SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.For great justice!
Hahaha. Dus niet alleen mannen doen dat.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:32 schreef Mystikvm het volgende:
"Hey, ik kom alleen even kijken"
"Je kan mij het best omschrijven als een woelige zee met verborgen dieptes"
"haha het is best moeilijk om wat over jezelf neer te zetten dus waarom vraag je niet gewoon wat dingen aan mij hihi"
Haha, vooral die laatste. "Eigenlijk past internetdaten helemaal niet bij mij, ik vind het eigenlijk iets voor kanslozen, maar aangezien ik al jaren geen aandacht van kerels meer krijg hoor ik daar kennelijk ook bij"quote:Op woensdag 14 december 2011 14:29 schreef Sinosappel het volgende:
Ook allergisch ben ik voor profielen die beginnen met:
"Tsja wat kun je hier nou neerzetten"
"Poeh jezelf omschrijven is best lastig"
"Eigenlijk past internetdaten helemaal niet bij mij"
etc.
Ik had er eerst bij staan "geen overgewicht".quote:Op woensdag 14 december 2011 14:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Haha, vooral die laatste. "Eigenlijk past internetdaten helemaal niet bij mij, ik vind het eigenlijk iets voor kanslozen, maar aangezien ik al jaren geen aandacht van kerels meer krijg hoor ik daar kennelijk ook bij"
Wat betreft die "geen marrokanen" of "ECHT geen mensen boven die 35" teksten: ik vind ze aan de ene kant ook van weinig niveau getuigen, maar ik snap gezien de reacties die vrouwen krijgen aan de andere kant ook weer wel.
Jaaaaaa deze!!! Ik zou er bijna betalend lid van worden om dit soort mannen even de waarheid te vertellen!quote:Op woensdag 14 december 2011 14:41 schreef dyna18 het volgende:
"Ik ben eigenlijk niet op zoek"
Waarom heb je dan een profiel aangemaakt?
Ja positief werkt veel beter. Al die negativiteit in een profiel doet je alleen maar overkomen als een bittere bitchquote:Op woensdag 14 december 2011 14:42 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik had er eerst bij staan "geen overgewicht".
Toch maar weggehaald, blijkt toch niet te werken helaas.
Nu staat er maar dat ik op zoek ben naar iemand die sportief is.
+1quote:Op woensdag 14 december 2011 14:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha. Dus niet alleen mannen doen dat.
Ja die laatste is ook verschrikkelijk. Dan kun je nog zo lekker zijn maar als je profieltekst luidt: "Als je meer wil weten vraag maar" dan hoef ik je passieve kont niet.
Je kunt beter kijken naar de verhouding lengte / gewicht. Een meisje dat redelijk slank is, zit vaak kwa gewicht 'tien kilo' onder haar lengte min een meter. Dus een meid van 1m75 zal als ze slank is ongeveer 65kg wegen. Grofweg. Als een meid bij 1m75 dus 75kg weegt, is ze of flink gespierd of wat chubby rond de middel. Als een meid van 1m75 85 kg weegt, is ze flink te zwaar.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:42 schreef dyna18 het volgende:
Idd. En dan op een vrijdagavond "hey, zullen we een hapje gaan eten en een filmpje pakken" beantwoorden met "ja leuk maar we kunnen ook een pizza in de oven gooien en fijn Sex in the City gaan kijken".quote:Op woensdag 14 december 2011 14:52 schreef Silenus het volgende:
Ohja, wat ook irritant is. Vrouwen die zo doen:
"Ik ben super impulsief.Zo kunnen we op vrijdagmiddag besluiten om naar Parijs te gaan, dan pakken we de auto en dan gaan we ook!
![]()
"
Ik ben zo eerlijk om bij lichaamsbouw "een paar pondjes extra" te hebben gekozen i.p.v. "normaal". Daardoor zal ik vast wat reacties mislopen, maar het zij zo. Nog 4 kilo er af trainen en dan zet ik er normaal neerquote:Op woensdag 14 december 2011 14:42 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Precies. "Ik ben ondernemend en avontuurlijk, hou van reizen, stedentrips, weekendjes weg met vrienden etc"quote:Op woensdag 14 december 2011 14:48 schreef Mystikvm het volgende:
Of vrouwen die hun hele profiel alleen maar volkalken over waar ze naartoe zijn geweest op vakantie, hoe reislustig ze wel niet zijn en elke fucking foto is een vakantiefoto.
Pretentieuze drollen. In de praktijk gaan ze gewoon één keer per jaar op vakantie en de rest van de tijd zitten ze gewoon thuis Ik Hou Van Holland te kijken. Als je niks meer te vertellen hebt dan je vakantiebestemmingen dan ben je niet interessant.
Tevens mensen met als motto Carpe Diemquote:Op woensdag 14 december 2011 14:51 schreef Bittere_Bal het volgende:
ik kan niet zo goed tegen al die engelse one-liners in zo'n profiel. Het klinkt niet interessant en het is ook niet hip. Zelfs niet als je toevallig een jaartje in het buitenland hebt gewerkt.
Je kunt het eens proberen met "Life's a bitch and then you marry one". Kijken hoe dat uitpakt?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tevens mensen met als motto Carpe Diem
Klopt, maar dat kan ik natuurlijk niet in mijn eigen profiel neerzetten bij wat ik zoek.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je kunt beter kijken naar de verhouding lengte / gewicht. Een meisje dat redelijk slank is, zit vaak kwa gewicht 'tien kilo' onder haar lengte min een meter. Dus een meid van 1m75 zal als ze slank is ongeveer 65kg wegen. Grofweg. Als een meid bij 1m75 dus 75kg weegt, is ze of flink gespierd of wat chubby rond de middel. Als een meid van 1m75 85 kg weegt, is ze flink te zwaar.
Ze liegen nl. allemaal over hun gewicht. Ik had destijds de matchcriteria van m'n matches op "normaal" staan maar kennelijk vinden een hoop dames 10-20kg overgewicht 'normaal'. En dan nog heb je kamerlolifantjes die 'perongeluk' slank invullen. Wie denk je voor de gek te houden?
Uberhaupt oneliners.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:51 schreef Bittere_Bal het volgende:
ik kan niet zo goed tegen al die engelse one-liners in zo'n profiel. Het klinkt niet interessant en het is ook niet hip. Zelfs niet als je toevallig een jaartje in het buitenland hebt gewerkt.
Ik vind mannen die hihi zeggen wel geilquote:Op woensdag 14 december 2011 14:46 schreef foreverman het volgende:
Als er ergens in het profiel van de dame 'hihi' staat krijg ik al overal jeuk. Ook als ze het in de mail gebruikt trouwens.
En toch vind ik het wel fijn dat mensen hun vakanties in hun profiel zetten.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Precies. "Ik ben ondernemend en avontuurlijk, hou van reizen, stedentrips, weekendjes weg met vrienden etc"
Als je ze dan vraagt wanneer ze voor het laatst zijn weggeweest is het van "Ehm heb het de laatste tijd nogal druk gehad, is er ff niet van gekomen". Zet dan liever bij hobbies neer Linda de Mol inderdaad.
hihiquote:Op woensdag 14 december 2011 14:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind mannen die hihi zeggen wel geil
Beste profieltekst aller tijden.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef Sinosappel het volgende:
Splash is een vrijgezellig prettig gestoord gek mensen-mens die niet zo goed weet wat je op een profiel moet zeggen, dus als je wat wil weten, let him know! hihi
Dat komt echt zo burgerlijk, modaal en doorsnee over inderdaad. Zeg dan gewoon eerlijk dat je het liefst binnen een half jaar met kind geschopt samen op de bank in je geschakelde vinexwoning naar The Voice zit te kijken.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:58 schreef Sinosappel het volgende:
Ook krijg ik jeuk als mensen zichzelf omschrijven met termen als "vrijgezellig" en "prettig gestoord"
Vertaling "Je kan tegen me zeggen wat je wil, maar dat betekent niet dat ik naar je luister."quote:Op woensdag 14 december 2011 15:04 schreef dyna18 het volgende:
Misschien dat iemand deze kan uitleggen.
Wat bedoelen vrouwen als ze zeggen.
"Ik zoek iemand die mij aan kan, die mij kan temmen."
Nou dit dus: "Anders loop ik zo over je heen"quote:Op woensdag 14 december 2011 15:04 schreef dyna18 het volgende:
Ze is een stoere moderne vrouw die niet op haar mondje is gevallen en wil graag een stoere moderne man die lief is maar haar toch terug kan fluiten wanneer nodigquote:Op woensdag 14 december 2011 15:07 schreef dyna18 het volgende:
Of gewoon dat ze zich eigenlijk niet kan gedragen?
Zo komt het inderdaad overquote:Op woensdag 14 december 2011 15:10 schreef Bittere_Bal het volgende:
beide dus, logisch dat je iemand wil met een eigen menig die wat tegengas geeft maar zo'n "eis" komt vaak over als "je moet er maar mee om kunnen gaan dat ik me vaak gedraag als een kutwijf"
Ze heeft borderline en de laatste 4 kerels dachten na 3 weken "fuck this shit".quote:Op woensdag 14 december 2011 15:04 schreef dyna18 het volgende:
of gewoon een vent die haar tegengas kan bieden en waar ze niet overheen kan lopen.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ze heeft borderline en de laatste 4 kerels dachten na 3 weken "fuck this shit".
Geef mij de volgende keer even een seintje, ik heb altijd wel lucifers bij me.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Op dat moment zit ik mezelf al te overladen met benzine en ben ik wanhopig op zoek naar de lucifers.
Alsof je me al jaren kent.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef Sinosappel het volgende:
Splash is een vrijgezellig prettig gestoord gek mensen-mens die niet zo goed weet wat je op een profiel moet zeggen, dus als je wat wil weten, let him know! hihi.
Dat dus....quote:Op woensdag 14 december 2011 15:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ze heeft borderline en de laatste 4 kerels dachten na 3 weken "fuck this shit".
Wees kort. Vermijd de genoemde clichés. Zorg dat je op z'n minst één interessante hobby hebt die anderen niet hebben. Zorg dat je niet te zakelijk bent, een beetje amicaal zonder clichés. En als je een grapje wilt maken dan kan hij beter ook echt grappig zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:15 schreef dyna18 het volgende:
Hebben jullie trouwens nog tips voor een goed profiel?
(voor mijzelf)
Een normale kerel laat niet over zich heenlopen. Nergens voor nodig dat dan expliciet te vragen.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:13 schreef BananaPancake het volgende:
of gewoon een vent die haar tegengas kan bieden en waar ze niet overheen kan lopen.
Ik had in m'n tekst alleen iets staan in de strekking van "Aangezien ik net zoals iedereen hier leuk lief en grappig ben, en jij dat ook bent, stel ik voor dat we gewoon zo snel mogelijk een drankje gaan doen in de stad." staan, verder niks. En daar kreeg ik toen leuke reacties op.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:15 schreef dyna18 het volgende:
Hebben jullie trouwens nog tips voor een goed profiel?
(voor mijzelf)
Ik heb jou al eerder gehoord over jouw beeld van een 'normale kerel', maar er zijn echt wel vrouwen die wat pittiger zijn dan anderen en dus ook een pittige vent kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een normale kerel laat niet over zich heenlopen. Nergens voor nodig dat dan expliciet te vragen.
[..]
Ik had in m'n tekst alleen iets staan in de strekking van "Aangezien ik net zoals iedereen hier leuk lief en grappig ben, en jij dat ook bent, stel ik voor dat we gewoon zo snel mogelijk een drankje gaan doen in de stad." staan, verder niks. En daar kreeg ik toen leuke reacties op.
Inderdaad, maar het is echt een cliché dat ze dat neerzetten - hoe zou dat komen?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een normale kerel laat niet over zich heenlopen. Nergens voor nodig dat dan expliciet te vragen.
[..]
Vrouwen die 'pittiger' zijn dan ik zou kunnen handlen zitten wat mij betreft in de categorie 'kenau'.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:31 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb jou al eerder gehoord over jouw beeld van een 'normale kerel', maar er zijn echt wel vrouwen die wat pittiger zijn dan anderen en dus ook een pittige vent kunnen gebruiken.
Wat ik al zei; borderliners waarbij die kerels er na een paar weken achter komen dat ze onhandelbaar is. In plaats van het dan bij zichzelf te zoeken gaan ze er maar vanuit dat wat ze doen prima is en ze gewoon een betere kerel nodig hebben.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:32 schreef Coco98 het volgende:
Inderdaad, maar het is echt een cliché dat ze dat neerzetten - hoe zou dat komen?
Ja daarom zei ik al dat ik weet dat jij jezelf een onwijs stoere vent vindt..quote:Op woensdag 14 december 2011 15:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vrouwen die 'pittiger' zijn dan ik zou kunnen handlen zitten wat mij betreft in de categorie 'kenau'.
[..]
Wat ik al zei; borderliners waarbij die kerels er na een paar weken achter komen dat ze onhandelbaar is. In plaats van het dan bij zichzelf te zoeken gaan ze er maar vanuit dat wat ze doen prima is en ze gewoon een betere kerel nodig hebben.
Hoe harder vrouwen zelf roepen dat ze zo pittig, mondig, sterk etc etc zijn hoe minder ik er altijd van geloof. De meeste vrouwen die ik ken met die verhalen zijn vaker nog onzekerder dan de stillere types.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:31 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik heb jou al eerder gehoord over jouw beeld van een 'normale kerel', maar er zijn echt wel vrouwen die wat pittiger zijn dan anderen en dus ook een pittige vent kunnen gebruiken.
Tevens denk ik dat die vrouwen vooral denken dat ze zon vent nodig hebben en dat het in praktijk wel mee valt met ze
Hihi dat heb ik dus ook bij Catbertquote:Op woensdag 14 december 2011 15:45 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Hoe harder vrouwen zelf roepen dat ze zo pittig, mondig, sterk etc etc zijn hoe minder ik er altijd van geloof. De meeste vrouwen die ik ken met die verhalen zijn vaker nog onzekerder dan de stillere types.
Wat versta je onder een pittige vrouw dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:31 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Tevens denk ik dat die vrouwen vooral denken dat ze zon vent nodig hebben en dat het in praktijk wel mee valt met ze
Nouja ik bedoel meer een vrouw met een sterke mening en die soms fel uit de hoek komt. Het is denk voor zo'n vrouw fijn als ze geen man heeft die alleen maar ja en amen zegt. Bovendien is het voor de relatie ook handig als een man daar gewoon tegen kan. (zo'n vrouw hoeft niet gelijk psychische problemen te hebben als je het mij vraagtquote:Op woensdag 14 december 2011 15:48 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wat versta je onder een pittige vrouw dan?
Ik vind "onzeker" niet 'normaal'. Daarmee bedoel ik niet dat je een enorme freak bent ofzo, absoluut niet, maar als je zo onzeker bent dat je je chick niet af en toe rationeel even uit kunt leggen dat ze zich druk maakt om niets, dan mis je volgens mij een van de belangrijkste kwaliteiten van een man.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:47 schreef Sinosappel het volgende:
Sommige normale venten zijn niet heel mondig. Iedereen is anders. Je bent ook een 'normale vent' als je wat rustiger of onzekerder bent.
Dat is gewoon een normale vent hoor, een kerel die als z'n vriendin overemotioneel raakt gewoon haar tot rust kan brengen en gewoon rationeel blijft. Je hoeft er als kerel in ieder geval niet trots op te zijn en dat op je CV als een van je sterkste karaktereigenschappen te melden ofzoquote:Op woensdag 14 december 2011 15:53 schreef BananaPancake het volgende:
Nouja ik bedoel meer een vrouw met een sterke mening en die soms fel uit de hoek komt. Het is denk voor zo'n vrouw fijn als ze geen man heeft die alleen maar ja en amen zegt.
Het gaat hier om hoe je als vrouw op mannen overkomt met dat soort teksten he. Leuk dat je daar in gedachten allemaal ideeen over hebt maar dat is niet hoe zo iets overkomt. Ik denk "Borderline, next!".quote:Op woensdag 14 december 2011 15:53 schreef BananaPancake het volgende:
Het zijn maar gedachtenspinsels van mij, maar wat ik wil zeggen is dat het verschillende dingen kan betekenen denk ik..
Ooh ik dacht dat een man hier net vroeg wat dat allemaal zou kunnen betekenen? Nouja maakt niet uit verderquote:Op woensdag 14 december 2011 15:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind "onzeker" niet 'normaal'. Daarmee bedoel ik niet dat je een enorme freak bent ofzo, absoluut niet, maar als je zo onzeker bent dat je je chick niet af en toe rationeel even uit kunt leggen dat ze zich druk maakt om niets, dan mis je volgens mij een van de belangrijkste kwaliteiten van een man.
[..]
Dat is gewoon een normale vent hoor, een kerel die als z'n vriendin overemotioneel raakt gewoon haar tot rust kan brengen en gewoon rationeel blijft. Je hoeft er als kerel in ieder geval niet trots op te zijn en dat op je CV als een van je sterkste karaktereigenschappen te melden ofzo
[..]
Het gaat hier om hoe je als vrouw op mannen overkomt met dat soort teksten he. Leuk dat je daar in gedachten allemaal ideeen over hebt maar dat is niet hoe zo iets overkomt. Ik denk "Borderline, next!".
Oke. Jouw mening.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind "onzeker" niet 'normaal'. Daarmee bedoel ik niet dat je een enorme freak bent ofzo, absoluut niet, maar als je zo onzeker bent dat je je chick niet af en toe rationeel even uit kunt leggen dat ze zich druk maakt om niets, dan mis je volgens mij een van de belangrijkste kwaliteiten van een man.
ik heb zelf een borderline geval meegemaakt en dat krijg je wel naar je kop gesmeten; "Je moet me meer tegengas geven!! Anders ga ik gewoon mijn eigen gang" .....wel lekker voor een deel de schuld bij een ander leggen zo..quote:Op woensdag 14 december 2011 15:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het gaat hier om hoe je als vrouw op mannen overkomt met dat soort teksten he. Leuk dat je daar in gedachten allemaal ideeen over hebt maar dat is niet hoe zo iets overkomt. Ik denk "Borderline, next!".
Ja dat was ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:00 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat een man hier net vroeg wat dat allemaal zou kunnen betekenen? Nouja maakt niet uit verder
Je hebt eigenlijk 3 keuzes.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier!
Ik volg al even het topic, maar nu heb ik met een andere collega besloten dat we met zijn tweeën (ieder een eigen profiel) eens gaan maandje gaan kijken of de verhalen van mede-collega's waar zijn en het internet een leuke extra manier is om mensen te leren kennen en te daten
Ik kan alleen door de bomen het bos niet zien: dus vraag aan de ervaringsdeskudigen: Wat is nu de beste site om dit te doen? Ons profiel is dat we 27 zijn, uit amsterdam komen en werken als advocaat.
Uitgangspunt is daten (relatie hoeft niet zo nodig) en evt kosten zijn niet zo belangrijk.
Iemand tips? Thanks!
Ik zeg niet dat onzekerheid niet normaal is, maar als het je gaat hinderen in de zin dat je als kerel je kop houdt ondanks dat je het er niet mee eens bent omdat je bang bent haar kwijt te raken ofzo, dan doe je m.i. iets fout.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:01 schreef Sinosappel het volgende:
Oke. Jouw mening.
Ik vind onzekerheid wel een normale menselijke eigenschap.
En je 'chick' af en toe dingen uitleggen is natuurlijk een ander verhaal dan tegengas kunnen geven aan bepaalde vrouwen. Dat verschilt per man, en per vrouw. En heeft niks te maken met of je een "normale vent" bent of niet.
Heb zelf ervaring met een receptioniste van werk met borderline. Ook van geleerd dat je ze gewoon het beste ver bij je vandaan kunt houden.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:03 schreef Bittere_Bal het volgende:
ik heb zelf een borderline geval meegemaakt en dat krijg je wel naar je kop gesmeten; "Je moet me meer tegengas geven!! Anders ga ik gewoon mijn eigen gang" .....wel lekker voor een deel de schuld bij een ander leggen zo..
Klopt. Ik bedoel dus dat als je dat dan ook op je profiel zet je fout bezig bent (en ik geloof wel dat jij dat niet doet, daar gaat het ook niet omquote:Op woensdag 14 december 2011 16:00 schreef BananaPancake het volgende:
Ooh ik dacht dat een man hier net vroeg wat dat allemaal zou kunnen betekenen? Nouja maakt niet uit verder
Vraag ik me ook af. Komt vast van die vriendinnen van d'r met kort pittig kapsel die haar omschrijven als "onafhankelijk", "recht voor z'n raap" en "lekker gek" maar ondertussen best weten dat ze meer succes zou hebben als ze eens een keer niet d'r bek open zou trekken voordat ze over haar reactie na had gedachtquote:Op woensdag 14 december 2011 16:00 schreef Bittere_Bal het volgende:
Blijf het wel vreemd vinden dat veel vrouwen het hele je moet mij wel temmen en tegen mijn temperament kunnen in hun profielen dat als een soort pluspunt/positiefs brengen..
Pin je niet zo vast op 1 vrouw. Misschien heeft ze geen interesse. Misschien is ze te druk. Misschien wordt ze in de duinen uitgewoond op dit moment. Weet jij veel.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:09 schreef THS het volgende:
Mijn mogelijke 'date' is al 3 dagen niet meer op RP geweest. Is dat normaal of moet ik haar uit mijn hoofd zetten omdat ze simpelweg niet geinteresseerd is? Ik heb haar gegoogled (omdat ze een vage profielfoto heeft) en het lijkt me wel een leuk meisje/dame om verder mee te gaan.
zullen vast veel mannen zijn die dat wel een pluspunt vinden, ik vind het totaal niet aantrekkelijk. Gelukkig vinden die vrouwen mij als rustiger persoon ook niet interessant dus dat lost zichzelf weer op.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Komt vast van die vriendinnen van d'r met kort pittig kapsel die haar omschrijven als "onafhankelijk", "recht voor z'n raap" en "lekker gek" maar ondertussen best weten dat ze meer succes zou hebben als ze eens een keer niet d'r bek open zou trekken voordat ze over haar reactie na had gedacht
Hihi. Ik moest echt hard lachen! maar je hebt gelijk. Het antwoord weet ik eigenlijk al: gewoon verder gaan met jagen.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Komt vast van die vriendinnen van d'r met kort pittig kapsel die haar omschrijven als "onafhankelijk", "recht voor z'n raap" en "lekker gek" maar ondertussen best weten dat ze meer succes zou hebben als ze eens een keer niet d'r bek open zou trekken voordat ze over haar reactie na had gedacht
[..]
Pin je niet zo vast op 1 vrouw. Misschien heeft ze geen interesse. Misschien is ze te druk. Misschien wordt ze in de duinen uitgewoond op dit moment. Weet jij veel.
Wat vind je daar van Catbert?quote:Ik heb ook personen waarbij ik duidelijk merk dat ik hun liever de leiding laat hebben. Het liefst heb ik het in een soort balans. Maar zodra ik de ruimte vind ben ik gewoon een manipulatieve bitch die mensen makkelijk voor der karretje spant.
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:17 schreef THS het volgende:
[..]
Hihi. Ik moest echt hard lachen! maar je hebt gelijk. Het antwoord weet ik eigenlijk al: gewoon verder gaan met jagen.
Is dat een profieltekst van een vrouw? Tja, ik weet niet of het serieus is of dat het een geintje is. Ik kan me niet voorstellen dat je "manipulatieve bitch" echt als een goeie karaktertrek ziet. Aan de andere kant is ze misschien gewoon eerlijkquote:
waarom het weer semi-trots wordt gebracht vind ik veel interessanter. Het is toch een ontzettende nare eigenschap om lekker de boel te gaan manipuleren? En als ze daar op wordt aangesproken is het zeker je eigen schuld want dan moest je maar meer tegengas bieden?!quote:Op woensdag 14 december 2011 16:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Is dat een profieltekst van een vrouw? Tja, ik weet niet of het serieus is of dat het een geintje is. Ik kan me niet voorstellen dat je "manipulatieve bitch" echt als een goeie karaktertrek ziet. Aan de andere kant is ze misschien gewoon eerlijk
Hehe in privésituaties is het niet de mooiste eigenschap, maar eerlijk is eerlijk.. Het is wel een eigenschap waar je iets aan kan hebbenquote:Op woensdag 14 december 2011 16:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Is dat een profieltekst van een vrouw? Tja, ik weet niet of het serieus is of dat het een geintje is. Ik kan me niet voorstellen dat je "manipulatieve bitch" echt als een goeie karaktertrek ziet. Aan de andere kant is ze misschien gewoon eerlijk
Die manier van denken is leuk ~quote:Op woensdag 14 december 2011 16:26 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hehe in privésituaties is het niet de mooiste eigenschap, maar eerlijk is eerlijk.. Het is wel een eigenschap waar je iets aan kan hebben![]()
Iedereen kan manipuleren. Als dat een standaard onderdeel is van je persoonlijkheid daarentegen is er volgens mij iets met je mis.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:26 schreef BananaPancake het volgende:
Hehe in privésituaties is het niet de mooiste eigenschap, maar eerlijk is eerlijk.. Het is wel een eigenschap waar je iets aan kan hebben
Denk eigenlijk dat je jezelf hier een beetje tegenspreektquote:Op woensdag 14 december 2011 16:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Iedereen kan manipuleren. Als dat een standaard onderdeel is van je persoonlijkheid daarentegen is er volgens mij iets met je mis.
Samenvatting : Cue stopt met internetdaten want heeft lokale nerd opgeduikeld, Catbert heeft driemaal uitgelegd waarom hij op datingsites zit en Splash heeft hand-in-hand gelopen met zijn date.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:39 schreef Cinderella_Man het volgende:
kolere, jullie hebben niet stil gezeten vandaag
Well done Cue_quote:Op woensdag 14 december 2011 16:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Samenvatting : Cue stopt met internetdaten want heeft lokale nerd opgeduikeld, Catbert heeft driemaal uitgelegd waarom hij op datingsites zit en Splash heeft hand-in-hand gelopen met zijn date.
En oh ja, mijn piemel is zeker drie centimeter langer dan die van Catbert. Vastgesteld door Silenus.
Verder heb je niets gemist.
Sinosappel is de kloon van een Fokster met ernstige cellulitis.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Well done Cue_![]()
En jij bent weer aan het overdrijven Macondo...het is twee centimeter![]()
En Sinosappel is de kloon van ???
Hoezo?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:39 schreef BananaPancake het volgende:
Denk eigenlijk dat je jezelf hier een beetje tegenspreekt
Arme jongen, 22cm is voor de meeste vrouwen echt niet tof meer.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
En jij bent weer aan het overdrijven Macondo...het is twee centimeter![]()
Als iedereen kan manipuleren is dat dus sowieso een standaardeigenschap.. maar ik snap wel wat je bedoelt, jij bedoelt of je het af en toe toepast of dat iemand voortdurend alles en iedereen loopt te manipuleren, wat inderdaad... niet erg prettig isquote:
Als je snapt wat ik bedoel begrijp ik niet waarom je stelt dat ik mezelf tegenspreek.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:53 schreef BananaPancake het volgende:
Als iedereen kan manipuleren is dat dus sowieso een standaardeigenschap.. maar ik snap wel wat je bedoelt, jij bedoelt of je het af en toe toepast of dat iemand voortdurend alles en iedereen loopt te manipuleren, wat inderdaad... niet erg prettig is
Dat is 20 cm is ook niet hoor....quote:Op woensdag 14 december 2011 16:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Arme jongen, 22cm is voor de meeste vrouwen echt niet tof meer.
De manier waarop je het zei was tegenstrijdig.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je snapt wat ik bedoel begrijp ik niet waarom je stelt dat ik mezelf tegenspreek.
Wat voor contact hebben jullie tot nu toe gehad? Of heb je alleen naar haar profiel gestaard en haar vervolgens gegoogeld?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:09 schreef THS het volgende:
Mijn mogelijke 'date' is al 3 dagen niet meer op RP geweest. Is dat normaal of moet ik haar uit mijn hoofd zetten omdat ze simpelweg niet geinteresseerd is? Ik heb haar gegoogled (omdat ze een vage profielfoto heeft) en het lijkt me wel een leuk meisje/dame om verder mee te gaan.
Dat klinkt bijna als PicardMike, zo onnavolgbaar..quote:Op woensdag 14 december 2011 16:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je snapt wat ik bedoel begrijp ik niet waarom je stelt dat ik mezelf tegenspreek.
Idem.quote:
Oh joy, ik heb een stalker.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:03 schreef macondo het volgende:
Dat klinkt bijna als PicardMike, zo onnavolgbaar..
Alleen 1x chat via MSN. (ja ik weet het, had email moeten doen). Ze moest iets anders gaan doen en sloot het gesprek af met een smilie. Maar alleen korte reacties vanuit haar kant.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat voor contact hebben jullie tot nu toe gehad? Of heb je alleen naar haar profiel gestaard en haar vervolgens gegoogeld?
Waarom noem je haar dan je mogelijke date?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef THS het volgende:
[..]
Alleen 1x chat via MSN. (ja ik weet het, had email moeten doen). Ze moest iets anders gaan doen en sloot het gesprek af met een smilie. Maar alleen korte reacties vanuit haar kant.
moet je nu ook al betekenis en intenties gaan halen uit smilies?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef THS het volgende:
[..]
Alleen 1x chat via MSN. (ja ik weet het, had email moeten doen). Ze moest iets anders gaan doen en sloot het gesprek af met een smilie. Maar alleen korte reacties vanuit haar kant.
Thanks! Ik hoorde ook verhalen over lexa, of is dat niks?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:06 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk 3 keuzes.
1. Gratis: www.paiq.nl / www.knuz.nl
2. Betaald en algemeen: www.relatieplanet.nl / www.relatie.nl
3. Betaald en met doelgroep: www.match4me.nl (richt zich op hoger opgeleiden).
Wat de beste is ben ik zelf ook nog niet achter.
Hoezo? Ik heb zelf uberhaupt geen MSN meer. Paar mailtjes over en weer en dan gewoon afpsreken voor een drankje, zo heb ik het toen gedaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:18 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind MSN trouwens beter dan mailen
Omdat ik chatten interessanter vind dan mailen. Je hebt meteen antwoord terug en er is meer sprake van interactie...die lappen tekst heen en weer zonder meteen respons heb ik niet zoveel mee.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb zelf uberhaupt geen MSN meer. Paar mailtjes over en weer en dan gewoon afpsreken voor een drankje, zo heb ik het toen gedaan.
Hmm. Ik mis bij chatten dus de nonverbale communicatie. Gebruikte het eigenlijk vooral voor collega's e.d. maar heb het er nu maar helemaal afgegooid. Vindt het sowieso beter om gewoon ff de moeite te nemen er naartoe te lopen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:27 schreef Sinosappel het volgende:
Omdat ik chatten interessanter vind dan mailen. Je hebt meteen antwoord terug en er is meer sprake van interactie...die lappen tekst heen en weer zonder meteen respons heb ik niet zoveel mee.
En bij mailen heb je die nonverbale communicatie wel?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hmm. Ik mis bij chatten dus de nonverbale communicatie. Gebruikte het eigenlijk vooral voor collega's e.d. maar heb het er nu maar helemaal afgegooid. Vindt het sowieso beter om gewoon ff de moeite te nemen er naartoe te lopen.
Het is ook een beetje om te voorkomen dat het op eindeloze chatgesprekken uitloopt, heb ik helemaal geen zin in. Elkaar leren kennen doen we wel in de kroeg enzo.
Nee, tuurlijk niet. Daarom dus alleen een paar mailtjes over en weer om een date af te spreken. Hoewel ik wel vind dat hoe iemand schrijft in een mailtje een bepaalde indruk achterlaat. Meer dan op MSN. Punt is dus gewoon dat ik niet een tijd wil 'chatten', gewoon hop drankje doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:33 schreef Sinosappel het volgende:
En bij mailen heb je die nonverbale communicatie wel?
Dat is geen potentiële datequote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef THS het volgende:
[..]
Klopt..heb die fout 1 keer gemaakt..nooit meer....quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef minnemin het volgende:
no way dat prille contacten van een datingsite op mijn facebook mogen. Ik msn wel en ik gebruik een anoniem e-mailadres. D'r lopen te veel gekken rond om zo snel FB-vriendjes te worden.
Haha wat gebeurde er?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:13 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Klopt..heb die fout 1 keer gemaakt..nooit meer....
maar toch, geniet ervanquote:Op donderdag 15 december 2011 08:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank u.. we zijn enkel nog maar aan het daten, maar tis gezellig
Tja, de scharrel ging nogal explosief voorbij, en toen had ik ook geen behoefte meer aan een FB vriendschap. Was de dame in kwestie niet blij mee. Toen heb ik haar moeten blokken. Mijn mistake en een leermomentjequote:
Tja, als het je scharrel was dan mag je haar toch zeker wel toevoegen op FB..quote:Op donderdag 15 december 2011 09:30 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
maar toch, geniet ervan
[..]
Tja, de scharrel ging nogal explosief voorbij, en toen had ik ook geen behoefte meer aan een FB vriendschap. Was de dame in kwestie niet blij mee. Toen heb ik haar moeten blokken. Mijn mistake en een leermomentje
Jawel, achteraf beschouwd had ik gewoon beter nog ff kunnen wachten, maar ja, soms the spur of the moment, nietwaarquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1751270
/2/100#105607720]donderdag 15 december 2011 09:50[/url] schreef macondo het volgende:
[..]
Tja, als het je scharrel was dan mag je haar toch zeker wel toevoegen op FB..
Och een vriend op facebook verwijderen is een kwestie van 1 muisklik.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:30 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
maar toch, geniet ervan
[..]
Tja, de scharrel ging nogal explosief voorbij, en toen had ik ook geen behoefte meer aan een FB vriendschap. Was de dame in kwestie niet blij mee. Toen heb ik haar moeten blokken. Mijn mistake en een leermomentje
Gevalletje don't stick your dick in crazy?quote:Op donderdag 15 december 2011 09:30 schreef Cinderella_Man het volgende:
Nee, zo ver wil ik niet gaan....was uiteindelijk gewoon een kwestie van een niet-met elkaar matchend verwachtingspatroonquote:Op donderdag 15 december 2011 10:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gevalletje don't stick your dick in crazy?Wat deed ze dan?
Ben jij zo braaf danquote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef Sinosappel het volgende:
Ik had laatst trouwens van iemand een berichtje op RP dat ik hem moest toevoegen op facebook. Deed ik braaf,
Ja misschien!quote:Op donderdag 15 december 2011 10:28 schreef Cue_ het volgende:
Hij vond de rest van je foto's tegenvallen?
Neequote:Op donderdag 15 december 2011 10:31 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Nee, zo ver wil ik niet gaan....was uiteindelijk gewoon een kwestie van een niet-met elkaar matchend verwachtingspatroon
[..]
Ben jij zo braaf dan?
Per nachtquote:Op donderdag 15 december 2011 12:20 schreef Thornado het volgende:
Vertel die dame dan maar dat een mens gemiddeld 8 spinnen in zijn slaap opeet
Ik denk dat het een poging tot grappig zijn is.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:58 schreef foreverman het volgende:
Zo maar weer eens een onnavolgbare alinea in een profiel van een dame van 28:
heb mezelf samen met de kat weleens een hele nacht opgesloten op slaapkamer omdat er een grote meikever door de kamer vloog, die ik eerst probeerde weg te jagen met haarlak en vliegenmepper.
volgende dag lag ie dood in de lampenkap uitgedroogd.
Onweerstaanbaar dittoch maar even een knipoog gestuurd, misschien kunnen samen op jacht gaan
![]()
lol, serieus??quote:Op donderdag 15 december 2011 11:58 schreef foreverman het volgende:
Zo maar weer eens een onnavolgbare alinea in een profiel van een dame van 28:
heb mezelf samen met de kat weleens een hele nacht opgesloten op slaapkamer omdat er een grote meikever door de kamer vloog, die ik eerst probeerde weg te jagen met haarlak en vliegenmepper.
volgende dag lag ie dood in de lampenkap uitgedroogd.
Echt zo dude, het is echt zoquote:Op donderdag 15 december 2011 13:07 schreef Silenus het volgende:
Mensen die denken dat je 8 spinnen per jaar opeet in je slaap.
Ik zie nooit spinnen in m'n slaapkamer, die zal ik wel allemaal opgegeten hebben dan...quote:
quote:In HOAX history een overzicht van de meest legendarische hoaxen uit de geschiedenis.
Ken je dat? Voor je ging slapen zat hij er nog, die dikke vette rioolspin met die harige poten. De volgende ochtend is het beest nergens meer te bekennen. Dikke kans dat je hem zelf hebt ingeslikt. De achtpotige monsters zijn namelijk dol op vochtige en donkere plekjes. En zou daarom ook een zwak hebben voor onze mondholte.
Hartstikke hoax, een spin bedenkt zich wel drie keer voordat hij in jouw vochtige spelonk kruipt. Niet alleen is hij bang voor gesnurk, dikke kans ook dat hij je wakkermaakt. De huid rond jouw mondholte is uiterst gevoelig.
Deze leugen pronkt in 1993 vet op iedere voorpagina. En keert nog regelmatig in verschillende versies terug. Zo beweerde de Daily Mirror in 2006 dat een mens tot wel 20 spinnen doorslikt in zijn hele leven.
Aanstichter van deze spinnenwijsheid is de Amerikaanse columnist Lisa Holst. Ze was nieuwsgierig hoe goedgelovig haar lezers nu eigenlijk waren.
Ze las de spinnenmythe in een verhalenbundel uit 1950 en plaatste die met verwijzing op een internetforum. Voordat ze het bericht was het bericht door honderden mensen gelezen en doorgestuurd. Een dag later stond het voorop alle kranten. De conclusie van de columnist valt te raden.
Vroeg me al af hoe dat zou gaan. Of je hem zou kauwen of dat het beest gewoon je keel naar binnen kriebelt. En net alsof je van beiden niet wakker zou worden...quote:
heb je het stuk nou wel gelezen? :pquote:Op donderdag 15 december 2011 13:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vroeg me al af hoe dat zou gaan. Of je hem zou kauwen of dat het beest gewoon je keel naar binnen kriebelt. En net alsof je van beiden niet wakker zou worden...
Ja dusquote:Op donderdag 15 december 2011 13:36 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
heb je het stuk nou wel gelezen? :p
There's no way to bullshit your way out of this, hoaxert!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:11 schreef Thornado het volgende:
Silenus, niet alles hoeft wetenschappelijk onderlegd te zijn.
Ik eet gewoon mijn 8 spinnen per jaar
Het is echt waar. Ik bekijk heel wat profielen en kom de meest hilarische dingen tegen. Als je me niet geloofd kan ik de link naar het profiel wel mailen (staat op Knuz).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft ze een paar serieuze issues...ik begin mij een beetje zorgen te maken om mijn smaak v.w.b. vrouwen...![]()
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:45 schreef foreverman het volgende:
Hier nog weer een leuke. Let wel: ik heb dit stukje uit het profiel geknipt, het hele profiel gaat dus nog verder..en verder...en verderO mijn godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik begin mij een beetje zorgen te maken om mijn smaak v.w.b. vrouwen...Heaven is a place on earth with you
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:45 schreef foreverman het volgende:
Hier nog weer een leuke. Let wel: ik heb dit stukje uit het profiel geknipt, het hele profiel gaat dus nog verder..en verder...en verderHoe kwam jij hier op terecht dan? Je bent toch man, en die zoekt ze niet. Of...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft ze een paar serieuze issues...ik begin mij een beetje zorgen te maken om mijn smaak v.w.b. vrouwen...![]()
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Misschien is er een optie dat je ook opzoek kan zijn naar 'bizar persoon' ipv alleen man/vrouwquote:Op donderdag 15 december 2011 20:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe kwam jij hier op terecht dan? Je bent toch man, en die zoekt ze niet. Of...?
In die enorme lap tekst zag ik geloof ik wel iets staan over "bi" zijn...quote:Op donderdag 15 december 2011 20:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe kwam jij hier op terecht dan? Je bent toch man, en die zoekt ze niet. Of...?
Hm?quote:
Ik doelde meer op een andere bijdrage op fok, waaruit blijkt dat je niet zo braaf bentquote:Op donderdag 15 december 2011 23:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hm?
Ik heb het geprobeerd. Werd meteen gedist, dus het mocht niet baten.
Ooohh okequote:Op donderdag 15 december 2011 23:57 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een andere bijdrage op fok, waaruit blijkt dat je niet zo braaf bent
quote:Niet te geloven... Heb ik weer..... Wat ik nou weer allemaal meegemaakt heb in een paar dagen tijd..... Nieuwe sjaal teruggebracht naar winkel, zat veel te strak. Ontslagen bij apotheek omdat ik vergeten was de flessen te labellen. Zo oneerlijk, die flessen passen toch nooit in de typemachine!! Uren vastgezeten op de roltrap bij V&D. Er was een stroomstoring.!!!! Heb ik weer. Geprobeerd ranja te maken, maar zoveel water als er bij moest dat paste niet eens in die Ranja fles. Van de instructies klopt dus ook geen barst!!!! Mezelf buiten de auto gesloten in een fikse regenbui.sleutels in mijn cabrio, dus kon er niet in. Uren op de wegenwacht zitten wachten. Auto van binnen helemaal nat geregend....... 3 dagen op hondenuitlaatplaats gestaan met hond. Er kwam niemand die hem ging uitlaten. NOEM HET DAN OOK NIET ZO!! Zak M&M's gekocht als troost, maar wat een stomme dingen, kun je bijna niet afpellen. 4,5 dag bezig geweest met kalkoen braden! In de instructies stond 1 uur per pond. Ik weeg 109 pond, hebben ze vast niet goed want smaakte helemaal niet lekker!!! Was vast Afrikaanse kalkoen, zo zwart..... Maar ging ook wat super goed, voelde me ook trots deze week. Puzzel van 100 stukjes gelegd was na 11 maanden al af! En dat terwijl er 2-4 jaar op de doos stond!!!! En jij?...wat heb jij beleefd? Grtz! Of gewoon heel simple een date.... Durf je ?.....
Heel hard lachen.. En reageren. Vind hem geweldig!quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ooohh oke
Hier nog een interessant profiel voor het slapen gaan (geen idee wat je hier nou mee moet)
[..]
En niet origineel...gewoon het het interweb gepluktquote:Op vrijdag 16 december 2011 08:05 schreef Thornado het volgende:
Die tekst is heel gemaakt grappig en past absoluut niet bij mijn gevoel voor humor...ik zou er niet op reageren.
Mijn gezicht toen ik begon met lezen:quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ooohh oke
Hier nog een interessant profiel voor het slapen gaan (geen idee wat je hier nou mee moet)
[..]
naja, een tijd geleden alweer... maar zag nu pas dit topic en ik dacht: 'toch even een succesverhaal delen'quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:07 schreef Cue_ het volgende:
Dergelijke teksten bewijzen maar weer "vrouwen en humor gaan niet samen"
Het is dus het profiel van een manquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn gezicht toen ik begon met lezen:
Mijn gezicht toen ik halverwege was:![]()
Mijn gezicht op het eind:![]()
Wat vervelend is, waarschijnlijk zijn er heel veel mannen die hierop reageren omdat ze het hilarisch vinden. Van die 40-jarige kalende ambtenaren met ruitjesoverhemd (met korte mouwen!!) die aan voetbal doen (maar alleen de 3e helft HAHAHA!!) en een motorrijbewijs (want zo zijn ze lekker stoer) die een vurige wens hebben om lange strandwandelingen te maken met lekker gekke en spontane vrouwen.
Sta je op RP? Kan je zijn profiel wel door-PMen als je wilquote:Op vrijdag 16 december 2011 07:19 schreef Desconocida het volgende:
[..]
Heel hard lachen.. En reageren. Vind hem geweldig!
Dan is het toch stiekem een vrouwquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:17 schreef Sinosappel het volgende:
Het is dus het profiel van een man
Waarschijnlijk uit de categorie die Mystik hier zo mooi omschrijft.
Ben je geil voor een collega?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:53 schreef Cue_ het volgende:
12 maart.. het eerste werkfeestje van het nieuwe jaar. Duurt nog even
Wat doe jij hier?! Je bent zo goed als getrouwd met je rammelende eierstokkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, die tijd is geweestWrong topic
Het gaat hier om ervaringenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:56 schreef Godtje het volgende:
Wat doe jij hier?! Je bent zo goed als getrouwd met je rammelende eierstokken
Dus je hoopt wel op iets tijdens het feestje?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat hier om ervaringen
En ik ben nog altijd vrijgezel
Nee...quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:00 schreef Sinosappel het volgende:
Dus je hoopt wel op iets tijdens het feestje?
Dus je kan vanavond zonder last van je geweten te krijgen zoenen met wie je wil?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat hier om ervaringen
En ik ben nog altijd vrijgezel
Zit tegen t randje aanquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:01 schreef Godtje het volgende:
Dus je kan vanavond zonder last van je geweten te krijgen zoenen met wie je wil?
Ligt een beetje aan met wiequote:Op vrijdag 16 december 2011 12:10 schreef Godtje het volgende:
Zo te horen dus niet.Zeker met zo een lastig gezicht erbij
Geen idee, maar om er naast te gaan daten.. dat vind ik dan weer nietsquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:06 schreef Godtje het volgende:
ZIE JE!!!1111!!11!! Je bent bezet!
Of hij is gewoon lelijk dat kan ook!
Is toch handig! Kan je de leukste uitkiezenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar om er naast te gaan daten.. dat vind ik dan weer niets![]()
Zit ik straks met twee mannen die me leuk vinden
Met mij wel!quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen die wachten met te willen totdat de vrouw evt bezet zou kunnen raken!
Die mag dan bij deze z'n mancard inleverenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:17 schreef Sinosappel het volgende:
Het is dus het profiel van een man
Waarschijnlijk uit de categorie die Mystik hier zo mooi omschrijft.
Kan zijn dat ze daarin een type is die wacht.. of ze ziet je idd niet als relatiemateriaal.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:41 schreef palawan het volgende:
Ohwja, ik zal even over mijn datingervaring vertellen.
Gisteren 2e date gehad met een meid van Knuz.
Zijn wezen poolen en daarna nog even wat drinken, allemaal heel gezellig.
Op het eind wou ik haar echter zoenen, maar daarin was ze een beetje terughoudend, meer dan een zoen op haar mond werd het helaas niet.
Zegt ze later omdat ze geen verkeerde indruk wou geven, omdat ze mij aardig vind en het vind klikken... maar ze heeft (nog) geen gevoelens oid.
Die kan ik dus ook afschrijven lijkt me? Of verwacht ze nou serieus dat ik een soort vriend van haar ben totdat ze misschien wel gevoelens voor me krijgt?
We testen alleen je standvastigheidquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen die wachten met te willen totdat de vrouw evt bezet zou kunnen raken!
Niet meer mee afspreken, simpel.quote:Zegt ze later omdat ze geen verkeerde indruk wou geven, omdat ze mij aardig vind en het vind klikken... maar ze heeft (nog) geen gevoelens oid.
Nee denk niet dat je haar meteen kan afschrijven als ze een beetje terughoudend is met zoenen op de 2e date. Voor sommige mensen gaat dat gewoon een beetje te snel. Het kan zijn dat ze jou wel erg leuk vind en het vind klikken (zoals ze al aangaf) maar dat ze zich gewoon nog niet zo op haar gemak voelt bij je. Oftewel ze ziet het wel als potentie maar het heeft nog ff tijd nodig om d'r echt comfortabel bij te voelen. Voor sommigen is dat belangrijker dan anderen als het gaat om zoenen e.d.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:41 schreef palawan het volgende:
Op het eind wou ik haar echter zoenen, maar daarin was ze een beetje terughoudend, meer dan een zoen op haar mond werd het helaas niet.
Zegt ze later omdat ze geen verkeerde indruk wou geven, omdat ze mij aardig vind en het vind klikken... maar ze heeft (nog) geen gevoelens oid.
Die kan ik dus ook afschrijven lijkt me? Of verwacht ze nou serieus dat ik een soort vriend van haar ben totdat ze misschien wel gevoelens voor me krijgt?
Ik vind het vooral gewoon enorm suf. Ik weet niet of je haar af 'moet' schrijven, ik weet wel dat ik me bij mezelf af zou gaan vragen of ik daar nog wel energie in zou willen steken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:41 schreef palawan het volgende:
Hoe oud zijn jullie? Ik vind het wel een beetje eigenaardig, of is ze een extreem verlegen type?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:41 schreef palawan het volgende:
25 en 26.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:36 schreef macondo het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie? Ik vind het wel een beetje eigenaardig, of is ze een extreem verlegen type?
Oeh, lange reactie. Daar is over nagedachtquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee denk niet dat je haar meteen kan afschrijven als ze een beetje terughoudend is met zoenen op de 2e date. Voor sommige mensen gaat dat gewoon een beetje te snel. Het kan zijn dat ze jou wel erg leuk vind en het vind klikken (zoals ze al aangaf) maar dat ze zich gewoon nog niet zo op haar gemak voelt bij je. Oftewel ze ziet het wel als potentie maar het heeft nog ff tijd nodig om d'r echt comfortabel bij te voelen. Voor sommigen is dat belangrijker dan anderen als het gaat om zoenen e.d.
Ik denk niet dat ze van jou verwacht dat je een soort vriend bent tot ze gevoelens krijgt. Ik denk dat ze van jou verwacht dat jullie nog wat leuke dates hebben. De vraag is of je dat er voor over hebt. Want het is wel een risico omdat ze je misschien toch niet leuk vindt. Een goeie graadmeter hier voor is of zij weleens initiatief neemt.
Ik weet niet hoe jullie contact is, maar toch zou ik als ik jou was nog eens het initiatief nemen voor een vervolg date (as zij dat niet gedaan heeft). Als vrouw die zich best herkent in "Ik vind jou echt leuk, maar zoenen voelde nog ff te geforceerd" zou ik het namelijk vervelend vinden als ik niks meer van hem zou horen nadat ik een beetje terughoudend zou zijn met zoenen.
Kortom: Ik denk dat de kans dat ze jou wel leuk vind best groot is, het is aan jou of je het de moeite waard vind om dat uit te zoeken. Maar het is zeker nog niet per definitie afgeschreven.
U maakt een grapje?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:22 schreef palawan het volgende:
Het is inderdaad de vraag of ik wel zin heb om ergens veel tijd in te steken waar misschien niks uitkomt...
Nee, wat jij bedoelde met dat ik een grapje maakte...quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Ga je nu aan mij vragen wat je bedoelde te schrijven?
Bij alles wat je onderneemt komt er "misschien" niets uit. Solliciteren, daten, loterijen, beleggen.. Als je daarom ergens geen tijd in wil steken, dan ziet de toekomst er somber voor je uit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:22 schreef palawan het volgende:
Het is inderdaad de vraag of ik wel zin heb om ergens veel tijd in te steken waar misschien niks uitkomt...
Neuh, als ze nog een keer wil afspreken dan zegt dat voldoende. Ze weet nu dat je haar wilt zoenen een geen "vrienden" wilt zijn. Er zijn drie mogelijkhedenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:39 schreef palawan het volgende:
Nee, wat jij bedoelde met dat ik een grapje maakte...
ik neem aan dat jij bedoelt, dat er zeer waarschijnlijk niks uitkomt?
Haha. Ja ik herken mezelf namelijk wel in de vrouw van jouw verhaal. Ik ben ook totaal niet verlegen maar wel een beetje "lastig" met contact met mannen in bepaalde situaties (zoals de situatie die je noemt). En vaak loopt het op niks uit omdat de meeste mannen echt niet daarop zitten te wachten of zin hebben in moeite doen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:22 schreef palawan het volgende:
[..]
25 en 26.
Ze is niet heel verlegen. Maar wel een beetje een kat uit de boom kijker zoals ze zichzelf noemt
Vind het inderdaad ook wel suf, alsof ze denkt dat ik dan gelijk iets verwacht.
[..]
Oeh, lange reactie. Daar is over nagedacht
Wat je daar typt kan ook zeker wel kloppen. Kreeg wel de indruk namelijk dat ze mij leuk vind.
Het contact zal ik dan ook niet afkappen, maar nu mag zij wel het initiatief nemen lijkt me.
Dat zijn wijze woorden van macondo (en Sinosappel )quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:46 schreef macondo het volgende:
Nee, Palawan - ik begrijp je even niet meer geloof ik.
Ten eerste :
[..]
Bij alles wat je onderneemt komt er "misschien" niets uit. Solliciteren, daten, loterijen, beleggen.. Als je daarom ergens geen tijd in wil steken, dan ziet de toekomst er somber voor je uit.
[..]
Neuh, als ze nog een keer wil afspreken dan zegt dat voldoende. Ze weet nu dat je haar wilt zoenen een geen "vrienden" wilt zijn. Er zijn drie mogelijkheden
• Ze haakt af en wil je niet meer zien
• Ze slaat zich nu voor haar kop en is blij dat je haar nog wilt zien
• Ze is volkemen debiel
Lijkt me zelf vrij duidelijk dat hij met "misschien" bedoelt dat hij de kans zelf niet zo groot acht.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:46 schreef macondo het volgende:
Bij alles wat je onderneemt komt er "misschien" niets uit. Solliciteren, daten, loterijen, beleggen.. Als je daarom ergens geen tijd in wil steken, dan ziet de toekomst er somber voor je uit.
Juist.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ben het met Sinosappel eens. Om een meisje compleet af te schrijven, omdat ze wat afwachtender is met zoenen vind ik overdreven. Zal zoals Sinosappel zegt nog een keer afspreken, nog beter als zij het initiatief daartoe neemt. Misschien dat je het daar kan inbrengen. Dat je het niet erg vind om het wat langzamer te doen als het ergens naar toe gaat, maar dat het wel ergens naar toe moet gaan en je niet zit te wachten op een platonische vriendschap.
Dat macondo en DenWauwelaar (en hun dates) meteen op hun eerste dates zoenen betekent niet dat iedereen dat doet.
Zeer nuttige advies, waar ik op hoopte, thxquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha. Ja ik herken mezelf namelijk wel in de vrouw van jouw verhaal. Ik ben ook totaal niet verlegen maar wel een beetje "lastig" met contact met mannen in bepaalde situaties (zoals de situatie die je noemt). En vaak loopt het op niks uit omdat de meeste mannen echt niet daarop zitten te wachten of zin hebben in moeite doen.
Dus wat mij betreft lijkt het me tof als je het nog een kans geeft. Het enige wat je te verliezen hebt is tijd en energie steken in nog een date die misschien op niks uitloopt.
En ik snap dat je je een kneus voelt als jij nu weer het initiatief gaat nemen maar wat ik al zei, misschien heeft zij wel zoiets als "kut nou nu wil hij dus niet meer omdat ik niet wilde zoenen". Vervolgens laat jij niks van je horen, en is dat bevestigd. Juist als je nu wat van je laat horen zal ze denken "yes, hij is dus echt in mij geinteresseerd" en zal ze je extra leuk vinden.
Nogmaals ik kan er echt compleet naast zitten en het blijft aan jou natuurlijk. Maar dit is mijn perspectief op de situatie als vrouw die (ook?) een beetje moeite heeft met dat soort dingen.
Omdat de illusie wordt gecreeërd in o.a. dit topic dat iedereen de eerste (of tweede) date zoent en je het anders wel kan vergeten. Terwijl dat niet zo hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lijkt me zelf vrij duidelijk dat hij met "misschien" bedoelt dat hij de kans zelf niet zo groot acht.
Oh, dat is niet mijn bedoeling. Maar ik date niet verder met meiden die niet op de eerste date willen zoenen. Dan vinden ze me niet leuk genoeg. Of ze zijn te suf. Maar da's gewoon mijn mening over die meiden, geen wetmatigheid ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Omdat de illusie wordt gecreeërd in o.a. dit topic dat iedereen de eerste (of tweede) date zoent en je het anders wel kan vergeten. Terwijl dat niet zo hoeft te zijn.
Bedoelde ook niet dat hij dat lettelijk zo moest vragen/zeggen, maar een beetje aftasten waar ze nou heen wil met de dates naar iets meer of toch naar een vriendschap.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Juist.
Alleen ik zou geen druk op haar leggen en zeggen "dat je niet zit te wachten op een platonische vriendschap" of dat je best langzaam aan wil doen "zolang het maar ergens naar toe gaat". Dat komt erg aanvallend aan en alsof je maar op 1 ding uit bent. Bij een meisje dat wat terughoudend is komt het waarschijnlijk verkeerd over, en dan is ze weg. Laat dingen gewoon in hun beloop, maar geef wel aan dat je haar ziet zitten en als zij initiatief toont, probeer haar dan nog een keer te zoenen.
Oja en zoals macondo ook al aangaf: als ze nog een keer op date wil dan zegt dat genoeg.
Aan de andere kant, date jij natuurlijk ook niet verder met meiden die wel gewoon op de eerste date willen zoenen. Want je date helemaal niet..quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, dat is niet mijn bedoeling. Maar ik date niet verder met meiden die niet op de eerste date willen zoenen. Dan vinden ze me niet leuk genoeg. Of ze zijn te suf. Maar da's gewoon mijn mening over die meiden, geen wetmatigheid ofzo
Jij ook niet meer, dus?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:00 schreef macondo het volgende:
Aan de andere kant, date jij natuurlijk ook niet verder met meiden die wel gewoon op de eerste date willen zoenen. Want je date helemaal niet..
ik heb een date ook weleens halverwege de date al gezoend. ligt er gewoon aan, moet je een beetje aanvoelen, etc.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:03 schreef Sinosappel het volgende:
Doen jullie dat altijd aan het eind van de avond?
Wat, zoenen? Da's wel de bedoeling ja. Da's voor mij een beetje de test of ze me leuk genoeg vindt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:03 schreef Sinosappel het volgende:
Doen jullie dat altijd aan het eind van de avond?
Idd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:04 schreef dawg het volgende:
ik heb een date ook weleens halverwege de date al gezoend. ligt er gewoon aan, moet je een beetje aanvoelen, etc.
Inderdaad, al anderhalve maand geen "eerste" dates meer. Jij ook al vijf jaar niet toch? En toen uh drie dates?quote:
Ach wie date er nou in godsnaam voor "vriendschap". Dan is ze echt niet helemaal 100.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Bedoelde ook niet dat hij dat lettelijk zo moest vragen/zeggen, maar een beetje aftasten waar ze nou heen wil met de dates naar iets meer of toch naar een vriendschap.
Nee? Dat waren m'n eerste en laatste datingsite ervaringen, ik heb sindsdien geen datingsite meer gebruikt maar nog wel dates geregeld? Ik geloof niet dat het zoenen op dates afhankelijk is van of je die persoon via een datingsite kent toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:05 schreef macondo het volgende:
Inderdaad, al anderhalve maand geen "eerste" dates meer. Jij ook al vijf jaar niet toch? En toen uh drie dates?
Volgens mij is dat gewoon iemand die niet eerlijk durft te zeggen dat ze je niet leuk genoeg vond. Heb ook wel eens een date gehad met een meid, aan het eind van de avond mee gezoend, en toen kwam ze met dat ze eigenlijk vooral vrienden wou zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:06 schreef Sinosappel het volgende:
Ach wie date er nou in godsnaam voor "vriendschap". Dan is ze echt niet helemaal 100.
Met andere woorden, je dwong jezelf op aan haarquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:00 schreef macondo het volgende:
[..]
Aan de andere kant, date jij natuurlijk ook niet verder met meiden die wel gewoon op de eerste date willen zoenen. Want je date helemaal niet..
overigens, met mijn chick had ik het gisteren over onze eerste date. Ik dacht dat het zoenen toen volkomen in de lijn van de avond lag, zij bleek verrast te zijn geweest vertelde ze.
Lijkt me nogal logisch dat de kerel initiatief neemt...quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:07 schreef Cinderella_Man het volgende:
Met andere woorden, je dwong jezelf op aan haar
Juist.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb een date ook weleens halverwege de date al gezoend. ligt er gewoon aan, moet je een beetje aanvoelen, etc.
Oooh. Heb het er wel eens met vriendinnen over gehad. Conclusie: er is niks verschrikkelijkers dan een man die aan het einde van de date nog ff wanhopig en geforceerd je probeert te zoenen terwijl dit totaal niet in de lijn van de avond lag.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat, zoenen? Da's wel de bedoeling ja. Da's voor mij een beetje de test of ze me leuk genoeg vindt.
Als ik duidelijk het gevoel heb dat 't niks wordt doe ik dat ook niet natuurlijk. Over 't algemeen kan je dat wel aanvoelen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:09 schreef Sinosappel het volgende:
Oooh. Heb het er wel eens met vriendinnen over gehad. Conclusie: er is niks verschrikkelijkers dan een man die aan het einde van de date nog ff wanhopig en geforceerd je probeert te zoenen terwijl dit totaal niet in de lijn van de avond lag.
Why so seriousquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch dat de kerel initiatief neemt...
Dat ik m'n post niet volplemp met smileys betekent niet dat ik niet snap dat je een geintje maakte hoor, maar ik haakte in omdat ik in andere topics vaak lees over kerels die heel erg afwachtend gaan lopen doenquote:
True.....zelf pin ik mij niet vast op zoenen op de eerste of tweede date...het is gebeurd bij de eerste date, maar soms ook pas bij de derde date...en soms ook helemaal niet, en dan blijft het platonisch....quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat ik m'n post niet volplemp met smileys betekent niet dat ik niet snap dat je een geintje maakte hoor, maar ik haakte in omdat ik in andere topics vaak lees over kerels die heel erg afwachtend gaan lopen doen
O dat van die "ik doe het altijd op de 1e date, als test om te kijken of ze me leuk genoeg vindt" klinkt namelijk geforceerd en niet-aanvoelend.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als ik duidelijk het gevoel heb dat 't niks wordt doe ik dat ook niet natuurlijk. Over 't algemeen kan je dat wel aanvoelen.
hoe zag hij dat voor zich? Speciaal iemands nummer vragen om af te kunnen wijzen!?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:24 schreef Cue_ het volgende:
Ik had mijn date tijdens onze ontmoeting maar om zijn nummer gevraagd (ontmoet in de kroeg). Later bleek dat hij dacht dat het was om hem af te poeieren. Was nogal verrast dat ie 2 dagen later wat van me hoorde
En zoenen op de eerste date of niet. Tja dat ligt echt aan de mensen en de omstandigheden. Als het klikt waarom niet. Of gewoon een zoen/kus op de mond aan het einde en pas bij de tweede date. Ik zie het altijd wel
Ook weleens gedaan. Nummer vragen zodat je er niet meer mee hoeft te praten. Mannen en ego's enzo, beetje voorzichtig mee zijn. Directheid kunnen ze niet hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:28 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
hoe zag hij dat voor zich? Speciaal iemands nummer vragen om af te kunnen wijzen!?
hij krijgt dan niet de mijne, dus kan hij me niet bellen (ben ik er vanaf)quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:28 schreef Bittere_Bal het volgende:
hoe zag hij dat voor zich? Speciaal iemands nummer vragen om af te kunnen wijzen!?
Lol...vrouwenego's en dealen met directheid is ook niet altijd een succesvolle combinatiequote:Op vrijdag 16 december 2011 16:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ook weleens gedaan. Nummer vragen zodat je er niet meer mee hoeft te praten. Mannen en ego's enzo, beetje voorzichtig mee zijn. Directheid kunnen ze niet hebben
(want dan ben je een kankerhoer)
Nee? O mijn ervaring is echt compleet het tegenovergestelde. Met vrouwen kun je echt heerlijk direct zijn zonder dat moeilijke ego's ertussen komen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:36 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Lol...vrouwenego's en dealen met directheid is ook niet altijd een succesvolle combinatie
Wellicht dat dat het is...ik vind vrouwen soms ook wel erg snel op de teentjes/ego getrapt...en dan ben ik echt niet van de boeren-botheid-directheidquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee? O mijn ervaring is echt compleet het tegenovergestelde. Met vrouwen kun je echt heerlijk direct zijn zonder dat moeilijke ego's ertussen komen.
Misschien verschil omdat ik zelf een vrouw ben?
Waarom noem je ze dan ook kankerhoeren?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:41 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Wellicht dat dat het is...ik vind vrouwen soms ook wel erg snel op de teentjes/ego getrapt...en dan ben ik echt niet van de boeren-botheid-directheid
Is dat niet goed dan ?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom noem je ze dan ook kankerhoeren?
ik kan hem daar dus vanaf nu de schuld van gaan geven?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat vrouwen pittige rode kapsels nemen
Daar zijn mannen niet de schuldige van. Dat willen die vrouwen zelfquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja!quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:48 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
ik kan hem daar dus vanaf nu de schuld van gaan geven?
Damn...je bent wel direct zeg...daar gaat m'n ego....quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Thx Cue_ , op jou kan ik altijd bouwenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar zijn mannen niet de schuldige van. Dat willen die vrouwen zelf
Tja, je kunt het ook gewoon aan me vragen hier in plaats van meteen conclusies te trekken natuurlijk. Het is gewoon iets dat je aanvoelt, het is geen kwestie van d'r hoofd beetpakken en je tong naar binnen werken ofzo.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:27 schreef Sinosappel het volgende:
O dat van die "ik doe het altijd op de 1e date, als test om te kijken of ze me leuk genoeg vindt" klinkt namelijk geforceerd en niet-aanvoelend.
Ik hou niet zo van vrouwen die van zoenen een enorme big deal maken. Het is zoenen, geen harde porno op de achterbank ofzo. En ik wil gewoon een vrouw die mij aantrekkelijk vindt, niet willen zoenen geeft aan dat ze twijfels heeft. En dat vind ik een slechte basis voor een relatie.quote:Vind het een beetje kortzichtig en dwangmatig dat jij het afschrijft als het op de eerste date niet van zoenen komt. En ook als het wel gebeurt (op het eind van de avond) en het van haar nog niet had gehoeven.
Rare kerels ga je mee om dan.quote:
Ojee ik lees je comments en vertel hoe ze op mij over komen i.p.v. eerst aan jou te vragen hoe je het nou precies bedoeltquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, je kunt het ook gewoon aan me vragen hier in plaats van meteen conclusies te trekken natuurlijk. Het is gewoon iets dat je aanvoelt, het is geen kwestie van d'r hoofd beetpakken en je tong naar binnen werken ofzo.
[..]
Ik hou niet zo van vrouwen die van zoenen een enorme big deal maken. Het is zoenen, geen harde porno op de achterbank ofzo. En ik wil gewoon een vrouw die mij aantrekkelijk vindt, niet willen zoenen geeft aan dat ze twijfels heeft. En dat vind ik een slechte basis voor een relatie.
[..]
Rare kerels ga je mee om dan.
Ghehe. Kom je wel overheenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:52 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Damn...je bent wel direct zeg...daar gaat m'n ego....![]()
En hoe zit het met Fokkers IRL ?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die kerels zijn dus van het uitgaansleven. Waar ik dus duidelijk liever niet mee praat.
Daar wil je me zeker niet mee helpen ?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Ghehe. Kom je wel overheen
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
En hoe zit het met Fokkers IRL ?
Niets, Ik had het verkeerd gelezen.quote:
Ik zoen inderdaad vrijwel altijd op de eerste date, soms ook wel op de tweede date. Maar daar gaat het me niet om. Het gaat me om welk gedrag ze vertoont plus wat ze zegt. Dan is het dus tijd om je handje tevoorschijn te halen dit te doen:quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat macondo en DenWauwelaar (en hun dates) meteen op hun eerste dates zoenen betekent niet dat iedereen dat doet.
Zijn er andere namen voor dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom noem je ze dan ook kankerhoeren?
Want uitgaande mannen zijn ook helemaal geflipt, zonder verantwoordelijkheden of wat? Niks mis met uitgaande mannen toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:58 schreef Sinosappel het volgende:
Die kerels zijn dus van het uitgaansleven. Waar ik dus duidelijk liever niet mee praat.
Wel. Mannen mogen niet uitgaan, die horen thuis te koken of het haardvuur aan te maken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Want uitgaande mannen zijn ook helemaal geflipt, zonder verantwoordelijkheden of wat? Niks mis met uitgaande mannen toch?
Klinkt als marokkanen..quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Want uitgaande mannen zijn ook helemaal geflipt, zonder verantwoordelijkheden of wat? Niks mis met uitgaande mannen toch?
Een mens kan ook overdrijven. Dit zal ongetwijfeld weleens gebeuren, maar iedere keer?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:41 schreef Sinosappel het volgende:
Nee. Ik heb het over mannen die je aanspreken tijdens uitgaan, dronken malloten. Als je ze dan probeert af te poeieren of na een tijdje praten niks met ze wil doen, word je uitgescholden.
NOU... ik heb net Sinosappels tieten gezienquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een mens kan ook overdrijven. Dit zal ongetwijfeld weleens gebeuren, maar iedere keer?
Je bent wel gods gift to men of niet dan?
Uhhh wanneer zeg ik dat het iedere keer gebeurt?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een mens kan ook overdrijven. Dit zal ongetwijfeld weleens gebeuren, maar iedere keer?
Je bent wel gods gift to men of niet dan?
Mooi dat je het zelf doorhebt, genoeg vrouwen niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Uhhh wanneer zeg ik dat het iedere keer gebeurt?
En wanneer zeg ik dat ik vind dat ik gods gift to men ben? Je bent een beetje in de war.
![]()
![]()
Hahaha. Pas op.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:22 schreef Puntenjager het volgende:
Ja, maar te weinig zelfvertrouwen bij vrouwen (dat rijmt) is ook niet aantrekkelijk.
* dubbele vodka-sinosappelsap neemt en dronken aan Sinosappel hangen gaat *
Ik snap je niet zo goed. Wat heb ik zelf door??quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mooi dat je het zelf doorhebt, genoeg vrouwen niet.
Laat die dronken mannen, doe jij ooit zelf weleens iets op dat gebied?
*hips* Ik zeg dit echt nooit tegen vrouwen hoor, maar jij bent echt de knapste vrouw die ik ooit ben tegengekomen *hik* Echt! ... Maarruh, wil je niks drinken van me!?quote:
Trap die lui in hun noten! Is sowieso wel aantrekkelijk (lees: geil) als een vrouw een beetje ballen heeft.quote:[..]
Ik snap je niet zo goed. Wat heb ik zelf door??
Doe ik zelf wel eens iets op welk gebied, dronken worden? Ja tuurlijk. Ik zeg alleen dat ik het niet waardeer om voor kankerhoer e.d. te worden uitgescholden als je niks van zo'n man wil.
Er zit nog wel wat verschil tussen ballen hebben en iemand in z'n noten trappenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:54 schreef Puntenjager het volgende:
Trap die lui in hun noten! Is sowieso wel aantrekkelijk (lees: geil) als een vrouw een beetje ballen heeft.
Jammer minnemin...zou verwachten dat een larper redelijk extravert isquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:30 schreef minnemin het volgende:
net date gehad met larper. Ik ben een stukje extraverter dan hij, geen match, wel aardige kerel verder. ..... Had ik mijn Pinkpop-scharrel nog maar, die paste bij mij maar dat zag ie niet in!
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wel. Mannen mogen niet uitgaan, die horen thuis te koken of het haardvuur aan te maken.
Er serieus op ingaanquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vrouwenhumor
Ha ha ha
Ik stop alleen met uitgaan voor zo'n kleine koter die om 7:30 naar school gebracht moet worden, verder ook niet...
Gezeik ben ik wel beu...
quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:27 schreef Thornado het volgende:
[..]
Idd...alsof vrouwen humor hebben
Slechtquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:00 schreef Thornado het volgende:
Hoe is het dan met jouw dates, Sinosappel?
Na al je adviezen ben ik daar wel benieuwd naar
Zonde van je been...hoe krijg je dat dan weer voor elkaar?quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Slecht![]()
Ik heb 1 date gehad maar dat was geen succes. Ik heb nu wel contact met een potentieel iemand. We zouden eigenlijk deze week afspreken maar toen brak ik mijn been en ging het niet door. Zit nu een beetje aan huis gekluisterd met dat been. We hebben ook al gebeld, dat was heel erg leuk, veel gelachen enzo. Ik vind bellen altijd wel een goeie graadmeter of je een beetje op 1 lijn zit met elkaar. Maargoed die date moet dus nog komen. Ik heb er een goed gevoel over, het enige nadeel vind ik is dat hij 10 jaar ouder is en veel meer ervaring heeft in relaties dan ik.
Ja, dom ongeluk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:22 schreef Thornado het volgende:
[..]
Zonde van je been...hoe krijg je dat dan weer voor elkaar?
Succes met die date. 10 jaar ouder vind ik in ieder geval best veel...
Ik zit zelf te kijken of ik met een meisje kan daten dat 6 jaar jonger is...toch vind ik het verschil eigenlijk best groot.
Welnee. Hij heeft helemaal geen grote bankrekening.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:35 schreef Thornado het volgende:
Hij probeert gewoon een groen blaadje te veroveren die hij kan overrompelen met de grote van zijn bankrekening
Ah, dan is het echte liefdequote:Op zaterdag 17 december 2011 11:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Welnee. Hij heeft helemaal geen grote bankrekening.
Maak je niet te druk over die leeftijd! Twee bevriende stellen van mij verschillen ook 10 jaar in leeftijd (de man half 30, vrouw half 20) en dat gaat supergoed! Die mannen zijn gewoon nog erg jong van geestquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Slecht![]()
Ik heb 1 date gehad maar dat was geen succes. Ik heb nu wel contact met een potentieel iemand. We zouden eigenlijk deze week afspreken maar toen brak ik mijn been en ging het niet door. Zit nu een beetje aan huis gekluisterd met dat been. We hebben ook al gebeld, dat was heel erg leuk, veel gelachen enzo. Ik vind bellen altijd wel een goeie graadmeter of je een beetje op 1 lijn zit met elkaar. Maargoed die date moet dus nog komen. Ik heb er een goed gevoel over, het enige nadeel vind ik is dat hij 10 jaar ouder is en veel meer ervaring heeft in relaties dan ik.
Hahaha.quote:
Ja je hebt gelijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maak je niet te druk over die leeftijd! Twee bevriende stellen van mij verschillen ook 10 jaar in leeftijd (de man half 30, vrouw half 20) en dat gaat supergoed! Die mannen zijn gewoon nog erg jong van geestHeeft toch niks met mannelijkheid te maken?
Ligt er ook een beetje aan...een kerel van 28 die een 18 jarig meisje probeert te daten vind ik zieliger dan een kerel van 45 die een vrouw van 35 probeert te daten.....quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha.
Ach we zullen zien. Ik denk heel snel "laat maar", en ik moet nu van mezelf op date. Afknappen is een te makkelijke optie.
[..]
Ja je hebt gelijkIk ken ook een aantal gevallen waarin het wel werkt, van vrienden van mij. Maar toch vind ik het een beetje onaantrekkelijk van die mannen. Kan er niks aan doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, ieder heeft toch zijn smaak? Ik hoor meer mannen van rond de 35 over het feit dat vrijgezelle vrouwen van hun eigen leeftijd rammelende eierstokken hebben of een hele zooi kinderen... kan me goed voorstellen dat je dan even een paar jaartjes jonger als doelgroep neemt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha.
Ach we zullen zien. Ik denk heel snel "laat maar", en ik moet nu van mezelf op date. Afknappen is een te makkelijke optie.
[..]
Ja je hebt gelijkIk ken ook een aantal gevallen waarin het wel werkt, van vrienden van mij. Maar toch vind ik het een beetje onaantrekkelijk van die mannen. Kan er niks aan doen!
Dat is nog eens een gezonde instelling. Ja, leuk, daten. Omdat het moet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha.
Ja klopt. Ik ben 24 hij 34.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:57 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan...een kerel van 28 die een 18 jarig meisje probeert te daten vind ik zieliger dan een kerel van 45 die een vrouw van 35 probeert te daten.....
Weet ik..quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat is nog eens een gezonde instelling. Ja, leuk, daten. Omdat het moet.
Nix moet.![]()
24/34....dan snap ik je wel, al ligt het wat mij betreft wel op een kantelpunt...een jonge twintiger zit toch in een andere flow dan een jonge dertiger....althans rule of thumb.....Ik date in principe alleen als het leeftijdsverschil niet meer is dan een jaar of 5.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik ben 24 hij 34.
[..]
Weet ik..
Maar mijn "probleem" is een beetje dat ik het heel snel geen kans geef, dat ik veel te afstandelijk ben en snel op iemand kan afknappen. En dat ligt niet aan de mannen in kwestie, dat ligt aan mijn eigen angst (om gekwetst te worden etc)
Dus eigenlijk bedoel ik meer dat ik van mezelf dingen meer een kans moet geven.
Waarom heb je dat principe?quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:20 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
24/34....dan snap ik je wel, al ligt het wat mij betreft wel op een kantelpunt...een jonge twintiger zit toch in een andere flow dan een jonge dertiger....althans rule of thumb.....Ik date in principe alleen als het leeftijdsverschil niet meer is dan een jaar of 5.
Gekwetst worden we toch allemaal, get used to iten in de periode tussen 2 kwetsmomenten, kun je gewoon een leuke tijd hebben
Like I saidquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:28 schreef macondo het volgende:
Ik heb ooit een vriendinnetje gehad van 10 jaar jonger, was toen 22/32 en hoewel het een heel lief meisje was ging dat niet werken. Je bent toch in een totaal andere levensfase op zo'n moment.
Bij een leeftijdsverschil van meer dan 5 jaar, zit er toch een te groot verschil in levensfase, ook gezien mijn levensfase en prive-omstandigheden. Maar mijn principes zijn zelden in steen gebeiteldquote:
Waarschijnlijk omdat mannen iets zich langzamer ontwikkelenquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:45 schreef dyna18 het volgende:
Wel opvallend dat de meeste vrouwen een man zoeken die ouder is, en veel mannen een vrouw zoeken die weer jonger is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |