Voor een sixpack bier haal ik de tondeuze er wel overheen hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 21:48 schreef warrel het volgende:
Geen fysio voor mij, maar ik wil binnensnel wel naar de kapperIk ben op zoek naar een fatsoenlijke doch goedkope. Hebben jullie tips?
Voor 4 bier doen we het ook welquote:Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Voor een sixpack bier haal ik de tondeuze er wel overheen hoor
Zaterdagmiddag op pad, zondag overdag huishoudelijke meuk en 's avonds naar t Paard voor Jamie Woonquote:Op donderdag 15 december 2011 09:11 schreef Barreltje het volgende:
en wat zijn de plannen voor as weekend??
Veel slechter dan vanmorgen kan bijna niet hoor. Het plenste aardig, van Den Haag tot Utrecht. Goeie reis!quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:59 schreef YUR het volgende:
Moggeuh...
Vanmiddag naar Utrecht, hopen dat het weer niet slechter gaat worden
Schijnt nu hier en daar om te slaan naar natte sneeuwquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Veel slechter dan vanmorgen kan bijna niet hoor. Het plenste aardig, van Den Haag tot Utrecht. Goeie reis!
Haha, kan ik dan nog wel een staartje dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Voor een sixpack bier haal ik de tondeuze er wel overheen hoor
Mijn tondeuze gaat tot 15 millimeter.Dat wordt dan een héél kort staartjequote:Op vrijdag 16 december 2011 09:35 schreef warrel het volgende:
[..]
Haha, kan ik dan nog wel een staartje dan?
En ik mag met dit mooie weer voor m'n werk naar Zwolle, daar waar de zon uiteraard altijd schijnt
quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:43 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Mijn tondeuze gaat tot 15 millimeter.Dat wordt dan een héél kort staartje. Een matje moet ook wel lukken. Heel haagsch...
Feliquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:40 schreef WheeleE het volgende:
Volgens mij heb ik twee tickets voor Coldplay op het Malieveld in de pocket. Cool!
Jaloers! Feliquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:40 schreef WheeleE het volgende:
Volgens mij heb ik twee tickets voor Coldplay op het Malieveld in de pocket. Cool!
Dank!quote:
Elmo is te schattig ja.quote:
Niggah whut?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:45 schreef YUR het volgende:
HALLO DEN HAAG MOOIE STAD ACHTER DE DUINEN HEBBEN JULLIE HET OOK ZO NAAR JE ZIN IKKE WEL GR GR
HALLO DEN HAAG MOOIE STAD ACHTER DE DUINEN HEBBEN JULLIE HET OOK ZO NAAR JE ZIN IKKE WEL GR GRquote:
SHUTUP YOU STUPID FUCK!quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:54 schreef YUR het volgende:
[..]
HALLO DEN HAAG MOOIE STAD ACHTER DE DUINEN HEBBEN JULLIE HET OOK ZO NAAR JE ZIN IKKE WEL GR GR
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
SHUTUP YOU STUPID FUCK!
Ehh..ik bedoel "Hoi!"
quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
SHUTUP YOU STUPID FUCK!
Ehh..ik bedoel "Hoi!"
Haai? Haai? Niet zo fruity hequote:
quote:
quote:
euh...wat?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]! Jij ook?? Dat had ik niet achter je gezocht...
Er ging hier iets ineens van WOOPWOOPWOOP!!!quote:
Hahaha!quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:57 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Er ging hier iets ineens van WOOPWOOPWOOP!!!
Ik ben fucking melig vanavond, sorryquote:
Geeft helemaal nix hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:05 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik ben fucking melig vanavond, sorry
Gelukkig. Nueken?quote:
Dan doet ze toch gezellig mee?quote:
Oh. Hoi GotCquote:
Huuuu...met meisjes pratenquote:
Kom maar op dan met zn 2en!quote:
GotC, mag Yur nueken?quote:
quote:
Euh....drankje, vuurpijltje, slapen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hey peeps, wat zijn hier in Den Haag eigenlijk de oud&nieuw plannen?
Allebeiquote:Op zondag 18 december 2011 00:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wanneer? Nu of met oud&nieuw?
Nu stappen in de Skihutquote:
Skihutquote:Op zondag 18 december 2011 00:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nu stappen in de Skihut![]()
En met O&N weet ik niet. Mijn ideale avond is thuis, vrienden en familie om me heen en veel alcohol
Skihutquote:Op zondag 18 december 2011 00:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nu stappen in de Skihut![]()
En met O&N weet ik niet. Mijn ideale avond is thuis, vrienden en familie om me heen en veel alcohol
Gratis alcohol is toch geen reden om meteen iets leuk te vinden?quote:Op zondag 18 december 2011 11:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Skihut is leukwant bijna gratis alcohol
Jij bent een skihut hater dus is er geen enkele reden voor jou goed genoegquote:Op zondag 18 december 2011 11:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Gratis alcohol is toch geen reden om meteen iets leuk te vinden?
Truequote:Op zondag 18 december 2011 11:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij bent een skihut hater dus is er geen enkele reden voor jou goed genoeg
jah?? is dat NA middernacht??quote:
Ik durf het je niet te zeggenquote:Op maandag 19 december 2011 12:35 schreef hierissieweer het volgende:
aangezien ik naar den haag zal gaan verhuizen, maar eigenlijk te weinig inzicht heb ik waar het echt leuk wonen is. De vraag: Wat zijn nou leuke buurten om te wonen!?
Wat een buurtje voor mij leuk maakt is als het een beetje divers en bedrijvig is. Maar niet al te hip, liever iets volkser dan. Maar wel gewoon gezellig. Dicht bij het centrum ligt en niet te gevaarlijk is om over straat te gaan.
Wie heeft er tips?
Wonen in Den Haag: waar wil je wel/ niet wonenquote:Op maandag 19 december 2011 12:35 schreef hierissieweer het volgende:
aangezien ik naar den haag zal gaan verhuizen, maar eigenlijk te weinig inzicht heb ik waar het echt leuk wonen is. De vraag: Wat zijn nou leuke buurten om te wonen!?
Wat een buurtje voor mij leuk maakt is als het een beetje divers en bedrijvig is. Maar niet al te hip, liever iets volkser dan. Maar wel gewoon gezellig. Dicht bij het centrum ligt en niet te gevaarlijk is om over straat te gaan.
Wie heeft er tips?
je moet 2e kerstdag werken??quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:10 schreef Atreidez het volgende:
Moh.. Laatste dagje werken deze week tot na de kerstVolgende week wel de hele week, maar dan is t bedrijf toch leeg..
er staat ook dat je de "hele"week moet werkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:01 schreef Atreidez het volgende:
Nee, mijn werkweek begint op dinsdag.. Daarom staat er ook dat ik vrij ben tot na de kerst
persoon die sexuele handelingen uitvoert met mieren..quote:
Ten eerste:quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
persoon die sexuele handelingen uitvoert met mieren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |