Hmm.. ik dacht dat ze wel mooi stonden, maar bedankt voor de tip! dan hou ik mijn huidigequote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef fathank het volgende:
Een tip: geen led-lampen. Ziet er niet uit op een auto van 15 jaar oud.
Voor de rest succes
En dit ga je allemaal uitbesteden aan een garage..? Gaat je aardig wat duiten kosten en bedenk wel die vang je nooit meer terug bij verkoop van zo'n auto he.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:29 schreef alexmeijer het volgende:
Plannen:
- Alle kleine roest plekjes aanpassen
- 4cm verhogen
- nieuwe velgen (huidige maar dan nieuwe)
- M uitvoering
- Blast It Aerodynamics Psypro Front Fender (Link: http://www.marktgigant.nl(...)r-bmw-e36-coupe.jpeg)
- gtr motorkap (als ik deze ooit kan vinden)
- spoiler: gewoon iets kleins
- M52B25 (turbo) motor swap (of M52B28 als ik een goede kan vinden)
- M5 style uitlaat (custom made van voor naar achter in 3,5", in maastricht laten maken anders in almelo) van de E39
- In de uitlaat moeten een paar dempers omdat ik niet teveel lawaai wil
- Sport/Race: Cat ter vervanging van origineel
- Nieuw (zwart) interieur (compleet)
- Onderhouden, alles wat in mijn ogen niet goed (er uit ziet) wordt vervangen
- Andere koplampen
- Huidige lampen (maar dan led uitvoering, als deze er is)
- trekhaak er af
- laten herkeuren/taxeren zodra het helemaal af is
- andere kleine dingen.
Ik wil zoveel mogelijk originele (of zeer goede kwaliteit) onderdelen gebruiken.
Momenteel is de auto niet (heel erg) rijdtbaar omdat hij een jaar stil heeft gestaan en mijn waterpomp kapot is (sowieso E36 kwaal)
Heb al nieuwe gekocht (thermostaat is al vervangen door garage) , maar ik wacht al 3 dagen op de garage maar die heeft geen tijd om de waterpomp te vervangen.
Ik wil hem juist verhogenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:07 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
En dit ga je allemaal uitbesteden aan een garage..? Gaat je aardig wat duiten kosten en bedenk wel die vang je nooit meer terug bij verkoop van zo'n auto he.
Verder wel een mooi ding hoor, zou hem niet verlagen als ik jou was, staat hem goed zo
Besef ik ook jaquote:Op woensdag 14 december 2011 21:15 schreef Bananenbennie het volgende:
ja sorry foutje, ik bedoelde ook verhogen, zou ik persoonlijk dus niet doen, tenzij je nu echt over verkeersdrempels heen schraapt
Dat lijstje van je gaat zo richting de 4000 euro.. dat besef je?
De reden dat ik de remmen nog niet in het lijstje heb staan is omdat ik nog geen kit heb gevonden die ik graag wil, maar remmen worden uiteraard aangepast.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:34 schreef Bananenbennie het volgende:
Nou ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, ik ga dit zeker in de gaten houden. Alleen die M52B25 (turbo) motorswap al, je zal dan ook je bak + koppeling + aandrijfas + cardan moeten vervangen, anders trek je de boel aan gort. Wat ik ook mis in je lijstje is de remmerij, met al die extra pk's zal er een grotere rembekrachtiger + schijven op moeten anders krijg je problemen met de rdw. Lijkt me toch belangrijker dan een paar nieuwe velgen en allerlei spoilerpakketten.
Elk klein ding wat ik doe aan de auto schrijf ik de kosten van op.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:37 schreef Hamerke het volgende:
Gave bak!
Zelf rijd ik een E46, een 2ltr. diesel.
BMW rijdt echt top, maar onderdelen zijn duur, dus 4000 euro.....?
Problemen met de RDW zul je niet krijgen, de auto hoeft immers niet ingevoerd te worden.quote:Wat ik ook mis in je lijstje is de remmerij, met al die extra pk's zal er een grotere rembekrachtiger + schijven op moeten anders krijg je problemen met de rdw
Ja begrijp ik ook wel, het is niet zoals bij honda helaasquote:Op woensdag 14 december 2011 21:44 schreef Hamerke het volgende:
Mijn E46 is een zwarte sedan.
Vorige week de koppeling en het vliegwiel laten vervangen, 1400,00 euro.
Mijn vorige BMW's waren van het type voor jouw model, de E..?
Die waren slecht vond ik, deze E46 kost ook wel wat natuurlijk in onderhoud, maar bij die type's hiervoor kon ik er geld bij blijven slepen.
Ik moet sowieso naar de RDW ivm herkeuring, maar die zeiden mij dat dat me alleen 52 euro ging kosten, omdat hij van '95 is.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:46 schreef Hamerke het volgende:
[..]
Problemen met de RDW zul je niet krijgen, de auto hoeft immers niet ingevoerd te worden.
Is het niet slimmer om eerst de aanpassingen te doen en dan herkeuring? nu is hij gewoon origineel 320iquote:Op woensdag 14 december 2011 21:48 schreef Hamerke het volgende:
Dan eerst naar de herkeuring, en dan pas de aanpassingen doen.
Dat begrijp ik, ivm beslagen ramen.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:47 schreef Hamerke het volgende:
De interieurfan moet zelfs werken voor de APK.
Voor de rest is er aan een BMW best goed te sleutelen hoor, maar ik heb er geen tijd meer voor en breng hem naar de garage.
Ja 4000 is nog erg optimistisch. Dat bedrag was ik ongeveer kwijt voor mijn Opel Monza en die kreeg een 2.5E -> 3.0E motorswap, rvs uitlaat, nieuwe koppeling, interieur, remmerij, veren, schokbrekers, draagarmen, velgen, laswerk, deels spuitwerk. Opel onderdelen zijn ook nog eens goedkoper dan BMW en heb veel zelf gedaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:37 schreef Hamerke het volgende:
Gave bak!
Zelf rijd ik een E46, een 2ltr. diesel.
BMW rijdt echt top, maar onderdelen zijn duur, dus 4000 euro.....?
Ik heb momenteel al i6 en ik blijf bij i6quote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef Hamerke het volgende:
Bij een motor swap moet je naar Flevoland, de RDW gaat er daar mee testen op een circuit.
Houd je 4 cilinders is dat niet nodig, ga je naar de 6, dan wel omdat je hem dan niet meer gekeurd kunt krijgen.
Deze was gratisquote:Op woensdag 14 december 2011 21:52 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Snap niet dat TS niet meteen voor een 325i of 328i is gegaan. Die koop je wel voor rond de 2000. Zo'n 320i aanschaffen en helemaal ombouwen zou niet mijn keuze zijn.
Misschien een idee, maar als ik dat voor de zomer doe rij ik dus een half jaar met foute gegevens..quote:Op woensdag 14 december 2011 21:51 schreef Hamerke het volgende:
Als je eerst de aanpassingen doet heb je kans dat ze gaan zeuren, is hij gekeurd en vervolgens aangepast heb je bij de volgende keuring in de garage geen problemen, behalve als je er een 6 pitter inbouwd terwijl hij als 4 pitter op kenteken staat.
Als je een andere motor (met meer pk's) inbouwd moet je auto sowieso door de RDW geherkeurd worden, ook al blijft het aantal cylinders gelijk. Doe je dit niet en je wordt aangehouden of het wordt ontdekt bij de APK dan nemen ze je auto in beslag.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:51 schreef Hamerke het volgende:
Als je eerst de aanpassingen doet heb je kans dat ze gaan zeuren, is hij gekeurd en vervolgens aangepast heb je bij de volgende keuring in de garage geen problemen, behalve als je er een 6 pitter inbouwd terwijl hij als 4 pitter op kenteken staat.
Verkopen, beetje geld bijleggen en zoiets halen?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:56 schreef alexmeijer het volgende:
Deze was gratis(ruil tegen mijn sedan)
Probleem van deze auto's is dat ze helaas vaak zijn afgeragdquote:Op woensdag 14 december 2011 22:31 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Verkopen, beetje geld bijleggen en zoiets halen?
http://link.marktplaats.nl/512263170
http://link.marktplaats.nl/510985205
Waar. Je zult zeker rekening moeten houden met extra uitgaven voor achterstallig onderhoud. Maar waar jij voor wil gaan (meer vermogen, sportievere look, M3 pakket) heb je dan wel al meteen als mooie basis. Komt bij, met zo'n tweedehands M52B25 blok die je aan wil schaffen weet je ook echt niet wat er mee gebeurd is.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:02 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Probleem van deze auto's is dat ze helaas vaak zijn afgeragd
Dat is het probleem idd, ik vind de kleur geweldig, 228dkm is niet super veel (vind ik dan).quote:Op donderdag 15 december 2011 09:59 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Ik ben het wel eens met de posters die je aanraden om een betere basis voor je uiteindelijke wensen aan te schaffen, zeker als je zelf geen sleutelaar bent. Zeker omdat, zodra je ook maar wat geld in deze 320 hebt gestopt, de drempel om toch een andere te nemen steeds hoger wordt. De kosten die je gaat maken haal je er sowieso nooit meer uit, dus per saldo zou je dan beter wat achterstallig onderhoud op een 325/328 kunnen laten aanpakken.
Aan de andere kant snap ik dat je, nu je deze hebt, niet zo graag weer op zoek zou gaan.
kan dat dan? e46 gril?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:22 schreef Charged het volgende:
Ik wens je succes met je plannen,mooie kleur,btw..
Persoonlijk zou ik hem alleen achter iets omhoog zetten,15 a 20 mm,voor ligt ie mooi...wat betreft het roest gedeelte..ik zie dat je frontje ook roest heeft,ik zou direct naar een facelift grille gaan met de andere nieren, al is dat natuurlijk ook weer een persoonlijk iets..de verlichting voor zou ik mooie nieuwe koplampglazen nemen,frist het geheel mooi op,al die andere tupperwarezooi mooi achterwege laten.
E46 nieren kun je evt. met beetje aanpassingen in een E36 facelift nierenhouder pleuren..quote:Op donderdag 15 december 2011 16:11 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
kan dat dan? e46 gril?
zou wel vet zijn namelijk!
is dan nog geen e46 front..niertjes in de motorkap ipv frontgrille,koplampen,cligno's,onderlijsten koplampen en meer.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
E46 nieren kun je evt. met beetje aanpassingen in een E36 facelift nierenhouder pleuren..
Waar heb jij het over? Wie had het hier uberhaubt over een e46 front..quote:Op donderdag 15 december 2011 18:22 schreef Charged het volgende:
[..]
is dan nog geen e46 front..niertjes in de motorkap ipv frontgrille,koplampen,cligno's,onderlijsten koplampen en meer.
Edit aanvulling
wat zou hij anders bedoelen met facelift?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Wie had het hier uberhaubt over een e46 front..
E46 nieren kun je evt. met beetje aanpassingen in een E36 facelift nierenhouder pleuren..quote:Op donderdag 15 december 2011 18:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Wie had het hier uberhaubt over een e46 front..
ik las idd dat er complete e46 ombouw kits zijn voor e36quote:Op donderdag 15 december 2011 19:45 schreef Charged het volgende:
[..]
E46 nieren kun je evt. met beetje aanpassingen in een E36 facelift nierenhouder pleuren..
en
kan dat dan? e46 gril?
zou wel vet zijn namelijk!
Niet zeiken,niet moeilijk doen met e46 nieren in een e36 grille met een beetje aanpassingen en e46 grille is een complete front ombouw.
(heel mooi antwoord voor je klaar maar uiteindelijk ben je me de moeite totaal niet waard,kusje voor je,Turq)quote:Op donderdag 15 december 2011 19:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat bazel jij nou? E46 nieren hebben bijna dezelfde afmetingen als e36 facelift nieren. Wat voor complete front ombouw ofzo? Wtf??
gek, bmw heeft nieteens grille (in de bumper mss.) een Bmw heeft nieren.
niertjes maakt geen hele ombouwquote:Op donderdag 15 december 2011 20:32 schreef Charged het volgende:
niertjes slappen,past bijna gewoon....sorry voor je topic vervuiling,ik zal me gedragen verder.
Die km stand heeft geen enkele toegevoegde waarde meer natuurlijk als je je hele blok, bak etc vervangt. Jij weet echt niet waar je het over hebt lijkt het.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:13 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Dat is het probleem idd, ik vind de kleur geweldig, 228dkm is niet super veel (vind ik dan).
Klopt, maar als jij een auto verkoopt bv met 400.000km das leuk en je kan wel zeggen blok enz is vervangen.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:14 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Die km stand heeft geen enkele toegevoegde waarde meer natuurlijk als je je hele blok, bak etc vervangt. Jij weet echt niet waar je het over hebt lijkt het.
Hij gaat er ook een turbo opzetten he. Zijn ouwe blok levert 150 pk. Zo'n 2.5 of 2.8 met turbo gaat zo richting de 260 pk, oftwel bijna 70% meer vermogen. Daar is die auto niet op gebouwd, zijn originele bak/koppeling/aandrijving gaan er in no time aan, dat kan iedereen met een beetje gezond verstand ook wel bedenken.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:44 schreef Turquaz52 het volgende:
Ombouwen naar 2.5 is alleen motor swappen en uitlaat rest allemaal is identiek, omkeuring doe je na ombouw ala 50euro ofzo. Blok kost tussen de 500 voor 2.5 en 1000 voor 2.8 m52.
Je begint nu opeens over de verkoop van je auto? Het ging erom dat je de relatief lage km stand van je auto als voordeel zag omdat ie dan goed en betrouwbaar is toch? Dat voordeel is weg als je alle mechanische onderdelen gaat vervangen. Bij losse motorblokjes van 15 a 20 jaar oud is het altijd maar weer de vraag wat je koopt en wat er allemaal mee gebeurd is, slecht argument dus. Enige goeie argument voor jou om die motorswap te doen is voor het vermogen, dat je auto er beter en betrouwbaardeer op zal worden is afwachten.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:15 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Klopt, maar als jij een auto verkoopt bv met 400.000km das leuk en je kan wel zeggen blok enz is vervangen.
de koper (leek) kijkt naar de km stand van de auto, en die denken hoe lager hoe beter
jij snapt hetquote:Op donderdag 15 december 2011 08:07 schreef Sounddragon het volgende:
Ik denk sowieso dat een 320i veel meer op zijn falie heeft gehad in zijn leven als een 328i, want stampen in een 328i is dure bizz, en in een 320 stamp je standaard, omdat hij niet vooruit te schoppen isSowieso is de kans dat een 328i beter onderhouden is redelijk groot, want mensen zonder doekoe kopen meestal geen 328, maar een... juist ja
![]()
Tevens is het een makkie om een full options 328i te vinden om diezelfde reden, terwijl je een 'volle' 320i met een vergrootglas zult moeten zoeken omdat dat meer een middle-class ding is.
Ik zou inderdaad ook kijken voor een originele dikke, want ombouwen kost je gewoon het dubbele met een beetje pech, zeker als je veel zult moeten uitbesteden..
Als het verhaal meer is dat je wilt pimpen met een zelfbouwert met een flink blok erin, zou ik die 328 in een E30 hangen, dan heb je wat tofs
Ja mijn excuses, maar waar heb jij het eigenlijk over, jij begon met front swappen etc..quote:Op donderdag 15 december 2011 20:05 schreef Charged het volgende:
[..]
(heel mooi antwoord voor je klaar maar uiteindelijk ben je me de moeite totaal niet waard,kusje voor je,Turq)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, E46 front past ook op een E36, alleen ben je best veel aan kwijt wat eigenlijk niet waard is.
Je kunt WEL voor 0,- euro klaar zijn een een E46 LOOK op je e36 pleuren als je las en spuitskills hebt:
Just my 2ct..
Ik geef toe, ik wou ook een e46 look motorkap op de mijne beunen, maar nou achteraf gezien ga ik toch voor een lekker strak origineel frans e36 look..
Ieder zo zijn keuze, en als je hem niet te 'boos' maakt maar lekker subtiel zou het ook niet verkeerd staan denk ik..?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Dat de auto 220k heeft gelopen wilt niet zeggen dat die 220k nou in eens weg is wanneer er een ander blok in ligt nerd, de rest van de auto blijft nog steeds 220k km oud..quote:Op donderdag 15 december 2011 21:30 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Je begint nu opeens over de verkoop van je auto? Het ging erom dat je de relatief lage km stand van je auto als voordeel zag omdat ie dan goed en betrouwbaar is toch? Dat voordeel is weg als je alle mechanische onderdelen gaat vervangen. Bij losse motorblokjes van 15 a 20 jaar oud is het altijd maar weer de vraag wat je koopt en wat er allemaal mee gebeurd is, slecht argument dus. Enige goeie argument voor jou om die motorswap te doen is voor het vermogen, dat je auto er beter en betrouwbaardeer op zal worden is afwachten.
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:21 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Hij gaat er ook een turbo opzetten he. Zijn ouwe blok levert 150 pk. Zo'n 2.5 of 2.8 met turbo gaat zo richting de 260 pk, oftwel bijna 70% meer vermogen. Daar is die auto niet op gebouwd, zijn originele bak/koppeling/aandrijving gaan er in no time aan, dat kan iedereen met een beetje gezond verstand ook wel bedenken.
Ach ben jij er zo eentje. Dan zijn we uitgepraat.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat de auto 220k heeft gelopen wilt niet zeggen dat die 220k nou in eens weg is wanneer er een ander blok in ligt nerd
Nee compleet andere bak.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:37 schreef Turquaz52 het volgende:
De M3 heeft het 321PK stock, ze delen zelfs de zelfde bak.
Volgens mij was de bak van de 328 en m3 wel gelijk of bijna gelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:34 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee compleet andere bak.
http://bmwfans.info/parts(...)94/september/browse/ 325i
http://bmwfans.info/parts(...)94/september/browse/ M3
hehehe LS1/LS6 swap had ik ook onderzocht, maar vergeet het maar, minimaal 10 a 20k euro wil je het realiseren.. Cc kun je altijd laten functioneren, dat is apart verhaal..quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:31 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Volgens mij was de bak van de 328 en m3 wel gelijk of bijna gelijk.
Sowieso heb jij daar een M50 bak, dat is de oude ik heb een M52 blok.
Volgens mij was de cadan as van de 328 en M3 wel (bijna) gelijk.
Ontopic: er zijn genoeg complete BMW M3 achterassen te koop ALS ik besluit dat nodig te hebben.
Mensen, niet zoveel inhakken op de swap, ik weet geen eens zeker welk blok ik wil.
Liefste wil ik een LS1 swap maar dat is echt te duur.
Mustang V8 swap lijkt me ook erg vet, alleen verlies ik mijn cruise control en die dingen...
Ja zoiets.. daarom is dat niet echt een optiequote:Op vrijdag 16 december 2011 12:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
hehehe LS1/LS6 swap had ik ook onderzocht, maar vergeet het maar, minimaal 10 a 20k euro wil je het realiseren.. Cc kun je altijd laten functioneren, dat is apart verhaal..
Jawel, maar ik heb mijn winkel open van 11.00 - 17.00 zaterdag en zondag.. maandag vanaf 13.00 dus maandag ochtend ophalenquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:47 schreef Turquaz52 het volgende:
dus maandag maar...??!! Ik had echt geen weekend zonder mijn auto gekund hoor..
Zijn ze morgen niet open dan of wat..?
M3 bak:quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:31 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Volgens mij was de bak van de 328 en m3 wel gelijk of bijna gelijk.
Sowieso heb jij daar een M50 bak, dat is de oude ik heb een M52 blok.
Hey wijsneus, als je het doet, doe het dan gelijk goed. Wat jij laat zien is een SMG bak..quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:36 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
M3 bak:
[ afbeelding ]
328 bak
[ afbeelding ]
jouw bak
[ afbeelding ]
M50 of M52 maakt qua bak niks uit
Whatever. Ik probeer topicstarter alleen maar te behoeden voor een hoop ellende. Als hij die 100 pk extra op zijn oude 320 bak wil loslaten prima hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hey wijsneus, als je het doet, doe het dan gelijk goed. Wat jij laat zien is een SMG bak..
Waarom show je niet gelijk met een automaatbak? Wist je trouwens dat de 5HP18 zowel in de 323i t/m de M3 is geleverd..?
Zelfs onder de 5 serie en de 7. Je moet niet denken dat er opeens een miljoen PK er bij komt, maar hooguit 100 ofzo, dat kan de stock bak zeker weten aan. Tot 450PK zo ff uit het hoofd..
Klinkt niet best. Eigenlijk ook zonde van die waterpomp rekening. Zou geen stuiver meer in dit blok investeren aangezien ie er toch uit gaat. Je beseft je dat je nu al allemaal dubbele kosten aan het maken bent?quote:Op zondag 18 december 2011 11:23 schreef alexmeijer het volgende:
Ik begin nu al een hekel te krijgen aan BMW.. garage heeft mijn waterpomp vervangen en nu tikt mijn motor opeens...
"we hebben er gister mee gereden en geen geluid"
zeker een jong gastje laten rijden
snap ik maar ik heb wel een auto nodig..quote:Op zondag 18 december 2011 14:12 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Klinkt niet best. Eigenlijk ook zonde van die waterpomp rekening. Zou geen stuiver meer in dit blok investeren aangezien ie er toch uit gaat. Je beseft je dat je nu al allemaal dubbele kosten aan het maken bent?
mja als de binnen fan werkte was het makkelijk ja...quote:Op zondag 18 december 2011 14:59 schreef Bananenbennie het volgende:
misschien zit er heel veel lucht in je systeem?
koelvloeistofdop eraf, motor warm laten worden + kachel vol open gooien
oohh maar hij wordt wel warm hoor tijdens het rijdenquote:Op zondag 18 december 2011 15:24 schreef Bananenbennie het volgende:
die is ook kaduuk? lekker dan in de winter..
als je blok eruit ligt kun je daar wel makkelijk bij, gewoon allemaal in 1 keer doen dan
eum geen idee nog haha,quote:Op zondag 18 december 2011 15:34 schreef jitzzzze het volgende:
Wat werkt er wel aan je auto? Ik lees alleen maar dat er van alles stuk is/vervangen moet worden
Een jaar stilgestaan? En waarom heb je hem dan gekocht? Terwijl er zoveel auto's te vinden zijn die er beter aan toe zijn dan jouw exemplaar.quote:Op zondag 18 december 2011 15:42 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
eum geen idee nog haha,
hij heeft een jaar stil gestaan dus moet naar gekeken worden enz
misschien wel maar niet voor dezelfde prijs (gratis)quote:Op zondag 18 december 2011 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een jaar stilgestaan? En waarom heb je hem dan gekocht? Terwijl er zoveel auto's te vinden zijn die er beter aan toe zijn dan jouw exemplaar.
je had hem geruild toch, neem aan dat je wel geld hebt betaald voor je vorige wagenquote:Op zondag 18 december 2011 15:58 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
misschien wel maar niet voor dezelfde prijs (gratis)
ja maar ook bijna niks:)quote:Op zondag 18 december 2011 16:22 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
je had hem geruild toch, neem aan dat je wel geld hebt betaald voor je vorige wagen
Iets met goedkoop = duurkoop. En dat blijkt nu ook weer eens.quote:Op zondag 18 december 2011 15:58 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
misschien wel maar niet voor dezelfde prijs (gratis)
als je motor warm wordt, wordt je kachel ook warm bedoel je dus, ja dat is normaal hequote:Op zondag 18 december 2011 15:41 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
oohh maar hij wordt wel warm hoor tijdens het rijden
alleen met stil staan niet zo
Nou, pak een woordenboek of Google en je weet het directquote:Op zondag 18 december 2011 18:16 schreef alexmeijer het volgende:
ik kreeg net een check lampje
en op de board computer stond toen:
waschwasserstand ofzo???
wat is dat?
ik loop in de appie en wil ni dat mn auto ontploft ofzoquote:Op zondag 18 december 2011 18:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, pak een woordenboek of Google en je weet het direct
quote:Op zondag 18 december 2011 18:22 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ik loop in de appie en wil ni dat mn auto ontploft ofzo
oh okequote:
Dan moet je maar niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. En je zou je internetminuten ook in google translate kunnen stekenquote:Op zondag 18 december 2011 18:22 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ik loop in de appie en wil ni dat mn auto ontploft ofzo
Oh nee ik vind bmw heel erg leuk hoor, het werkt alleen niet altijd even goed mee tegenover honda.quote:Op zondag 18 december 2011 22:36 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik begrijp jou echt niet, wtf is nou je 'project' en wat is je 'planning'?
Echtwaar, het lijkt wel alsof we tegen een muur zitten te praten ofzo, LSx swap, 2.5/2.8 swap, interieur swap, dit swap dat swap, swap eerst maar eens koelvoeistof in je reservoir en bied dat ding aan op Marktplaats aan iemand die echt waarde schenkt aan een BMW as is. En niet kopen omdat het toch een koopje was om vervolgens bij een Honda (FWD:')) met de gedachte te haken..
Er is een Turks spreekwoord: Atdan inip esege binmek, oftwel: Van een paard afstappen en op een ezel stappen.
hmm nee hebbe weniet gedaanquote:Op maandag 19 december 2011 00:43 schreef Sounddragon het volgende:
Check eerst effe je laadstroom; als je eerst naar de M rijdt en hij start daar niet meer, is er niet- of niet goed bijgeladen. Niet meteen de boodschapper vermoorden, anders heb je straks een nieuwe accu en dan blijkt daarna dat je dynamo deaud is.. beetje zondegeld.. eerst meten![]()
Of heb je daar een half uur staan lamballen met de deuren open, radio en verlichting aan, en startte hij daarna niet meer?![]()
Blijkbaar niet veel, en dan post je gewoon lekker nietquote:Op maandag 19 december 2011 19:48 schreef blablaa het volgende:
haha tjonge.....zucht..wat kan ik nu over dit topic zeggen?
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:03 schreef Bananenbennie het volgende:
Heb zojuist wat ouwe project topics van onze Alex doorgelezen. Komt er telkens op neer dat meneer met grootse plannen komt aanzetten, maar eigenlijk geen idee over hoe en wat. Vervolgens een hoop gejammer en wat plaatjes van aangeschafte autostyle rommel en dat is het dan weer. Zal nu ook weer zo gaan
Dat was ergens in Scandinavië toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:53 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Maarja, eerst wilde je een S4 kopen en nu heb je geen geld voor ene fatsoenlijke e36 coupe. De crisis is goed voelbaar...
Righto!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:12 schreef blablaa het volgende:
nee in zweden.. want daar zou meneer toch wonen/verblijven volgens diverse fora's ?
Ik volg bepaalde topics ook niet om dit soort redenen. Maar ik ga ze dus ook niet verkloten.quote:Op maandag 19 december 2011 19:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blijkbaar niet veel, en dan post je gewoon lekker niet
aan jou om het tegendeel te bewijzenquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:46 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:06 schreef ayumu het volgende:
En wie gaat dit project overnemen?
[TK] BMW E36 320i Coupé (compleet of onderdelen)
Maar watskeburt met de M3 bodykit?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:12 schreef ayumu het volgende:
[..]
Maar we mogen dit oh zo serieuze topic niet verkloten hoor
Moet je niet aan mij vragenquote:Op woensdag 21 december 2011 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar watskeburt met de M3 bodykit?
Heb ik wat gemist? Heeft Zweden zich afgesplitst en verplaatst naar de Middellandse Zee..?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:12 schreef blablaa het volgende:
nee in zweden.. want daar zou meneer toch wonen/verblijven volgens diverse fora's ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |