oohh maar hij wordt wel warm hoor tijdens het rijdenquote:Op zondag 18 december 2011 15:24 schreef Bananenbennie het volgende:
die is ook kaduuk? lekker dan in de winter..
als je blok eruit ligt kun je daar wel makkelijk bij, gewoon allemaal in 1 keer doen dan
eum geen idee nog haha,quote:Op zondag 18 december 2011 15:34 schreef jitzzzze het volgende:
Wat werkt er wel aan je auto? Ik lees alleen maar dat er van alles stuk is/vervangen moet worden
Een jaar stilgestaan? En waarom heb je hem dan gekocht? Terwijl er zoveel auto's te vinden zijn die er beter aan toe zijn dan jouw exemplaar.quote:Op zondag 18 december 2011 15:42 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
eum geen idee nog haha,
hij heeft een jaar stil gestaan dus moet naar gekeken worden enz
misschien wel maar niet voor dezelfde prijs (gratis)quote:Op zondag 18 december 2011 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een jaar stilgestaan? En waarom heb je hem dan gekocht? Terwijl er zoveel auto's te vinden zijn die er beter aan toe zijn dan jouw exemplaar.
je had hem geruild toch, neem aan dat je wel geld hebt betaald voor je vorige wagenquote:Op zondag 18 december 2011 15:58 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
misschien wel maar niet voor dezelfde prijs (gratis)
ja maar ook bijna niks:)quote:Op zondag 18 december 2011 16:22 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
je had hem geruild toch, neem aan dat je wel geld hebt betaald voor je vorige wagen
Iets met goedkoop = duurkoop. En dat blijkt nu ook weer eens.quote:Op zondag 18 december 2011 15:58 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
misschien wel maar niet voor dezelfde prijs (gratis)
als je motor warm wordt, wordt je kachel ook warm bedoel je dus, ja dat is normaal hequote:Op zondag 18 december 2011 15:41 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
oohh maar hij wordt wel warm hoor tijdens het rijden
alleen met stil staan niet zo
Nou, pak een woordenboek of Google en je weet het directquote:Op zondag 18 december 2011 18:16 schreef alexmeijer het volgende:
ik kreeg net een check lampje
en op de board computer stond toen:
waschwasserstand ofzo???
wat is dat?
ik loop in de appie en wil ni dat mn auto ontploft ofzoquote:Op zondag 18 december 2011 18:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, pak een woordenboek of Google en je weet het direct
quote:Op zondag 18 december 2011 18:22 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ik loop in de appie en wil ni dat mn auto ontploft ofzo
oh okequote:
Dan moet je maar niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. En je zou je internetminuten ook in google translate kunnen stekenquote:Op zondag 18 december 2011 18:22 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ik loop in de appie en wil ni dat mn auto ontploft ofzo
Oh nee ik vind bmw heel erg leuk hoor, het werkt alleen niet altijd even goed mee tegenover honda.quote:Op zondag 18 december 2011 22:36 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik begrijp jou echt niet, wtf is nou je 'project' en wat is je 'planning'?
Echtwaar, het lijkt wel alsof we tegen een muur zitten te praten ofzo, LSx swap, 2.5/2.8 swap, interieur swap, dit swap dat swap, swap eerst maar eens koelvoeistof in je reservoir en bied dat ding aan op Marktplaats aan iemand die echt waarde schenkt aan een BMW as is. En niet kopen omdat het toch een koopje was om vervolgens bij een Honda (FWD:')) met de gedachte te haken..
Er is een Turks spreekwoord: Atdan inip esege binmek, oftwel: Van een paard afstappen en op een ezel stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |