Dat is het probleem idd, ik vind de kleur geweldig, 228dkm is niet super veel (vind ik dan).quote:Op donderdag 15 december 2011 09:59 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Ik ben het wel eens met de posters die je aanraden om een betere basis voor je uiteindelijke wensen aan te schaffen, zeker als je zelf geen sleutelaar bent. Zeker omdat, zodra je ook maar wat geld in deze 320 hebt gestopt, de drempel om toch een andere te nemen steeds hoger wordt. De kosten die je gaat maken haal je er sowieso nooit meer uit, dus per saldo zou je dan beter wat achterstallig onderhoud op een 325/328 kunnen laten aanpakken.
Aan de andere kant snap ik dat je, nu je deze hebt, niet zo graag weer op zoek zou gaan.
kan dat dan? e46 gril?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:22 schreef Charged het volgende:
Ik wens je succes met je plannen,mooie kleur,btw..
Persoonlijk zou ik hem alleen achter iets omhoog zetten,15 a 20 mm,voor ligt ie mooi...wat betreft het roest gedeelte..ik zie dat je frontje ook roest heeft,ik zou direct naar een facelift grille gaan met de andere nieren, al is dat natuurlijk ook weer een persoonlijk iets..de verlichting voor zou ik mooie nieuwe koplampglazen nemen,frist het geheel mooi op,al die andere tupperwarezooi mooi achterwege laten.
E46 nieren kun je evt. met beetje aanpassingen in een E36 facelift nierenhouder pleuren..quote:Op donderdag 15 december 2011 16:11 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
kan dat dan? e46 gril?
zou wel vet zijn namelijk!
is dan nog geen e46 front..niertjes in de motorkap ipv frontgrille,koplampen,cligno's,onderlijsten koplampen en meer.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
E46 nieren kun je evt. met beetje aanpassingen in een E36 facelift nierenhouder pleuren..
Waar heb jij het over? Wie had het hier uberhaubt over een e46 front..quote:Op donderdag 15 december 2011 18:22 schreef Charged het volgende:
[..]
is dan nog geen e46 front..niertjes in de motorkap ipv frontgrille,koplampen,cligno's,onderlijsten koplampen en meer.
Edit aanvulling
wat zou hij anders bedoelen met facelift?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Wie had het hier uberhaubt over een e46 front..
E46 nieren kun je evt. met beetje aanpassingen in een E36 facelift nierenhouder pleuren..quote:Op donderdag 15 december 2011 18:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Wie had het hier uberhaubt over een e46 front..
ik las idd dat er complete e46 ombouw kits zijn voor e36quote:Op donderdag 15 december 2011 19:45 schreef Charged het volgende:
[..]
E46 nieren kun je evt. met beetje aanpassingen in een E36 facelift nierenhouder pleuren..
en
kan dat dan? e46 gril?
zou wel vet zijn namelijk!
Niet zeiken,niet moeilijk doen met e46 nieren in een e36 grille met een beetje aanpassingen en e46 grille is een complete front ombouw.
(heel mooi antwoord voor je klaar maar uiteindelijk ben je me de moeite totaal niet waard,kusje voor je,Turq)quote:Op donderdag 15 december 2011 19:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat bazel jij nou? E46 nieren hebben bijna dezelfde afmetingen als e36 facelift nieren. Wat voor complete front ombouw ofzo? Wtf??
gek, bmw heeft nieteens grille (in de bumper mss.) een Bmw heeft nieren.
niertjes maakt geen hele ombouwquote:Op donderdag 15 december 2011 20:32 schreef Charged het volgende:
niertjes slappen,past bijna gewoon....sorry voor je topic vervuiling,ik zal me gedragen verder.
Die km stand heeft geen enkele toegevoegde waarde meer natuurlijk als je je hele blok, bak etc vervangt. Jij weet echt niet waar je het over hebt lijkt het.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:13 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Dat is het probleem idd, ik vind de kleur geweldig, 228dkm is niet super veel (vind ik dan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |