Uhm die is van vandaag volgens mijquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:17 schreef pjats het volgende:
[..]
Ik denk in jouw quoteMaar die was van gisteren.
In die hele lange quote die je net had gepost, of was dat een bericht van gisteren?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar zie je dat nu weer staan?
nou als dat zo is, dan zie ik vandaag geen mail denk ikquote:The reason they were able to do multiple days/weeks per wave yesterday, is because there weren't as many pre-orders during those time frams as there were in the first week and a half of December ... they're not doing this by dates, they're doing this by AMOUNTS, and they've already stated that December saw a huge spike in pre-orders, similar to the initial date that pre-orders opened up.
So no, they didn't intentionally send just one day, they sent the same amount as the other waves, it just so happens that the bell curve is peaking, and that same number of invites is going to cover a smaller time frame.
Zometeen gelijk op Legions of Lettow? Dan moet je even je username hier neerzetten dan kom ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
ineens 3 mailtjes in de spam map! maar goed, nog niks dus
Ja, vandaag om 1 uur na middernacht net na middernacht eigenlijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm die is van vandaag volgens mij
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=26745
Dit geeft me weer hoop!quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wkdclwncar Wendell Bailey
@Rockjaw I redeemed my code on the 9th but it registers on SWTOR site as the 15thWill this change if I get in today or not?
@Rockjaw Stephen Reid
@Wkdclwncar You should still get in.
Kunnen ze niet die servers wat uitbreiden?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:52 schreef Rahl het volgende:
What the fuck. Nu al in de queue voor LoL
Ja ze openen nieuwe servers steeds, maar als iedereen naar de eerste servers blijft gaan heeft 't geen zin natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:56 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Kunnen ze niet die servers wat uitbreiden?
goodluckquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:01 schreef LeaderRoel het volgende:
Als het goed is is het bijna zover
quote:Morning! We are entering into the final stretch for outstanding invites. Those of you who pre-ordered in December should be happy today - barring any major issues.
I'll update this thread as we send invites. As a reminder, we're also updating our official Twitter accounts (@SWTOR, @SWTOR_FR and @SWTOR_DE) with the invites as they sent; that'll be more up-to-the-minute than this post.
For anyone who's not yet been invited, remember to have the email address no-reply@bioware.swtor.com in your address book so it doesn't hit spam filters.
Assuming you have the SWTOR client installed, you can also periodically launch it. If you're ready to go your 'play' button will be click-able.
Wave One was sent at 8AM CST (6AM PST / 9AM EST / 2PM GMT / 3PM CET).
Ik zag jou praten in general vanmorgenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:34 schreef Pixell het volgende:
Wat verwacht je dan, iedereen die acces krijgt gaat meteen spelen natuurlijk!
Geef het ff de tijd, na de launch word het allemaal wat rustiger en gaan ze hoogst waarschijnlijk de capaciteit verhogen van de server.
Dan kom ik daar zo wel op spelen met een Smugglerquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:38 schreef Friday12 het volgende:
iemand anders die nog op Sith'ari zit? als republic
twitter:Rockjaw twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 16:42:55We're going to try and get as many people as possible invited today. I know you're all anxious, we're really almost there. reageer retweet
Die zijn dan ook gayquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:10 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben trouwens een Mirialan, zie je verdacht weinig van op mijn server. De meeste zijn uiteraard humans.
Kan toch, ze versturen gewoon, zal niet zo zijn dat je hem binnen 1 seconde hebtquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:28 schreef LeaderRoel het volgende:
De tweede wave is eindelijk verzonden, en ik heb nog steeds niks ontvangen
Humans ja.quote:
Al gedaan, niks binnenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kan toch, ze versturen gewoon, zal niet zo zijn dat je hem binnen 1 seconde hebt
En check je launcher !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |