Amagami SS+ lijkt me een heerlijke kerstanime.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:15 schreef mschol het volgende:
bijna kerst, dus weer bijna tijd om de kerst anime's uit de kast te trekken
Heb ik klaar staan.. misschien morgen eens aan beginnenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Amagami SS+ lijkt me een heerlijke kerstanime.
eff googelen op gotwoot subs, kom je vanzelf bij de subbers uit...quote:Op donderdag 15 december 2011 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Volgt iemand mirai nikki? En wanneer komt er een nieuwe episode uit? Kan het echt nergers vinden.
Bazenshow trouwens, Yuno![]()
![]()
![]()
correctquote:Op donderdag 15 december 2011 23:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb ik klaar staan.. misschien morgen eens aan beginnen
Dat + staat voor een nieuw seizoen?
Inderdaad, dus eerst degene zonder de + kijkenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb ik klaar staan.. misschien morgen eens aan beginnen
Dat + staat voor een nieuw seizoen?
Ik download alleen de avi's, zodat ik het op mijn bazen HD TV (van mijn oudersquote:Op donderdag 15 december 2011 23:56 schreef mschol het volgende:
[..]
eff googelen op gotwoot subs, kom je vanzelf bij de subbers uit...
[..]
correct
Heb hem klaarstaan. Ik begrijp dat het net zoals yosugo no sora verschillende uitkomsten zijn van een verhaal, na elkaar.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, dus eerst degene zonder de + kijken
Imderdaad, Yunoquote:Op donderdag 15 december 2011 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Volgt iemand mirai nikki? En wanneer komt er een nieuwe episode uit? Kan het echt nergers vinden.
Bazenshow trouwens, Yuno![]()
![]()
![]()
mja, kloppen, is een groot woord, mirai nikki is gewoon wazig, en daar hoort het niet moorden bijquote:Op donderdag 15 december 2011 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik download alleen de avi's, zodat ik het op mijn bazen HD TV (van mijn ouders) kan kijken
Serie klopt wel van geen kankten trouwens. Er zijn zoveel momenten dat ze elkaar makkelijk kunnen afmaken. Dat haalt wel een stuk van de spanning weg.
Hoop zo dat ze bij elkaar komen met happy endquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Koop een media playertje of stel een htpc samen.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik download alleen de avi's, zodat ik het op mijn bazen HD TV (van mijn ouders) kan kijken
Serie klopt wel van geen kankten trouwens. Er zijn zoveel momenten dat ze elkaar makkelijk kunnen afmaken. Dat haalt wel een stuk van de spanning weg.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoop zo dat ze bij elkaar komen met happy end\
Ik hoop daar ook op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag haar wel. Ze is cute, en bij haar hoef je niet bang te zijn dat er iemand anders tussen komt![]()
Ja Yuno blinkt echt uit, maar ook andere 'diary-holders' zijn echt vet. Deze serie blinkt vooral uit in vette characters. Iets wat ik ook wel veel heb gemist de laatste tijd qua anime.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Koop een media playertje of stel een htpc samen.![]()
En wat Mirai Nikki betreft: het is vooral leuk omdat Yuno zo psycho is
Ben niet zo technisch dat ik dit snapquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Koop een media playertje of stel een htpc samen.![]()
media speler, dat is zo'n apparaat die je met een kabeltje aansluit op je tv, je netwerk en e.v.t. je versterker en dan kan je daar je bestanden opzetten en afspelen..quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben niet zo technisch dat ik dit snap
Das alleen een kabeltje dus? Mijn eigen TV is een oude kijkbuis, zou het daar ook op kunnen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:09 schreef mschol het volgende:
[..]
media speler, dat is zo'n apparaat die je met een kabeltje aansluit op je tv, je netwerk en e.v.t. je versterker en dan kan je daar je bestanden opzetten en afspelen..
ik heb er ook 1 en ben blij dat ik er 1 gekocht heb, al is het niet zo flexibel als een HTPC (= basically een zuinige pc)
euhmm dan krijg je een tulp aansluiting (rood/wit/geel) naar b.v. scart, volgens mij bezitten die spelers ook wel zo'n aansluiting, maar dat weet ik niet 100% zekerquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das alleen een kabeltje dus? Mijn eigen TV is een oude kijkbuis, zou het daar ook op kunnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:16 schreef mschol het volgende:
[..]
euhmm dan krijg je een tulp aansluiting (rood/wit/geel) naar b.v. scart, volgens mij bezitten die spelers ook wel zo'n aansluiting, maar dat weet ik niet 100% zeker
ik heb de mijne via hdmi op versterker aangesloten die op zijn beurt weer in de tv hangt
ik hou van HDMI in dat opzich![]()
ow en sommige anime...zo'n ding heb ik wel ja, heb mijn xbox360 er ook op aangesloten. Is zo;n kabeltje duur en hoe heet het? ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
ik noem et altijd gewoon tulp kabels..quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zo'n ding heb ik wel ja, heb mijn xbox360 er ook op aangesloten. Is zo;n kabeltje duur en hoe heet het? ?
Tweakersquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik noem et altijd gewoon tulp kabels..
bij mijn speler werden een aantal kabels meegeleverd, volgens mij is dat met allen zo..
je zou eens op tweakers.net moeten rondsnuffelen naar reviews ofzo vna de verschillende mediaspelers...
ik zeg niet dat je er moet reageren, je moet eff rondkijken, ze zijn wel wat vreemd afentoe maar wel betrouwbaar qua informatie..quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tweakers
Maar dank voor de tip. Meeste anime is .mkv en dat speelt xbox360/tv niet af
Ja ik heb er eerder gekeken hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zeg niet dat je er moet reageren, je moet eff rondkijken, ze zijn wel wat vreemd afentoe maar wel betrouwbaar qua informatie..
Of alleen een HMDI kabel ...quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:29 schreef redboyke het volgende:
dit krijg je normaal bij je mediaplayer bij:
[ afbeelding ]
en meestal moet je dan nog zoiets bijkopen bij oude tv's:
tulp naar scart
[ afbeelding ]
Damn! Zal hier een pakketje zijn met kaasknabbels, pate en toastjes of iets dergelijksquote:Op vrijdag 16 december 2011 08:55 schreef robin007bond het volgende:
Mijn kerstpakket:
heel veel eten, een wijntje en twee cadeaubonnen van ¤150![]()
En een boekje met Italiaanse gerechten.
Als stagiair
Oh en een Oakland koffer.
jou stagebedrijf heeft geen last van de recessie?quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:55 schreef robin007bond het volgende:
Mijn kerstpakket:
heel veel eten, een wijntje en twee cadeaubonnen van ¤150![]()
En een boekje met Italiaanse gerechten.
Als stagiair
Oh en een Oakland koffer.
Nee.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
jou stagebedrijf heeft geen last van de recessie?
ow, gelukkig, dan ben je nog steeds een godsfortuin kwijt aan een bungalowquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee.
Hier een van de cadeaubonnen als bewijs
[ afbeelding ]
1ste actie van Sleepsubs: Het aanpakken van het illegaal downloaden van anime door FOK!ers!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:49 schreef SleepSub het volgende:
SleepSub gaat door als Legaal Bedrijf & Anime Distributeur!![]()
Meer te lezen op onze site!
wow gefeliciteerd! ik hoop voor je dat het een succes wordtquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:49 schreef SleepSub het volgende:
SPOILER: iets met borstenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf?
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:04 schreef Xaryna het volgende:
Waar haal je dit vandaanSPOILER: iets met borstenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf?![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:04 schreef Xaryna het volgende:
SPOILER: iets met borstenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf?![]()
![]()
Gefeliciteerd man! Ik was al zo nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:49 schreef SleepSub het volgende:
Ik ga de cadeaubonnen denk ik verkopen, want ik heb er niks aan. Een uitje met het gezin zit ik ook niet echt op te wachtenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ow, gelukkig, dan ben je nog steeds een godsfortuin kwijt aan een bungalow![]()
Gefeli!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:49 schreef SleepSub het volgende:
Die speciale Final Fantasy PS3 vind ik ook mooi.quote:
Meh. Ik ga wat anders doenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:19 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat wordt vet veel anime kijken zeker?
Gefeliciteerd! En de gelicenceerde anime is voor het nieuwe seizoen? Of een oude?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:49 schreef SleepSub het volgende:
Niet. Nee en nee.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!
Hoe heb je het gevierd? Nog verwend door familie of vriendinlief?
chips en cola zijn zo cliche, kon je niet wat originelers bedenken?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:52 schreef wdn het volgende:
[..]Vanavond ga ik films kijken in mijn eentje en gamen met veel chips en cola.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet. Nee en nee.
Moeders was maandag jarig dus zondag al eea. gekregen (krijg altijd geld)
Vanavond ga ik films kijken in mijn eentje en gamen met veel chips en cola.
gefeliciteerd topic oudste!quote:
Topic oudste??? En gefeliciteerd wdn!quote:
Okay.quote:
Ga ook naar Tsunacon.quote:
Nee. Drink geen alcohol dus ...quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:13 schreef mschol het volgende:
[..]
chips en cola zijn zo cliche, kon je niet wat originelers bedenken?
Wacht, wat? Waar? Ik volg het even niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En Chavez, je hebt gelijk hoor. Er lopen echt lelijke mensen rond, maar je moet het treffen, want soms zitten er wel leuke tussen. Misschien dat het verschilt per leeftijdscategorie?
Toen je nog maar net in dit topic was, zei je dat op cons over het algemeen niet veel mooi schoon valt aan te treffen. En niet echt een plek is om nieuwe mensen te ontmoeten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:42 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Wacht, wat? Waar? Ik volg het even niet.
water en chips hiero, bij gebrek aan frisdrank (ook geen alcohol drinker)quote:
leuk tussendoor filmpje...quote:Heb Cowboys&Aliens klaar staan
Oh dat. Ik wil niet al te snel ingaan op iemand's voorkomen daar ik zelf ook niet al te aantrekkelijk ben. Waar ik eerder op doelde was het niveau weeaboo waar die cons uit bestaan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toen je nog maar net in dit topic was, zei je dat op cons over het algemeen niet veel mooi schoon valt aan te treffen. En niet echt een plek is om nieuwe mensen te ontmoeten.
Oh god, breek me de bek daar niet over open.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:47 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Oh dat. Ik wil niet al te snel ingaan op iemand's voorkomen daar ik zelf ook niet al te aantrekkelijk ben. Waar ik eerder op doelde was het niveau weeaboo waar die cons uit bestaan.
Dat bedoel ik dus, daar wil je nog niet dood gevonden worden. Sommige mensen cosplayen goed en spelen het karakter vrij kundig, maar vaak heeft dat niks met anime te maken (Joker, The Mask, etcetera).quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh god, breek me de bek daar niet over open.
Vooral die Naruto-cosplayers.
brr..
Ahww man, op bijna ieder potje past wel een dekseltje.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:02 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, daar wil je nog niet dood gevonden worden. Sommige mensen cosplayen goed en spelen het karakter vrij kundig, maar vaak heeft dat niks met anime te maken (Joker, The Mask, etcetera).
Daarom zie je me daar nooit. Sowieso zou ik nooit trachten een partner te ontmoeten op een con, want daarvoor is het te specifiek (met alleen anime red ik het echt niet). Mijn karakter en interesses sluiten wat dat betreft amper aan op het andere geslacht, om maar niet over uiterlijk te beginnen
En dan na 3,5 jaar gedumpt worden zo vlak voor de kerst. Nee, het gaat echt niet lekker met me.![]()
Dus, waar hadden we het over.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:10 schreef redboyke het volgende:
kerstperiode is kut. overal gay kerstbomen enzo
ik haat kerst!
Ik hou wel van kerst.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:10 schreef redboyke het volgende:
kerstperiode is kut. overal gay kerstbomen enzo
ik haat kerst!
je hoeft niets (of niet veel) uit te geven hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hou wel van kerst.
Lekker mensen zien spenderen, waar ze heel het jaar zo zuur voor hebben gewerkt
Ja, faalhazen dus. Het is overigens niet een leeftijd gebonden fenomeen. Ik ga niet eens plaatjes posten, Google kan je (ruimschoots) voorzien als je echt referentiemateriaal zoekt. Weeaboo zijn van alle leeftijden, en allemaal vinden ze zichzelf echte otaku. Ik krijg daar zo'n gore smaak van in m'n mond.quote:
Bijna dus. Daar komt bij dat de wereld groot is en ik beperkte voorzieningen en middelen heb. De kans dat dit gebeurt is echt zeer klein, heb dit meermaal bevestigt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahww man, op bijna ieder potje past wel een dekseltje.
Niet zo negatief he.
Kerst alleen vieren is op zich ook wel leuk met familie e.d.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:14 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ja, faalhazen dus. Het is overigens niet een leeftijd gebonden fenomeen. Ik ga niet eens plaatjes posten, Google kan je (ruimschoots) voorzien als je echt referentiemateriaal zoekt. Weeaboo zijn van alle leeftijden, en allemaal vinden ze zichzelf echte otaku. Ik krijg daar zo'n gore smaak van in m'n mond.
[..]
Bijna dus. Daar komt bij dat de wereld groot is en ik beperkte voorzieningen en middelen heb. De kans dat dit gebeurt is echt zeer klein, heb dit meermaal bevestigt.
Een beetje Yowane Haku kan geen kwaad trouwens, omdat decembermaand:
[ afbeelding ]
ik voel me verplicht kerst door te brengen met m'n moeder maar het liefst zou ik het alleen doorbrengen met wat drank. ik ga gewoon voor het eten want 1keer per jaar kan ze wel goed kokenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kerst alleen vieren is op zich ook wel leuk met familie e.d.
Ontmoet je nooit meiden bij het uitgaan? Ik ga zelf overigens niet uit, want dat vind ik altijd te druk.
en ik kan niet dansen
genoeg uitgaansgelegenheden met een diversiteit aan muziekstijlen, dat zou geen probleem mogen zijn zou je zo zeggenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:24 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik voel me verplicht kerst door te brengen met m'n moeder maar het liefst zou ik het alleen doorbrengen met wat drank. ik ga gewoon voor het eten want 1keer per jaar kan ze wel goed koken
ik ga ook nooit weg en kan ook niet dansen.hou ook niet van die soort muziek
Dvorak, Bach, Gustav en Mahler? Anders dan bij de Berliner Philharmoniker kan ik geen plekken bedenken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg uitgaansgelegenheden met een diversiteit aan muziekstijlen, dat zou geen probleem mogen zijn zou je zo zeggen
Door Eternal Sonata ben ik Chopin heel erg gaan waarderen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:26 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Dvorak, Bach, Gustav en Mahler? Anders dan bij de Berliner Philharmoniker ken ik geen plekken bedenken.
Hier, neem wat Bruckner:quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Door Eternal Sonata ben ik Chopin heel erg gaan waarderen.
Die alto-café's zijn ook vreselijk. De rest hier in Zeeland bestaat uit house-muziek of jazz-muziek. Dat laatste vind ik zeker te doen, maar daar komen alleen hele oude mensen.
Geen jongens/meisjes van mijn leeftijd. Soms hoor je vrienden dan over hoe ze meisjes scoren en dan vind ik het toch wel jammer dat uitgaan niet mijn ding is
klassieke muziek dus?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:26 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Dvorak, Bach, Gustav en Mahler? Anders dan bij de Berliner Philharmoniker kan ik geen plekken bedenken.
Two Steps from Hell, Bill Brown music, etc. Klassiek is de enige 'stijl' waar ik me aan kan relateren, en dat is ook maar beperkt. Ik ben niet genre gebonden, ik luister wat ik leuk vind, en dat is niet echt een vaste richting.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
klassieke muziek dus?
heb je echt geen andere muziek die je intresseert?
er zijn zoveel genres dat ik mij dat nauwelijks kan voorstellen...
ik luister ook wat ik leuk vind hoor, dat gaat ook niet een vaste richting op, maar zal wel gemiddeld meer onder de noemer "populaire" muziek vallen (al ben ik meer gecharmeerd van jaren 70/80)quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:39 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Two Steps from Hell, Bill Brown music, etc. Klassiek is de enige 'stijl' waar ik me aan kan relateren, en dat is ook maar beperkt. Ik ben niet genre gebonden, ik luister wat ik leuk vind, en dat is niet echt een vaste richting.
Het beste wat ik kan doen is je deze incomplete verzameling namen geven.
Zouden er mensen zijn die voor hun plezier naar muziek luisteren die ze niet leuk vinden?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:41 schreef mschol het volgende:
ik luister ook wat ik leuk vind hoor...
En niks was met dit argument bewezen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:44 schreef Weakling het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die voor hun plezier naar muziek luisteren die ze niet leuk vinden?
Wat ik echter wil aantonen is dat je iemand niet in een bepaalde richting kan sturen als in alle richtingen geen land aan de horizon is, beter dan "kies er maar een" word het niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik luister ook wat ik leuk vind hoor, dat gaat ook niet een vaste richting op, maar zal wel gemiddeld meer onder de noemer "populaire" muziek vallen (al ben ik meer gecharmeerd van jaren 70/80)
Maar geef toe, het is wel enigszins een gekke uitspraak.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:47 schreef Chavez_ het volgende:
En niks was met dit argument bewezen.
Dan reikt je horizon niet ver genoeg of ben je tevreden met de horizon die je hebt.quote:Wat ik echter wil aantonen is dat je iemand niet in een bepaalde richting kan sturen als in alle richtingen geen land aan de horizon is, beter dan "kies er maar een" word het niet.
Niks mis met die houding. Uitgaan is geen verplichting.quote:Maar uitgaan in het algemeen is niet mijn ding. Ik rook niet, drink geen alcohol, en ik ben niet geinteresseerd in dansen. Ik vind het wel fijn om een leuk gesprek met iemand te voeren, maarja, dan moet je dus geen kroeg hebben want oppervlakkiger dan dat ga je 't niet krijgen (ervaring).
Ahww..quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:39 schreef redboyke het volgende:
ik durf eigenlijk weinig buiten te komen. ik hou ook niet van drukte.
daarom speel ik games of kijk ik veel series om weg te dromen en ergens anders te zijn.
so if you're feeling down, think about me and start laughingquote:
Andrea Bocelliquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:39 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Two Steps from Hell, Bill Brown music, etc. Klassiek is de enige 'stijl' waar ik me aan kan relateren, en dat is ook maar beperkt. Ik ben niet genre gebonden, ik luister wat ik leuk vind, en dat is niet echt een vaste richting.
Het beste wat ik kan doen is je deze incomplete verzameling namen geven.
Ik vond dat bij Misere zijn stem pas echt naar voren kwam, al komt dat vast omdat het met Zucchero gezongen werd, dus de lat werd continu verlegd gedurende het stuk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Andrea Bocelli
Con Te Partiro
die zal toch ook niet aanslaan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:43 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik vond dat bij Misere zijn stem pas echt naar voren kwam, al komt dat vast omdat het met Zucchero gezongen werd, dus de lat werd continu verlegd gedurende het stuk.
Om niet te derailen, als Yowane niet aanslaat dan probeer ik Kirino wel:
[ afbeelding ]
Viel te proberen.quote:
true,quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:40 schreef Chavez_ het volgende:
Die vent ken ik van MyAnimeList. Dit is nog niet eens het ergste
Oreimo was inderdaad vermakelijk, maar Kirino was wel loei irritant soms.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:27 schreef Quaintrelle het volgende:
Klassiek![]()
Ik ben vorig jaar december naar een uitvoering van Tchaikovsky's Notenkraker geweest in de Doelen.
Wat een mooie ervaring was dat zeg !![]()
Zat daar wel zo in mijn uppie, omdat mijn moeder helaas er niets voor voelde, haha. >w<
Over Kirino gesproken, ik heb pas nog Ore no Imouto gekeken.
Bleek toch best wel vermakelijk. n__n
Moet je rond valentijnsdag eens op MAL kijken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt.
http://madthad0890.tumblr(...)t-was-our-first-time
Ik heb gelachen, maar op /a/ zijn ze toch leuker. Foto's van dinner samen, op de verjaardag van je waifu een taart voor haar kopen en samen etenquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:43 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Moet je rond valentijnsdag eens op MAL kijken.
MAL is niet meer hetzelfde![]()
Enfin, deze post moest ik altijd wel om lachen.
Zal ik jou eens wat vertellen, die kerel die jij linkte (en waar dat plaatje dus van is) heb ik dik een half jaar geleden aangegeven bij zijn lokale politiebureau, en daarna nog eens via de FBI. Ik heb als mod ooit een grote actie gedaan waarbij ik kinderlokkers indexeerde om ze daarna in één klap te bannen en de serieuze gevallen aan te geven bij de betreffende deputies (omdat het gros Amerikaans was). Er werd destijds namelijk geen minimum leeftijd afgedwongen, dus ik kwam er al gauw achter dat 't pedo-heaven was. Enfin, die vent heeft dus getracht af te spreken met meerdere minderjarige meisjes en tevens foto's weten los te peuteren bij enkele. Hij heeft dat filmpje 2 dagen geleden op die blog gezet, na al dat harde werk is er dus uiteindelijk helemaal niks gebeurdquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb gelachen, maar op /a/ zijn ze toch leuker. Foto's van dinner samen, op de verjaardag van je waifu een taart voor haar kopen en samen eten
Ziek man, ik lees ook andere dingen op zijn blog. Over dat je als pedo altijd wordt gedemoniseerd blabla, lekker in de slachtofferrol kruipenquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:02 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Zal ik jou eens wat vertellen, die kerel die jij linkte (en waar dat plaatje dus van is) heb ik dik een half jaar geleden aangegeven bij zijn lokale politiebureau, en daarna nog eens via de FBI. Ik heb als mod ooit een grote actie gedaan waarbij ik kinderlokkers indexeerde om ze daarna in één klap te bannen en de serieuze gevallen aan te geven bij de betreffende deputies (omdat het gros Amerikaans was). Er werd destijds namelijk geen minimum leeftijd afgedwongen, dus ik kwam er al gauw achter dat 't pedo-heaven was. Enfin, die vent heeft dus getracht af te spreken met meerdere minderjarige meisjes en tevens foto's weten los te peuteren bij enkele. Hij heeft dat filmpje 2 dagen geleden op die blog gezet, na al dat harde werk is er dus uiteindelijk helemaal niks gebeurd
Ik vindt het vooral bizar, ik had heel wat documentatie (inclusief cross references) meegestuurd zodat ze een uitgebreide start zouden hebben al zouden ze het onderzoeken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:19 schreef Weakling het volgende:
Wow ... serieus? Stoere actie! Maar inderdaad gruwelijk dat het niet heeft geholpen.
weet je zeker dat jou onderzoek niet het onderzoek van de politie dwars heeft kunnen zitten? (kan best een reden zijn waarom ze niks hebben gedaan)quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:29 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik vindt het vooral bizar, ik had heel wat documentatie (inclusief cross references) meegestuurd zodat ze een uitgebreide start zouden hebben al zouden ze het onderzoeken.
quote:
Vrij zeker, ja. De persoon in kwestie was niet op de hoogte gesteld, we hadden 'm voorgehouden dat hij voor de zoveelste keer een gigantisch plaatje niet in een spoiler tag had gedaan (de layout van MAL resized dit niet zoals op FOK, dus staan er regels op) en daarom dus een week niet mocht posten. Ik had alle gesprekken samengevoegd, de betreffende foto's, geografische locatie met behulp van zijn IP adres en cross referencing met zijn gesprekken en zijn eigen foto's. Als ze een onderzoek hadden willen starten dan hadden ze alleen mijn bijlages op integriteit hoevel controleren.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
weet je zeker dat jou onderzoek niet het onderzoek van de politie dwars heeft kunnen zitten? (kan best een reden zijn waarom ze niks hebben gedaan)
Mhm, maar op ten duur ga ik mij altijd irriteren aan tsunderes. xDquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:43 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Oreimo was inderdaad vermakelijk, maar Kirino was wel loei irritant soms.
TchaikovskiWelk orkest speelde dat stuk, trouwens? Ik wil een keertje naar de uitvoering van Dvorak's 9e.
Ow, alsof je al niet genoeg gebombardeerd wordt met kerstliedjes op de radio. >w<quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:35 schreef .Cake. het volgende:
Dat van die pedo is wel ziek man, goed gedaan Chavez! Wel ruk dat er niets mee is gebeurd, maar jij hebt iig je best gedaan als ik dat zo lees.
Ik mocht gister bij een kerstmusical werken.Ik heb (onvrijwillig) álle bestaande kerstnummers gehoord en gezongen, m.u.v. Flappie.
Verder vind ik zelf kerst wel lache altijd, maar meer omdat iedereen dan bij elkaar is enzo. De hele "kerstsfeer" is alleen leuk als het keihard sneeuwt.
En hopelijk kan ik vanavond wat series inhalen, verhuizen is druk werk!
so truequote:Op zaterdag 17 december 2011 14:34 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
Ow, alsof je al niet genoeg gebombardeerd wordt met kerstliedjes op de radio. >w<
Maar ach, ik kan me eigenlijk geen kerst voorstellen zonder die afgezaagde liedjes, haha.
niet voor kerst iigquote:Ik ben benieuwd of het nog gaat sneeuwen...
Sorryquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:12 schreef Quaintrelle het volgende:
Ik kom nooit op de forums van MAL, maar ik wist niet dat het daar zo ernstig aan toe kon zijn.
Jammer dat de politie geen actie heeft ondernomen.
En tevens heb ik spijt dat ik op die link klikte.
What has been seen, cannot be unseen.
-zet het op mijn to-watch lijstje- :3quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:41 schreef mschol het volgende:
en het lijkt er steeds meer op dat Bokura Ga Ita de soort anime is die ik al een hele tijd wil zien
Het was niet zo zeer het filmpje, want gelukkig kwam zijn klokkenspel niet in beeld.quote:
Oh, dat vind ik minder schokkend dan het filmpjequote:Op zaterdag 17 december 2011 15:19 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
Het was niet zo zeer het filmpje, want gelukkig kwam zijn klokkenspel niet in beeld.
Maar er zaten wel wat ongecensuureerde Bible Black GIFs naast de post. Dat zegt al genoeg, denk ik.
Al in al ben ik dankbaar voor al die factoren.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik minder schokkend dan het filmpje
Volgens mij is zijn klokkenspel te klein, waardoor het niet te zien is
Natuurlijk speelt de helderheid van de video samen met zijn huidskleur daar ook een rol in![]()
Hebben!quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:52 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
Al in al ben ik dankbaar voor al die factoren.![]()
On a side note, de Divergence Meter klok hebben ze in Japan in ieder geval al verwezenlijkt : http://page2.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/b129825005
Ziet er echt zo gaaf uit.![]()
Sowieso vind ik de prijs al niet betaalbaar. >w<quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hebben!
Ik ben alleen bang dat als ik over mijn Steins;Gate fase ben, dat ik dan spijt heb van de aankoop
Eerst was ik bijvoorbeeld helemaal fan van Fullmetal Alchemist. Nu kan dat me weinig meer bekoren. Dat had ik ook met Naruto, dat vond ik eerst ook helemaal geweldig, maar nu classificeer ik het als shonenshit en dergelijke
¤321 ongeveer. Niet goedkoop inderdaadquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:06 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
Sowieso vind ik de prijs al niet betaalbaar. >w<
Maar ik ken dat.. ik ga ook altijd door allerlei fases heen.
En als het dan nog gepakt wordt door de douane is het al helemaal feest.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
¤321 ongeveer. Niet goedkoop inderdaad
Mij lijkt het echt balen als dat ding stuk gaat bij het verzenden
Hahahaquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:31 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
En als het dan nog gepakt wordt door de douane is het al helemaal feest.
Dat zou dan de enige keer zijn waarbij ik me vrijwillig laat oplichten door het postkantoor en voor verzekerd verzenden zou gaan. xD
quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:41 schreef Xaryna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen deze keer dan, omdat je jarig bent...
Gefeliciteerd!
Brrr ... maar altijd nog beter te doen dan een nederlandse dub met Kim Lian van der Meij of zo.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:43 schreef robin007bond het volgende:
Oh en de trailer van de Madoka Magica Dub:
WAAAAAROM?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:16 schreef Weakling het volgende:
[..]
Brrr ... maar altijd nog beter te doen dan een nederlandse dub met Kim Lian van der Meij of zo.
Ik zie het inderdaad, ik ben alleen niet van plan individueel een voorstelling te bezichtigen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:06 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
Mhm, maar op ten duur ga ik mij altijd irriteren aan tsunderes. xD
Ah, dat was gewoon het Rotterdams Philharmonisch Orkest.
Ik zie dat ze in januari de New World Symphony gaan spelen, dus grijp je kans zou ik zeggen.
The horrorquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:25 schreef Xaryna het volgende:
[..]![]()
En Paul de Leeuw als dat beestje!
tip, sla de film over. Hij doet serieus af aan de gehele ervaringquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:37 schreef robin007bond het volgende:
Mobile Suit Gundam 00 afgekeken.
Op naar season 2.
Oh bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
tip, sla de film over. Hij doet serieus af aan de gehele ervaring
Dit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
tip, sla de film over. Hij doet serieus af aan de gehele ervaring
quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:48 schreef Chavez_ het volgende:
Zero's pelvic thrust is... bijzonder.
Gefeliciteerd nogquote:
Brrr...quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahaha
Dat zou dan inderdaad extra zuur zijn.
WAAAAAROM?
[ afbeelding ]
die laatste vraag kan ik wel beantwoorden...quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahaha
Dat zou dan inderdaad extra zuur zijn.
WAAAAAROM?
Fairy Tail is niet echt een bijzondere anime.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:02 schreef Gaddle het volgende:
ik ben maar eens aan fairy tail begonnen op aanraden van iemand hier. aflevering 4 pas lol
het begon wel leuk, maar draaide imho vrij snel uit naar de standaard bleach/naruto/one piece afleveringenquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fairy Tail is niet echt een bijzondere anime.
Ik blijf er bij dat FMA de beste shonen is.
Dat is leukquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:37 schreef .Cake. het volgende:
Kijk ik nog even Haganai voordat ik moet werken, drie maal raden wie ik voorbij zie komen als ze het over een doujinshi-festival hebben in Tokio?
[ afbeelding ]
Ik vond al dat de serie dezelfde sfeer uitademde als Ore no Imouto!
Yuriquote:Op zondag 18 december 2011 10:44 schreef mschol het volgende:
zo Bokura ga Ita is weer klaar
wat een serie
even de manga erop na geslagen, en het is dat de serie uit 2006 komt, anders had ik gehoopt op een goeie OVA
Dat meisje waar Yano mee naar bed ging toen haar zus was overleden.quote:
owja..quote:Op zondag 18 december 2011 11:46 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat meisje waar Yano mee naar bed ging toen haar zus was overleden.
dit, fairy tail is in tegenstelling tot een Naruto wel grappigquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:48 schreef KrentebolHooft het volgende:
fairy tail kijk je dan ook voor de humor in tegenstelling tot FMA
het was een commentaar op het bovenstaande gesprek xD niet zo zeer een vraag, maar dankjequote:Op zondag 18 december 2011 11:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gundam 00, Penguindrum, Mirai Nikki
drama, school life/slice of life?quote:
SPOILER: spoiler over bokura ga itaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgens mij klopt dat stukje van de verhaal lijn zo wel
die leeftijden stond ik wel van te kijken, incl de actie's overigens
enige wat mij irriteerde aan Bokura ga Ita was de een-oogigheid (wtf?)
er waren momenten dat ze 1 of zelfs beide ogen weglieten van de hoofdkarakters, zelfs al waren die aan het praten en dus echt in de voorgrond...
[ Bericht 28% gewijzigd door mschol op 18-12-2011 12:10:27 ]
Oh zoquote:Op zondag 18 december 2011 12:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het was een commentaar op het bovenstaande gesprek xD niet zo zeer een vraag, maar dankje
Dat kan natuurlijkquote:Op zondag 18 december 2011 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ook leuk, maar ik wilde nu wat serieuzers
Jouw UIquote:Op zondag 18 december 2011 11:46 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat meisje waar Yano mee naar bed ging toen haar zus was overleden.
Hahaha, dat plotquote:Op zondag 18 december 2011 16:15 schreef Klipnap het volgende:
Wie kent hier Mayo Chiki?Afgezien van de hoeveelheid ecchi is hij wel leuk.
Moet ik zien!quote:The story revolves around Kinjirō Sakamachi, a 17 year old high school boy who suffers from gynophobia. The gynophobia sickness makes his nose bleed every time he has physical contact with a female. While using the bathroom he accidentally discovers that the popular and handsome butler Subaru Konoe is in fact a girl. Now that Kinjirō knows about Subaru's secret, he must work together with Subaru and her sadistic mistress, Kanade, to protect Subaru’s secret from being discovered.
Oeh, je herinnert me er aan dat ik nog Mirai Nikki moet kijken.quote:
waar is de UI eigenlijk van?quote:
Ben er wel aan begonnen maar nooit echt afgemaakt omdat computer faalde. Goed dat je me eraan herinnertquote:Op zondag 18 december 2011 16:15 schreef Klipnap het volgende:
Wie kent hier Mayo Chiki?Afgezien van de hoeveelheid ecchi is hij wel leuk.
Viel tegenquote:Op zondag 18 december 2011 16:23 schreef robin007bond het volgende:
Maar eerst is Fate/Zero aan de buurt natuurlijk.
quote:Op zondag 18 december 2011 16:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
waar is de UI eigenlijk van?
Edit: laat maar het is yuno, het psychotische secreet, het prettig gestoorde meisje mmmm![]()
je identificeert je met haar?quote:
Oh ik vond hem wel redelijk. De animatie was dit keer mooier en de achtergronden en voorwerpen blijven heel gedetailleerd. Zo zie je op de label van het wijnglas zelfs het merk, het jaar van productie etc. Sommige personages echter niet. Zo vind ik Saber er niet goed uitzien en vond ik de Studio Deen versie van haar misschien zelfs beter. Het valt me op dat het vooral bij characters is met een korte neus. Als ze recht in de "camera" kijken is hun neus gewoon een recht lijntje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2011 16:59:16 ]
Eindelijk een vrouw die het ook zietquote:
voornamelijk door mijquote:Op zondag 18 december 2011 16:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eindelijk een vrouw die het ook ziet
Normaal wordt Yuno hier helemaal kapotgebashed. Heel onterecht.
Ach joh, ze is gewoon heel beschermend.quote:Op zondag 18 december 2011 16:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
voornamelijk door mijals je de manga leest snap je waarom, ze heeft nogal een raar beeld van "we zullen altijd samen zijn"
nou.... wat je beschermend noemtquote:Op zondag 18 december 2011 17:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach joh, ze is gewoon heel beschermend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Ik heb in mijn lijst ook anime van vroeger staan, zoals Pokémon en Digimon. Dus wat dat betreft valt het allemaal wel mee bij jouquote:Op zondag 18 december 2011 17:17 schreef Klipnap het volgende:
Er zit trouwens een hele hoeveelheid zooi tussen >< Hoe ik ooit Shugo Chara kon kijken...
Ja, zo'n meisje uit mijn klas (stereotype) zegt steeds Tuturuu! tegen mij dus ik zal wel moeten.quote:Op zondag 18 december 2011 17:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb in mijn lijst ook anime van vroeger staan, zoals Pokémon en Digimon. Dus wat dat betreft valt het allemaal wel mee bij jou
Wat bij mij vaak is, is dat ik te snel geneigd ben hoge cijfers te geven. Zo zijn er al meerdere series die van mij een 10 hebben gekregen.
Steins;Gate en Clannad After Story heb je in de planning staan, zie ik. Daar ga je geen spijt van krijgen.
Sinds ik mijn zusje dat heb laten zien doet ze dat ook heel vaak.quote:Op zondag 18 december 2011 17:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, zo'n meisje uit mijn klas (stereotype) zegt steeds Tuturuu! tegen mij dus ik zal wel moeten.
Meestal is een OVA een extra, die je na de serie gezien moet hebben. Vaak staan ze los van het verhaal en zijn het meer de side stories of speciale episodes.quote:Op zondag 18 december 2011 17:23 schreef Klipnap het volgende:
Oja, ik snap de term OVA niet zo. Moet ik die als eerst kijken (voor de normale episodes) of pas later, of zijn het normale episodes? Ik wil niet het verhaal verpesten namelijk.
quote:Op zondag 18 december 2011 17:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
nou.... wat je beschermend noemtTsk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze doet gewoon haar best de relatie in stand te houden.
OVA omvat eigenlijk alles wat buiten de categorie "film" of "aflevering" valt. Kan van alles zijn en kan ook eigenlijk wel elke lengte hebben die je maar kan bedenken. OVA betekent Original Video Animation en vaak zijn het extra's of alternatieve eindes of een soort proloog. Het kan ook zijn dat het een eenmalig iets is, zoals Kyousogiga. En soms bestaat een serie alleen uit OVA's, zoals Gundam Unicorn of Kara no Kyoukai.quote:Op zondag 18 december 2011 17:23 schreef Klipnap het volgende:
Oja, ik snap de term OVA niet zo. Moet ik die als eerst kijken (voor de normale episodes) of pas later, of zijn het normale episodes? Ik wil niet het verhaal verpesten namelijk.
ik kan je er niet meer inzetten, anders had ik dat eff gedaanquote:Op zondag 18 december 2011 17:16 schreef Klipnap het volgende:
http://myanimelist.net/profile/Papde hier is trouwens mijn lijstje![]()
Kan iemand hem in de OP zetten?
ach, zo erg is dat toch niet?quote:Op zondag 18 december 2011 17:17 schreef Klipnap het volgende:
Er zit trouwens een hele hoeveelheid zooi tussen >< Hoe ik ooit Shugo Chara kon kijken...
ik geef series te makkelijk een cijfer t/m de 8 imho, maar toch heb ik een verschil van -0.30 punten t.o.v. het gemiddelde op malquote:Op zondag 18 december 2011 17:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb in mijn lijst ook anime van vroeger staan, zoals Pokémon en Digimon. Dus wat dat betreft valt het allemaal wel mee bij jou
Wat bij mij vaak is, is dat ik te snel geneigd ben hoge cijfers te geven. Zo zijn er al meerdere series die van mij een 10 hebben gekregen.
Ik geef geen cijfers meer op MAL. Heb te vaak dat ik naderhand denk "Hmm vond ik het echt zo goed?" of dat ik het met anderen ga vergelijken.. Daarnaast zijn ze ook erg afhankelijk van m'n verwachtingenquote:Op zondag 18 december 2011 19:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik geef series te makkelijk een cijfer t/m de 8 imho, maar toch heb ik een verschil van -0.30 punten t.o.v. het gemiddelde op mal
Dit. Behalve dat ik het nog steeds doequote:Op zondag 18 december 2011 19:59 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik geef geen cijfers meer op MAL. Heb te vaak dat ik naderhand denk "Hmm vond ik het echt zo goed?" of dat ik het met anderen ga vergelijken.. Daarnaast zijn ze ook erg afhankelijk van m'n verwachtingen
Halve cijfers nuanceren de boel een hoop hoorquote:Op zondag 18 december 2011 20:05 schreef .Cake. het volgende:
Mja, cijfers geven op MAL. Ik doe het wel, maar meestal komt het toch uit op 6 7 8.
Ik geef wel 10'en voor mijn aller favorieten, en 9 voor bovengemiddeld goeie series.
Halve cijfers is niet nodig
Ik twijfel of die serie de 9 écht wel waard is, maargoed, dat is aan jezelf. Er is ons héél vaak gevraagd of we de ratings kunnen veranderen. Waar de ene graag 1 t/m 5 ziet, wilt de ander 0,01 t/m 10,00. We hebben besloten dat het eigenlijk niet nodig is de ratings te veranderen omdat, simpel gezegd, de meeste gebruikers niet weten hoe ze een cijfer moeten geven. Dit heb ik hier al toegelicht wegens de grote vraag naar verandering.quote:Op zondag 18 december 2011 20:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Halve cijfers nuanceren de boel een hoop hoor
Steins;Gate heb ik een 10 gegeven, omdat ik een 9 gewoon te laag vind voor die serie, maar eigenlijk een 10 net te hoog.
Daar zit wat in.quote:Op zondag 18 december 2011 20:14 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik twijfel of die serie de 9 écht wel waard is, maargoed, dat is aan jezelf. Er is ons héél vaak gevraagd of we de ratings kunnen veranderen. Waar de ene graag 1 t/m 5 ziet, wilt de ander 0,01 t/m 10,00. We hebben besloten dat het eigenlijk niet nodig is de ratings te veranderen omdat, simpel gezegd, de meeste gebruikers niet weten hoe ze een cijfer moeten geven. Dit heb ik hier al toegelicht wegens de grote vraag naar verandering.
In dat geval ligt het er maar net aan welke waarde je zelf aan de cijfers geeft en hoeveel je er van gebruikt. Als je nou begint met het geven van 1 voor de slechtste in je lijst en 10 voor je beste, ipv, alleen alles tussen 5 en 8 gebruikenquote:Op zondag 18 december 2011 20:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Halve cijfers nuanceren de boel een hoop hoor
Steins;Gate heb ik een 10 gegeven, omdat ik een 9 gewoon te laag vind voor die serie, maar eigenlijk een 10 net te hoog.
Soms weet je het gewoon niet.quote:Op zondag 18 december 2011 20:37 schreef .Cake. het volgende:
[..]
In dat geval ligt het er maar net aan welke waarde je zelf aan de cijfers geeft en hoeveel je er van gebruikt. Als je nou begint met het geven van 1 voor de slechtste in je lijst en 10 voor je beste, ipv, alleen alles tussen 5 en 8 gebruiken
K-ON kerstmisaflevering?quote:Op zondag 18 december 2011 20:52 schreef Frag_adder het volgende:
over kerst en anime gesproken, zijn er nog leuke kerst animes (die ik dus op kerstavond kan kijken) ?de enige die ik ken is itsudatte my santa en daar heb ik in een deuk omgelegen
Usagi Drop aflevering 3.5 is een kerstaflevering, een hele schattige!quote:Op zondag 18 december 2011 20:52 schreef Frag_adder het volgende:
over kerst en anime gesproken, zijn er nog leuke kerst animes (die ik dus op kerstavond kan kijken) ?de enige die ik ken is itsudatte my santa en daar heb ik in een deuk omgelegen
quote:
Cardcaptor Sakura episode 35 Sakura’s Wonderful Christmasquote:Op zondag 18 december 2011 20:52 schreef Frag_adder het volgende:
soms brengen ze special kerst OVA uit maar ik kon er nu zo gauw geen vindenquote:Op zondag 18 december 2011 21:01 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Usagi Drop aflevering 3.5 is een kerstaflevering, een hele schattige!
Maar met 4 minuten kan je geen avond vullen
Ooh, was er geen Kerst OVA van School Days?quote:Op zondag 18 december 2011 21:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
soms brengen ze special kerst OVA uit maar ik kon er nu zo gauw geen vinden
NICE SLEDquote:Op zondag 18 december 2011 21:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ooh, was er geen Kerst OVA van School Days?
hmmm die heeft vaak wel leuke sfeer ja, loopt die nog dan? ik heb de 1e 3 personages gezien.quote:Op zondag 18 december 2011 21:20 schreef robin007bond het volgende:
Amagami SS heeft altijd een leuke kerstfeeling.
Hij loopt niet meer, maar dit seizoen krijgt het een vervolg: Amagami SS+.quote:Op zondag 18 december 2011 21:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hmmm die heeft vaak wel leuke sfeer ja, loopt die nog dan? ik heb de 1e 3 personages gezien.
AMG season ook maar checken dan
itsudatte my santa is eigenlijk de enige -echte- kerst anime (dus uitgezonder afleveringen en specials) die ik ken, en dat is dus eigenlijk ook altijd wel een verplicht nummer zo rond het einde van decemberquote:Op zondag 18 december 2011 20:52 schreef Frag_adder het volgende:
Ik vind 't wel fijn eigenlijk.quote:
de 1e afl is dan ook echt geweldigquote:Op zondag 18 december 2011 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
itsudatte my santa is eigenlijk de enige -echte- kerst anime (dus uitgezonder afleveringen en specials) die ik ken, en dat is dus eigenlijk ook altijd wel een verplicht nummer zo rond het einde van december
Mioquote:Op zondag 18 december 2011 21:39 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik vind 't wel fijn eigenlijk.
Des te meer haters er zijn, des te groter de kans dat Yui, Mugi of Mio voor mij valt
Er gaan geruchten dat er in de film een jongen speeltquote:Op zondag 18 december 2011 21:39 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik vind 't wel fijn eigenlijk.
Des te meer haters er zijn, des te groter de kans dat Yui, Mugi of Mio voor mij valt
Ja sneeuw bij 30 graden boven 0quote:Op zondag 18 december 2011 21:38 schreef Bakakame het volgende:
Ik heb Ika 10 nog niet gezien, maar ik zag een screencap waarin er sneeuw was. Dat mag dus ook altijd
dont underestimate the power of christmas!quote:
K-on! een harem?quote:Op zondag 18 december 2011 21:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat er in de film een jongen speelt
Yui vertoont wel heel duidelijke autistische trekjesquote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Yui is m'n number one, Mio en Mugi delen de tweede plek bij mij
quote:Op zondag 18 december 2011 21:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat er in de film een jongen speelt
Ik mag er eigenlijk niets over zeggen, maar ik kan wel zeggen dat ik ten tijde van het schieten van de film ter plaatse was, ja. Over het harem-gedeelte mag ik ook niks zeggen, maar die top 3 is door middel van uitgebreid experimenteren tot stand gekomen.quote:
Ja maar ze is zo lievvvvquote:Op zondag 18 december 2011 22:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Yui vertoont wel heel duidelijke autistische trekjes
quote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
[..]
Ik mag er eigenlijk niets over zeggen, maar ik kan wel zeggen dat ik ten tijde van het schieten van de film ter plaatse was, ja. Over het harem-gedeelte mag ik ook niks zeggen, maar die top 3 is door middel van uitgebreid experimenteren tot stand gekomen.
Het hoeft ook geen minpunt te zijn.quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
[..]
Ik mag er eigenlijk niets over zeggen, maar ik kan wel zeggen dat ik ten tijde van het schieten van de film ter plaatse was, ja. Over het harem-gedeelte mag ik ook niks zeggen, maar die top 3 is door middel van uitgebreid experimenteren tot stand gekomen.
dacht dat bij naruto alles NA dat laatste tournooi fillers was (t/m laatste aflevering) en pas weer verder ging in shippuuden?quote:Op zondag 18 december 2011 22:33 schreef NeeEcht het volgende:
Ik vind naruto best vermakelijk Fillers skip ik bij episode 242 is het afgelopen met de fillers volgens mij
Heb em on hold staan, het wordt een beetje eentonig na een tijdje, de vijanden vallen aan, ze komen er mee weg, er is een jankstukje, zijn arm gaat weer kapot, wordt weer gemaakt etc.quote:Op zondag 18 december 2011 22:22 schreef Gaddle het volgende:
Fma had ik al gezien dus dan het even wat nieuws
FMA:B?quote:Op zondag 18 december 2011 22:22 schreef Gaddle het volgende:
Fma had ik al gezien dus dan het even wat nieuws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op zondag 18 december 2011 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik keek in de mediamarkt bij de animé, kreeg ik zomaar een FMA:B spoilerin de mediamarkt naar anime kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn oog viel er op. Achterlijk duur, 40 euro voor een paar afleveringenquote:
adat hoef je mij niet te vertellenquote:Op zondag 18 december 2011 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mijn oog viel er op. Achterlijk duur, 40 euro voor een paar afleveringen
En dan die dvd's van bleach en one piece, dan mag je flink betalen wil je daarvan alles zien
Gelukkig wilt niemand datquote:Op zondag 18 december 2011 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En dan die dvd's van bleach en one piece, dan mag je flink betalen wil je daarvan alles zien
Eigenlijk wel.quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik keek in de mediamarkt bij de animé, kreeg ik zomaar een FMA:B spoilerIn Zeeland hebben ze de animeafdeling opgedoekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam daar eens en zeg een hele normale man allemaal hentai kopen![]()
was het heel goedkoop? dan was het wellicht een handelaarquote:Op zondag 18 december 2011 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In Zeeland hebben ze de animeafdeling opgedoekt.
Ik kwam daar eens en zeg een hele normale man allemaal hentai kopen
Geen idee of het een upscale is, en ik heb geen fullhd monitor dus kan daar ook niets over zeggen, maar mijn Brotherhood eps zijn 1280x720 en zien er op mijn 1440x900 monitor vrij goed uit...quote:Op zondag 18 december 2011 23:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Wat jammer is van FMA: BROTHERHOOD is dat het in 520?p is gemaakt om kosten te besparen. Dat zie je heel goed als je op een HD-monitor of TV kijkt.
Upscales
720p kan ook al upscale zijn he, daar heb je niet perse een full HD scherm voor nodigquote:Op maandag 19 december 2011 02:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee of het een upscale is, en ik heb geen fullhd monitor dus kan daar ook niets over zeggen, maar mijn Brotherhood eps zijn 1280x720 en zien er op mijn 1440x900 monitor vrij goed uit...
Als je series op die manier gaat beschrijven klinken ze allemaal ruk...quote:Op zondag 18 december 2011 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb em on hold staan, het wordt een beetje eentonig na een tijdje, de vijanden vallen aan, ze komen er mee weg, er is een jankstukje, zijn arm gaat weer kapot, wordt weer gemaakt etc.
en dan krijg je nog gele ondertitels ook...quote:Op zondag 18 december 2011 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mijn oog viel er op. Achterlijk duur, 40 euro voor een paar afleveringen
En hele kromme vertalingen, met stukjes Frans er inquote:Op maandag 19 december 2011 09:36 schreef wdn het volgende:
[..]
en dan krijg je nog gele ondertitels ook...
Shounen wel ja, want daar komt 't in weze op neer.quote:Op maandag 19 december 2011 08:25 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Als je series op die manier gaat beschrijven klinken ze allemaal ruk...
Waar komen die gele ondertitels eigenlijk vandaan? Volgens mij hebben de meeste anime dvd's dat. Maar het ziet er niet uit.quote:Op maandag 19 december 2011 09:36 schreef wdn het volgende:
[..]
en dan krijg je nog gele ondertitels ook...
heeft te maken volgens mij omdat je het altijd kan onderscheiden, ook als je slechtere tv hebt die b.v. kleuren niet goed kan weer geven..quote:Op maandag 19 december 2011 11:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Waar komen die gele ondertitels eigenlijk vandaan? Volgens mij hebben de meeste anime dvd's dat. Maar het ziet er niet uit.
Geen idee. Het schijnt veel te gebeuren bij Amerikaanse R1 dvd's.quote:Op maandag 19 december 2011 11:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Waar komen die gele ondertitels eigenlijk vandaan? Volgens mij hebben de meeste anime dvd's dat. Maar het ziet er niet uit.
Wit is niet de beste kleur voor ondertiteling omdat wit ook vaak voorkomt in de film zelf.quote:Op maandag 19 december 2011 11:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Vooral die van franse distributeurs hebben dat.quote:Op maandag 19 december 2011 11:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
nah.. maar het is wellicht wel een weinig voorkomende kleur?quote:Op maandag 19 december 2011 13:52 schreef wdn het volgende:
Ik las net dat geel nooit gebruikt wordt in anime.
Is dat waar?
dan zou je ook nooit blonde meisjes zien...quote:Op maandag 19 december 2011 13:52 schreef wdn het volgende:
Is dat waar?
Moet jij eens Eureka 7 gaan kijken, ik kan geen kleur bedenken die daar niet in voor komt. Vooral in de laatste paar afleveringen.quote:Op maandag 19 december 2011 13:52 schreef wdn het volgende:
Is dat waar?
Leuk servertjequote:Op maandag 19 december 2011 15:46 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Moet jij eens Eureka 7 gaan kijken, ik kan geen kleur bedenken die daar niet in voor komt. Vooral in de laatste paar afleveringen.
Overigens, vandaag nieuw antiek speelgoed opgehaald:
[ afbeelding ]
Ga ik nog leuke dingen mee doenalleen dan niet op mijn kamer want dit ding maakt een hoop herrie
geel wordt voor blond gebruikt, het gebruik van lichte kleuren zoals geen en wit is heel moeilijk omdat spierwit met een licht randje gebruikt moet worden om dingen zoals lampen de illusie te laten wekken dat ze ook echt "licht" gevenquote:Op maandag 19 december 2011 13:52 schreef wdn het volgende:
Is dat waar?
Leuk speelgoed! Jammer dat het geen IBM 5100 isquote:Op maandag 19 december 2011 15:46 schreef Chavez_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ga ik nog leuke dingen mee doenalleen dan niet op mijn kamer want dit ding maakt een hoop herrie
leuk speelgoed, maar ik zou et niet leuk genoeg vindenquote:Op maandag 19 december 2011 15:46 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Moet jij eens Eureka 7 gaan kijken, ik kan geen kleur bedenken die daar niet in voor komt. Vooral in de laatste paar afleveringen.
[ afbeelding ]
ziet er handig uit, maar zou het wel een risico vinden hoorquote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef Bakakame het volgende:
Weet niet of jullie dit al kennen, maar kwam dit toevallig net tegen
http://whiterabbitexpress.com/
proberen met goedkope crap dan maarquote:Op maandag 19 december 2011 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ziet er handig uit, maar zou het wel een risico vinden hoor
ziet er erg dure site uit. + dat er nog eens service fee bijkomen.quote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef Bakakame het volgende:
Weet niet of jullie dit al kennen, maar kwam dit toevallig net tegen
http://whiterabbitexpress.com/
Je kan beter direct uit Japan bestellen bij Amazon.co.jp en bij amiami.quote:Op maandag 19 december 2011 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ziet er handig uit, maar zou het wel een risico vinden hoor
Dit is dus vooral voor als mensen/bedrijven niet buiten Japan leverenquote:Op maandag 19 december 2011 19:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kan beter direct uit Japan bestellen bij Amazon.co.jp en bij amiami.
Wat nauwelijks het geval is bij dingen die mensen hier willen hebbenquote:Op maandag 19 december 2011 20:17 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dit is dus vooral voor als mensen/bedrijven niet buiten Japan leveren
gewoon benchmarks zo af en toe bekijken, ik weet exact welke kaart ik heb en ongeveer hoe snel die isquote:Op maandag 19 december 2011 23:10 schreef redboyke het volgende:
i know right? vind dat ze zo'n optie moeten inbouwen dat ik kan testen welke games ik kan spelen![]()
edit: blijkbaar een andere
ik heb deze: http://www.forcom.be/?product=305470quote:Op maandag 19 december 2011 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon benchmarks zo af en toe bekijken, ik weet exact welke kaart ik heb en ongeveer hoe snel die is
qua laptop: ding is zo'n 6 jaar oud dus daar houdt ik rekening mee
zelf opstarten, of opzoek gaan naar sites die dat doen, b.v. op tomshardware.comquote:Op maandag 19 december 2011 23:17 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb deze: http://www.forcom.be/?product=305470
maar blijkbaar heb ik de drivers Card name: ATI Mobility Radeon HD 4300 Series
die heeft ati geinstalleerd maar ik kan mijn kaart Mobility Radeon HD 4650 niet vinden.
t'is ook geen dedicated card denk ik want bij "Can You Run It" toont die bij grafische kaart altijd 2.2GB
voorbeeld mass effect kon ik normaal draaien maar gaat toch in schokken bij gevechten
hoe kan je benchmark doen?
quote:
dat zou wel tof zijn, als het verhaal maar goed verdergaat..quote:Op maandag 19 december 2011 23:38 schreef SunTzu het volgende:
Las gisteren ergens dat er misschien een HotD seizoen 2 aankomt in maart.
edit: Maar dan zullen vast wel gewoon weer geruchten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Woont de producer van K-ON! in Nederland?quote:Op maandag 19 december 2011 23:58 schreef robin007bond het volgende:
Er gaan geruchten dat K-ON! zich in Nederland gaat afspelen, wellicht in mijn huis.
Gr gr. Producer K-ON!
R -rated edition?quote:Op maandag 19 december 2011 23:58 schreef robin007bond het volgende:
Er gaan geruchten dat K-ON! zich in Nederland gaat afspelen, wellicht in mijn huis.
Gr gr. Producer K-ON!
Hoe kon ik anders zo'n waifufag zijn?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:01 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Woont de producer van K-ON! in Nederland?
quote:
QFTquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe kon ik anders zo'n waifufag zijn?
Is goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |