abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 december 2011 @ 22:34:50 #76
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105708078
Ik heb natusan en kruidvast pads gebruikt en later lilypadz.
Ik kon de lilypadz niet zonder bh gebruiken ivm grote cupmaat maar ik vond ze wel prettig overdag. Ik moest er wel altijd aan denken om even iets erbij te houden (dubbelgevouwen spuugdoekje ofzo) omdat er meestal wel iets van melk in stond en bij het verbreken van het vacuüm loopt dat dan weg.
Maar vond ik ze heel prettig in gebruik.
Ik kookte ze gewoon met de flessen en kolfspullen uit.
pi_105708216
Ik dacht na 2x een borstverkleining geen bv te kunnn geven maar na de geboort van Tess kwamen er toch aardg wat straaltjes uit als ik kneep... Toen er verder geen aandacht aan besteed maar ik ben toch stiekum benieuwd of het misschien wel lukt..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_105708318
jij kan dat vast Vicks O+
mooie excuus voor een derde :+ <3

Lilypadz had ik ook maar ze bleven bij mij niet zitten omdat de stroom te groot was. Ze gleden er gewoon weer vanaf. Toen de boel een beetje minder stroomde heb ik ze wel gebruikt, met name onder nette kleding vond ik ze wel fijn, toont beter. :Y
:)
  zaterdag 17 december 2011 @ 22:50:58 #79
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_105708661
Mignonne hoe vaak ging je in t begin de fout in qua dieet..?

Echt zonder nadenken een stukje kaas eten.. en foutjes horen er ook bij maar wat voel ik me schuldig nu Ollie met buikkrampen zit en weer meer opgeeft en zuuroprispingen heeft :{ ;(
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_105708891
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 22:50 schreef _evenstar_ het volgende:
Mignonne hoe vaak ging je in t begin de fout in qua dieet..?

Echt zonder nadenken een stukje kaas eten.. en foutjes horen er ook bij maar wat voel ik me schuldig nu Ollie met buikkrampen zit en weer meer opgeeft en zuuroprispingen heeft :{ ;(
eeeh pfffrt weet ik niet meer. Heus wel eens hoor :X
t stomste wat ik deed was zonder na te denken een ei eten :')
En ik heb in het begin ook wel teveel op anderen vertrouwd. Dat ze gekookt hadden en zeiden dat er geen soja inzat, en dan achteraf zeggen dat het in ketjap gemarineerd is... of dat er een scheutje room door zit ofzo.

ik voelde me ook altijd schuldig daarna, t voelt gewoon zo stom. Hier helpen zetpillen wel trouwens tegen de pijn, ik geef dan ook altijd gewoon een zetpil.
pi_105709105
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 december 2011 22:34 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb natusan en kruidvast pads gebruikt en later lilypadz.
Ik kon de lilypadz niet zonder bh gebruiken ivm grote cupmaat maar ik vond ze wel prettig overdag.
Hoe bedoel je? Waarom zou je ze zonder beha willen gebruiken? Of bedoel je 's nachts? Ik heb er nooit problemen mee gehad.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105709428
ik draag snachts nu nog gewoon een bh...totdat ik echt lekvrij ben; duurt vast niet zo lang meer...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 18 december 2011 @ 00:55:09 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105712509
Ik heb de Lilypadz eigenlijk alleen maar 's nachts gebruikt, juist omdat ik het op een gegeven moment zat was om dag en nacht een BH te dragen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 18 december 2011 @ 08:36:29 #84
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105715697
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 23:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Waarom zou je ze zonder beha willen gebruiken? Of bedoel je 's nachts? Ik heb er nooit problemen mee gehad.
Op de verpakking staat dat je ze zonder bh kan gebruiken. Omdat ze dus vacuüm worden als je ze opplakt. Maar dat gaat bij grote borsten in elk geval niet op. De minste beweging zorgt voor verbreking van het vacuüm en dan vallen de lilypadz er weer af.
Maar in een bh ging dat prima bij mij.
pi_105719792
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 23:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik draag snachts nu nog gewoon een bh...totdat ik echt lekvrij ben; duurt vast niet zo lang meer...
Ik draag inderdaad ook een bh 's nachts, en ben benieuwd of en wanneer ik eens lekvrij word, voorlopig nog niet denk ik.

J. slaapt nu 's avonds wel 4 uur. Kan dat, dat 'ie zelf een beetje zijn drinkritme aanpast dat ie 's nachts wat minder wil? Overdag komt 'ie wel om de 3 uur meestal.

Ik zet altijd nog wel een wekker (in het begin moest dat omdat ie echt vaak aangelegd moest worden, en uit gewoonte zet ik hem nu nog steeds..), maar hij is meestal voor de wekker wakker, maar de afgelopen 2 nachten wordt hij dus wakker van de wekker (na zo'n 4, 4,5 uur). Kan ik hem dan gewoon toch laten slapen en zelf laten aangeven wanneer hij wil? Hij is nu 10 weken (5wk te vroeg) en weegt nu 4200 gram.

Voor mijn gevoel heeft ie het nog zo nodig, ook 's nachts dat ik meer dan 4,5 a 5 uur er tussen eigenlijk te veel vind :@
pi_105719861
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 22:57 schreef mignonne het volgende:

[..]

eeeh pfffrt weet ik niet meer. Heus wel eens hoor :X
t stomste wat ik deed was zonder na te denken een ei eten :')
En ik heb in het begin ook wel teveel op anderen vertrouwd. Dat ze gekookt hadden en zeiden dat er geen soja inzat, en dan achteraf zeggen dat het in ketjap gemarineerd is... of dat er een scheutje room door zit ofzo.

ik voelde me ook altijd schuldig daarna, t voelt gewoon zo stom. Hier helpen zetpillen wel trouwens tegen de pijn, ik geef dan ook altijd gewoon een zetpil.
Migonne en Evenstar, gewoon even een :* voor jullie, bikkels! Het lijkt me verdomd lastig, maar jullie doen het super!
  zondag 18 december 2011 @ 13:05:41 #87
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105720283
Wat ik hier een keer als tip heb gelezen om je borsten 'zindelijk 'te krijgen: slapen zonder bh.
Ik heb toen een dik badlaken over het bed gelegd en binnen een paar dagen was het gelk weg.
Geen idee of het toeval is maar bij een volgende doe ik het weer (als de stuwing achter de rug is).
pi_105721216
Zonder bh slapen? hmm dan is alles nat denk ik..nog erger dan nu met die natusan zoogcompressen
mijn borsten lijken en ingebouwde klok te hebben...om de 2 uur voel ik de tsr echt hard schieten...en dan lek ik ook

Jipster hij groeit wel goed nu! dus ik zou denken dat je hem zelf kan bepalen wanneer hij wil drinken! maar kijken wat de dames met ervaring zeggen hier :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 18 december 2011 @ 13:32:58 #89
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105721349
Daarom moet je ook even een dik badlaken in bed leggen op borsthoogte...
pi_105721413
Ja maar dan is mijn pyjama ook helemaal nat, en dekbed enzo...is niet lekker
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105722580
nou hier hielp dat niet hoor asy, ik bleef dapper door lekken ;( :D
ik heb het een hele tijd geprobeerd omdat ik die bh 'snachts spuugzat was maar het schoot niet echt op. En die padz bleven dus idd ook niet zitten dus nja, toch maar een beha aan en dan met pads erin.

Jipster :* lief dankje <3
pi_105724332
Lekken jullie zó erg dan? :o Ik was de beha ook al snel spuugzat dus slaap nu ook zonder en het lekken is vrijwel weg, d'r zit hooguit een kleine vlek in m'n t-shirt en daar kan ik mee leven :Y) alleen voor tijdens de nachtvoedingen heb ik een hydrofiel bij de hand die ik op de andere borst leg omdat het anders een zwembad wordt, maar verder valt 't reuze mee..
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 18 december 2011 @ 15:18:07 #93
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105726153
mignonne, ik heb ook geen idee of dát de truc was hoor :D

Ow en ik slaap op mijn buik in mijn blootje.
pi_105726281
Die truc had ik opgedaan bij de buren :D Werkt voor heel veel mama's, maar niet voor elke. Hier werkte het ook, ondanks overproductie. Het idee is dat je juist door bh de boel blijft stimuleren.
pi_105726413
quote:
17s.gif Op zondag 18 december 2011 14:41 schreef innepin het volgende:
Lekken jullie zó erg dan? :o Ik was de beha ook al snel spuugzat dus slaap nu ook zonder en het lekken is vrijwel weg, d'r zit hooguit een kleine vlek in m'n t-shirt en daar kan ik mee leven :Y) alleen voor tijdens de nachtvoedingen heb ik een hydrofiel bij de hand die ik op de andere borst leg omdat het anders een zwembad wordt, maar verder valt 't reuze mee..
Oja :D Dat je baby ligt te voeden en dat ze vervolgens doorweekt is van de andere, minstens zo enthousiaste borst :D
pi_105726838
Of dat je in bed ligt te voeden maar dat je baby had bedacht dat hij wel wou mama sabbelen maar geen melk wou. En dus de melk acuut weer zijn mondhoek uit laat lopen....

Dat onderlaken van ons kan om de dag in de was zo ongeveer...
pi_105727074
ik word regelmatig snachts onder gespuugd terwijl ze aan het drinken is :X als ik wakker genoeg ben dan hoor ik het aankomen en schuif ik dr even omhoog maar veel vaker ben ik te laat en kan ik haar,mezelf en het bed verschonen :N

Asy lekker hoor! ^O^
pi_105727893
Lol ik kan echt niet zonder bh en compressen
Ik ben nu na 1jaar nog niet zindelijk hoor
Hier altijd een melk ballet :D
pi_105728144
het heeft bij mij ook echt tot een maand of 8 geduurd voordat de boel een beetje zindelijk was, maar als ik lang wegging moest ik wel echt nog steeds iets in doen.

asy ik slaap in principe over het algemeen ook bloot maar dat lekken was geen succes. :')

Overigens, bij jongste was en is het lekken veel minder, misschien dat het samenhangt met mn productie die véél slechter is dan bij de oudste, wie weet.
  zondag 18 december 2011 @ 16:07:26 #100
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105728429
Ach wie weet is het meeste ook maar koffiedik kijken.
Ik werd ook gek van het gelek 's nachts (en van mijn bh :X ), toen las ik hier die tip en voila, ondanks overproductie (redelijk) zindelijke borsten. Maar goed, misschien waren ze dat ook wel geweest als ik niks had gedaan...

Harry moest trouwens gisteren nog even 'drinken'. Hij hapte gewoon netjes en bleef toen even heel tevreden liggen zonder ook maar verder iets te doen. Hij probeerde niet eens echt te drinken maar lag gewoon te liggen met mijn tepel in zijn mond. Toen moest ik hard lachen en zei dat hij een gekkie was en toen moest hij ook lachen en toen was het klaar.
Ben benieuwd wat hij er van vindt als de baby er eenmaal is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')