Ik heb beide keren maar 2 maanden gevoed (eerste keer een maand en een maand gekolft) en ik heb het nooit pijnloos kunnen doen, ook altijd stuwing gehad. De 2e keer had ik mezelf voorgenomen het 3 maanden aan te kijken of het op den duur pijnloos zou worden, dit omdat ik wist dat het tijd nodig heeft om op elkaar afgestemd te raken.
Mocht je nou vaker last hebben van harde plekken en dus waarschijnlijk verstoppingen, dan kan je overwegen lecithine te slikken om de melk 'dunner' te maken waardoor er minder snel verstoppingen instaan. PM weet hier alles van, die slikt het. Ik was dat ook van plan te gaan doen.

Speaking of, PM hoe gaat het bij jullie?

Bitterend, ik gebruikte gewoon die van de appie, die vond ik het fijnst. Ik lekte overal doorheen. Ik deed 's nachts zelf ook nog een kras verband in m'n hemd zodat ik maar weer niet met natte plekken wakker werd. Het wordt minder, dan kan je misschien Lily pads proberen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zaterdag 17 december 2011 @ 10:51:04 #53
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_105686913
Ik gebruik zoogcompressen van de Hema, maar ik lek niet zoveel, en sowieso maar alleen uit rechts. Links krijgt de kans niet om te gaan lekken... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_105687224
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 10:51 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik gebruik zoogcompressen van de Hema
+1, die vind ik fijner dan die van de etos, die ik ook een keer geprobeerd heb.
pi_105687255
ah en hema dussss dank! ga halen om te proberen !!
wat zijn lily pads wickie??
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 17 december 2011 @ 11:13:11 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105687338
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:51 schreef Juud79 het volgende:
Nou, ik vind het wel apart, dat je in een topic leest over iets waar je niets mee hebt.
Wie wil er nu gewauwel over aanleggen, regeldagen enz lezen, als je zelf geen bv geeft of van plan bent je kind het te geven. :?

Maar goed, ieder z'n ding.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:54 schreef bitterend het volgende:
Ja wat Juud zegt....ik lees bijvoorbeeld niet over flesvoeding..beetje zonde van mijn tijd!
Gewoon interesse? Helemaal niet zonde van mijn tijd.
Zo heb ik van de week ook zitten zoeken naar voedingsbh's voor Jessie bijvoorbeeld. Ik ben blij dat ik niks gepost heb toen, ik wist nl niet dat suggesties van niet-bvsters niet op prijs gesteld werden!

En idd vond ik de voorgaande discussie ook erg interessant. :Y
pi_105687364
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mignonne, vind je het ok om deze post in het allergie topic te quoten?
oh verrek dat ik daar niet aan gedacht heb :o :')
ja daar is ie makkelijker terug te vinden denk ik.

Moet ie hier weg? ik ga hem gelijk ff daar zetten :)
:)
  zaterdag 17 december 2011 @ 11:15:25 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105687382
Neuh, hij hoeft hier niet weg toch?
Maar daar even herhalen zou super zijn. Ik denk dat er veel mensen wel wat aan kunnen hebben. :Y
pi_105687396
ja prima :)
pi_105687901
Wow mignonne! Ik heb het niet nodig wegens geen allergieën, maar ik gok dat er een hoop moeders blij zijn met je lijst, respect!

Ssserpente, dank voor je uitgebreide post, het maakt mij ook weer een stukje bewuster. We kochten al vaak biologisch vlees maar die gewoonte was een beetje ingedut weer. Nu weer even wakker geschud :)

@Wickie, ja hoor, het was idd gewoon een verstopt kliertje denk ik. De vorige keer duurde dat een dag, nu 2 dagen. Het doet nog wel pijn met aanleggen, maar dat komt doordat ik (denk ik) anders heb aangelegd door de pijn van het kliertje waardoor ik nu weer een kloofje heb. :+ De ergste pijn is in elk geval weg, lief dat je ernaar vraagt! :*

En verder een :W aan alle mensen die meelezen gewoon omdat ze het interessant vinden. Wees welkom :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_105688167
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 december 2011 11:40 schreef innepin het volgende:
En verder een :W aan alle mensen die meelezen gewoon omdat ze het interessant vinden. Wees welkom :P
dank! *O*

en als ze n soort van offtopic vraag stellen? :P
Mignonne en Ssserpente ik heb gelezen over jullie voeding/vlees etc posts...
Lily, ik lees dat je al 23 jaar geen vlees/vis eet...
hier geen allergie of zuks.. maar wel wil ik graag bewuster eten mét de kinderen....

ok mn vraag: hoe/wat/waar begin ik: liefst geen vlees meer, maar hoe etc....
is er een topic ? ik heb al gezocht, nog niet gevonden wat van toepassing is ivm kinderen etc...
en voordat ik heel t internet uit heb ;) .... zou ik graag ervaringen van de posters hier lezen... of n verwijzing krijgen...

BE, of had dit in feedback gemotte? :@
  zaterdag 17 december 2011 @ 11:54:58 #62
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105688244
Misschien een nieuw topic (reeks) openen met tips voor minder vlees c.q. wegetarisch?
pi_105688310
Bitterend ik gebruikte ook die v an de Hema, ik heb ze bijna allemaal geprobeerd, maar de Hema vond ik het prettigst (en niet in de laatste prijs qua prijs :) )
Bij die andere merken ging de vulling altijd een beetje brokkelen ofzo :?
pi_105688375
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 december 2011 11:54 schreef Asyniur het volgende:
Misschien een nieuw topic (reeks) openen met tips voor minder vlees c.q. wegetarisch?
ik ben voor :Y

TT voorstel: bewust eten met kinderen...
waarmee ook de biologische varianten aan bod komen... oid?

ms wil ssserpente of mignonne een voorzet doen? O+
pi_105688433
Trap maar af, hoor. Ik moet zo richting Antwerpen voor een etentje, dus heb geen tijd voor een OP.

De eer is aan Mignonne dus. :P

[ Bericht 23% gewijzigd door Ssserpente op 17-12-2011 12:11:12 ]
pi_105688592
Goed idee, bewust eten met kinderen. Zal d'r zo eens kiek'n Cooki!

Nielsch z'n post was in dit geval misschien wel zinnig, maar dat is ook wel eens anders geweest in dit topic, ik gok dat Pessie daarom wat kribbig reageerde. Ik ga maar in de negeerstand wat Nielsch betreft denk ik, we worden het toch nooit eens :P

En ik gebruikte ook de hemapads, best prima. Nooit andere geprobeerd ook trouwens.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  zaterdag 17 december 2011 @ 12:18:05 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105688751
Nieuw topic is prima!
Ik zla even in CUL spitten,want vgls mij ee daar ook weleens zoiets vergis.

/off-topic
pi_105689177
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:03 schreef Ssserpente het volgende:
Trap maar af, hoor. Ik moet zo richting Antwerpen voor een etentje, dus heb geen tijd voor een OP.

De eer is aan Mignonne dus. :P

:o nou voor mij hoeft het niet zo nodig hoor, ik ben alleen van de allergieën, niet van de biologisch vlees enzo :D misschien later als ik groot ben en een echte baan heb ;)
cooki open hem maar gewoon zelf :)
pi_105689242
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:38 schreef mignonne het volgende:

[..]

:o nou voor mij hoeft het niet zo nodig hoor, ik ben alleen van de allergieën, niet van de biologisch vlees enzo :D misschien later als ik groot ben en een echte baan heb ;)
cooki open hem maar gewoon zelf :)
Haha, ik pestte je ook maar. :P
pi_105689318
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:41 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Haha, ik pestte je ook maar. :P
ja van jou weet ik dat wel :+
maar voordat een ander echt op mijn voorzet voor zo'n topic wacht :P
  zaterdag 17 december 2011 @ 14:08:09 #71
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_105691819
Wickie, lief dat je het vraagt. Het gaat goed hier, ik vind aanleggen aan een kant wel wat lastiger. We zijn bijna 6 maanden en ik denk inmiddels 4,5 kilo verder!
Elke dag en nacht nog 8 voedingen. Wel vrees ik een beetje het moment dat de bv iets minder wordt door mijn menstruatie en het bijvoeden, daarmee is de vorige keer de ontstekingenreeks begonnen. Ik slik dus inderdaad lecithine.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_105706740
Ik heb Lily Padz gebruikt. Die werkten prima voor mij, maar bij mij lekte er maar heel incidenteel melk. Ik ben ermee gestopt toen Lena en ik spruw kregen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105707381
Ik, als nog nooit borstvoedinggevebde moeder, lees hier ook mee. Vooral nieuwsgierigheid/interesse hoe julie alles doen en opdoen van tips. Mocht er nog een 3e kindje komen wi ik bv proberen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 17 december 2011 @ 22:27:34 #74
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_105707831
Ik vind het onzin dat een niet BV ouder niets zou mogen zeggen..

Zolang men respectvol met elkaar kan discussiëren , vind ik een andere kijk vaak verfrissend :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_105708037
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 22:16 schreef Vicky het volgende:
Ik, als nog nooit borstvoedinggevebde moeder, lees hier ook mee. Vooral nieuwsgierigheid/interesse hoe julie alles doen en opdoen van tips. Mocht er nog een 3e kindje komen wi ik bv proberen.
Wat leuk, hoe dat zo ineens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')