mischien beginnen ze wel later aangezien ze bezig zijn met maintenancequote:Op vrijdag 16 december 2011 11:34 schreef SoepvorkNL het volgende:
Zo, weer lekker een ochtendje hopen dat ik er snel inkom. Hopelijk de eerste wave om 3 uur (15 december) #optimist
you must be joking, moet om 13:00 werkenquote:
Helaas houdt Bioware geen rekening met jouw werktijden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:41 schreef benx het volgende:
[..]
you must be joking, moet om 13:00 werken
Zal toch welquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:34 schreef SoepvorkNL het volgende:
Zo, weer lekker een ochtendje hopen dat ik er snel inkom. Hopelijk de eerste wave om 3 uur (15 december) #optimist
Jong ga weg met je gare spelquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:47 schreef Pixell het volgende:
Wie doet er mee een potje heroes of newerth ?
Lekker danquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:47 schreef Berik1985 het volgende:
CE net binnen van Bol.Com die ik 6 December besteld heb:)!
Nuuh;) Maar dat komt vandaag ergens wel:)quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lekker danKan je zeker alsnog niet early access in?
klopt om 8 uur maar weet niet welke tijdzonequote:Op vrijdag 16 december 2011 12:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op origin en de digital blabla gedoe.
Zou dat niet vandaag zijn? mensen hadden het over de 16de.
vanaf de 16 en uiterst de 19equote:Op vrijdag 16 december 2011 12:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ach, die items lopen niet weg, heb je nu toch nog niet veel aan! Of je moet al lvl 25 zijn en de gratis mount willenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik ben idd boven de 25. (lvl 27 trooper)quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:02 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ach, die items lopen niet weg, heb je nu toch nog niet veel aan! Of je moet al lvl 25 zijn en de gratis mount willen
Eerste dag early acces of heb je heel de nacht door gezetenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik ben idd boven de 25. (lvl 27 trooper)
ja 13de 10 over 1pm mocht ik er al inquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:06 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Eerste dag early acces of heb je heel de nacht door gezeten
Inderdaad, ik was gisteren ook met een altje bezig omdat mn server vol was, in een uurtje level 8 gehaald.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
ja 13de 10 over 1pm mocht ik er al in
En nee niet de hele nacht gespeeld dat kon ook niet eens met de wachtrijen toen.
Het levelen gaat vrij snel.
Maar bij 27 gestopt omdat ik geen enkele heroics gedaan kreeg (te weinig in het gebied)
Op nar shadaa en taris liep ik soms een uur lang alleen zonder iemand te zien.
Dus gisteravond met een alt even verder gegaan.. en hoppa meteen lvl 12.
Gaat veel en veels te snel.
Nee bijna helemaal solo op heroics na (op starter planeet kun je alle heroics met companion doen met beetje nadenken en voorzichtig zijn)quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:28 schreef genakt het volgende:
Hoe doen jullie dat zo snelspelen jullie samen met mensen ofzo ?
Was dezelfde class dus ik wist waar alles was en kon filmpjes skippenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:28 schreef genakt het volgende:
Hoe doen jullie dat zo snelspelen jullie samen met mensen ofzo ?
ben nog maar level 5 na uurtje spelenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee bijna helemaal solo op heroics na (op starter planeet kun je alle heroics met companion doen met beetje nadenken en voorzichtig zijn)
Ook de eerste "groeps" quest black talon/esseles level je nogal snel door.
heb ik ook gedaan en het uiterlijk vanmen char is ook precies hetzelfde als op de betaquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:30 schreef Rahl het volgende:
[..]
Was dezelfde class dus ik wist waar alles was en kon filmpjes skippen
Schandalig! veel te langzaamquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:30 schreef genakt het volgende:
[..]
ben nog maar level 5 na uurtje spelen
Even bellenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:30 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik heb nog niks binnen van bol, gek genoeg. Vrienden wel, terwijl die later bestelden...
quote:Hello again all -
We're finished with invite waves for today. The servers are filling up, player populations are growing, and we're monitoring the influx of players carefully. More servers will be opened up as we need them.
We're expecting queues, and at peak times you should be too. That's normal for a large-scale MMO launch, as the initial rush of players hit the servers at the same time. If you don't want to queue to play, it's best to try and login at non-peak hours - or possibly play on a different server. We understand the frustration that queuing can cause, and we're working to minimize, but a certain amount of queuing is to be expected during Early Game Access and launch.
Looking forward to tomorrow, I wanted to try and explain the invite 'pattern' you've seen this week. It can be confusing, because we've been inviting a growing number of people on a daily basis, but the timing of people's code redemptions might not seem to match.
It goes back to our pre-order redemption numbers. Our graph of redeemed pre-order codes looks like two mountains with a flat plain in-between, basically. There's a massive peak from back in July (when we announced pre-orders) and a smaller, but growing peak at the end (recently). In the middle, there was a long period where the numbers of people redeeming pre-order codes were steady, but lower.
Now, we've been inviting large numbers of people every day, with more being invited day-on-day. What that has meant is, because of the pattern of pre-order codes being redeemed, on Day One of Early Game Access, we invited a lot of people who had redeemed over a short span of time (late July). Yesterday and today, we invited a lot of people but over a larger span of time (all the way to early December).
The question I know a lot of you have is, why haven't we yet invited those who redeemed very recently? The answer is because of the volume of recent pre-orders that have been redeemed, which is spiking up very high. So, a lot of people have redeemed in a short period of time. Essentially we're in the same place we were on the 13th, where we invited a lot of people, but most had redeemed in the same short period of time.
TL;DR - We've seen a LOT of pre-orders redeemed in the last couple of weeks, and that means that even though we're really close (in date terms) to getting everyone in, we couldn't quite do it today.
Tomorrow's invite waves start at 8AM CST, and I'll start another thread then to track progress.
deze wave was maar tot 8-12quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:12 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zit nu in mijn lesauto, de volgende brengt me naar huis, en ik zie dat ik weer geen mailtje heb gehad
Misschien volgende wave?
Waar zie je dat nu weer staan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:16 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Godver, ik was 9-12
En ik zie nu dat ze geen mensen meer inviten vandaag? Wtf
Omdat ik een hekel heb aan wachtrijenquote:
Ik denk in jouw quotequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar zie je dat nu weer staan?
Uhm die is van vandaag volgens mijquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:17 schreef pjats het volgende:
[..]
Ik denk in jouw quoteMaar die was van gisteren.
In die hele lange quote die je net had gepost, of was dat een bericht van gisteren?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar zie je dat nu weer staan?
nou als dat zo is, dan zie ik vandaag geen mail denk ikquote:The reason they were able to do multiple days/weeks per wave yesterday, is because there weren't as many pre-orders during those time frams as there were in the first week and a half of December ... they're not doing this by dates, they're doing this by AMOUNTS, and they've already stated that December saw a huge spike in pre-orders, similar to the initial date that pre-orders opened up.
So no, they didn't intentionally send just one day, they sent the same amount as the other waves, it just so happens that the bell curve is peaking, and that same number of invites is going to cover a smaller time frame.
Zometeen gelijk op Legions of Lettow? Dan moet je even je username hier neerzetten dan kom ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
ineens 3 mailtjes in de spam map! maar goed, nog niks dus
Ja, vandaag om 1 uur na middernacht net na middernacht eigenlijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm die is van vandaag volgens mij
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=26745
Dit geeft me weer hoop!quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wkdclwncar Wendell Bailey
@Rockjaw I redeemed my code on the 9th but it registers on SWTOR site as the 15thWill this change if I get in today or not?
@Rockjaw Stephen Reid
@Wkdclwncar You should still get in.
Kunnen ze niet die servers wat uitbreiden?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:52 schreef Rahl het volgende:
What the fuck. Nu al in de queue voor LoL
Ja ze openen nieuwe servers steeds, maar als iedereen naar de eerste servers blijft gaan heeft 't geen zin natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:56 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Kunnen ze niet die servers wat uitbreiden?
goodluckquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:01 schreef LeaderRoel het volgende:
Als het goed is is het bijna zover
quote:Morning! We are entering into the final stretch for outstanding invites. Those of you who pre-ordered in December should be happy today - barring any major issues.
I'll update this thread as we send invites. As a reminder, we're also updating our official Twitter accounts (@SWTOR, @SWTOR_FR and @SWTOR_DE) with the invites as they sent; that'll be more up-to-the-minute than this post.
For anyone who's not yet been invited, remember to have the email address no-reply@bioware.swtor.com in your address book so it doesn't hit spam filters.
Assuming you have the SWTOR client installed, you can also periodically launch it. If you're ready to go your 'play' button will be click-able.
Wave One was sent at 8AM CST (6AM PST / 9AM EST / 2PM GMT / 3PM CET).
Ik zag jou praten in general vanmorgenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:34 schreef Pixell het volgende:
Wat verwacht je dan, iedereen die acces krijgt gaat meteen spelen natuurlijk!
Geef het ff de tijd, na de launch word het allemaal wat rustiger en gaan ze hoogst waarschijnlijk de capaciteit verhogen van de server.
Dan kom ik daar zo wel op spelen met een Smugglerquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:38 schreef Friday12 het volgende:
iemand anders die nog op Sith'ari zit? als republic
twitter:Rockjaw twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 16:42:55We're going to try and get as many people as possible invited today. I know you're all anxious, we're really almost there. reageer retweet
Die zijn dan ook gayquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:10 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben trouwens een Mirialan, zie je verdacht weinig van op mijn server. De meeste zijn uiteraard humans.
Kan toch, ze versturen gewoon, zal niet zo zijn dat je hem binnen 1 seconde hebtquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:28 schreef LeaderRoel het volgende:
De tweede wave is eindelijk verzonden, en ik heb nog steeds niks ontvangen
Humans ja.quote:
Al gedaan, niks binnenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kan toch, ze versturen gewoon, zal niet zo zijn dat je hem binnen 1 seconde hebt
En check je launcher !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |