Oorzaak en gevolg misschien? Hoe kan het zijn dat sommige mensen met een full time baan zo weinig betaald krijgen dat ze om rond te kunnen komen afhankelijk gemaakt zijn van subsidies?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:48 schreef Worteltjestaart het volgende:
Aangezien de rijke Nederlander significant het meeste bijdraagt aan de inkomsten van de Staat, vind ik het grof en aanmatigend om juist hen te betichten van asociaal gedrag. Het asociale deel hierin zit juist in het armoedige deel van de samenleving die erop rekenen bij elke jammer ondersteund te worden door de Staat. Huurtoeslag, zorgtoeslag, kindgebonden budget, er wordt wat bezuinigt en er wordt geklaagd. Verdorie, wees eens blij dat je ondersteund word.
Op goede argumenten wordt nooit inhoudelijk gereageerd door de tegenstandersquote:Op donderdag 15 december 2011 12:08 schreef eleusis het volgende:
Mij niet.
Maar mooi om te zien dat niemand me tegenspreekt. Aan jullie heb ik ook niks. Tja, dan maar weer werken
Ik zie juist de middenklasse en de onder-onderlaag alle shit over zich heenkrijgen ?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:53 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
1. Je kan geen hypotheek nemen van zeven miljoen voor een woning van zes miljoen.
2. Zoek eens op Funda hoeveel huizen er te koop staan van 7 miljoen of meer?
3. Ben jij net die persoon, dan betaal je jaarlijkst zo'n zeven ton inkomstenbelasting. Daarmee houd je tientallen uitkeringstrekkers in leven. Mag je daar aub even voor gecompenseerd worden?
4. afgunst, afgunst, afgunst... De rijken die ik ken (en echt niet overdreven rijk zijn), werken veel, zijn zeer actief in de rotary, goede doelen, commissies die het algemeen belang dienen, etcetera, maar krijgen wel alle shit van de onderlaag over zich heen. En dat is zeer onterecht.
Precies.... gezeik omdat ze zich tekort gedaan voelen... hoe verziekt moet je dan wel niet zijn?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Hetzelfde kan kan ook gezegd worden over de rijken. Zij hoeven namelijk nooit wat tekort te komen al moeten zij zoveel afstaan aan de overheid.
Je spreekt vooral voor jezelf.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:16 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Op goede argumenten wordt nooit inhoudelijk gereageerd door de tegenstanders
Je begrijpt het werkelijk nog steeds niet. Ik begin idd ook te geloven dat je gewoon een (occupy) troll bentquote:Op donderdag 15 december 2011 12:17 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Precies.... gezeik omdat ze zich tekort gedaan voelen... hoe verziekt moet je dan wel niet zijn?
Omdat ze wat langer moeten werken voor hun derde of vierde luxe wagen? Tja... dat soort luxe problemen geeft ook een hoop stress
Dat vermoeden hebben meer mensenquote:Op donderdag 15 december 2011 12:24 schreef draaijer het volgende:
Ik begin idd ook te geloven dat je gewoon een (occupy) troll bent
Zullen wij dan ook maar de popcorn er bij pakken als jij flink gepakt wordt? Je zat in de WAO toch?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Ach ik snap best dat links eist dat alles een verzorgstaat is voor iedereen. En dat kost veel geld. Maar rechts geeft op haar beurt ook heel veel geld uit. En aangezien ik geen hypotheek/hra heb zal ik de komende tijd eens lekker achterover genieten van het schouwspel dat komen gaat. Al die ontevreden mensen links en rechts. Allemaal uitgelokt door de overheid. haha.
+1.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:24 schreef draaijer het volgende:
Je begrijpt het werkelijk nog steeds niet. Ik begin idd ook te geloven dat je gewoon een (occupy) troll bent
En, moet ik je daarom maar uitlachen?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik word al flink gepakt Piet. Ziektekosten, inkomen, vergoedingen gaan er ok allemaal aan ook op gemeenteljk niveau.
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:10 schreef ComplexConjugate het volgende:
Links, rechts... het maakt niet uit, onze politieke elite is corrupt en vullen zowel linksom als rechtsom. Rechts verdient maar wat graag aan linkse hobby's.
Geeft gewoon je geld weg, het zal je bevrijden van je stress... echt waar.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:24 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je begrijpt het werkelijk nog steeds niet. Ik begin idd ook te geloven dat je gewoon een (occupy) troll bent
Ga eens snel terug naar youtubequote:
Ik slaap gewoon in een tentje hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 13:19 schreef Worteltjestaart het volgende:
Als jij je steen weer opzoekt en eronder kruipt.
Dan ben je net zo nuttig als nu.
Haar ouders stemden vast VVD, geen wonder dat je kind dan afstand neemt... die mag later de kosten van haar opvoeding in 100 voud terug gaan betalenquote:Op donderdag 15 december 2011 13:23 schreef Pietverdriet het volgende:
We hebben Kelly Karbodin gevonden
Dat is toch al zo en/of het kan draadgkachtigere personen toch helemaal niks schelen?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En, moet ik je daarom maar uitlachen?
Neuh, ik moet meer om je lachen om je eeuwige lamenteren dat je niets te neuken hebt.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat is toch al zo en/of het kan draadgkachtigere personen toch helemaal niks schelen?
Tuurlijk Piet. Om anderen die wel te neuken hebben maar eenzelfde inkomen hebben zoals mij kan jou wel wat schelen ?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, ik moet meer om je lachen om je eeuwige lamenteren dat je niets te neuken hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |