Niet in deze filmquote:Op donderdag 15 december 2011 21:40 schreef hoogvlieger het volgende:
Ook zijn schijthekel aan harmonica's?
Iets met LMB en bergtraining?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:37 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zeg kan dit niet in de looppas anders komen we nooit aan...
ben ik wel eerlijk in, in 3 weken kun je geen bergtraining voldoen. Kost wat meer tijd. Maar tja, budget hè?quote:
Bedoelde niet dat soort harmonica's.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet in deze film
en
[ afbeelding ]
Wat voor harmonica dan wel?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:45 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Bedoelde niet dat soort harmonica's.
Nooit met marsen gehad dat als je achterin liep je telkens hard bij moest trekken omdat er voor weer éen geen tempo kan houden?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat voor harmonica dan wel?
Liep altijd achteraan omdat ik de enige was die dat moordende harmonica effect kon bijbenenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:47 schreef hoogvlieger het volgende:
Nooit met marsen gehad dat als je achterin liep je telkens hard bij moest trekken omdat er voor weer éen geen tempo kan houden?
Dan exerceer/mars je niet goedquote:Op donderdag 15 december 2011 21:47 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nooit met marsen gehad dat als je achterin liep je telkens hard bij moest trekken omdat er voor weer éen geen tempo kan houden?
Dat kun je toch ook niet verwachten bij de KLu?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:47 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Klopt helemaal, falers die het gewicht van hun eigen ruza niet eens trekken. En dan toch de Amo halen, snap je niks vanquote:
Eerlijk, ik heb daar nooit last van gehad. Indien wij moesten marsen liepen de korte gasten voorop en dat liep op qua lengte. langsten dus achteraan. Nooit een probleem mee gehad.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Klopt helemaal, falers die het gewicht van hun eigen ruza niet eens trekken. En dan toch de Amo halen, snap je niks van
Die shit komt vooral voor tijdens opleidingquote:Op donderdag 15 december 2011 21:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan exerceer/mars je niet goed
Wij doen wekelijks gewoon ff 2-3 uurtjes marsen met Ruzaquote:Op donderdag 15 december 2011 21:51 schreef Pumatje het volgende:
Die shit komt vooral voor tijdens opleiding
athans ik heb nog nooit in exercitie meer dan 1 km afgelegd na mijn opleiding
KLu en exercerenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook niet verwachten bij de KLu?
Bij ons lieten ze altijd de kleinste mensen vooraan lopen. Laat ik nou net 195 lang zijn....quote:Op donderdag 15 december 2011 21:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Liep altijd achteraan omdat ik de enige was die dat moordende harmonica effect kon bijbenen
Dat bedoel ik dus ook.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
KLu en exerceren
Enkel op de Limos hebben we dat geloof ik maar 1 week gedaan.
True.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook niet verwachten bij de KLu?
Zo moet het eigenlijk ook, je gaat toch geen bloemkool formatie maken van de peloton of cie als je moet marsen?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:52 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Bij ons lieten ze altijd de kleinste mensen vooraan lopen. Laat ik nou net 195 lang zijn....
FUCKING EPIC !!!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:54 schreef Pumatje het volgende:
Heb me aangemeld in de sollicitatie rondes voor Loadmaster!
Ik tot in den treure, en dan nog gasten die het verstierenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:51 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Die shit komt vooral voor tijdens opleiding
athans ik heb nog nooit in exercitie meer dan 1 km afgelegd na mijn opleiding
Baas.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:54 schreef Pumatje het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:54 schreef Pumatje het volgende:
Ik liep de keer dat ik het heb gedaan ook vooraan. kon ik die lange bomen de hele tijd gaan ophalen die achterin liepenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:52 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Bij ons lieten ze altijd de kleinste mensen vooraan lopen. Laat ik nou net 195 lang zijn....
Welk geintje?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:58 schreef Pumatje het volgende:
Yeah... hoorde het van een wmr.
Meteen gebeld! eigelijk kun je je niet meer aanmelden, maar omdat
ze zo enorm veel afhakende/falende sollicitanten hebben en niet eens aan de
vereiste sollicitatie formaat ( 8 vac. 80 man nodig voor selectie ) wilden ze wel.
Fu-cking vet !
enkel.. de KMSL is in freakin woensdrecht.
hoe lang duurt dat geintje?
Tis maar 10 kilometer hoor, keep breathingquote:Op donderdag 15 december 2011 21:55 schreef hoogvlieger het volgende:
Naja laatste keer dat me dat dus overkomen is was tijdens geforceerde mars van km of 10. Heb op een keer onvrijwillig het asfalt een knuffel gegeven en wat daarna is gebeurd weet ik niet meer.
Denken dat grapjes uit die film leuk blijven.quote:
3 maanden minimaal.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:00 schreef Pumatje het volgende:
KMSL... van manschap naar soort van onderofficier.
Ga je weer TMPT doen dit jaar?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:00 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Tis maar 10 kilometer hoor, keep breathing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |