eeeh pfffrt weet ik niet meer. Heus wel eens hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:50 schreef _evenstar_ het volgende:
Mignonne hoe vaak ging je in t begin de fout in qua dieet..?
Echt zonder nadenken een stukje kaas eten.. en foutjes horen er ook bij maar wat voel ik me schuldig nu Ollie met buikkrampen zit en weer meer opgeeft en zuuroprispingen heeft![]()
Hoe bedoel je? Waarom zou je ze zonder beha willen gebruiken? Of bedoel je 's nachts? Ik heb er nooit problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:34 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb natusan en kruidvast pads gebruikt en later lilypadz.
Ik kon de lilypadz niet zonder bh gebruiken ivm grote cupmaat maar ik vond ze wel prettig overdag.
Op de verpakking staat dat je ze zonder bh kan gebruiken. Omdat ze dus vacuüm worden als je ze opplakt. Maar dat gaat bij grote borsten in elk geval niet op. De minste beweging zorgt voor verbreking van het vacuüm en dan vallen de lilypadz er weer af.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Waarom zou je ze zonder beha willen gebruiken? Of bedoel je 's nachts? Ik heb er nooit problemen mee gehad.
Ik draag inderdaad ook een bh 's nachts, en ben benieuwd of en wanneer ik eens lekvrij word, voorlopig nog niet denk ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik draag snachts nu nog gewoon een bh...totdat ik echt lekvrij ben; duurt vast niet zo lang meer...
Migonne en Evenstar, gewoon even eenquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
eeeh pfffrt weet ik niet meer. Heus wel eens hoor
t stomste wat ik deed was zonder na te denken een ei eten
En ik heb in het begin ook wel teveel op anderen vertrouwd. Dat ze gekookt hadden en zeiden dat er geen soja inzat, en dan achteraf zeggen dat het in ketjap gemarineerd is... of dat er een scheutje room door zit ofzo.
ik voelde me ook altijd schuldig daarna, t voelt gewoon zo stom. Hier helpen zetpillen wel trouwens tegen de pijn, ik geef dan ook altijd gewoon een zetpil.
Ojaquote:Op zondag 18 december 2011 14:41 schreef innepin het volgende:
Lekken jullie zó erg dan?Ik was de beha ook al snel spuugzat dus slaap nu ook zonder en het lekken is vrijwel weg, d'r zit hooguit een kleine vlek in m'n t-shirt en daar kan ik mee leven
alleen voor tijdens de nachtvoedingen heb ik een hydrofiel bij de hand die ik op de andere borst leg omdat het anders een zwembad wordt, maar verder valt 't reuze mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |