quote:
Op zaterdag 17 december 2011 10:15 schreef Claudia_x het volgende:Het is hier niet meer ontopic, maar ik wil je wel even bedanken voor je uitgebreide posts, Ssserpente. Hier kopen we uit gemakzucht en gewoonte zo goedkoop mogelijk vlees. Daar ga ik meteen verandering in brengen.
+1
Wij eten maar een paar keer per week vlees, ook wij zijn niet rijk, maar ik ga er toch zeker wel verandering in brengen, dank!!
Zit er bij het biologische vlees in de supermarkt een addertje onder het gras of is dat wel echt 'biologisch'?
Waar ik vooral benieuwd naar was, Innepin ben je al van je harde plek af?
En het is gewoon heel frustrerend als er steeds iets en als voeden niet pijnloos gaat. Ik heb beide keren maar 2 maanden gevoed (eerste keer een maand en een maand gekolft) en ik heb het nooit pijnloos kunnen doen, ook altijd stuwing gehad. De 2e keer had ik mezelf voorgenomen het 3 maanden aan te kijken of het op den duur pijnloos zou worden, dit omdat ik wist dat het tijd nodig heeft om op elkaar afgestemd te raken.
Mocht je nou vaker last hebben van harde plekken en dus waarschijnlijk verstoppingen, dan kan je overwegen lecithine te slikken om de melk 'dunner' te maken waardoor er minder snel verstoppingen instaan. PM weet hier alles van, die slikt het. Ik was dat ook van plan te gaan doen.
Speaking of, PM hoe gaat het bij jullie?
Bitterend, ik gebruikte gewoon die van de appie, die vond ik het fijnst. Ik lekte overal doorheen. Ik deed 's nachts zelf ook nog een kras verband in m'n hemd zodat ik maar weer niet met natte plekken wakker werd. Het wordt minder, dan kan je misschien Lily pads proberen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..