Jammer minnemin...zou verwachten dat een larper redelijk extravert isquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:30 schreef minnemin het volgende:
net date gehad met larper. Ik ben een stukje extraverter dan hij, geen match, wel aardige kerel verder. ..... Had ik mijn Pinkpop-scharrel nog maar, die paste bij mij maar dat zag ie niet in!
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wel. Mannen mogen niet uitgaan, die horen thuis te koken of het haardvuur aan te maken.
Er serieus op ingaanquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vrouwenhumor
Ha ha ha
Ik stop alleen met uitgaan voor zo'n kleine koter die om 7:30 naar school gebracht moet worden, verder ook niet...
Gezeik ben ik wel beu...
quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:27 schreef Thornado het volgende:
[..]
Idd...alsof vrouwen humor hebben
Slechtquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:00 schreef Thornado het volgende:
Hoe is het dan met jouw dates, Sinosappel?
Na al je adviezen ben ik daar wel benieuwd naar
Zonde van je been...hoe krijg je dat dan weer voor elkaar?quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Slecht![]()
Ik heb 1 date gehad maar dat was geen succes. Ik heb nu wel contact met een potentieel iemand. We zouden eigenlijk deze week afspreken maar toen brak ik mijn been en ging het niet door. Zit nu een beetje aan huis gekluisterd met dat been. We hebben ook al gebeld, dat was heel erg leuk, veel gelachen enzo. Ik vind bellen altijd wel een goeie graadmeter of je een beetje op 1 lijn zit met elkaar. Maargoed die date moet dus nog komen. Ik heb er een goed gevoel over, het enige nadeel vind ik is dat hij 10 jaar ouder is en veel meer ervaring heeft in relaties dan ik.
Ja, dom ongeluk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:22 schreef Thornado het volgende:
[..]
Zonde van je been...hoe krijg je dat dan weer voor elkaar?
Succes met die date. 10 jaar ouder vind ik in ieder geval best veel...
Ik zit zelf te kijken of ik met een meisje kan daten dat 6 jaar jonger is...toch vind ik het verschil eigenlijk best groot.
Welnee. Hij heeft helemaal geen grote bankrekening.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:35 schreef Thornado het volgende:
Hij probeert gewoon een groen blaadje te veroveren die hij kan overrompelen met de grote van zijn bankrekening
Ah, dan is het echte liefdequote:Op zaterdag 17 december 2011 11:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Welnee. Hij heeft helemaal geen grote bankrekening.
Maak je niet te druk over die leeftijd! Twee bevriende stellen van mij verschillen ook 10 jaar in leeftijd (de man half 30, vrouw half 20) en dat gaat supergoed! Die mannen zijn gewoon nog erg jong van geestquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Slecht![]()
Ik heb 1 date gehad maar dat was geen succes. Ik heb nu wel contact met een potentieel iemand. We zouden eigenlijk deze week afspreken maar toen brak ik mijn been en ging het niet door. Zit nu een beetje aan huis gekluisterd met dat been. We hebben ook al gebeld, dat was heel erg leuk, veel gelachen enzo. Ik vind bellen altijd wel een goeie graadmeter of je een beetje op 1 lijn zit met elkaar. Maargoed die date moet dus nog komen. Ik heb er een goed gevoel over, het enige nadeel vind ik is dat hij 10 jaar ouder is en veel meer ervaring heeft in relaties dan ik.
Hahaha.quote:
Ja je hebt gelijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maak je niet te druk over die leeftijd! Twee bevriende stellen van mij verschillen ook 10 jaar in leeftijd (de man half 30, vrouw half 20) en dat gaat supergoed! Die mannen zijn gewoon nog erg jong van geestHeeft toch niks met mannelijkheid te maken?
Ligt er ook een beetje aan...een kerel van 28 die een 18 jarig meisje probeert te daten vind ik zieliger dan een kerel van 45 die een vrouw van 35 probeert te daten.....quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha.
Ach we zullen zien. Ik denk heel snel "laat maar", en ik moet nu van mezelf op date. Afknappen is een te makkelijke optie.
[..]
Ja je hebt gelijkIk ken ook een aantal gevallen waarin het wel werkt, van vrienden van mij. Maar toch vind ik het een beetje onaantrekkelijk van die mannen. Kan er niks aan doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, ieder heeft toch zijn smaak? Ik hoor meer mannen van rond de 35 over het feit dat vrijgezelle vrouwen van hun eigen leeftijd rammelende eierstokken hebben of een hele zooi kinderen... kan me goed voorstellen dat je dan even een paar jaartjes jonger als doelgroep neemt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha.
Ach we zullen zien. Ik denk heel snel "laat maar", en ik moet nu van mezelf op date. Afknappen is een te makkelijke optie.
[..]
Ja je hebt gelijkIk ken ook een aantal gevallen waarin het wel werkt, van vrienden van mij. Maar toch vind ik het een beetje onaantrekkelijk van die mannen. Kan er niks aan doen!
Dat is nog eens een gezonde instelling. Ja, leuk, daten. Omdat het moet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha.
Ja klopt. Ik ben 24 hij 34.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:57 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan...een kerel van 28 die een 18 jarig meisje probeert te daten vind ik zieliger dan een kerel van 45 die een vrouw van 35 probeert te daten.....
Weet ik..quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat is nog eens een gezonde instelling. Ja, leuk, daten. Omdat het moet.
Nix moet.![]()
24/34....dan snap ik je wel, al ligt het wat mij betreft wel op een kantelpunt...een jonge twintiger zit toch in een andere flow dan een jonge dertiger....althans rule of thumb.....Ik date in principe alleen als het leeftijdsverschil niet meer is dan een jaar of 5.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik ben 24 hij 34.
[..]
Weet ik..
Maar mijn "probleem" is een beetje dat ik het heel snel geen kans geef, dat ik veel te afstandelijk ben en snel op iemand kan afknappen. En dat ligt niet aan de mannen in kwestie, dat ligt aan mijn eigen angst (om gekwetst te worden etc)
Dus eigenlijk bedoel ik meer dat ik van mezelf dingen meer een kans moet geven.
Waarom heb je dat principe?quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:20 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
24/34....dan snap ik je wel, al ligt het wat mij betreft wel op een kantelpunt...een jonge twintiger zit toch in een andere flow dan een jonge dertiger....althans rule of thumb.....Ik date in principe alleen als het leeftijdsverschil niet meer is dan een jaar of 5.
Gekwetst worden we toch allemaal, get used to iten in de periode tussen 2 kwetsmomenten, kun je gewoon een leuke tijd hebben
Like I saidquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:28 schreef macondo het volgende:
Ik heb ooit een vriendinnetje gehad van 10 jaar jonger, was toen 22/32 en hoewel het een heel lief meisje was ging dat niet werken. Je bent toch in een totaal andere levensfase op zo'n moment.
Bij een leeftijdsverschil van meer dan 5 jaar, zit er toch een te groot verschil in levensfase, ook gezien mijn levensfase en prive-omstandigheden. Maar mijn principes zijn zelden in steen gebeiteldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |