Krijg je homofiele zonen van.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoveel agressie is ongezond. Moet je toch maar eens tegen hem zeggen.
Zo, intelligente teksten wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In die tijd was ik dikke maatjes met een Irakese klasgenoot, die had altijd van die geweldige zelfgeschreven rapnummers als "elluf septembur, elluf septembur, twee vliegtuigen in de World Trade Center.....en de Joooden, de Jooooden gaan wij allemaal dooooden".
Jammer genoeg is hij van school getrapt nadat hij met een doorgeladen wapen op school kwam om de concierge neer te schieten.
Hij haat Amerikanen omdat ze zich overal mee bemoeien en zo arrogant als de tyfus zijn en de hele wereld willen voorschrijven wat ze moeten doen, en hij haat het Midden-Oosten omdat hij er een tijd gewerkt heeft en nogal negatieve ervaringen heeft met Arabieren en daar kwamen de aanslagen nog bovenop.quote:
Klopt wel. Hoewel ik een wel een kort lontje heb.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:24 schreef De_Nuance het volgende:
We lijken gewoon allemaal op onze vaders denk ik
Broeders. Van verschillende moeders.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:24 schreef De_Nuance het volgende:
Die twee verraders waren later Yussef en Kamal.quote:
Hm, ik hoop dat ik ooit in z'n voetsporen mag treden.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoveel agressie is ongezond. Moet je toch maar eens tegen hem zeggen.
Gewoon debiliteit icm puberteitquote:Op woensdag 14 december 2011 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij was tenminste een echte moslim met idealen.
Ben benieuwd of hij dat wel trokquote:Op woensdag 14 december 2011 23:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Krijg je homofiele zonen van.
VIND JIJ DAT ERG DAN, INTOLERANTE HOMOHATER?!
Hahahaa, die twee zijn briljant.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die twee verraders waren later Yussef en Kamal.
Een George W. Bush beleid, don't ask don't tell.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij dat wel trok
Riep jij niet net dat bekeerlingen het ergst zijn?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Gewoon debiliteit icm puberteit
Je vader is een keizer?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik hoop dat ik ooit in z'n voetsporen mag treden.
Qua muzieksmaak wel. Verder heeft hij een hekel aan juristen, advocaten, Den Haag, de fiscus, houdt van natuur en reizen en heeft compleet lak aan sociale mores.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:24 schreef De_Nuance het volgende:
Mijn vader is wel een echte man. Die zou het slap geouwehoer missen met zijn enige zoonquote:Op woensdag 14 december 2011 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij dat wel trok
ik ben behoorlijk tevreden met mezelf.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Riep jij niet net dat bekeerlingen het ergst zijn?
Suits yourself.
Jij bent nog niet uit de kast bij je oudersquote:Op woensdag 14 december 2011 23:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een George W. Bush beleid, don't ask don't tell.
Maar 't is m'n beste vriend, topgozer die kerel, maakt 'm niet veel uit wat ik zo her en der oppik.
Dat mag.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
ik ben behoorlijk tevreden met mezelf.
Krijg het helemaal warm van binnen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn vader is wel een echte man. Die zou het slap geouwehoer missen met zijn enige zoon.
Nee, gewoon erg succesvol.quote:
Krijg de griep, en doe niet zo blij!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahahaa, die twee zijn briljant.
Mijn vader heeft geen mobiele telefoon. Vind ie allemaal niets.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krijg het helemaal warm van binnen.
Mensen, allemaal effe de vaders bellen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |