Zelf totaal geen last van, alles op high, behalve shadows (staan uit, voegen niks toe imo) draait op 60-70quote:Op donderdag 15 december 2011 22:58 schreef benx het volgende:
Darn wat een fps faal deze game, ik battlefield haal ik 60 fps op high, hier 40fps op low.
Vriend van mij heeft een vrij slecht videokaart, kan wow op low met 30fps, maar haalt hier op low nog geen 7 fps, videokaart heeft laatste drivers en shit.
Iemand miss nog tips ?
Alles op high en max res, 70FPS, geen idee wat je probleem is.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:58 schreef benx het volgende:
Darn wat een fps faal deze game, ik battlefield haal ik 60 fps op high, hier 40fps op low.
Vriend van mij heeft een vrij slecht videokaart, kan wow op low met 30fps, maar haalt hier op low nog geen 7 fps, videokaart heeft laatste drivers en shit.
Iemand miss nog tips ?
My documents al gecheckt?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:16 schreef Sjiznit het volgende:
Woei, ook een char op Chuundar. Tot nu toe beter dan ik had verwacht. Handig dat ze gewoon je quests ff zeggen. Lezen deed ik toch nooit.
Weten jullie trouwens waar de screenshot folder is? Heb wat screenshots gemaakt, tenminste dat denk ik, maar kan ze nergens terug vinden.
Zelfde probleem hier, wow draait soepel op high, dit draait af en toe niet. Als ik ergens binnen loop, 10 fps, loop ik buiten, wel soepel. Heel vaag.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:58 schreef benx het volgende:
Iemand miss nog tips ?
Vraag me af wat het opleverd als ik over een jaar dat beeldje verkoop, daar heb ik niet zoveel mee.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:51 schreef Pixell het volgende:
[..]
Houden zo en over een jaar dik geld verdienen
Ik denk dat je makkelijk er een nulletje achter kan zetten als je de gehele verpakking gesealed laatquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Vraag me af wat het opleverd als ik over een jaar dat beeldje verkoop, daar heb ik niet zoveel mee.
Ja ik heb ook al reactie gehad dat ze er naar gaan kijkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:59 schreef Pixell het volgende:
De guild waar ik nu bij zit heeft een paar nieuwe applies, waarvan 3 lui bij hun nationaliteit dit neerzette "white - british", waarom er bij zetten dat je blank bent?
herkenbaar, ben niet helemaal blij met die instances van hun.quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:10 schreef Friday12 het volgende:
wil ik group quest gaan doen met 2 mensen zitten ze in andere phasing en je kan die niet joinen want is to populated
Ben gestopt halverwege 7.quote:
Die lui waren in de beta al geaccepteerd, dus kwamen er meteen in. Maar het viel mijzelf op en misschien is dat gebruikelijk in de UK, toch apartquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik heb ook al reactie gehad dat ze er naar gaan kijken. Lol, dat werd niet in dank afgenomen dat white British
?!
Dan moet je geen E kopenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik denk dat je makkelijk er een nulletje achter kan zetten als je de gehele verpakking gesealed laat
waarschijnlijk niet. Ze maken deze CE in zulke grote aantallen dat er echt geen schaarste is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik denk dat je makkelijk er een nulletje achter kan zetten als je de gehele verpakking gesealed laat
Zoals eerder gezegd, de MM groningen had er 4!quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet. Ze maken deze CE in zulke grote aantallen dat er echt geen schaarste is.
Dat valt wel meequote:Op vrijdag 16 december 2011 08:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet. Ze maken deze CE in zulke grote aantallen dat er echt geen schaarste is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |