Niet in deze filmquote:Op donderdag 15 december 2011 21:40 schreef hoogvlieger het volgende:
Ook zijn schijthekel aan harmonica's?
Iets met LMB en bergtraining?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:37 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zeg kan dit niet in de looppas anders komen we nooit aan...
ben ik wel eerlijk in, in 3 weken kun je geen bergtraining voldoen. Kost wat meer tijd. Maar tja, budget hè?quote:
Bedoelde niet dat soort harmonica's.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet in deze film
en
[ afbeelding ]
Wat voor harmonica dan wel?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:45 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Bedoelde niet dat soort harmonica's.
Nooit met marsen gehad dat als je achterin liep je telkens hard bij moest trekken omdat er voor weer éen geen tempo kan houden?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat voor harmonica dan wel?
Liep altijd achteraan omdat ik de enige was die dat moordende harmonica effect kon bijbenenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:47 schreef hoogvlieger het volgende:
Nooit met marsen gehad dat als je achterin liep je telkens hard bij moest trekken omdat er voor weer éen geen tempo kan houden?
Dan exerceer/mars je niet goedquote:Op donderdag 15 december 2011 21:47 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nooit met marsen gehad dat als je achterin liep je telkens hard bij moest trekken omdat er voor weer éen geen tempo kan houden?
Dat kun je toch ook niet verwachten bij de KLu?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:47 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Klopt helemaal, falers die het gewicht van hun eigen ruza niet eens trekken. En dan toch de Amo halen, snap je niks vanquote:
Eerlijk, ik heb daar nooit last van gehad. Indien wij moesten marsen liepen de korte gasten voorop en dat liep op qua lengte. langsten dus achteraan. Nooit een probleem mee gehad.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Klopt helemaal, falers die het gewicht van hun eigen ruza niet eens trekken. En dan toch de Amo halen, snap je niks van
Die shit komt vooral voor tijdens opleidingquote:Op donderdag 15 december 2011 21:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan exerceer/mars je niet goed
Wij doen wekelijks gewoon ff 2-3 uurtjes marsen met Ruzaquote:Op donderdag 15 december 2011 21:51 schreef Pumatje het volgende:
Die shit komt vooral voor tijdens opleiding
athans ik heb nog nooit in exercitie meer dan 1 km afgelegd na mijn opleiding
KLu en exercerenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook niet verwachten bij de KLu?
Bij ons lieten ze altijd de kleinste mensen vooraan lopen. Laat ik nou net 195 lang zijn....quote:Op donderdag 15 december 2011 21:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Liep altijd achteraan omdat ik de enige was die dat moordende harmonica effect kon bijbenen
Dat bedoel ik dus ook.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
KLu en exerceren
Enkel op de Limos hebben we dat geloof ik maar 1 week gedaan.
True.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook niet verwachten bij de KLu?
Zo moet het eigenlijk ook, je gaat toch geen bloemkool formatie maken van de peloton of cie als je moet marsen?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:52 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Bij ons lieten ze altijd de kleinste mensen vooraan lopen. Laat ik nou net 195 lang zijn....
FUCKING EPIC !!!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:54 schreef Pumatje het volgende:
Heb me aangemeld in de sollicitatie rondes voor Loadmaster!
Ik tot in den treure, en dan nog gasten die het verstierenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:51 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Die shit komt vooral voor tijdens opleiding
athans ik heb nog nooit in exercitie meer dan 1 km afgelegd na mijn opleiding
Baas.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:54 schreef Pumatje het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:54 schreef Pumatje het volgende:
Ik liep de keer dat ik het heb gedaan ook vooraan. kon ik die lange bomen de hele tijd gaan ophalen die achterin liepenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:52 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Bij ons lieten ze altijd de kleinste mensen vooraan lopen. Laat ik nou net 195 lang zijn....
Welk geintje?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:58 schreef Pumatje het volgende:
Yeah... hoorde het van een wmr.
Meteen gebeld! eigelijk kun je je niet meer aanmelden, maar omdat
ze zo enorm veel afhakende/falende sollicitanten hebben en niet eens aan de
vereiste sollicitatie formaat ( 8 vac. 80 man nodig voor selectie ) wilden ze wel.
Fu-cking vet !
enkel.. de KMSL is in freakin woensdrecht.
hoe lang duurt dat geintje?
Tis maar 10 kilometer hoor, keep breathingquote:Op donderdag 15 december 2011 21:55 schreef hoogvlieger het volgende:
Naja laatste keer dat me dat dus overkomen is was tijdens geforceerde mars van km of 10. Heb op een keer onvrijwillig het asfalt een knuffel gegeven en wat daarna is gebeurd weet ik niet meer.
Denken dat grapjes uit die film leuk blijven.quote:
3 maanden minimaal.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:00 schreef Pumatje het volgende:
KMSL... van manschap naar soort van onderofficier.
Ga je weer TMPT doen dit jaar?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:00 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Tis maar 10 kilometer hoor, keep breathing
Formaat zegt helemaal niks (hoor hem gaan die jonge)quote:Op donderdag 15 december 2011 21:52 schreef hoogvlieger het volgende:
Jah maar wss niet halen, want mijn nieuwe buddy gaat het fietsen echt zwaar onderschatten. Maar dat wil die niet van mij aannemen. Echter, ik zou liever met hem falen dan met wie dan ook het halen. Buddy lovequote:
Is een vermakelijke film. Is gewoon absurdistisch. Met nodige bier in je mik dus zeker vermakelijkquote:Op donderdag 15 december 2011 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Denken dat grapjes uit die film leuk blijven.
quote:
Omdat je in jou neus kan peuren, in je oog kunt vrijven, en kunt geeuwen tegerlijkentijd?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:06 schreef Pumatje het volgende:
3 maanden?
wat leer je daar dan.. in je neus peuteren?
ben ik geniaal in
IMO en IMO-S. Pas daarna je vaktechnische opleiding. Ook weer een flink aantal maanden.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:06 schreef Pumatje het volgende:
[..]3 maanden?
wat leer je daar dan.. in je neus peuteren?
ben ik geniaal in
2 boxes unload, 4 boxes load, 3 pax er uit, 8 er in..... wat zit er nu in jou heli?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:07 schreef Pumatje het volgende:
ik moet voor de selectie even mijn wiskunde opkrikken.
iemand een idee wat die testen zullen zijn?
Ja, bijna.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
2 boxes unload, 4 boxes load, 3 pax er uit, 8 er in..... wat zit er nu in jou heli?
Terwijl je handen in je zakken zitten en je tegen de muur aanleuntquote:Op donderdag 15 december 2011 22:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Omdat je in jou neus kan peuren, in je oog kunt vrijven, en kunt geeuwen tegerlijkentijd?
Het liefst met je buik tegen die muur aan leunen, en die muur heeft bij voorkeur een gatquote:Op donderdag 15 december 2011 22:09 schreef m.k het volgende:
Terwijl je handen in je zakken zitten en je tegen de muur aanleunt
Wil het misschien ook nog wel keer gaan doen. Maar wel na mn studententijd denk ikquote:Op donderdag 15 december 2011 22:05 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah maar wss niet halen, want mijn nieuwe buddy gaat het fietsen echt zwaar onderschatten. Maar dat wil die niet van mij aannemen. Echter, ik zou liever met hem falen dan met wie dan ook het halen. Buddy love
Op de KMSL staan geen grote ovens.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:09 schreef Pumatje het volgende:
Njah.. heb kms 4/5e doorlopen.
Wat voor verassingen moet ik dan tegenkomen op de kmsl de arbo nu in werking.
Roep dat maar niet tegen ze. Dan lig je meteen buiten.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:12 schreef Pumatje het volgende:
kent iemand hier een loadmaster![]()
klinkt wel fokkin baas
looaading...Loooaaaaaaadingg........
Achjoh, dat is toch klinkklare onzin, ik heb ook geen vijf maanden getrained voor de tmpt, gewoon gedaan. Marathon lopen? Niks trainen, niks, eerst een halve proberen, durf te gaan, grow a pair !quote:Op donderdag 15 december 2011 22:12 schreef hoogvlieger het volgende:
Wil het misschien ook nog wel keer gaan doen. Maar wel na mn studententijd denk ik.
Zit wat in. Maar als de plannen voor Cambrian Patrol doorgaan....quote:Op donderdag 15 december 2011 22:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Achjoh, dat is toch klinkklare onzin, ik heb ook geen vijf maanden getrained voor de tmpt, gewoon gedaan. Marathon lopen? Niks trainen, niks, eerst een halve proberen, durf te gaan, grow a pair !
Enige wat dan nog pepi'er is, is de Master Chiefquote:Op donderdag 15 december 2011 22:13 schreef Pumatje het volgende:
Í'm master at loading stuff...
I'm a loadmaster![]()
yeah
I know
Was dat het schotse ding?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:16 schreef hoogvlieger het volgende:
Zit wat in. Maar als de plannen voor Cambrian Patrol doorgaan....
Op welke post reageer je nu en wat heb je gezopen?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:16 schreef Pumatje het volgende:
Njah... dat zou wel echt iets voor mij zijn. Ik ben best lastig in het gareel te houden eigelijk
Verneuk vast wel weer iets ergens
Maar ik blijf mijn schoenen in ieder geval poetsen..8-).
Enige sieraad in mijn leven is een hepla want een ring gaat hem waarschijnlijk niet worden, ... women..
En mijn tondeuze spaart me nu al 6 jaar kapper kosten dus they are in for a not-willing-to-move-fast-tanker
AMO Klu duurt 75 lesdagen, is voor kpls, sld en OO gelijk. daarna krijg je als OO nog wat leidinggevende modules, weekje of 4. en dan is het wachten wanneer je de vaktechnische opleiding in mag.... en dat kan soms even duren.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:58 schreef Pumatje het volgende:
Yeah... hoorde het van een wmr.
Meteen gebeld! eigelijk kun je je niet meer aanmelden, maar omdat
ze zo enorm veel afhakende/falende sollicitanten hebben en niet eens aan de
vereiste sollicitatie formaat ( 8 vac. 80 man nodig voor selectie ) wilden ze wel.
Fu-cking vet !
enkel.. de KMSL is in freakin woensdrecht.
hoe lang duurt dat geintje?
Paar man van mn pltn/cie hebben er twee jaar terug voor getraind maar het gebeuren kon toen door geldgebrek van bovenaf niet doorgaan. Willen het dit jaar weer op touw proberen te zetten.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
met wie of wat doe jij daar aan mee dan?
Ben je helemaal lekker!quote:Op donderdag 15 december 2011 22:18 schreef forpro het volgende:
[..]
AMO Klu duurt 75 lesdagen, is voor kpls, sld en OO gelijk. daarna krijg je als OO nog wat leidinggevende modules, weekje of 4. en dan is het wachten wanneer je de vaktechnische opleiding in mag.... en dat kan soms even duren.
'Bedoelde met welke eenheidquote:Op donderdag 15 december 2011 22:20 schreef hoogvlieger het volgende:
Paar man van mn pltn/cie hebben er twee jaar terug voor getraind maar het gebeuren kon toen door geldgebrek van bovenaf. Willen het dit jaar weer op touw proberen te zetten.
Je blijft ook een randdebiel 1e klas hè...quote:Op donderdag 15 december 2011 22:16 schreef Pumatje het volgende:
Njah... dat zou wel echt iets voor mij zijn. Ik ben best lastig in het gareel te houden eigelijk
Verneuk vast wel weer iets ergens
Maar ik blijf mijn schoenen in ieder geval poetsen..8-).
Enige sieraad in mijn leven is een hepla want een ring gaat hem waarschijnlijk niet worden, ... women..
En mijn tondeuze spaart me nu al 6 jaar kapper kosten dus they are in for a not-willing-to-move-fast-tanker
50quote:Op donderdag 15 december 2011 22:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
'Bedoelde met welke eenheidWant de verkenners van 42 en 17 strijden altijd samen voor één van de twee plaatsen die de brigade mag weggeven. Dus als je nu al weet dat je mee mag dan is dat best een awesome poep goeie eenheid of niet :p
Doe dan op z'n minst de post waarop je een reactie geeft quoten. Hoeven wij niet te gokken waar jij antwoord op geeft.quote:
Wij zijn de enigen die de TT voelen..quote:Op donderdag 15 december 2011 21:46 schreef demspec het volgende:
Laatste man bij staat m'n tent al een tijdje..
hangt er oa van af hoelang geleden je je AMO hebt gedaan, en wat je recente ervaringen zijn. Als het allemaal lukt op je opkomst dag diploma etc meenemen en vrijstelling verzoeken, kan je bv verkorte AMO krijgen, ff je examens . het is voorgekomen dat een CLAS dame vrijstelling verzocht, maar op alle examens faalde....hou ook rekening met vliegmedische keuringen voor loadmasterquote:Op donderdag 15 december 2011 22:21 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ben je helemaal lekker!
moet ik NOG een keer de amo doen dan ofzo?
Alsof die klu gasten me wat kunnen leren![]()
Hoe ik mijn haren moet vergeten te knippen ofzo?
ik neem aan dat ik enkel die leidinggevende modules moet hebben?
Je zat serieus te wachten tot er wat ging gebeuren?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ja godverdomme, en nu snap ik hem pas
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ja godverdomme, en nu snap ik hem pas
BLAquote:Op donderdag 15 december 2011 22:29 schreef Erasmo het volgende:
Je zat serieus te wachten tot er wat ging gebeuren?
snap hem ook wel hoor, is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wij zijn de enigen die de TT voelen..
Freakin' geniusesquote:Op donderdag 15 december 2011 22:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Je blijft ook een randdebiel 1e klas hè...
Welkom op mijn niveau
Wat zijn de volgende zinnen dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:33 schreef m.k het volgende:
[..]
snap hem ook wel hoor, is niet zo moeilijk.
Hehe, dief!quote:Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef Pumatje het volgende:
@samthegreat
ah men.. ik voldoe daar niet aan behalve de stolen sunglasses
Geen ideequote:Op donderdag 15 december 2011 22:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat zijn de volgende zinnen dan?
Can't beat us on our level!quote:Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Population 2
Always outnumbered, never outsmartedet
Zie je! Je kunt het wel!quote:
Neen, meneer, dan heeft u geen idee.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:37 schreef m.k het volgende:
[..]
Geen ideejij had het over de TT voelen. Ik snap wel waar hij over gaat.
Haha nee. Helaas.. Of gelukkig.. Beidequote:Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Neen, meneer, dan heeft u geen idee.
De heer Demspec heeft al bewezen dat hij de kennis bezit, John-Gotti2 waarschijnlijk ook en het zou me niets verbazen als Ellan afgestompt genoeg is om ook flarden te kennen..
Qua timing zou je denken dat je een kloon van mij was..quote:Op donderdag 15 december 2011 22:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
Haha nee. Helaas.. Of gelukkig.. Beide.
okquote:Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De heer Demspec heeft al bewezen dat hij de kennis bezit, John-Gotti2 waarschijnlijk ook en het zou me niets verbazen als Ellan afgestompt genoeg is om ook flarden te kennen..
ik wil deze kennis niet eens bezitten.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan had je jezelf r.s. moeten noemen.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:33 schreef m.k het volgende:
[..]
snap hem ook wel hoor, is niet zo moeilijk.
Begrijpend lezen is ook niet van toepassing vandaag he? Er staat dat ik de tekst snap, niet dat ik hem uit mijn hoofd ken of eerder heb gehoord.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:50 schreef demspec het volgende:
[..]
Dan had je jezelf r.s. moeten noemen.
Waar gaat het dan over!quote:Op donderdag 15 december 2011 22:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook niet van toepassing vandaag he? Er staat dat ik de tekst snap, niet dat ik hem uit mijn hoofd ken of eerder heb gehoord.![]()
Ik snap waar de tekst over gaat, ik ken de tekst echter niet.
Rechtop zitten!quote:Op donderdag 15 december 2011 22:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook niet van toepassing vandaag he? Er staat dat ik de tekst snap, niet dat ik hem uit mijn hoofd ken of eerder heb gehoord.![]()
Ik snap waar de tekst over gaat, ik ken de tekst echter niet.
Dat je tijdens een mars maar beter op tijd, of wel vroeg kan zijn aangezien je dan (meestal) meer tijd hebt om te ontspannen, verzorgen, eten, tent opzetten ect ect.quote:
In principe heb je gelijk, maar ik kan hier niet uit afleiden dat je weet waar het over gaat.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:00 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat je tijdens een mars maar beter op tijd, of wel vroeg kan zijn aangezien je dan (meestal) meer tijd hebt om te ontspannen, verzorgen, eten, tent opzetten ect ect.
Right?
Nee jongen.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:00 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat je tijdens een mars maar beter op tijd, of wel vroeg kan zijn aangezien je dan (meestal) meer tijd hebt om te ontspannen, verzorgen, eten, tent opzetten ect ect.
Right?
Je bedoelt dat ik er geen ervaring mee heb?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:03 schreef demspec het volgende:
[..]
In principe heb je gelijk, maar ik kan hier niet uit afleiden dat je weet waar het over gaat.
Jij weet niet dat er buiten FOK! nog meer op het internet te vinden is?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:06 schreef hoogvlieger het volgende:
Victoria's Secrets Fashion Show nu op Net5. Geyl.
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:06 schreef hoogvlieger het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:47 schreef Rave_NL het volgende:
Heren.
Uw lijstje:
- bier naar keuze
- drank naar keuze
- versnapering naar keuze
- gordijnen vol open
- tv op Net5
- aftellen tot 11 uur
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:47 schreef Rave_NL het volgende:
Heren.
Uw lijstje:
- bier naar keuze AL
- drank naar keuze Whisky
- versnapering naar keuze bak pinda's
- gordijnen vol open check
- tv op Net5 check
- aftellen tot 11 uur check
Ik bedoel dat je niet weet wat de oorsprong van de TT is.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik er geen ervaring mee heb?
Klopt, heb ik ook nooit gezegdquote:Op donderdag 15 december 2011 23:18 schreef demspec het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je niet weet wat de oorsprong van de TT is.
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:22 schreef demspec het volgende:
[..]
Ik wel.
Vraag maar aan m'n burgermaten, heb ze alles al verteld.
ik zit dit nu in de kroeg te kijken!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:06 schreef hoogvlieger het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:31 schreef hoogvlieger het volgende:
Gotver komen mn ouders net thuis. Dat word geen fashion show meer kijken op de breedbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het weekend mag je hem slaan. Heb ik de kracht even niet voorquote:Op donderdag 15 december 2011 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Denken dat grapjes uit die film leuk blijven.
Hoezo? Je pa kan genieten van de dames en je moeder kan van de lingerie genieten. Niets ranzigs aan!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:31 schreef hoogvlieger het volgende:
Gotver komen mn ouders net thuis. Dat word geen fashion show meer kijken op de breedbeeld.
He, wat?!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij weet niet dat er buiten FOK! nog meer op het internet te vinden is?
Materialisme..quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In het weekend mag je hem slaan. Heb ik de kracht even niet voor![]()
En bovendien heeft hij me een hele mooie tablet gegeven dus ik wil hem even niet slaan!
Roger. Heb nu PM geprobeerd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Eerst ff kijken hoe ik dat mobiel kan doen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Eerst ff kijken hoe ik dat mobiel kan doen.
Dan is er toch iets goed mis met je mobielquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:04 schreef Thaboel het volgende:
Kan iemand de TT ff neerzetten? Niet te zien op mobiel... En ikke wille ook mee raden
quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:13 schreef Lotusss het volgende:
Damn it. Weer benauwd enzo. Zit nu bij huisarts, wil het er niet op wagen om weer naar de huisartsenpost te moeten dit weekend.
Whut!?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:39 schreef jankaas020 het volgende:
Mogguh. Ik ben vandaag zowaar, in m'n verlof, aan het werk geweest. Wat ik al wel niet over heb voor de baas..
Is er niemand op de werf die dat mag doen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:48 schreef jankaas020 het volgende:
Ik werd gister wakker gebeld door m'n dubbele, dat we ff 2 dieselgeneratoren moesten vrijschakelen. (De werf werkt door in ons verlof) Klussie van niets, het kostte meer moeite om de schakelbrieven uit te printen..
Ok, duidelijk dan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:58 schreef jankaas020 het volgende:
Nope, niet opgeleid om te mogen schakelen met hoogspanningapparatuur en niet bevoegd om dat bij ons aan boord te doen.
Daarom woon ik dus lekker ver van Den Helderquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:48 schreef jankaas020 het volgende:
Ik werd gister wakker gebeld door m'n dubbele, dat we ff 2 dieselgeneratoren moesten vrijschakelen. (De werf werkt door in ons verlof) Klussie van niets, het kostte meer moeite om de schakelbrieven uit te printen..
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:17 schreef Vortix het volgende:
Zo, tentamenberg achter de rug. Vanavond maar eens wat pilzenbazen nuttigen.
Lekker voor het spaarschema.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:27 schreef Remco026 het volgende:
Zooow laatste dagje van de week
Deze week gehoord dat ik volgend jaar van augustus t/m december naar de West mag in Curacao
Is dat positief of negatief?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:35 schreef Esses het volgende:
AchJa, jij ontvangt vandaag weer mail van mij!
Positiefquote:
Met of zonder jij.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:04 schreef Erasmo het volgende:
Godverdomme net m'n fiets aan baklappen gereden door een auto
Met mij, gelukkig is het dankzij een parakikkercommandorol bij een schram gebleven. De fiets(een gerestaureerde klassieker) ligt nou bij de fietsenmaker om te kijken of ie nog te redden valt...quote:
LOLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:23 schreef Rave_NL het volgende:
Oeh! Ik ga voor de overnachting in de natuur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:23 schreef Rave_NL het volgende:
Oeh! Ik ga voor de overnachting in de natuur!Yeah..let's not do thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben voor de waardebon bij free record shop gegaan.[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:29 schreef Rave_NL het volgende:
De keuze is gemaakt. Na het winterverlof zal Defensie nooit meer hetzelfde zijn..HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oja, iedereen trouwens klaar met tentamens nu?
Hier nog nietquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:29 schreef Rave_NL het volgende:
De keuze is gemaakt. Na het winterverlof zal Defensie nooit meer hetzelfde zijn..Opsturen naar Plein 4, Den Haag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Collectors item.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Balen gast.
Was 't een dure?
Best wel maar waar ik nog meer van baal is dat het een klassieker wasquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Balen gast.
Was 't een dure?
Hm, kut dan. Een klassieker?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Best wel maar waar ik nog meer van baal is dat het een klassieker was
Negatief. Volgende week 3 stuks.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha.
Oja, iedereen trouwens klaar met tentamens nu?
En vrijdag wel vakantie?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:53 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Negatief. Volgende week 3 stuks.
Een gerestaureerde uit de jaren '50, toen ze nog degelijke fietsen maakten...quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, kut dan. Een klassieker?
Oh, hehe. Daar weet ik weinig van.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een gerestaureerde uit de jaren '50, toen ze nog degelijke fietsen maakten...
Oh, lekkeh. Ik heb pas vanaf zaterdag vrij en dan maar 2 weekjes.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:13 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
vanaf donderdag 1300 uur. Ergens half januari nog wel een hertentamen.
Nog een week, waarin we FIT doen, twee gesprekken met dramadocenten moeten voeren en een presentatie voor Engels moeten geven en dan is het kerstverlofquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:16 schreef EllaN het volgende:
Ik ben thuis. Ik lig op de bank, onder een dekentje, met een pot thee op tafel. Een weekje geen scriptie en tentamens voor de boeg
US of UK?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:45 schreef Pumatje het volgende:
The office @ comedy central.
ge-ni-aal
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:07 schreef demspec het volgende:
[..]
Vooral die czsk editie van de "Linda" er bij maakt het helemaal af...
Dat meen je niet!?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:07 schreef demspec het volgende:
[..]
Wut?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:07 schreef demspec het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met als klap op de vuurpijl......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik d8, maak jullie even erop attent.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:11 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Rechtstreeks gelul uit Mein Kampf
Waar!? Oh, dat topic in C&H bedoel je?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:00 schreef demspec het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met als klap op de vuurpijl......Gelukkig is er nog genoeg geld voor deze onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is waarschijnlijk "een ander potje"quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog genoeg geld voor deze onzin
Ja, dit gaat ten koste van het zonnedek op die patrouilleschepen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:31 schreef demspec het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk "een ander potje"
Ze motten op die wrakken ook gewoon is gaan werken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, dit gaat ten koste van het zonnedek op die patrouilleschepen.
Of de frituurpan in de kombuis. Maar daar zijn ze nog niet uit.
Zonnedek is het probleem niet, je moet alleen af en toe verkassen als er een heli aankomt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, dit gaat ten koste van het zonnedek op die patrouilleschepen.
Of de frituurpan in de kombuis. Maar daar zijn ze nog niet uit.
Toch niks mis met zo'n grote ventilator als het warm is?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:47 schreef demspec het volgende:
[..]
Zonnedek is het probleem niet, je moet alleen af en toe verkassen als er een heli aankomt.
Iets met FOD en flessen zonneolie, oakley's, vette boeken enzo...quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch niks mis met zo'n grote ventilator als het warm is?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:52 schreef demspec het volgende:
[..]
Iets met FOD en flessen zonneolie, oakley's, vette boeken enzo...
Dank.quote:
proest.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:40 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2011/04/coke-in-je-borsthaar/
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:00 schreef demspec het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met als klap op de vuurpijl......WTF, Ik had een keer precies zo'n foto inmekaar gesoept als achtergrond, alleen dan blauw ipv paars/roze..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HOD over de pis want die wilde geen 'kleurentekening' als achtergrond..
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Bedankt he.... hoestbui en benauwd van het lachenquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:40 schreef Nibb-it het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:40 schreef Nibb-it het volgende:
Whehe.. ''én .. een schroevendraaier''.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:40 schreef Nibb-it het volgende:
"U bent toch Bert!?"quote:
Hequote:
Recept voor een goede fish & chips gevondenquote:
Je Personal Assistant, ja!quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Recept voor een goede fish & chips gevonden
En ik heb de Malt Vinegar. Komt helemaal goed dus.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Recept voor een goede fish & chips gevonden
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik heb de Malt Vinegar. Komt helemaal goed dus.
Wat heb jij met Release Other Than Attack?quote:
Straks weer eens MW3 speulen om Cobra van het weekeinde mijn skills te laten zienquote:
CBRN is gewoon vet interessant!quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heb jij met Release Other Than Attack?
Hey kerelquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:58 schreef Sine_Pari het volgende:
ER zie dat je ook "auto correct" hebt
[..]
Zeg, hoor jij niet in je nest te liggen?quote:
Moet je Brestskaya krepost eens kijken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
CBRN is gewoon vet interessant!
Maareh, nee. Ik bedoelde die Russische film ''9th Company'' (ROTA is compagnie in 't Russisch).
Wist trouwens helemaal niet dat die afkorting iets te maken had met CBRN, maar weer wat geleerd.
Die heb ik vorige week gekeken. Best wel sicko ook.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet je Brestskaya krepost eens kijken.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat je al je lef bij elkaar verzameld en naar buiten gaat.
Ja, die wou ik idd ook nog zien.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet je Brestskaya krepost eens kijken.
Verzamelt*quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat je al je lef bij elkaar verzameld en naar buiten gaat.
Wat dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:04 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week gekeken. Best wel sicko ook.
Heb hem al maar moet hem nog kijken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:04 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week gekeken. Best wel sicko ook.
Ik heb de hele dag zowat in bed gelegen! Nu lig ik in joggingpak onder een deken op de bankquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeg, hoor jij niet in je nest te liggen?
En dan slapen. Niet spelen met jezelf of met je tablet.
quote:
Geen serie, maar een docu: Battle for Marjah geloof ik. Doet een beetje aan Armadillo denken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb hem al maar moet hem nog kijken.
Iemand trouwens nog goede series? Ga binnenkort weer een tijdje weg en moet nog wat kijkwaar aanschaffen.
Communityquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb hem al maar moet hem nog kijken.
Iemand trouwens nog goede series? Ga binnenkort weer een tijdje weg en moet nog wat kijkwaar aanschaffen.
Eergister gekeken op docunet. Ook zo lekker dat dat kleine ventje paar maanden later gewoon onthoofd is....quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Geen serie, maar een docu: Battle for Marjah geloof ik. Doet een beetje aan Armadillo denken.
You kiddin' me right?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
Even een vraagje. Iemand enig idee welke muziek men gebruikt in die bavaria reclame met Hugh Hefner?
Weet jij het dan niet?quote:
Ah shit ..quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Verklap het nou niet!!
Hoogvlieger moest nog raden.
Krijg van dat soort filmpjes zomaar weer zin om Happy Tree Friend te gaan kijkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha.. creepy.
Deze heb ik volgens mij al is gepost hier:
Williams en Buble mogen trouwens aan de schandpaal voor het misbruik door hen van zijn muziek.quote:
Ik vind het bij Buble nog wel meevallen maar bij Williams vind ik het niks. Ik vind Williams sowieso niet echt veel aan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Williams en Buble mogen trouwens aan de schandpaal voor het misbruik door hen van zijn muziek.
Dacht dat je meer van Nick en Simon wasquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:29 schreef EllaN het volgende:
Buble. Ik ben wel eens naar een concert van hem geweest. Ge-wel-dig was het
.
Nick en Simon vergelijken met Bublequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dacht dat je meer van Nick en Simon was
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nick en Simon vergelijken met Buble
Ja, altijd in mijn eentje in de foetus houding De Soldaat luisterenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dacht dat je meer van Nick en Simon was
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja, altijd in mijn eentje in de foetus houding De Soldaat luisteren.
Zijn optreden tijdens de sluitingsceremonie van OS2010 was wel erg goed. Dat moet ik wel bekennen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:29 schreef EllaN het volgende:
Buble. Ik ben wel eens naar een concert van hem geweest. Ge-wel-dig was het
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |