Voor een sixpack bier haal ik de tondeuze er wel overheen hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 21:48 schreef warrel het volgende:
Geen fysio voor mij, maar ik wil binnensnel wel naar de kapperIk ben op zoek naar een fatsoenlijke doch goedkope. Hebben jullie tips?
Voor 4 bier doen we het ook welquote:Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Voor een sixpack bier haal ik de tondeuze er wel overheen hoor
Zaterdagmiddag op pad, zondag overdag huishoudelijke meuk en 's avonds naar t Paard voor Jamie Woonquote:Op donderdag 15 december 2011 09:11 schreef Barreltje het volgende:
en wat zijn de plannen voor as weekend??
Veel slechter dan vanmorgen kan bijna niet hoor. Het plenste aardig, van Den Haag tot Utrecht. Goeie reis!quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:59 schreef YUR het volgende:
Moggeuh...
Vanmiddag naar Utrecht, hopen dat het weer niet slechter gaat worden
Schijnt nu hier en daar om te slaan naar natte sneeuwquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Veel slechter dan vanmorgen kan bijna niet hoor. Het plenste aardig, van Den Haag tot Utrecht. Goeie reis!
Haha, kan ik dan nog wel een staartje dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Voor een sixpack bier haal ik de tondeuze er wel overheen hoor
Mijn tondeuze gaat tot 15 millimeter.Dat wordt dan een héél kort staartjequote:Op vrijdag 16 december 2011 09:35 schreef warrel het volgende:
[..]
Haha, kan ik dan nog wel een staartje dan?
En ik mag met dit mooie weer voor m'n werk naar Zwolle, daar waar de zon uiteraard altijd schijnt
quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:43 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Mijn tondeuze gaat tot 15 millimeter.Dat wordt dan een héél kort staartje. Een matje moet ook wel lukken. Heel haagsch...
Feliquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:40 schreef WheeleE het volgende:
Volgens mij heb ik twee tickets voor Coldplay op het Malieveld in de pocket. Cool!
Jaloers! Feliquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:40 schreef WheeleE het volgende:
Volgens mij heb ik twee tickets voor Coldplay op het Malieveld in de pocket. Cool!
Dank!quote:
Elmo is te schattig ja.quote:
Niggah whut?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:45 schreef YUR het volgende:
HALLO DEN HAAG MOOIE STAD ACHTER DE DUINEN HEBBEN JULLIE HET OOK ZO NAAR JE ZIN IKKE WEL GR GR
HALLO DEN HAAG MOOIE STAD ACHTER DE DUINEN HEBBEN JULLIE HET OOK ZO NAAR JE ZIN IKKE WEL GR GRquote:
SHUTUP YOU STUPID FUCK!quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:54 schreef YUR het volgende:
[..]
HALLO DEN HAAG MOOIE STAD ACHTER DE DUINEN HEBBEN JULLIE HET OOK ZO NAAR JE ZIN IKKE WEL GR GR
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
SHUTUP YOU STUPID FUCK!
Ehh..ik bedoel "Hoi!"
quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
SHUTUP YOU STUPID FUCK!
Ehh..ik bedoel "Hoi!"
Haai? Haai? Niet zo fruity hequote:
quote:
quote:
euh...wat?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]! Jij ook?? Dat had ik niet achter je gezocht...
Er ging hier iets ineens van WOOPWOOPWOOP!!!quote:
Hahaha!quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:57 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Er ging hier iets ineens van WOOPWOOPWOOP!!!
Ik ben fucking melig vanavond, sorryquote:
Geeft helemaal nix hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:05 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik ben fucking melig vanavond, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |