En toch vind ik het wel fijn dat mensen hun vakanties in hun profiel zetten.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Precies. "Ik ben ondernemend en avontuurlijk, hou van reizen, stedentrips, weekendjes weg met vrienden etc"
Als je ze dan vraagt wanneer ze voor het laatst zijn weggeweest is het van "Ehm heb het de laatste tijd nogal druk gehad, is er ff niet van gekomen". Zet dan liever bij hobbies neer Linda de Mol inderdaad.
hihiquote:Op woensdag 14 december 2011 14:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind mannen die hihi zeggen wel geil
Beste profieltekst aller tijden.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef Sinosappel het volgende:
Splash is een vrijgezellig prettig gestoord gek mensen-mens die niet zo goed weet wat je op een profiel moet zeggen, dus als je wat wil weten, let him know! hihi
Dat komt echt zo burgerlijk, modaal en doorsnee over inderdaad. Zeg dan gewoon eerlijk dat je het liefst binnen een half jaar met kind geschopt samen op de bank in je geschakelde vinexwoning naar The Voice zit te kijken.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:58 schreef Sinosappel het volgende:
Ook krijg ik jeuk als mensen zichzelf omschrijven met termen als "vrijgezellig" en "prettig gestoord"
Vertaling "Je kan tegen me zeggen wat je wil, maar dat betekent niet dat ik naar je luister."quote:Op woensdag 14 december 2011 15:04 schreef dyna18 het volgende:
Misschien dat iemand deze kan uitleggen.
Wat bedoelen vrouwen als ze zeggen.
"Ik zoek iemand die mij aan kan, die mij kan temmen."
Nou dit dus: "Anders loop ik zo over je heen"quote:Op woensdag 14 december 2011 15:04 schreef dyna18 het volgende:
Ze is een stoere moderne vrouw die niet op haar mondje is gevallen en wil graag een stoere moderne man die lief is maar haar toch terug kan fluiten wanneer nodigquote:Op woensdag 14 december 2011 15:07 schreef dyna18 het volgende:
Of gewoon dat ze zich eigenlijk niet kan gedragen?
Zo komt het inderdaad overquote:Op woensdag 14 december 2011 15:10 schreef Bittere_Bal het volgende:
beide dus, logisch dat je iemand wil met een eigen menig die wat tegengas geeft maar zo'n "eis" komt vaak over als "je moet er maar mee om kunnen gaan dat ik me vaak gedraag als een kutwijf"
Ze heeft borderline en de laatste 4 kerels dachten na 3 weken "fuck this shit".quote:Op woensdag 14 december 2011 15:04 schreef dyna18 het volgende:
of gewoon een vent die haar tegengas kan bieden en waar ze niet overheen kan lopen.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ze heeft borderline en de laatste 4 kerels dachten na 3 weken "fuck this shit".
Geef mij de volgende keer even een seintje, ik heb altijd wel lucifers bij me.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Op dat moment zit ik mezelf al te overladen met benzine en ben ik wanhopig op zoek naar de lucifers.
Alsof je me al jaren kent.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef Sinosappel het volgende:
Splash is een vrijgezellig prettig gestoord gek mensen-mens die niet zo goed weet wat je op een profiel moet zeggen, dus als je wat wil weten, let him know! hihi.
Dat dus....quote:Op woensdag 14 december 2011 15:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ze heeft borderline en de laatste 4 kerels dachten na 3 weken "fuck this shit".
Wees kort. Vermijd de genoemde clichés. Zorg dat je op z'n minst één interessante hobby hebt die anderen niet hebben. Zorg dat je niet te zakelijk bent, een beetje amicaal zonder clichés. En als je een grapje wilt maken dan kan hij beter ook echt grappig zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:15 schreef dyna18 het volgende:
Hebben jullie trouwens nog tips voor een goed profiel?
(voor mijzelf)
Een normale kerel laat niet over zich heenlopen. Nergens voor nodig dat dan expliciet te vragen.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:13 schreef BananaPancake het volgende:
of gewoon een vent die haar tegengas kan bieden en waar ze niet overheen kan lopen.
Ik had in m'n tekst alleen iets staan in de strekking van "Aangezien ik net zoals iedereen hier leuk lief en grappig ben, en jij dat ook bent, stel ik voor dat we gewoon zo snel mogelijk een drankje gaan doen in de stad." staan, verder niks. En daar kreeg ik toen leuke reacties op.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:15 schreef dyna18 het volgende:
Hebben jullie trouwens nog tips voor een goed profiel?
(voor mijzelf)
Ik heb jou al eerder gehoord over jouw beeld van een 'normale kerel', maar er zijn echt wel vrouwen die wat pittiger zijn dan anderen en dus ook een pittige vent kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een normale kerel laat niet over zich heenlopen. Nergens voor nodig dat dan expliciet te vragen.
[..]
Ik had in m'n tekst alleen iets staan in de strekking van "Aangezien ik net zoals iedereen hier leuk lief en grappig ben, en jij dat ook bent, stel ik voor dat we gewoon zo snel mogelijk een drankje gaan doen in de stad." staan, verder niks. En daar kreeg ik toen leuke reacties op.
Inderdaad, maar het is echt een cliché dat ze dat neerzetten - hoe zou dat komen?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een normale kerel laat niet over zich heenlopen. Nergens voor nodig dat dan expliciet te vragen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |