Voor een sixpack bier haal ik de tondeuze er wel overheen hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 21:48 schreef warrel het volgende:
Geen fysio voor mij, maar ik wil binnensnel wel naar de kapperIk ben op zoek naar een fatsoenlijke doch goedkope. Hebben jullie tips?
Voor 4 bier doen we het ook welquote:Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Voor een sixpack bier haal ik de tondeuze er wel overheen hoor
Zaterdagmiddag op pad, zondag overdag huishoudelijke meuk en 's avonds naar t Paard voor Jamie Woonquote:Op donderdag 15 december 2011 09:11 schreef Barreltje het volgende:
en wat zijn de plannen voor as weekend??
Veel slechter dan vanmorgen kan bijna niet hoor. Het plenste aardig, van Den Haag tot Utrecht. Goeie reis!quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:59 schreef YUR het volgende:
Moggeuh...
Vanmiddag naar Utrecht, hopen dat het weer niet slechter gaat worden
Schijnt nu hier en daar om te slaan naar natte sneeuwquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Veel slechter dan vanmorgen kan bijna niet hoor. Het plenste aardig, van Den Haag tot Utrecht. Goeie reis!
Haha, kan ik dan nog wel een staartje dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Voor een sixpack bier haal ik de tondeuze er wel overheen hoor
Mijn tondeuze gaat tot 15 millimeter.Dat wordt dan een héél kort staartjequote:Op vrijdag 16 december 2011 09:35 schreef warrel het volgende:
[..]
Haha, kan ik dan nog wel een staartje dan?
En ik mag met dit mooie weer voor m'n werk naar Zwolle, daar waar de zon uiteraard altijd schijnt
quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:43 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Mijn tondeuze gaat tot 15 millimeter.Dat wordt dan een héél kort staartje. Een matje moet ook wel lukken. Heel haagsch...
Feliquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:40 schreef WheeleE het volgende:
Volgens mij heb ik twee tickets voor Coldplay op het Malieveld in de pocket. Cool!
Jaloers! Feliquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:40 schreef WheeleE het volgende:
Volgens mij heb ik twee tickets voor Coldplay op het Malieveld in de pocket. Cool!
Dank!quote:
Elmo is te schattig ja.quote:
Niggah whut?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:45 schreef YUR het volgende:
HALLO DEN HAAG MOOIE STAD ACHTER DE DUINEN HEBBEN JULLIE HET OOK ZO NAAR JE ZIN IKKE WEL GR GR
HALLO DEN HAAG MOOIE STAD ACHTER DE DUINEN HEBBEN JULLIE HET OOK ZO NAAR JE ZIN IKKE WEL GR GRquote:
SHUTUP YOU STUPID FUCK!quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:54 schreef YUR het volgende:
[..]
HALLO DEN HAAG MOOIE STAD ACHTER DE DUINEN HEBBEN JULLIE HET OOK ZO NAAR JE ZIN IKKE WEL GR GR
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
SHUTUP YOU STUPID FUCK!
Ehh..ik bedoel "Hoi!"
quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
SHUTUP YOU STUPID FUCK!
Ehh..ik bedoel "Hoi!"
Haai? Haai? Niet zo fruity hequote:
quote:
quote:
euh...wat?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]! Jij ook?? Dat had ik niet achter je gezocht...
Er ging hier iets ineens van WOOPWOOPWOOP!!!quote:
Hahaha!quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:57 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Er ging hier iets ineens van WOOPWOOPWOOP!!!
Ik ben fucking melig vanavond, sorryquote:
Geeft helemaal nix hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:05 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik ben fucking melig vanavond, sorry
Gelukkig. Nueken?quote:
Dan doet ze toch gezellig mee?quote:
Oh. Hoi GotCquote:
Huuuu...met meisjes pratenquote:
Kom maar op dan met zn 2en!quote:
GotC, mag Yur nueken?quote:
quote:
Euh....drankje, vuurpijltje, slapen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hey peeps, wat zijn hier in Den Haag eigenlijk de oud&nieuw plannen?
Allebeiquote:Op zondag 18 december 2011 00:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wanneer? Nu of met oud&nieuw?
Nu stappen in de Skihutquote:
Skihutquote:Op zondag 18 december 2011 00:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nu stappen in de Skihut![]()
En met O&N weet ik niet. Mijn ideale avond is thuis, vrienden en familie om me heen en veel alcohol
Skihutquote:Op zondag 18 december 2011 00:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nu stappen in de Skihut![]()
En met O&N weet ik niet. Mijn ideale avond is thuis, vrienden en familie om me heen en veel alcohol
Gratis alcohol is toch geen reden om meteen iets leuk te vinden?quote:Op zondag 18 december 2011 11:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Skihut is leukwant bijna gratis alcohol
Jij bent een skihut hater dus is er geen enkele reden voor jou goed genoegquote:Op zondag 18 december 2011 11:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Gratis alcohol is toch geen reden om meteen iets leuk te vinden?
Truequote:Op zondag 18 december 2011 11:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij bent een skihut hater dus is er geen enkele reden voor jou goed genoeg
jah?? is dat NA middernacht??quote:
Ik durf het je niet te zeggenquote:Op maandag 19 december 2011 12:35 schreef hierissieweer het volgende:
aangezien ik naar den haag zal gaan verhuizen, maar eigenlijk te weinig inzicht heb ik waar het echt leuk wonen is. De vraag: Wat zijn nou leuke buurten om te wonen!?
Wat een buurtje voor mij leuk maakt is als het een beetje divers en bedrijvig is. Maar niet al te hip, liever iets volkser dan. Maar wel gewoon gezellig. Dicht bij het centrum ligt en niet te gevaarlijk is om over straat te gaan.
Wie heeft er tips?
Wonen in Den Haag: waar wil je wel/ niet wonenquote:Op maandag 19 december 2011 12:35 schreef hierissieweer het volgende:
aangezien ik naar den haag zal gaan verhuizen, maar eigenlijk te weinig inzicht heb ik waar het echt leuk wonen is. De vraag: Wat zijn nou leuke buurten om te wonen!?
Wat een buurtje voor mij leuk maakt is als het een beetje divers en bedrijvig is. Maar niet al te hip, liever iets volkser dan. Maar wel gewoon gezellig. Dicht bij het centrum ligt en niet te gevaarlijk is om over straat te gaan.
Wie heeft er tips?
je moet 2e kerstdag werken??quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:10 schreef Atreidez het volgende:
Moh.. Laatste dagje werken deze week tot na de kerstVolgende week wel de hele week, maar dan is t bedrijf toch leeg..
er staat ook dat je de "hele"week moet werkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:01 schreef Atreidez het volgende:
Nee, mijn werkweek begint op dinsdag.. Daarom staat er ook dat ik vrij ben tot na de kerst
persoon die sexuele handelingen uitvoert met mieren..quote:
Ten eerste:quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
persoon die sexuele handelingen uitvoert met mieren..
quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Ten eerste:
Ten tweede: Die staat niet tussen de mogelijke antwoorden
Ten derde:
quote:
En toch ben je erquote:Op woensdag 21 december 2011 14:01 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje durft hier niet eens meer te komen..
Kan ik je ergens mee helpen?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:33 schreef WheeleE het volgende:
Wat een achterlijke tyfuszooi heb ik toch af en toe onder handen op kantoor. Gatver
En het lazert ook altijd op exáct het verkeerde moment in elkaar ook...
Meh. Sommige dingenr zijn hopeloosquote:
welcome to the real worldquote:Op woensdag 21 december 2011 14:33 schreef WheeleE het volgende:
Wat een achterlijke tyfuszooi heb ik toch af en toe onder handen op kantoor. Gatver
En het lazert ook altijd op exáct het verkeerde moment in elkaar ook...
quote:Een helikopter brengt vandaag vanaf de Pier zo'n 100 zakken met afval naar een schip dat op zee ligt. De afgelopen weken zijn de resten van de brand op het Schateiland in stukken gesneden en in zakken gestopt.
Ook is het appartement dat bovenop de verwoeste amusementshal stond gesloopt. De spectaculaire actie met de helikopter is nodig omdat er geen zwaar materiaal over de Pier kan rijden. Het schip brengt de brandresten naar de vuilverbranding.
De brand op de Pier brak in de avond van 5 september uit.
Wil je zelf niet?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:28 schreef WheeleE het volgende:
Ziet er cool uit.
Is er trouwens iemand die ik blij kan maken met een kaartje voor Jurk vanavond in het Paard?
Opzich wel, maar ik heb ze vorig jaar ook al gezien, en ik wist niet dat mijn week zó druk zou worden. De energie is een beetje op. Als ik er iemand blij mee kan maken is dat fijner dan het ticket gewoon niet gebruiken. Dan had ik ws tot het laatste moment gewacht met de beslissing maken.quote:
Het is dat ik me belabberd voel....quote:Op donderdag 22 december 2011 14:16 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Opzich wel, maar ik heb ze vorig jaar ook al gezien, en ik wist niet dat mijn week zó druk zou worden. De energie is een beetje op. Als ik er iemand blij mee kan maken is dat fijner dan het ticket gewoon niet gebruiken. Dan had ik ws tot het laatste moment gewacht met de beslissing maken.
ik kan niet, maar heb wat vriendinnetjes die wel gaan.. ik kan wel even peilen of er iemand is die naast een kaartje heeft gegrepen??quote:Op donderdag 22 december 2011 13:28 schreef WheeleE het volgende:
Ziet er cool uit.
Is er trouwens iemand die ik blij kan maken met een kaartje voor Jurk vanavond in het Paard?
heli'squote:
Ik had parallel bij iemand anders ook het aanbod uit staan, en die zei ja. Het kaartje is dus vergeven helaas.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik kan niet, maar heb wat vriendinnetjes die wel gaan.. ik kan wel even peilen of er iemand is die naast een kaartje heeft gegrepen??
Vooral dat enzoquote:
Ik moet nog wat borden en schalen kopen. Wel zo handig om als je met 9 mensen thuis een kerstdiner doet ook echt 9 borden enzo in huis te hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vooral dat enzoDus morgen een rustig dagje
Morgen ben ik in de stad te vinden, laatste cadeautjes kopen, vlees bij slagerij in stad halen enzo en dan Levi ophalen en hem vermaken tot ergens in de middag
Kan toch gewoon van bord wisselen, even wachten tot de voorganger klaar is, afspoelen en doorgevenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik moet nog wat borden en schalen kopen. Wel zo handig om als je met 9 mensen thuis een kerstdiner doet ook echt 9 borden enzo in huis te hebben
We kunnen er best een spelletje van makenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kan toch gewoon van bord wisselen, even wachten tot de voorganger klaar is, afspoelen en doorgeven
Ga er om pokerenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:10 schreef YUR het volgende:
[..]
We kunnen er best een spelletje van maken
Whehequote:Op vrijdag 23 december 2011 01:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ga er om pokerende winnaar mag als eerst het bord gebruiken
Aww. Arme jongen. Met een flinke borrel op vanavond op tijd onder de wil dan?quote:
En kerstdiner van morgenavond voorbereidenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:34 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Aww. Arme jongen. Met een flinke borrel op vanavond op tijd onder de wil dan?
Mensen die het kerstweekend niet zien zitten?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Uuh wtf is er vandaag met Laan van NOI. Nu al 3e keer dat MMT is uitgerukt voor persoon onder de tram vandaag
Dat heb je met die trams...quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Uuh wtf is er vandaag met Laan van NOI. Nu al 3e keer dat MMT is uitgerukt voor persoon onder de tram vandaag
Ik dacht serieus t zelfde.. Is toch altijd met kerst?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:19 schreef AirwiN het volgende:
Mensen die het kerstweekend niet zien zitten?
wtfquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
iemand in de tram naast me doet oordopjes in, grote tas gaat open, pakt een CD
en doet hem in zijn discman
![]()
nostalgie
Had ie wel auto-reverse?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
iemand in de tram naast me doet oordopjes in, grote tas gaat open, pakt een CD
en doet hem in zijn discman
![]()
nostalgie
Hehequote:Op zaterdag 24 december 2011 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Net iemand die een led-tv koopt en een bluray dvd. Ging hij hosselen bij de verkoper voor korting. Zegt de verkoper dat ie de dvd gratis geeft en dat dat toch een lekkere korting is
Tv kost 1400 euro en dvd was 9 euro
Die verkoper is echt baasen die klant keek ook alsof ie een mazzeltje kreeg
![]()
Die reclame iddquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe
Doet me denken aan die reclame van die verkopers in de bus en een gratis kabeltje![]()
Succesquote:Op zondag 25 december 2011 22:07 schreef WheeleE het volgende:
Kerstdag 1 overleefd, goed vermaakt. Op naar dag 2!
Nope. Ik ben d'r gek zegquote:
IKEA Delft is gewoon dicht vandaagquote:Op maandag 26 december 2011 12:54 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nope. Ik ben d'r gek zeg![]()
Gewoon lekker thuis. Later in de middag naar het 2e familiediner...
Hoeraquote:Op maandag 26 december 2011 12:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]Nee
maar zou het liever doen dan wat ik nu doe
Nog 2 uurtjes werken en dan eindelijk vrij
Zal ik een sneetje kerststol klaarleggen bij een halte?quote:Op maandag 26 december 2011 12:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]Nee
maar zou het liever doen dan wat ik nu doe
Nog 2 uurtjes werken en dan eindelijk vrij
Zal wel preventief zijn. Anders zit de A13 gelijk muurvast...quote:
Wij hebben voor het eerst een cadeauloze kerstquote:Op maandag 26 december 2011 13:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is iedereen een beetje verwend met kerst?
Lekker!quote:Op maandag 26 december 2011 14:11 schreef MissMSX het volgende:
Lekker naar het strand geweest. Flinke woei
Ik nog 2 minuten en dan ben ik weer vrijquote:
Ik ben gewoon een luie hont...er is wel genoeg te doen, maar ik heb nergens zin inquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:55 schreef Atreidez het volgende:
Hier is t ook saai, maar heb wel veel te doen!
Dat wil ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:05 schreef WheeleE het volgende:
Ik zit hier heel relaxed met een kop koffie op de bank
aahhww.....sterkte!quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:08 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben sinds twee uur vannacht continu bezig met twee zieken te verzorgen die heel veel overgeven.
Ja, hoezo? Wanneer kom jij weer es hier eten trouwens?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:43 schreef Atreidez het volgende:
Had jij gekookt met Kerst, Air? Beterschap hoor!
Jullie vertrouwen in de mensheid is echt roerend.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:46 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb hier vorig jaar nog gepost! Den haag is een toffe stad!
Hogeschool?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:50 schreef Tamashii het volgende:
ik kom dichtbij Den haag vandaan. Mag dat ook? :p ik studeer er wel!
Hoiquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:46 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb hier vorig jaar nog gepost! Den haag is een toffe stad!
geen ideequote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:46 schreef Atreidez het volgende:
Ja, in dat geval is DH wel een verbetering.
Alles is erger dan Den Haag... Ik had hier 21 jaar gewoond, en in die jaren in Rdam miste ik zelfs de Haagse markt, waar ik voorheen nooit wilde komen omdat ik me irriteerde aan de kinderwagen terreur daarzo..quote:Op woensdag 28 december 2011 11:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en ik ga juist morgen even lekker er 2 dagen uit naar R'dam
ik vind A'dam erger hoor
gelukkig idd. 2 jaar geleden half uur in de file gestaan voordat ik door kon rijden naar Rotterdam.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:17 schreef Atreidez het volgende:
Kon net iig gewoon nog over de snelweg, dus het zijn geen "nieuw IKEA blaadje is uit" praktijken
Ik ben ontslagen bij de werkplaats en m'n stok is ook kwijt.quote:Op maandag 26 december 2011 13:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is iedereen een beetje verwend met kerst?
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben ontslagen bij de werkplaats en m'n stok is ook kwijt.
Trouwens, had nog een mazzeltje van de week. Ik kocht een LED tv en kreeg er mooi gratis een bluray film bij!!
Ja, ik ben een beetje druk de laatste tijd.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
@arma, wat ben je stil op twitter
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:22 schreef Armageddon het volgende:
Trouwens, had nog een mazzeltje van de week. Ik kocht een LED tv en kreeg er mooi gratis een bluray film bij!!
dan ben je blij dat je in een duitse auto rijdquote:Op woensdag 28 december 2011 22:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Flinke klapper op de Waldeck Pyrmontkade....traumateam, 4 ambu's, brandweer, politie.
pic.twitter.com/yAVBwxqV
En een grote bak....denk als dit een Smartje was geweest dat het einde oefening voor de bestuurder was. Aan de andere kant denk niet dat je met een Smart dat soort snelheden haalt op de Waldeck Pyrmontkade....want netjes 50 zal ie wel niet gereden hebben.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dan ben je blij dat je in een duitse auto rijd
QFT!quote:Op donderdag 29 december 2011 07:16 schreef YUR het volgende:
Nog maar een paar uurtjes werken, en dan ook klaar voor dit jaar
Kom je nog een oliebol halen hier zaterdag?quote:Op donderdag 29 december 2011 09:45 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Ik moet morgen eigenlijk ook nog een beetje, maar ga vandaag me best doen dat even ongedaan te makenVanaf vandaag mag die rootzooi weer verkocht worden, zal er wel weer lekker aan toe gaan.. Ik zie graag nog een beetje extra wind, en een temperatuur drop van een graad of 7.
Ga je zelf bakken?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:52 schreef MissMSX het volgende:
Kom je nog een oliebol halen hier zaterdag?
Lijkt soms wel of je in Libië zit ofzo.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:05 schreef YUR het volgende:
De meeste knallen klinken niet eens meer als vuurwerk
Dat zou ik niet weten...quote:Op donderdag 29 december 2011 20:54 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Lijkt soms wel of je in Libië zit ofzo.
Klinkt harderquote:Op donderdag 29 december 2011 20:54 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Lijkt soms wel of je in Libië zit ofzo.
Daar kom je nu pas mee!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:46 schreef Atreidez het volgende:
Je kan ze volgende keer wel gewoon ff meegeven Jill, kan je zelf lekker nog een serietje kijken ofzo
Wtf, why! Je bent oranjequote:Op zondag 1 januari 2012 02:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iedere een leuke nacht gehad??
Ik ben officieel gleufmanager(zie tagje
)
Ik ookquote:Op zondag 1 januari 2012 09:18 schreef WheeleE het volgende:
Hmm. Ik ben al wakker. Dan maar opstaan. Hallo wereld
Kleine a_aquote:Op zondag 1 januari 2012 10:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben ook al een uur wakkeren Diaan ligt nog even lekker uit te slapen. Zit nu Dora te kijken met me kleine vent
Geen problemen gehadquote:Op zondag 1 januari 2012 10:25 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
en een gelukkig nieuwjaar!![]()
yur, gotc, hoe is het met het vreugdevuur afgelopen?
hoe zie je of je iets gewonnen hebt dan??quote:Op zondag 1 januari 2012 19:02 schreef Jill-RMC het volgende:
10 euro gewonnen met mn oudejaarslot...speel idd ook automatisch mee. Ben er dit jaar in totaal 22,50 op achteruit gegaan met de Staatsloterij...dus daar win je tenminste nog eens wat. Die postcodeloterij is echt nutteloos, dit jaar 1x 5 euro gewonnen. En mn moeder speelt al eeuwen mee en de laatste tien jaar heeft ze serieus alleen 1x de ijsprijs gewonnen. Geloof dat die miljoenen richting Breda gaan dit jaar.
www.staatsloterij.nl en dan inloggen.....quote:Op zondag 1 januari 2012 19:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoe zie je of je iets gewonnen hebt dan??
of.. wat je nummer is ?
ahh dat inloggen gaat nietquote:Op zondag 1 januari 2012 20:06 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
www.staatsloterij.nl en dan inloggen.....
BarManquote:Op zondag 1 januari 2012 20:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh dat inloggen gaat nietis BarMan z'n account
anyway.. we hebben niks gewonnen uiteindelijk
Breng me nou niet op ideeën...quote:
Ik zou het niet weten, ik hou niet van alcoholquote:Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef mister_popcorn het volgende:
even klagen...
Waar (for fucks sake!) koop je in Den Haag leuke specialere biertjes in een sluiterij?! Dus bier zoals dat bij de The Fidler of De Paas wordt geschonken. Vroeger was dat toch de bier en wijn boutique aan de Leyweg? Daarna nog at random een slijterij gezocht, slijterij het vosje... Haha, doorrijden en wegwezen.
Anyways, tips?
Ik heb gewoon ruim vooraf verlof gevraagd, en vandaag dus lekker rustig aan kunen doen. Heerlijk weertje ook buitenquote:
Dat dus. Had me verslapen (duidelijk dat mn wekker gaat verhuizen uit de buurt van mn bed) en toen ik op mn werk kwam bleek dat mn computer was overledenquote:
Ik ga om half 4 huiswaarts om eens te kijken of ik weer een beetje lekker kan hardlopen. Eindelijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:37 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik heb gewoon ruim vooraf verlof gevraagd, en vandaag dus lekker rustig aan kunen doen. Heerlijk weertje ook buiten
Alsem aan de Loosduinseweg, tegenover dat relicentrumquote:Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef mister_popcorn het volgende:
even klagen...
Waar (for fucks sake!) koop je in Den Haag leuke specialere biertjes in een sluiterij?! Dus bier zoals dat bij de The Fidler of De Paas wordt geschonken. Vroeger was dat toch de bier en wijn boutique aan de Leyweg? Daarna nog at random een slijterij gezocht, slijterij het vosje... Haha, doorrijden en wegwezen.
Anyways, tips?
Dan heb je er toch een paar gemistquote:Op maandag 2 januari 2012 14:45 schreef DRidder het volgende:
Laak was relatief rustigDat wil zeggen, nog geen uitgebrande auto's gezien in de straten.
Sneu ja. Bij de AH werden flyers uitgedeeld van de gemeente. Er zijn dus parkeergarages aangewezen (o.a. in centrum) waar je tijdens oudjaarsnacht gratis je auto kunt parkeren. Tip voor volgend jaar..quote:Op maandag 2 januari 2012 14:56 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dan heb je er toch een paar gemist
Ik heb het nu al weer aardig gehad met 2012. Kom net bij mn auto: deuk op de motorkap en lakbeschadiging in de vorm van een rondje met daaromheen kruitsporenGelukkig niet zo erg als helemaal poef...maar toch behoorlijk irritant weer.
Ja...moet je alleen je auto op 1 januari vóór 08.00 uur weer eruit halen. Dan lig ik toch echt nog te maffen.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:02 schreef DRidder het volgende:
[..]
Sneu ja. Bij de AH werden flyers uitgedeeld van de gemeente. Er zijn dus parkeergarages aangewezen (o.a. in centrum) waar je tijdens oudjaarsnacht gratis je auto kunt parkeren. Tip voor volgend jaar..
Die fijne mentaliteit van die ons-kent-ons Scheveningers.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Bij deze geef ik het gewoon op met mijn auto's....adem in, adem uit...kan er toch niets aan doen...mensen kunnen nou eenmaal met hun tengels niet van andermans spullen afblijven.....
Gefeliciteerd AAquote:38. Grappigste username van een actieve user: (313 inzendingen / 65%)
1. admiraal_anaal (105)
2. JijHebtGeenRokje (47)
3. VMinst grappigste username van een actieve user: (41)
Vooral in combinatie met de nummer 2. Dat maakt het wel heel makkelijk om te enteren.quote:
Deze week en volgende week kun je je kerstboom meegeven met het reguliere vuilnis. Daarnaast zijn er een aantal inleverpunten. Gewoon langs de weg neerleggen kan ook, maar dat is wel heel erg Henk-en-Ingrid.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:08 schreef YUR het volgende:
Waar laat ik de kerstboom? Gewoon langs de kant van de weg?
Regulier vuilnis werkt bij ons in de flat weer nét ff anders dan anders....quote:Op maandag 2 januari 2012 18:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze week en volgende week kun je je kerstboom meegeven met het reguliere vuilnis. Daarnaast zijn er een aantal inleverpunten. Gewoon langs de weg neerleggen kan ook, maar dat is wel heel erg Henk-en-Ingrid.
is dit een open sollicitatie?quote:
Is dit een open sollicitatie?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Hoop t niet. GotC zou mod from hell zijn![]()
![]()
Jij leeft waarschijnlijk met het zelfbeeld van een lachspiegel?quote:
Duidelijkquote:Op maandag 2 januari 2012 18:38 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Jij leeft waarschijnlijk met het zelfbeeld van een lachspiegel?
Veel plezier!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:40 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous gaat de staatskas weer aanvullen!
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Hoop t niet. GotC zou mod from hell zijn![]()
![]()
Het haalt wel haar aandacht van jou af. Een kans dus...quote:
Da's nou ook weer niet de bedoeling...quote:Op maandag 2 januari 2012 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het haalt wel haar aandacht van jou af. Een kans dus...
Awwwww....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |