Ik ben te labiel en nogal obsessief met bepaalde dingen.quote:
quote:
Nee, we gaan niet luxe doen. Maar zijn een aantal studenteneetgelegenheden.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet te moeilijk doen vooral, want ik heb eigenlijk geen geld.
Goeie port, wat is goeie port dan volgens jou?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zoals het hoort met sterke drank.
Ik kan ook wel genieten van een goeie port.
rooiequote:Op donderdag 15 december 2011 01:10 schreef Maanvis het volgende:
Deze is nou niet gelinkt...
[..]
Goeie port, wat is goeie port dan volgens jou?
Je deed lang ! ik typte het, en dacht nog neee dat ga ik niet bij cactus doen. Ging ik naar mn AT, nog niks, etc etc en toen dacht ik " AMAI CACTUS OPENT GENE TOPIQUE "quote:Op donderdag 15 december 2011 01:09 schreef Cactus1 het volgende:
Topickaapster, dank u
Laatste post van mij in vorige topic gelezen over vrijdag?
Mooi, ik ben ook zo goed als blut. Heb even geld van mijn studierekening gekaapt, anders had ik helemaal niks kunnen etenquote:Op donderdag 15 december 2011 01:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, we gaan niet luxe doen. Maar zijn een aantal studenteneetgelegenheden.
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20autismequote:Op donderdag 15 december 2011 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben te labiel en nogal obsessief met bepaalde dingen.
En ik kan niet 24/7 in gezelschap van anderen zijn, dan word ik gewoon echt gek.
En ik kan heel vreemd doen af en toe. Ook vanavond was ik weer blij in mijn eentje te zijn zonder dat iemand zag wat ik allemaal aan het doen was
Jawel maar ik wil iets pakkends verzinnen om nachtelijk gespuis aan te trekkenquote:Op donderdag 15 december 2011 01:10 schreef Moonwalk het volgende:
Je deed lang ! ik typte het, en dacht nog neee dat ga ik niet bij cactus doen. Ging ik naar mn AT, nog niks, etc etc en toen dacht ik " AMAI CACTUS OPENT GENE TOPIQUE "
quote:Op donderdag 15 december 2011 01:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20autisme
Een tagje met [Tieten].quote:Op donderdag 15 december 2011 01:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jawel maar ik wil iets pakkends verzinnen om nachtelijk gespuis aan te trekken
Dat heb ik waarschijnlijk ja, maar ik wil het liever niet op papier omdat het me nog geen echte problemen oplevertquote:Op donderdag 15 december 2011 01:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Al het geld dat ik uitgeef gaat van de kerstcadeautjes die ik voor andere wilde kopen af.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mooi, ik ben ook zo goed als blut. Heb even geld van mijn studierekening gekaapt, anders had ik helemaal niks kunnen eten
Toch chill om te weten juist?quote:Op donderdag 15 december 2011 01:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heb ik waarschijnlijk ja, maar ik wil het liever niet op papier omdat het me nog geen echt problemen oplevert
Hehe. Ik leef een beetje boven mijn stand de laatste tijdquote:Op donderdag 15 december 2011 01:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al het geld dat ik uitgeef gaat van de kerstcadeautjes die ik voor andere wilde kopen af.
JOAAHH , ik heb al in hun meeting topic gezegd dat ik pics wil, maar niemand ging er op inquote:Op donderdag 15 december 2011 01:06 schreef Cactus1 het volgende:
Moon kom jij vrijdag met mij dit topic warm houden als de belhamels een uitje hebben?
Ik had 18, en dat in een familie waarin autisme veel voorkomt.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik stap nu in de auto, tot dadelijkquote:Op donderdag 15 december 2011 01:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ahh pls haal weg, straks staan hier allemaal mensen voor de deurVind ik echt niet cool
Kan jij niet even die post van Strani editten?quote:Op donderdag 15 december 2011 01:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al het geld dat ik uitgeef gaat van de kerstcadeautjes die ik voor andere wilde kopen af.
Neem je Joysa mee?quote:Op donderdag 15 december 2011 01:13 schreef stefanhaan het volgende:
Ik stap nu in de auto, tot dadelijk
Nee die zit in limland, maar die halen we dan ook wel even op hoorquote:
Je weet maar nooit hoe het ooit tegen je kan werken qua werk zoeken en verzekeringen en dergelijke.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Toch chill om te weten juist?
Goedzo?...quote:Op donderdag 15 december 2011 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had 18, en dat in een familie waarin autisme veel voorkomt.
Dat dus. Vooral qua zorgverzekering.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je weet maar nooit hoe het ooit tegen je kan werken qua werk zoeken en verzekeringen en dergelijke.
Sorry..gedaan. Zet jij de foto's van de deur van de overburen online?quote:Op donderdag 15 december 2011 01:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ahh pls haal weg, straks staan hier allemaal mensen voor de deurVind ik echt niet cool
Ja, voort wat hoort wat.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
JOAAHH , ik heb al in hun meeting topic gezegd dat ik pics wil, maar niemand ging er op in![]()
![]()
![]()
We moeten even uitvinden waar ze heen gaan en dan gaan we ze begluren, maken foto's en als ze dan thuiskomen staat het topic vol foto'squote:Op donderdag 15 december 2011 01:13 schreef Moonwalk het volgende:
JOAAHH , ik heb al in hun meeting topic gezegd dat ik pics wil, maar niemand ging er op in![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2011 01:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
We moeten even uitvinden waar ze heen gaan en dan gaan we ze begluren, maken foto's en als ze dan thuiskomen staat het topic vol foto's
Daarom is zo'n internet testje toch wel handig toch.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je weet maar nooit hoe het ooit tegen je kan werken qua werk zoeken en verzekeringen en dergelijke.
Im in, een heel blog zelfsquote:Op donderdag 15 december 2011 01:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
We moeten even uitvinden waar ze heen gaan en dan gaan we ze begluren, maken foto's en als ze dan thuiskomen staat het topic vol foto's
Webcam staat gereed met nachtkijkerquote:Op donderdag 15 december 2011 01:14 schreef Strani het volgende:
Sorry..gedaan. Zet jij de foto's van de deur van de overburen online?
Ik heb eens zo'n AQ-test gedaan waarop ik 36 punten haaldequote:Op donderdag 15 december 2011 01:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daarom is zo'n internet testje toch wel handig toch.
Dan zal de meet die ik bij mij thuis organiseer underground blijven.quote:
We gaan naar de enige tent in Leiden waar ze Bon Jovi draaien.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Topquote:Op donderdag 15 december 2011 01:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Webcam staat gereed met nachtkijker
Natuurlijk niet lieverd, ik weet niet eens hoe cactus echt heet.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:13 schreef Moonwalk het volgende:
staat er nu serieus een echt adres, mag idd wel ff weg dan ja
Je weet nooit wie de mol isquote:Op donderdag 15 december 2011 01:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan zal de meet die ik bij mij thuis organiseer underground blijven.
kaasje erbijquote:
quote:
Ik kom sowiesoquote:Op donderdag 15 december 2011 01:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan zal de meet die ik bij mij thuis organiseer underground blijven.
Haiquote:Op donderdag 15 december 2011 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hallo daar, ik ben kingtoppie
Zit ik nu voor niks in de auto? Zucht...quote:Op donderdag 15 december 2011 01:16 schreef Strani het volgende:
Natuurlijk niet lieverd, ik weet niet eens hoe cactus echt heet.
maar dan ben ik dus wel meteen de mol hequote:Op donderdag 15 december 2011 01:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]. Als jij komt haal ik speciaal voor jou een goeie fles wodka
Truste, princesa de mis sueños.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:17 schreef Cactus1 het volgende:
Ik moet slapen![]()
Tot snel weer en maak er nog maar iets gezelligs van
lieverd was tegen mij hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 01:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zit ik nu voor niks in de auto? Zucht...
Die rapegear kan ik dan ook wel weer opbergen.
Hoeft niet ik zet zelf wel een livestream van de meet opquote:Op donderdag 15 december 2011 01:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
maar dan ben ik dus wel meteen de mol he
Haha, zat je daarom zo door te vragen of het echt wasquote:Op donderdag 15 december 2011 01:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Deze past wel bij je:quote:Op donderdag 15 december 2011 01:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
quote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 15 december 2011 01:17 schreef Cactus1 het volgende:
Ik moet slapen![]()
Tot snel weer en maak er nog maar iets gezelligs van
Zij is de prinses van m'n dromen. Jij bent de koningin van mijn werkelijkheid.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]![]()
![]()
mi corazon, wat doe je
me traisonaste
![]()
Si mañana te vas, mañana te olvido
Die was nog het mooist jaquote:Op donderdag 15 december 2011 01:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrolijk kerstfeest godverdomme
Ik geloof je niet meer, teveel lagrimas, teveel dolor, teveel mentirasquote:Op donderdag 15 december 2011 01:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Zij is de prinses van m'n dromen. Jij bent de koningin van mijn werkelijkheid.
shutterstockquote:Op donderdag 15 december 2011 01:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik geloof je niet meer, teveel lagrimas, teveel dolor, teveel mentiras
[ afbeelding ]
laat mequote:
Er waren geen leugens want je was altijd daar met jouw hand in de mijne. Er waren geen tranen want ik ving ze op voor ze vielen. Er was geen pijn want mijn kus gaf je hart geen tijd de pijn te voelen. Vergeef je me?quote:Op donderdag 15 december 2011 01:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik geloof je niet meer, teveel lagrimas, teveel dolor, teveel mentiras
[ afbeelding ]
Ah, duracell zeker?quote:Op donderdag 15 december 2011 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me nu al ongeveer een uur heel erg goed
Vooruit, voor de moeite om het zo mooi op te schrijven.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Er waren geen leugens want je was altijd daar met jouw hand in de mijne. Er waren geen tranen want ik ving ze op voor ze vielen. Er was geen pijn want mijn kus gaf je hart geen tijd de pijn te voelen. Vergeef je me?
Allemaal voor jouquote:Op donderdag 15 december 2011 01:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Vooruit, voor de moeite om het zo mooi op te schrijven.
ff kijkenquote:Op donderdag 15 december 2011 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had je dat topic al gezien?
photoshop hulp gevraagd
Ik ging gewoon stuk
todo para miquote:
De momenten waarop wispelturigheid leidt tot een ultiem gevoel van geluk nadat je je net even kut voelde en toen besefte dat er toch mooie dingen bestaan.quote:
Je bent zijn prinses zei hij , ik zal je wel spaans leren , dan kan je mee lezen en altijd zien dat je stiekem van me wint ook al weet hij het mooi in te pakken om het achteraf goed te maken met mijquote:
Haha nou lijk ik zo'n latin playerquote:Op donderdag 15 december 2011 01:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je bent zijn prinses zei hij , ik zal je wel spaans leren , dan kan je mee lezen en altijd zien dat je stiekem van me wint ook al weet hij het mooi in te pakken om het achteraf goed te maken met mij
Hoe zit het nou met die kammelmoes ofzo??quote:Op donderdag 15 december 2011 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me nu al ongeveer een uur heel erg goed
ben je toch ook, in een hollands jasjequote:Op donderdag 15 december 2011 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nou lijk ik zo'n latin player
Dat is allemaal uit zelfbescherming en verkapte angstquote:Op donderdag 15 december 2011 01:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Soms speel je ook zo hard to get..dan moet ik toch ook verder met m'n leven?
Je hebt ook gelijk ook. Een Holland-shirt zelfs.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ben je toch ook, in een hollands jasje
Laat jezelf dan ook eens één keer gaan..laat die angst varen en ervaar liefde!quote:Op donderdag 15 december 2011 01:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is allemaal uit zelfbescherming en verkapte angst
Da's al lang geleden, vanmiddag al. Ik had een beetje weinig genomen om te kijken hoe mijn maag reageerde maar ik voelde het wel degelijk, een beetje een warme gloed maar niet op een lome maar op een actieve manier. Morgen ga ik de rest in een keer doen.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met die kammelmoes ofzo??
zomer 2012quote:Op donderdag 15 december 2011 01:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk ook. Een Holland-shirt zelfs.
Zoals het laatst ging, gaan ze niet winnen neequote:Op donderdag 15 december 2011 01:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja gaan we het daar goed doen denk je?
ja maar je was bang dat je moest kotsen, dus uit je post begrijp ik dat het "bijna" die kant op ging.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's al lang geleden, vanmiddag al. Ik had een beetje weinig genomen om te kijken hoe mijn maag reageerde maar ik voelde het wel degelijk, een beetje een warme gloed maar niet op een lome maar op een actieve manier. Morgen ga ik de rest in een keer doen.
Neem jij m maar, dan zoek ik wel iemand anders of ik blijf gewoon alleen onder de kerstboom zitten /dramamodus onquote:Op donderdag 15 december 2011 01:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je bent zijn prinses zei hij , ik zal je wel spaans leren , dan kan je mee lezen en altijd zien dat je stiekem van me wint ook al weet hij het mooi in te pakken om het achteraf goed te maken met mij
Ja dat heeft m'n vertrouwen wel wat getemperd, hoewel niet alle goede spelers erbij waren natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoals het laatst ging, gaan ze niet winnen nee
Er is genoeg voor iedereen. Echt waar. Ik zou eens wat moeten diëten.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Neem jij m maar, dan zoek ik wel iemand anders of ik blijf gewoon alleen onder de kerstboom zitten /dramamodus on
Het was wel prettig, moest inderdaad bijna kotsen, maar uiteindelijk toch niet. Maar het was het een heel subtiel maar lekker gevoel, beetje euforisch maar wel gewoon normaal nog. Gewoon een beetje een feelgoodsfeer, het werkte wel degelijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ja maar je was bang dat je moest kotsen, dus uit je post begrijp ik dat het "bijna" die kant op ging.
maar had het verder het effect dat je zocht? of helemaal niets verder?
Je mocht hem al. ik wil geen getrouwde mannen want ik hou niet van delen. Ik ben in dat aspect 1 van de grootste egoisten die er bestaan. van mij is van mij.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Neem jij m maar, dan zoek ik wel iemand anders of ik blijf gewoon alleen onder de kerstboom zitten /dramamodus on
Tja da's waar, nou we gaan maar van het beste uit dan.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:35 schreef Moonwalk het volgende:
tuurlijk gaan we zomer 2012 goed doen![]()
![]()
![]()
![]()
pas als we niet zo goed hebben gedaan mag je denken van : ohh we hebben niet zo goed gedaan
maar cmon dit zijn de enige momenten dat vele vrouwen ( ik ook ) helemaal in to voetbal zijn![]()
![]()
Van de net niet ( kutvanpersie) wereldkampioen mag je wel verwachten dat ze het goed gaan doen bij het ek
Met het EK nog niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:36 schreef kingtoppie het volgende:
2012? Dan is de wereld toch al vergaan?
Pas in december joh.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:36 schreef kingtoppie het volgende:
2012? Dan is de wereld toch al vergaan?
Nee, liefde eindigt altijd in pijn en verdriet. Ik geef het wel aan mezelf en aan de hond die ik ga kopen als ik 40 wordquote:Op donderdag 15 december 2011 01:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat jezelf dan ook eens één keer gaan..laat die angst varen en ervaar liefde!
Maar schat, dat duurt nog iets van 15 jaar! Maak nu wat van je leven.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, liefde eindigt altijd in pijn en verdriet. Ik geef het wel aan mezelf en aan de hond die ik ga kopen als ik 40 word
Oke maar denk je dan dat je juist teveel ( vanwege het bijna kotsen) , of juist te weinig hebt genomen ( vanwege dat het nog redelijk normaal voelde )quote:Op donderdag 15 december 2011 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was wel prettig, moest inderdaad bijna kotsen, maar uiteindelijk toch niet. Maar het was het een heel subtiel maar lekker gevoel, beetje euforisch maar wel gewoon normaal nog. Gewoon een beetje een feelgoodsfeer, het werkte wel degelijk.
Gaat dit om iets wat ik lokasenna heb verkocht? Want daar zitten allemaal gebruiksaanwijzingen bij hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oke maar denk je dan dat je juist teveel ( vanwege het bijna kotsen) , of juist te weinig hebt genomen ( vanwege dat het nog redelijk normaal voelde )
Ik ook :pquote:Op donderdag 15 december 2011 01:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je mocht hem al. ik wil geen getrouwde mannen want ik hou niet van delen. Ik ben in dat aspect 1 van de grootste egoisten die er bestaan. van mij is van mij.
je moet ook een servicedesk hebben hoor en een infobaliequote:Op donderdag 15 december 2011 01:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaat dit om iets wat ik lokasenna heb verkocht? Want daar zitten allemaal gebruiksaanwijzingen bij hoor.
Te weinig, het bijna kotsen was te verwachten maar het smaakt ook gewoon ontzettend goor.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oke maar denk je dan dat je juist teveel ( vanwege het bijna kotsen) , of juist te weinig hebt genomen ( vanwege dat het nog redelijk normaal voelde )
Da's lastig in mijn industry. Ik sta trouwens bekend als de druglord van dit topic, om de een of andere reden.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
je moet ook een servicedesk hebben hoor en een infobalie
Met deze heb jij niets te maken, daar is het te legaal voorquote:Op donderdag 15 december 2011 01:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's lastig in mijn industry. Ik sta trouwens bekend als de druglord van dit topic, om de een of andere reden.
Zo blijf ik de vrouw van je dromenquote:Op donderdag 15 december 2011 01:39 schreef Strani het volgende:
Waarom eindigt het bij mij altijd zo dat de twee vrouwen in elkaar's armen belanden? En waarom is cactus altijd één van die twee vrouwen?
Of een ontzettende teasequote:Op donderdag 15 december 2011 01:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo blijf ik de vrouw van je dromen
Gelukkig.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met deze heb jij niets te maken, daar is het te legaal voor
Dat blijf je toch wel.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo blijf ik de vrouw van je dromen
Als Russisch geil klinkt, klinkt Arabisch romantisch.quote:
Ik kan er ook niets aan doen dat ik op Russisch geilquote:Op donderdag 15 december 2011 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Russisch geil klinkt, klinkt Arabisch romantisch.
Ik kan aardig Russisch lezen, dat heb ik mezelf aangeleerd vorig jaar. Maar dan begrijp ik nog niet wat de tekst betekent...ik kan het alleen ontcijferen.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat ik op Russisch geil
Het is al jaren zo.
Ik ben al een hele tijd van plan het te leren maar kom steeds niet verder dan een paar lessen in die cursussenquote:Op donderdag 15 december 2011 01:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan aardig Russisch lezen, dat heb ik mezelf aangeleerd vorig jaar. Maar dan begrijp ik nog niet wat de tekst betekent...ik kan het alleen ontcijferen.
Ik vond het ook enorm ingewikkeld. Toen ik het zat was ben ik maar een paar basislessen Zweeds gaan doen met Rosetta's Stone.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben al een hele tijd van plan het te leren maar kom steeds niet verder dan een paar lessen in die cursussen
quote:
Zweeds is me wel enigszins gelukt nog jaquote:Op donderdag 15 december 2011 01:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond het ook enorm ingewikkeld. Toen ik het zat was ben ik maar een paar basislessen Zweeds gaan doen met Rosetta's Stone.
Soms snap ik zomaar uit het niets echt wat jij bedoeltquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 01:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Soms snap ik zomaar uit het niets echt wat jij bedoelt
nee de handdoek ligt nu al in de ringquote:
dat welquote:Op donderdag 15 december 2011 01:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zit wel een verhaallijn in hoor.
snap je het niet?quote:
Jawel, maar ik ben beetje moe enzo. Voel me nogal verdwaald op het moment.quote:
Zo'n plastic ring vergaat wel weer en dan is de handdoek weer vrij om te vliegen, als dat is wat handdoeken normaliter doen voordat ze in de ring worden gegooid.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
nee de handdoek ligt nu al in de ring
Nee ik wil geen mooie woorden meer, als cactus weer post dan zijn die woorden niets meer waardquote:Op donderdag 15 december 2011 01:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo'n plastic ring vergaat wel weer en dan is de handdoek weer vrij om te vliegen, als dat is wat handdoeken normaliter doen voordat ze in de ring worden gegooid.
Lost in your mindquote:Op donderdag 15 december 2011 01:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben beetje moe enzo. Voel me nogal verdwaald op het moment.
Of melig? melig is goedquote:Op donderdag 15 december 2011 01:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben beetje moe enzo. Voel me nogal verdwaald op het moment.
Dan blijk ik je maar gewoon een tijdje aanstaren, als woorden niet meer helpen.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee ik wil geen mooie woorden meer, als cactus weer post dan zijn die woorden niets meer waard
Zeggen we nu vast welterusten of straks?quote:Op donderdag 15 december 2011 01:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik voel me ook (weer) moe, ik ga strakjes maar eens naar bed denk ik
ik schrok er vanquote:Op donderdag 15 december 2011 01:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik voel me ook (weer) moe, ik ga strakjes maar eens naar bed denk ik
Doe maar straks, maar alvast bedanktquote:Op donderdag 15 december 2011 01:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeggen we nu vast welterusten of straks?
Waar is hij eigenlijk?quote:Op donderdag 15 december 2011 01:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat er stond mlig
Nee ik ben niet melig op het moment, wel geil.quote:
Ja net mijn laatste beetje energie in gitaar spelen gestopt.quote:
Nee, ik draai op een spaanse novela manier mijn hoofd dramatisch weg zodat ik je niet hoef aan te kijken. Ik hou mijn hand voor mijn gezicht zodat ik de mooie woorden niet meer hoef te horen maar mijn oor is nog vrij dus ik hoor ze gewoon.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan blijk ik je maar gewoon een tijdje aanstaren, als woorden niet meer helpen.
ja want ik dacht dat je allang lag te pitten !quote:
06-joysaquote:Op donderdag 15 december 2011 01:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee ik ben niet melig op het moment, wel geil.
[..]
Ja net mijn laatste beetje energie in gitaar spelen gestopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Aha, nou komen al die uren dat ik die novelas heb moeten kijken nog van pas. Wacht, ik doe m'n gaucho-pak aan, haal er een paard bij en kom je dan een serenade brengen.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee, ik draai op een spaanse novela manier mijn hoofd dramatisch weg zodat ik je niet hoef aan te kijken. Ik hou mijn hand voor mijn gezicht zodat ik de mooie woorden niet meer hoef te horen maar mijn oor is nog vrij dus ik hoor ze gewoon.
quote:Op donderdag 15 december 2011 01:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
06-joysaIk hou ook niet van telefoonseksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ze ligt nu te slapen
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Ik heb abbo, met nog zo'n 45 euro tegoed voor deze maand.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
Nog nooit gedaan, telefoonseks. Niet dat ik beltegoed heb.
Doet mevr strani je dat serieus aan, die telenovelas. Ik heb zelf continu ruzie omdat ik die crap niet wil kijkenquote:Op donderdag 15 december 2011 01:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Aha, nou komen al die uren dat ik die novelas heb moeten kijken nog van pas. Wacht, ik doe m'n gaucho-pak aan, haal er een paard bij en kom je dan een serenade brengen.
Haha nee niet meer maar in het verleden heb ik wel wat Colombiaanse soaps moeten kijken, zoals Pura Sangre.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Doet mevr strani je dat serieus aan, die telenovelas. Ik heb zelf continu ruzie omdat ik die crap niet wil kijken![]()
ikwilde net een edit plaatsen, ik heb geen ruzie omdat ik niet wil kijken, ik heb meer ruzie omdat ik het overdreven na loop te doen, terwijl het dan nog bezig isquote:Op donderdag 15 december 2011 01:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee niet meer maar in het verleden heb ik wel wat Colombiaanse soaps moeten kijken, zoals Pura Sangre.
Veel, veel erger. En veel langer.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:57 schreef Lokasenna het volgende:
Zijn ze nog erger dan Nederlandse soaps?
Das hetzelfde als aan mijn gitaren zitten.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ikwilde net een edit plaatsen, ik heb geen ruzie omdat ik niet wil kijken, ik heb meer ruzie omdat ik het overdreven na loop te doen, terwijl het dan nog bezig isen je moet du echt niet fucken met iemand zn telenovela
jaaa veeeeel erger, echt een miljoen keerquote:Op donderdag 15 december 2011 01:57 schreef Lokasenna het volgende:
Zijn ze nog erger dan Nederlandse soaps?
Blij dat ik daar niet woon danquote:Op donderdag 15 december 2011 01:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Veel, veel erger. En veel langer.
Haha, mijn vrouw en schoonmoeder maakten zich altijd zo kwaad over wat die en die nu weer had gedaan. En dan zei ik dat het maar een soap was en riepen ze 'Ja maar dat soort mensen bestaan echt hoor!'quote:Op donderdag 15 december 2011 01:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ikwilde net een edit plaatsen, ik heb geen ruzie omdat ik niet wil kijken, ik heb meer ruzie omdat ik het overdreven na loop te doen, terwijl het dan nog bezig isen je moet du echt niet fucken met iemand zn telenovela
helemaal niet, dat is hetzelfde als dat jij deuntjes speelt en ik ze als een rocker na ga zitte doen en de deuntjes met mijn stem na doequote:Op donderdag 15 december 2011 01:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Das hetzelfde als aan mijn gitaren zitten.
[ afbeelding ]
Dat is nog eens een gave foto. Da's pas humor, om jezelf zo op een kerstkaart te laten drukken, nog beter dan die hond.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Das hetzelfde als aan mijn gitaren zitten.
[ afbeelding ]
Dat vind ik niet erg.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
helemaal niet, dat is hetzelfde als dat jij deuntjes speelt en ik ze als een rocker na ga zitte doen en de deuntjes met mijn stem na doe
Ze is latina, die kunnen hele gekke dingen met hun stem.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat vind ik niet erg.
Dan ga ik gewoon een solo spelen die jij toch niet na kan doen met je stem
Ik was vandaag ook echt als een hipster gekleed.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is nog eens een gave foto. Da's pas humor, om jezelf zo op een kerstkaart te laten drukken, nog beter dan die hond.
Fixedquote:Op donderdag 15 december 2011 02:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze is latina, die kunnen hele gekke dingen met hun stem mond.
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 15 december 2011 01:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, mijn vrouw en schoonmoeder maakten zich altijd zo kwaad over wat die en die nu weer had gedaan. En dan zei ik dat het maar een soap was en riepen ze 'Ja maar dat soort mensen bestaan echt hoor!'
ik kan ze allemaalquote:Op donderdag 15 december 2011 02:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat vind ik niet erg.
Dan ga ik gewoon een solo spelen die jij toch niet na kan doen met je stem
Ik geloof er niks vanquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 02:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook echt als een hipster gekleed.
Amerikaanse blouse, zo'n turkentot sjaal om. Hoed op
ik miste alleen een zonnenbril.
Haha, maar goed Juanita is dan ook een hoer natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Zo herkenbaarzit ik een echt verhaal te vertellen, krijg ik opeens een wazige blik van " he? oh kijk nou, rosa gelooft wat antonio zei terwijl hij net nog met juanita stond te zoenen ohh wat een eikel"
en dan loop ik weg en is het wat zei je? ja dagg. stik lekker in je tv. dat zei ik
hoe lang speel je gitaar?quote:
ja die slet , eigen schuldquote:Op donderdag 15 december 2011 02:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, maar goed Juanita is dan ook een hoer natuurlijk.
Oke, mijn nederlandse stiefvader speelt al solos voor mn neus sinds ik 5 was. Mijn broertje speelt al ik weet niet hoeveel jaren in bands en op 3voor12 enzo. Ik ben echt wel wat deuntjes na doen gewend hoorquote:
Inderdaad en Antonio krijgt ook nog wel wat hij verdient. Ik identificeer me trouwens niet met Antonio.quote:
Ach ik speel ook echt geen uur per dag gitaar. Maar ik heb aanleg voor de techniek die erbij komt kijken. Ik heb dan samen les met iemand die iets jonger is en 3 jaar langer speelt ofso. En ik pik de techniek binnen een kwartier op ofso, en dan loopt hij nog wat aan te kloten.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was te ongemotiveerd om goed te worden op piano
Challenge Acceptedquote:Op donderdag 15 december 2011 02:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oke, mijn nederlandse stiefvader speelt al solos voor mn neus sinds ik 5 was. Mijn broertje speelt al ik weet niet hoeveel jaren in bands en op 3voor12 enzo. Ik ben echt wel wat deuntjes na doen gewend hoor
Maak je beste solo. als ik je meet zal je mijn kunsten horenquote:
Toen ik een jaar of 13 was speelde ik zo'n 3 of 4 uur per dag, dan gaat het echt hard met je technieken, maar op een gegeven moment heb ik het laten versloffen omdat ik andere dingen leuker vond.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach ik speel ook echt geen uur per dag gitaar. Maar ik heb aanleg voor de techniek die erbij komt kijken. Ik heb dan samen les met iemand die iets jonger is en 3 jaar langer speelt ofso. En ik pik de techniek binnen een kwartier op ofso, en dan loopt hij nog wat aan te kloten.
Ik improviseer gewoon zo snel mogelijkquote:Op donderdag 15 december 2011 02:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maak je beste solo. als ik je meet zal je mijn kunsten horen
kan ik allemaal hebbenquote:Op donderdag 15 december 2011 02:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik improviseer gewoon zo snel mogelijkMet de raarste toonhoogtes bij elkaar
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 02:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]een deuntje van 25 cm? jawel hoor, mits je de juiste meet instrumenten hebt omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de lenge van geluidsgolven te metenJe hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
tssquote:Op donderdag 15 december 2011 02:10 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
een deuntje van 25 cm? jawel hoor, mits je de juiste meet instrumenten hebt op de lenge van geluidsgolven te meten
sarriquote:
Ja dat was ook niet erg gentleman-like.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:11 schreef stefanhaan het volgende:
Ik kan niet eens meer succesvol trollen zo laat op de avond
heb jij bij mij op geen 1 tijdstip gekundquote:Op donderdag 15 december 2011 02:11 schreef stefanhaan het volgende:
Ik kan niet eens meer succesvol trollen zo laat op de avond
Af en toe moet je een beetje agressief spelen.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat was ook niet erg gentleman-like.
6/8bithitsquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 02:11 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
heb jij bij mij op geen 1 tijdstip gekund
Met falluslengtes strooien heb ik nog nooit zien werken eigenlijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Af en toe moet je een beetje agressief spelen.
Ik wel. Maar die chick was dan ook echt totaal bezopen en wist volgens mij niet meer wat ze deed. Ik denk dat dat wel onder verkrachting geplaatst kan worden.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Met falluslengtes strooien heb ik nog nooit zien werken eigenlijk.
dat is ook serieus een faalquote:Op donderdag 15 december 2011 02:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Met falluslengtes strooien heb ik nog nooit zien werken eigenlijk.
je weet altijd wat je doet. of je het daarna nog weet is een ander verhaalquote:Op donderdag 15 december 2011 02:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik wel. Maar die chick was dan ook echt totaal bezopen en wist volgens mij niet meer wat ze deed. Ik denk dat dat wel onder verkrachting geplaatst kan worden.
25cm niet nee. Maar 17/18 is denk ik wel een groot verschil met 13 ofsoquote:
Mwah, als je bezopen bent is het je eigen schuldquote:Op donderdag 15 december 2011 02:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik wel. Maar die chick was dan ook echt totaal bezopen en wist volgens mij niet meer wat ze deed. Ik denk dat dat wel onder verkrachting geplaatst kan worden.
Denk het ook wel ja, al heb ik geen ervaringquote:Op donderdag 15 december 2011 02:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
25cm niet nee. Maar 17/18 is denk ik wel een groot verschil met 13 ofso
ach jaquote:Op donderdag 15 december 2011 02:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja, al heb ik geen ervaring
Zou wel erg zijn als je dat wel hadquote:Op donderdag 15 december 2011 02:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook eigenlijk helemaal geen behoefte aan vergelijkingsmateriaal.
Je hoort het toch vrij vaak.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zou wel erg zijn als je dat wel had
Kheb nog nooit gehoort dat een vrouw vreemdging omdat ze een kerel met een grotere swans wou neuken.quote:
Maar ja, 18cm en een dikte van een potlood is ook weer zo wat.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
25cm niet nee. Maar 17/18 is denk ik wel een groot verschil met 13 ofso
True gewoon een staaf van 18cm met een omtrek van 7cm ofso.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar ja, 18cm en een dikte van een potlood is ook weer zo wat.
Dan heb jij nog nooit Sex and the City gekeken. Houden zo.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kheb nog nooit gehoort dat een vrouw vreemdging omdat ze een kerel met een grotere swans wou neuken.
Inderdaad, wou ik ook zo houdenquote:Op donderdag 15 december 2011 02:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit Sex and the City gekeken. Houden zo.
Ik zag hier pas nog zo'n 'help mijn vriendin wil met andere mannen neuken'-topicquote:Op donderdag 15 december 2011 02:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kheb nog nooit gehoort dat een vrouw vreemdging omdat ze een kerel met een grotere swans wou neuken.
De hoer! Ik hoop dat ie 'r gedumpt heeft.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag hier pas nog zo'n 'help mijn vriendin wil met andere mannen neuken'-topic
dat was een troll wss.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag hier pas nog zo'n 'help mijn vriendin wil met andere mannen neuken'-topic
Linkje?quote:Op donderdag 15 december 2011 02:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik sta op de foto voor dat huis uit Sex and the City.
Ik sta op de foto met boothbabes van Blizzard op een gamebeursquote:Op donderdag 15 december 2011 02:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik sta op de foto voor dat huis uit Sex and the City.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Moet ie zijn vriendin maar wat vaker plezieren ipv alleen aan zichzelf te denken. De asociale zakquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 02:22 schreef Moonwalk het volgende:
ok maar serieus, hoe suf het ook klinkt, het gaat er ook echt wel om wat je/hij er mee doet
Beter dat je er dan gewoon een hebt van bovengemiddelde lengte kost het je wat minder moeite om een chick alle hoeken van t bed te laten zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op donderdag 15 december 2011 02:22 schreef Moonwalk het volgende:
ok maar serieus, hoe suf het ook klinkt, het gaat er ook echt wel om wat je/hij er mee doet
In tegenstelling tot alle andere Fok!kers kom ik ook niet aan 18cm vrees ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar wordt je toch maar lui en ongeinteresseerd van.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Beter dat je er dan gewoon een hebt van bovengemiddelde lengte kost het je wat minder moeite om een chick alle hoeken van t bed te laten zien.
Dat valt ook wel mee hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar wordt je toch maar lui en ongeinteresseerd van.
Sowieso, maar het ging er om dat een megapiemel niet evenredig is aan het grootste (quote:Op donderdag 15 december 2011 02:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Beter dat je er dan gewoon een hebt van bovengemiddelde lengte kost het je wat minder moeite om een chick alle hoeken van t bed te laten zien.
Nja sommigen vrouwen kunnen wel klaarkomen van penetratie anderen niet. Dat blijft helaas denk ik een kwestie van gelukquote:Op donderdag 15 december 2011 02:24 schreef Lokasenna het volgende:
Het maakt waarschijnlijk niet zo heel veel verschil omdat een vrouw vooral bij de opening zenuwen heeft zitten en niet zozeer erin.
Daar heb je wel gelijk jaquote:Op donderdag 15 december 2011 02:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Sowieso, maar het ging er om dat een megapiemel niet evenredig is aan het grootste () plezier in bed
Niet diep genoeg, meer uit laten wonen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 02:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet diep genoeg, meer uit laten wonen.
quote:Op donderdag 15 december 2011 02:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaat tegen de baarmoedermond stoten lijkt me?
Het hangt ook van de vorm van je lul af, of die naar voor of achter of naar de zijkant buigt, zodat in bepaalde standjes de G-spot gestimuleerd kan worden.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja sommigen vrouwen kunnen wel klaarkomen van penetratie anderen niet. Dat blijft helaas denk ik een kwestie van geluk
Daarom moet je de vrouw ook gewoon eerst klaar laten komenOok niet altijd tuurlijk anders word dat zo'n sleur.
Het hangt van zoveel factoren af dat het gewoon puur geluk is.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het hangt ook van de vorm van je lul af, of die naar voor of achter of naar de zijkant buigt, , zodat in bepaalde standjes de G-spot gestimuleerd kan worden.
daarom is het wel tof als de man verstand heeft van standjes. en niet alleen maar een grote piemel heeft en er bijvoorbeeld niks mee kanquote:Op donderdag 15 december 2011 02:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het hangt ook van de vorm van je lul af, of die naar voor of achter of naar de zijkant buigt, , zodat in bepaalde standjes de G-spot gestimuleerd kan worden.
Om daar verstand van te hebben moet je wel veel seks hebbenquote:Op donderdag 15 december 2011 02:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
daarom is het wel tof als de man verstand heeft van standjes. en niet alleen maar een grote piemel heeft en er bijvoorbeeld niks mee kan
Ja. En als een man daar normaal mee omgaat hoeft dat helemaal niet erg te zijn. Maar wel als hij alleen maar bezig is met zo diep en hard mogelijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaat tegen de baarmoedermond stoten lijkt me?
Dan moet je wel oefenmateriaal hebbenquote:Op donderdag 15 december 2011 02:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
daarom is het wel tof als de man verstand heeft van standjes. en niet alleen maar een grote piemel heeft en er bijvoorbeeld niks mee kan
ja, maar niet perse met veel verschillende mensenquote:Op donderdag 15 december 2011 02:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Om daar verstand van te hebben moet je wel veel seks hebben
Nee maar kan ook met 1 vast iemand. Zonder seks word je kennis van standjes er niet beter op.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ja, maar niet perse met veel verschillende mensen
Dat sowieso niet, met een SOA kun je nog 30 cm hebben, veel indruk zal het dan niet meer maken.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ja, maar niet perse met veel verschillende mensen
eensquote:Op donderdag 15 december 2011 02:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee maar kan ook met 1 vast iemand. Zonder seks word je kennis van standjes er niet beter op.
ohh jij hebt nog alle tijd om met newbie standjes te vinden waarbij dat wel gebeurtquote:Op donderdag 15 december 2011 02:29 schreef Lokasenna het volgende:
Dat heb ik nog nooit gehad, tegen de baarmoedermond.
Weet ikquote:Op donderdag 15 december 2011 02:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ohh jij hebt nog alle tijd om met newbie standjes te vinden waarbij dat wel gebeurt
oh wacht die had ik niet eens doorquote:Op donderdag 15 december 2011 02:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat nou, vind je weer dat je te weinig seks hebt ofzo?
Neuh, ik kan best leven met een keer in de maand seks ofso. Maar er zit niet echt vooruitgang in.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat nou, vind je weer dat je te weinig seks hebt ofzo?
Wut, een keer in de maand? Ik vind na twee dagen alweer dat ik iets tekort komquote:Op donderdag 15 december 2011 02:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Neuh, ik kan best leven met een keer in de maand seks ofso. Maar er zit niet echt vooruitgang in.
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 15 december 2011 02:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Neuh, ik kan best leven met een keer in de maand seks ofso. Maar er zit niet echt vooruitgang in.
Pfoe dat lijkt me vermoeiend zeg.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wut, een keer in de maand? Ik vind na twee dagen alweer dat ik iets tekort kom
Ik was bij mijn ex gewend eens in de 2-3 maanden dus ja. Zo erg vind ik dat niet na dat 2 jaar lang gewend te zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wut, een keer in de maand? Ik vind na twee dagen alweer dat ik iets tekort kom
1 keer per maand is gewoon weinig, en zeker als je niet al 10 jaar getrouwd bent. maar het zal wel niet zo simpel liggenquote:Op donderdag 15 december 2011 02:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Echt? Ik weet niet, ik zou als ik samenwoonde toch eigenlijk stiekem wel elke dag seks willen.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Pfoe dat lijkt me vermoeiend zeg.
Ach, libido komt en gaat..en dan komt en gaat het weer. Is gewoon een cyclus.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
1 keer per maand is gewoon weinig, en zeker als je niet al 10 jaar getrouwd bent. maar het zal wel niet zo simpel liggen
Nja we willen het allebei wel maar het gaat niet. Dat is het frustrerende eraan, niet alleen voor mij maar ook voor haar.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
1 keer per maand is gewoon weinig, en zeker als je niet al 10 jaar getrouwd bent. maar het zal wel niet zo simpel liggen
ik stiekem ook wel hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 02:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt? Ik weet niet, ik zou als ik samenwoonde toch eigenlijk stiekem wel elke dag seks willen.
neverrr, vind je om de 2 dagen seks teveel? is het dan echt waar dat getrouwde mannen maar 1 keer per week of 1 keer in de twee weken seks hebben ?quote:Op donderdag 15 december 2011 02:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Pfoe dat lijkt me vermoeiend zeg.
Dat gaat in werkelijkheid maar zelden zo hoor, en vooral niet zo lang. En da's maar goed ook want dan zou je weinig tijd over houden voor andere dingen.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt? Ik weet niet, ik zou als ik samenwoonde toch eigenlijk stiekem wel elke dag seks willen.
Dat is wel echt naar voor jullie ja, ik hoop dat het beter wordt dan.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja we willen het allebei wel maar het gaat niet. Dat is het frustrerende eraan, niet alleen voor mij maar ook voor haar.
Dus het ligt niet zo simpel. dat is andersquote:Op donderdag 15 december 2011 02:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja we willen het allebei wel maar het gaat niet. Dat is het frustrerende eraan, niet alleen voor mij maar ook voor haar.
Ik denk dat het echt waar is ja, maar da's met een vaste partner na een aantal jaar ook logisch. Soms heb je ook geen tijd of ben je gewoon te moe.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:35 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
neverrr, vind je om de 2 dagen seks teveel? is het dan echt waar dat getrouwde mannen maar 1 keer per week of 1 keer in de twee weken seks hebben ?ik dacht altijd dat dat dor de vrouwen kwam
Zo weinig had ik al helemaal niet volgehouden.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik was bij mijn ex gewend eens in de 2-3 maanden dus ja. Zo erg vind ik dat niet na dat 2 jaar lang gewend te zijn.
nehee. ik heb zelf een relatie van 8 jaar gehad, dus ik snap dat echt nietquote:Op donderdag 15 december 2011 02:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt waar is ja, maar da's met een vaste partner na een aantal jaar ook logisch. Soms heb je ook geen tijd of ben je gewoon te moe.
Wedden dat het mijne erger isquote:Op donderdag 15 december 2011 02:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik stiekem ook wel hoor
Mijn libido is eigenlijk echt niet normaal
Woonde je ook samen in die tijd?quote:Op donderdag 15 december 2011 02:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
nehee. ik heb zelf een relatie van 8 jaar gehad, dus ik snap dat echt nietik gok alleen dat het bij getrouwde mensen gebeurt
Ik vond dat dan ook echt kut hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 02:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo weinig had ik al helemaal niet volgehouden.Zeker niet binnen een relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |