Ik ben te labiel en nogal obsessief met bepaalde dingen.quote:
quote:
Nee, we gaan niet luxe doen. Maar zijn een aantal studenteneetgelegenheden.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet te moeilijk doen vooral, want ik heb eigenlijk geen geld.
Goeie port, wat is goeie port dan volgens jou?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zoals het hoort met sterke drank.
Ik kan ook wel genieten van een goeie port.
rooiequote:Op donderdag 15 december 2011 01:10 schreef Maanvis het volgende:
Deze is nou niet gelinkt...
[..]
Goeie port, wat is goeie port dan volgens jou?
Je deed lang ! ik typte het, en dacht nog neee dat ga ik niet bij cactus doen. Ging ik naar mn AT, nog niks, etc etc en toen dacht ik " AMAI CACTUS OPENT GENE TOPIQUE "quote:Op donderdag 15 december 2011 01:09 schreef Cactus1 het volgende:
Topickaapster, dank u
Laatste post van mij in vorige topic gelezen over vrijdag?
Mooi, ik ben ook zo goed als blut. Heb even geld van mijn studierekening gekaapt, anders had ik helemaal niks kunnen etenquote:Op donderdag 15 december 2011 01:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, we gaan niet luxe doen. Maar zijn een aantal studenteneetgelegenheden.
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20autismequote:Op donderdag 15 december 2011 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben te labiel en nogal obsessief met bepaalde dingen.
En ik kan niet 24/7 in gezelschap van anderen zijn, dan word ik gewoon echt gek.
En ik kan heel vreemd doen af en toe. Ook vanavond was ik weer blij in mijn eentje te zijn zonder dat iemand zag wat ik allemaal aan het doen was
Jawel maar ik wil iets pakkends verzinnen om nachtelijk gespuis aan te trekkenquote:Op donderdag 15 december 2011 01:10 schreef Moonwalk het volgende:
Je deed lang ! ik typte het, en dacht nog neee dat ga ik niet bij cactus doen. Ging ik naar mn AT, nog niks, etc etc en toen dacht ik " AMAI CACTUS OPENT GENE TOPIQUE "
quote:Op donderdag 15 december 2011 01:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20autisme
Een tagje met [Tieten].quote:Op donderdag 15 december 2011 01:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jawel maar ik wil iets pakkends verzinnen om nachtelijk gespuis aan te trekken
Dat heb ik waarschijnlijk ja, maar ik wil het liever niet op papier omdat het me nog geen echte problemen oplevertquote:Op donderdag 15 december 2011 01:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Al het geld dat ik uitgeef gaat van de kerstcadeautjes die ik voor andere wilde kopen af.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mooi, ik ben ook zo goed als blut. Heb even geld van mijn studierekening gekaapt, anders had ik helemaal niks kunnen eten
Toch chill om te weten juist?quote:Op donderdag 15 december 2011 01:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heb ik waarschijnlijk ja, maar ik wil het liever niet op papier omdat het me nog geen echt problemen oplevert
Hehe. Ik leef een beetje boven mijn stand de laatste tijdquote:Op donderdag 15 december 2011 01:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al het geld dat ik uitgeef gaat van de kerstcadeautjes die ik voor andere wilde kopen af.
JOAAHH , ik heb al in hun meeting topic gezegd dat ik pics wil, maar niemand ging er op inquote:Op donderdag 15 december 2011 01:06 schreef Cactus1 het volgende:
Moon kom jij vrijdag met mij dit topic warm houden als de belhamels een uitje hebben?
Ik had 18, en dat in een familie waarin autisme veel voorkomt.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik stap nu in de auto, tot dadelijkquote:Op donderdag 15 december 2011 01:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ahh pls haal weg, straks staan hier allemaal mensen voor de deurVind ik echt niet cool
Kan jij niet even die post van Strani editten?quote:Op donderdag 15 december 2011 01:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al het geld dat ik uitgeef gaat van de kerstcadeautjes die ik voor andere wilde kopen af.
Neem je Joysa mee?quote:Op donderdag 15 december 2011 01:13 schreef stefanhaan het volgende:
Ik stap nu in de auto, tot dadelijk
Nee die zit in limland, maar die halen we dan ook wel even op hoorquote:
Je weet maar nooit hoe het ooit tegen je kan werken qua werk zoeken en verzekeringen en dergelijke.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Toch chill om te weten juist?
Goedzo?...quote:Op donderdag 15 december 2011 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had 18, en dat in een familie waarin autisme veel voorkomt.
Dat dus. Vooral qua zorgverzekering.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je weet maar nooit hoe het ooit tegen je kan werken qua werk zoeken en verzekeringen en dergelijke.
Sorry..gedaan. Zet jij de foto's van de deur van de overburen online?quote:Op donderdag 15 december 2011 01:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ahh pls haal weg, straks staan hier allemaal mensen voor de deurVind ik echt niet cool
Ja, voort wat hoort wat.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
JOAAHH , ik heb al in hun meeting topic gezegd dat ik pics wil, maar niemand ging er op in![]()
![]()
![]()
We moeten even uitvinden waar ze heen gaan en dan gaan we ze begluren, maken foto's en als ze dan thuiskomen staat het topic vol foto'squote:Op donderdag 15 december 2011 01:13 schreef Moonwalk het volgende:
JOAAHH , ik heb al in hun meeting topic gezegd dat ik pics wil, maar niemand ging er op in![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2011 01:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
We moeten even uitvinden waar ze heen gaan en dan gaan we ze begluren, maken foto's en als ze dan thuiskomen staat het topic vol foto's
Daarom is zo'n internet testje toch wel handig toch.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je weet maar nooit hoe het ooit tegen je kan werken qua werk zoeken en verzekeringen en dergelijke.
Im in, een heel blog zelfsquote:Op donderdag 15 december 2011 01:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
We moeten even uitvinden waar ze heen gaan en dan gaan we ze begluren, maken foto's en als ze dan thuiskomen staat het topic vol foto's
Webcam staat gereed met nachtkijkerquote:Op donderdag 15 december 2011 01:14 schreef Strani het volgende:
Sorry..gedaan. Zet jij de foto's van de deur van de overburen online?
Ik heb eens zo'n AQ-test gedaan waarop ik 36 punten haaldequote:Op donderdag 15 december 2011 01:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daarom is zo'n internet testje toch wel handig toch.
Dan zal de meet die ik bij mij thuis organiseer underground blijven.quote:
We gaan naar de enige tent in Leiden waar ze Bon Jovi draaien.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Topquote:Op donderdag 15 december 2011 01:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Webcam staat gereed met nachtkijker
Natuurlijk niet lieverd, ik weet niet eens hoe cactus echt heet.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:13 schreef Moonwalk het volgende:
staat er nu serieus een echt adres, mag idd wel ff weg dan ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |