Je dient eerst een aanmeldformulier in te vullen op www.crimson-order.nl. Nadat je aangenomen bent kun je één van de leaders aanspreken op de server.quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:34 schreef AartBakkebaard het volgende:
Wie kan ik op Lord Lord Calypho aanspreken zodat die me de Crimson Order guild kan laten joinen?
In de upgrade pack zit niet de CE Vendor geloof ikquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
In diverse winkels bij ons in de stad liggen zat CE's, echt, je wordt ermee doodgegooid.
Toen de originele wow uitkwam waren die CE's ook echt CE's, maar ook bij wrath of the lich king waren er al veel meer CE's. Is gewoon een cashcow geworden.
Je kunt nu trouwens ook voor 19 dollar je gewone account upgraden zodat je alles hebt wat ook in een CE zit, alleen heb je dan dat beeldje niet LOL.
Ben zelf aan het twijfelen om m'n account te upgraden want zo'n persoonlijke vendor scheelt gewoon veel tijd.
Het isquote:
ja gister rond half 10quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:48 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Uhmmmm... ik heb ergens 1uur gelezen.
Zit je er al in Genakt?
Ik op Sith'Ari.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:49 schreef genakt het volgende:
[..]
ja gister rond half 10
zit op red eclipse en jij ?
Al een paar keer iemand van voorbij zien lopen inderdaad. Even kijken wat mijn vrienden willen, anders apply ik ook evenquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:54 schreef AartBakkebaard het volgende:
Al 6 aanmelding bij No Win Scenario (Republic) vanuit fok! hoorde ik net. Gaat goed.
ging vrij snel. Stond een uur oppeens gingen er allemala mensen uit dus duurde nog en een shalf uurtquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:54 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Ik op Sith'Ari.
Server was vrijwel leeg omdat hij 15 minuten eerder op ging.
Had zoveel zin om te spelen dat ik geen zin had om nog een uur in een qeue te wachten![]()
Heb nu een Jedi Knight en ga als volgende een bounty hunter maken en dan denk ik wel op Red Eclipse. Vond Jango Fett altijd wel dik
Mag ik die site eens, dan registreer ik mij ook!quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:54 schreef AartBakkebaard het volgende:
Al 6 aanmelding bij No Win Scenario (Republic) vanuit fok! hoorde ik net. Gaat goed.
Zit jij ook op LoL?quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:58 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Mag ik die site eens, dan registreer ik mij ook!
http://www.nowinscenario.co.uk/quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:58 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Mag ik die site eens, dan registreer ik mij ook!
Als het goed is krijg ik vanmiddag een mailtje binnen en ga ik gelijk een Jedi aanmaken op Legions of Lettowquote:
Je moet niet proberen om 's avonds in te loggen want dat is echt mission impossible op 't momentquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:01 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik vanmiddag een mailtje binnen en ga ik gelijk een Jedi aanmaken op Legions of Lettow
Zal ik die link anders even in de OP zetten, aangezien veel van ons bij die guild gaan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:00 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
http://www.nowinscenario.co.uk/
Republic zit vooral op Legions of Lettow, de Empire op Lord Calyphoquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:03 schreef genakt het volgende:
Dus iedereen zit hier op LOL ?ben toch nog maar level 5 als iemand me dan helpt ben ik dat weer zo
Ik wou wel naar Red Eclipse. Maar ik wou gisteren na al dat gedoe met mijn computer eerst gewoon even spelen. En Red Eclipse had een uur aan queu staan. Dus maar naar een andere server gegaan. Naam ben ik even kwijt, maar het was toen de enigste server die niet heavy of full was. Als vanavond Red Eclipse wat rustiger is ga ik daar wel heen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:56 schreef genakt het volgende:
[..]
ging vrij snel. Stond een uur oppeens gingen er allemala mensen uit dus duurde nog en een shalf uurt![]()
Zitten hier wel mensen red eclipse ? ben jedi knight
Ja ik zit op red eclipse maar na een dc gisteravond xD had ik geen zin om een uur in de wacht te staan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:56 schreef genakt het volgende:
[..]
ging vrij snel. Stond een uur oppeens gingen er allemala mensen uit dus duurde nog en een shalf uurt![]()
Zitten hier wel mensen red eclipse ? ben jedi knight
Die krijg je pas op veel latere levels heb ik begrepenquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja ik zit op red eclipse maar na een dc gisteravond xD had ik geen zin om een uur in de wacht te staan.
Hoop dat dat nog goed komt.
Overigens.. upgraden naar een CE pack? huh? ik kan dat nergens vinden.
Maar site ligt er ook uit.
nee, en kan gewoon spelenquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:14 schreef Rahl het volgende:
Hebben jullie trouwens wel meegekregen dat je bij het redeemen van je game code meteen een Prepaid kaart of Creditcard nummer moet invullen? Anders kun je alsnog niet spelen.
Pas na de 20e als het goed is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:14 schreef Rahl het volgende:
Hebben jullie trouwens wel meegekregen dat je bij het redeemen van je game code meteen een Prepaid kaart of Creditcard nummer moet invullen? Anders kun je alsnog niet spelen.
Okay, het staat er wat onduidelijk, maar ik heb dus over dinsdag bij de launch als je de code van je retail-versie invult.quote:
http://www.swtor.com/blog(...)ar-wars-old-republicquote:Hello everyone,
While we've worked closely with our retailers in the launch territories to ensure copies of Star Wars™: The Old Republic™ are available from our launch date of December 20th, we understand that for those who’ve pre-ordered there is a concern about getting your copy on time. We’ve heard you want a 'grace period' where you can continue to play without having to enter a final product registration code (AKA 'game code').
We've been listening, and after doing another deep review of our platform infrastructure we're taking action. Today, we're announcing a two day grace period for Star Wars: The Old Republic customers.
This means that everyone who pre-ordered and is in the Early Game Access program has two days beyond December 20th in which to enter their product registration code, which will be found inside the physical Standard and Collector's Editions of the game; for digital editions of the game from Origin.com, the registration code will have been emailed to you after December 16th. After December 22nd 12:01AM EST, you will be required to have a valid payment method and a product registration code registered to your account to continue to play. We strongly recommend that you register your product code as soon as you are able to do so (rather than waiting until the last minute) to ensure a seamless entry into the game, a smooth experience on the account website and to collect any special gifts and items you may be entitled to based on the version of the game you purchased.
We understand that for some, your copy of the game may still arrive after December 21st. Unfortunately we cannot extend the grace period any further. We suggest you contact your retailer to discuss shipping options, if this is a concern.
You may be wondering if your 30 days of game time will be affected by the grace period. The answer is no. If you redeem your product registration code during the grace period, and add a valid payment method to your account, you will begin your billing cycle from then, and you will be entitled to 30 days of game time. If you redeem your product registration code before December 20th, your billing cycle will begin on December 20th at 12:01AM EST (the official launch date and time of the game).
We know this has been an issue for some of you, and we apologize for the concerns. We're looking forward to welcoming all of you to the official launch of Star Wars: The Old Republic!
kreeg net al de vraag of ik misschien ook van Fok.nl wasquote:Op vrijdag 16 december 2011 07:28 schreef Pixell het volgende:
[..]
Die lui waren in de beta al geaccepteerd, dus kwamen er meteen in. Maar het viel mijzelf op en misschien is dat gebruikelijk in de UK, toch apart
Hahahaquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:54 schreef AartBakkebaard het volgende:
Hehe klopt idd. Ken die guild via een oud collega. Ik zat er bij WoW en AoC ook een tijdje bij.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
HahahaJa jou naam kwam ik daar ook al tegen
Zit nu ook te twijfelen of ik naar diezelfde server kom als jullie.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
HahahaJa jou naam kwam ik daar ook al tegen
Ik zag wel een Sanholo gisteren.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:49 schreef dubrillion het volgende:
Iemand nog ze character naar een ''bestaande'' uit de Star Wars films, games, series nagemaakt?
+1quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:21 schreef Rahl het volgende:
Bioware
Serieus, ik vind dat ze er echt een kickass launch van maken.
+1quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:21 schreef Rahl het volgende:
Bioware
Serieus, ik vind dat ze er echt een kickass launch van maken.
Ik heb het halve boek van Game of Thrones als namen, er was nog heel veel beschikbaarquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Heb gelukkig geen bijzondere namen vastgelegd.
HungSoLowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |