En zo zijn we weer rondquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Prima om een vreetpakket te geven, maar geef dan geen troep
Jep,quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij kregen vorig jaar een intratuinbon, het jaar er voor een tijdschriftenbon. Dat zijn leuke cadeaus, daar kan iedereen wel wat mee
Ik ook!quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Nou Piet, nu wil ik ook weten wàt er dan precies in dat pakket zat
Boodschappenmandjeinhoud van Gerrie en Bert.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Nou Piet, nu wil ik ook weten wàt er dan precies in dat pakket zat
Ik denk wel dat jullie misschien wat meer één doelgroep zijn. Bij een gemiddeld bedrijf waar afdelingen zitten van financiën tot P&O tot Communictie tot weet ik het, zit je wel weer met andere typen mensen denk ik. Waardoor een cadeau 'waar iedereen iets mee kan' bijna niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij kregen vorig jaar een intratuinbon, het jaar er voor een tijdschriftenbon. Dat zijn leuke cadeaus, daar kan iedereen wel wat mee
Wat is dat?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Boodschappenmandjeinhoud van Gerrie en Bert.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ben na Johnny & Anita en Henk & Ingrid afgehaakt... wie zijn Gerrie en Bert?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ben na Johnny & Anita en Henk & Ingrid afgehaakt... wie zijn Gerrie en Bert?
haha, ik wilde hem net plaatsen!quote:
Er is voor iedereen wel een tijdschrift en er is voor iedereen wel een plantquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik denk wel dat jullie misschien wat meer één doelgroep zijn. Bij een gemiddeld bedrijf waar afdelingen zitten van financiën tot P&O tot Communictie tot weet ik het, zit je wel weer met andere typen mensen denk ik. Waardoor een cadeau 'waar iedereen iets mee kan' bijna niet mogelijk is.
Lekker veel wijnquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:38 schreef LieLie het volgende:
Aan die keuken te zien hebben die best een oké boodschappenmandje trouwens.
Blikje zalm, Blikje kippenragout, ragoutbladerdeegcups van gehard vet, toastjes, pak servetjes, een fles chileense foezel, zakje snoep, een bedrijfspravda, borrelnoten, magere kaas, melkchocolaatjes, thee met chemische smaakjes, koekjesquote:
Hier kan je je aanmelden:quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Blikje John West zalm, Blikje kippenragout, ragoutbladerdeegcups van gehard vet, toastjes, pak servetjes, een fles chileense foezel, zakje snoep, een bedrijfspravda, borrelnoten, magere kaas, melkchocolaatjes, thee met chemische smaakjes, koekjes
Thats it
Wow, een back to the 80´s pakketquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Blikje zalm, Blikje kippenragout, ragoutbladerdeegcups van gehard vet, toastjes, pak servetjes, een fles chileense foezel, zakje snoep, een bedrijfspravda, borrelnoten, magere kaas, melkchocolaatjes, thee met chemische smaakjes, koekjes
Thats it
En zoniet dan geef je het aan mensen die je eigenlijk toch niet zo goed mag.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:43 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb trouwens mijn voucher omgezet in 6 flessen wijn, als die nou een beetje te zuipen is ben ik er blij mee.
Zo vaak zie ik jullie toch helemaal nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En zoniet dan geef je het aan mensen die je eigenlijk toch niet zo goed mag.
Voor jou ja.quote:
Maak er stoofvlees meequote:Op dinsdag 13 december 2011 19:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En zoniet dan geef je het aan mensen die je eigenlijk toch niet zo goed mag.
Dan verstuur je het maar per postquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo vaak zie ik jullie toch helemaal niet
Als ik wat weggeef is het wat moois of goedsquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor jou ja.
Maar als je het weggeeft, is het veel meer.
Oh ja, goed puntquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan verstuur je het maar per post.
Nou, inderdaadquote:
Help FFT de winter doorquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wil wel graag een kerstpakket hoorVoor degenen die em niet willen; ik ben er blij mee hoor
Woooo een kilo bonbonsquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb voor 1kg bonbons gekozenverder waren t dingen als een sporttas etc
Voor veel mensen maakt het niet uit wat je weggeeft. Ze hebben genoeg meegemaakt om te denken dat de wereld ellendig is. Dat jij dat pakket stuurt, laat zien dat niet alles en iedereen kut is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik wat weggeef is het wat moois of goeds
Welnee, dat wordt ervaren als even onderstrepen dat ze van aalmoezen leven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor veel mensen maakt het niet uit wat je weggeeft. Ze hebben genoeg meegemaakt om te denken dat de wereld ellendig is. Dat jij dat pakket stuurt, laat zien dat niet alles en iedereen kut is.
eh, ik heb genoeg mensen gekend die echt weinig te makken hadden en die waren dolblij met wat jij troep noemt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Welnee, dat wordt ervaren als even onderstrepen dat ze van aalmoezen leven.
Nee. De drempel om iets te vragen is heel hoog. En als mensen iets krijgen valt mij dat juist op, dat de wereld minder slecht is dan het lijkt. En dat herken ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welnee, dat wordt ervaren als even onderstrepen dat ze van aalmoezen leven.
Uiteraard, niet iedereen is een brombeer gelukkigquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
eh, ik heb genoeg mensen gekend die echt weinig te makken hadden en die waren dolblij met wat jij troep noemt.
Ik ga denk een topic openenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Help FFT de winter door
Maar inderdaad genoeg mensen die er wel blij mee zullen zijn dus begrijp het gezeik niet zo
Ik heb ooit een doos eten van een fokker gekregen toen ik echt financieel wat aan de grond zat en ik ben haar daar nog steeds heel erg dankbaar voorquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Uiteraard, niet iedereen is een brombeer gelukkig
Jouw margarine ragoutbakjes en ragout-uit-blik kunnen het verschil maken dat iemand eens mensen kan uitnodigen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik wat weggeef is het wat moois of goeds
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Echt.. negativiteit en azijnpisserij.. ik heb het er zó mee gehad inmiddels
Middenweg, Pietquote:
Mooi!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:
ik krijg geen kerstpakket. Piet, ga maar eens kijken in FHF, zitten vast mensen die daar blij mee zijn.
Wat ik wel gekregen heb voor sinterklaas is een peugeout!
[ afbeelding ]
Zo een dan, maar toch!
Wie zegt dat ik specifiek jou bedoelde??quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alsof ik alleen maar azijnzeik
Ik heb er ook 2quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:
ik krijg geen kerstpakket. Piet, ga maar eens kijken in FHF, zitten vast mensen die daar blij mee zijn.
[ afbeelding ]
Zo een dan, maar toch!
Kijk dat filmpje eensquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Wie zegt dat ik specifiek jou bedoelde??Het was een algemene opmerking, naar aanleiding van wat hier besproken werd, maar niet specifiek naar jou gericht.
Hier ben ik het dan weer wel mee eensquote:
Kijk, dat is wat moois.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een dan, maar toch!
Nee. Ik zou me kunnen afvragen waarom mij die kanker overkomt. Dat verdom ik, want daar is geen antwoord op.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alsof ik alleen maar azijnzeik
gaat niet. is in flash, en ik weiger die meuk op mijn pc te installeren.quote:
je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar stiekem had ik ook liever zoiets gekregen. Alsnog ben ik er blij mee. Oh, en ik heb ook de peper variant, natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2alleen dan rvs en strak design
Peugeot is heel tof!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar stiekem had ik ook liever zoiets gekregen. Alsnog ben ik er blij mee. Oh, en ik heb ook de peper variant, natuurlijk!
Flink verwend door Sint!
Wat lief van diegene!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ooit een doos eten van een fokker gekregen toen ik echt financieel wat aan de grond zat en ik ben haar daar nog steeds heel erg dankbaar voorHet was onverwacht, het was superlief en ik voelde me niet 'benadrukt in mijn armoede' oid.
Vind deze klassieke uitvoering ook wel gaaf hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar stiekem had ik ook liever zoiets gekregen. Alsnog ben ik er blij mee. Oh, en ik heb ook de peper variant, natuurlijk!
Flink verwend door Sint!
Bewaar hem maar voor morgen dan, gaat over de dictatuur van positief denkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Duurt me te langheb vandaag mijn concentratie verbruikt aan studiezaken
Wie de schoen krijgt, pist erinquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik specifiek jou bedoelde??Het was een algemene opmerking, naar aanleiding van wat hier besproken werd, maar niet specifiek naar jou gericht.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee. Ik zou me kunnen afvragen waarom mij die kanker overkomt. Dat verdom ik, want daar is geen antwoord op.
Jij bent niet tevreden met een kerstpakket. Daar kan je over zeuren of je doet een ander er een plezier mee.
Ik doe veel mensen een plezier, met iets goeds wat ik wil schenken, niet met iets wat anders in de vuilnisbak beland, dat vind ik denigrerend.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee. Ik zou me kunnen afvragen waarom mij die kanker overkomt. Dat verdom ik, want daar is geen antwoord op.
Jij bent niet tevreden met een kerstpakket. Daar kan je over zeuren of je doet een ander er een plezier mee.
En ik, de superarrogante, haal mijn eigen woorden aan (Brel)quote:
Maar voor anderen is dat dus niet zo. Zij zijn blij met wat jij niet lekker vindt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik doe veel mensen een plezier, met iets goeds wat ik wil schenken, niet met iets wat anders in de vuilnisbak beland, dat vind ik denigrerend.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En ik, de superarrogante, haal mijn eigen woorden aan (Brel)
Zo ga je met een hond om, niet met mensenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar voor anderen is dat dus niet zo. Zij zijn blij met wat jij niet lekker vindt.
Ik heb bij een bedrijf gewerkt dat een goed doel had geadopteerd, een kinderhospice, je kon er daar voor kiezen de verjaardagsbosbloemen of kerstpakket daaraan uit te laten betalen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:39 schreef golfer het volgende:
Ik heb al jarenlang geen kerstpakket gekregen en wil dat graag zo houden.
Dat geld werd de vorige jaren door ons bedrijf collectief besteed aan een goed doel en van mijn uitkeringsinstantie verwacht ik dit jaar ook geen pakket.
Nee. Jouw grens ligt bij boter enzo. En wat ik al zei, het gaat niet eens om wat je geeft. Maar dat iemand genoeg om je geeft, om je iets te sturen. Dat doet een mens heel veel goed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo ga je met een hond om, niet met mensen
Een van mijn vrijwillige bijdrages aan een mooiere betere wereld.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Piet wil graag mensen culinair opvoeden Krak
Zoiets hadden wij ook. Ook iets voor kinderen. Ben kwijt wat het was.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb bij een bedrijf gewerkt dat een goed doel had geadopteerd, een kinderhospice, je kon er daar voor kiezen de verjaardagsbosbloemen of kerstpakket daaraan uit te laten betalen.
Deden ook benefits daarvoor
Dementie, Korsakowquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoiets hadden wij ook. Ook iets voor kinderen. Ben kwijt wat het was.
Stichting Kinderkorsakovquote:
Huishoudelijk werk is goeie therapie!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:51 schreef AnneX het volgende:
Mij hemel, er staat iemand brood te keneden.
Een regelrechte workout.
Bbc2
Kinderen met Alzheimer was het inderdaad.quote:
Zou bijna zin krijgen hem op te richtenquote:
maak er een collectebus bij en je loopt binnenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou bijna zin krijgen hem op te richten
Ik heb genoeg patiëntjes in de klas.. als ik zie wat die allemaal vergeten iedere keer weerquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dan geld inzamelen voor een kerst om nooit te vergetenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan geld inzamelen voor een kerst om nooit te vergeten
[..]
Helaas ben ik niet getrouwd met een directeur van Samona.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Drie keer heen en weer gescrolled en gelezen en niet begrepen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een dan, maar toch!
Je maakt jezelf kwaad dus. Je kan ook kijken op FHF.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, meer azijnpisserij, maar als ik me ergens kwaad over kan maken dan is het wel goede doel stichtingen die vooral goed zijn voor zichzelf.
Waar ik bij goede doelen altijd acute jeuk van krijg, is dat eeuwige gebedel van die bijbeuners op straat, die op provisiebasis proberen om zoveel mogelijk mensen ertoe te bewegen automatisch geld over te maken. Niet omdat ze zo begaan zijn met de werkzaamheden van het betreffende goede doel, maar omdat ze zelf graag geld willen verdienen met hun vlotte babbel. En de hoeveelheid aan oninteressant drukwerk waar menig goed doel de donateurs mee opzadelt is stuitend. Veel, duur, onnodig en daar zit dan een hoop donateursgeld in.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, meer azijnpisserij, maar als ik me ergens kwaad over kan maken dan is het wel goede doel stichtingen die vooral goed zijn voor zichzelf.
Hij is super arrogant omdat hij dacht hij zichzelf kon zijn. Als je jezelf bent, is dat niet arrogant.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier voor Krakje, waar het citaat uit kwam
Gros doet het idd betaald.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:05 schreef Vork het volgende:
[..]
Waar ik bij goede doelen altijd acute jeuk van krijg, is dat eeuwige gebedel van die bijbeuners op straat, die op provisiebasis proberen om zoveel mogelijk mensen ertoe te bewegen automatisch geld over te maken. Niet omdat ze zo begaan zijn met de werkzaamheden van het betreffende goede doel, maar omdat ze zelf graag geld willen verdienen met hun vlotte babbel. En de hoeveelheid aan oninteressant drukwerk waar menig goed doel de donateurs mee opzadelt is stuitend. Veel, duur, onnodig en daar zit dan een hoop donateursgeld in.
Slaap ze krakquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga tv kijken en ws slapen. Nog iemand behoefte aan een nachtploeg?
Ik keek een stukje van die documentaire. Mooi! Stond jouw guild ook op die lijst die in beeld was?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga normaal slapen vannacht, krakMorgen weer vroeg op voor werk en na het werk bowlen en steengrillen
Ross ging even uit z'n dak naast me, net of hij voetbal kijktWeer iets belangrijks neergemaaid, nu 2e guild in Europa
(excl de idiote russen die blijkbaar 20 uur per dag raiden).
Het guild van de docu was het Amerikaanse guild Blood Legion, momenteel nr 1 in de wereld. Mijn guild is nu 9e in de wereld. Dit is overigens een abnormale gang van zaken, omdat een aantal guilds gecheat hebben en een week geleden voor 8 dagen zijn geband. Waaronder het beste guild van de wereld: Paragon (dat guild met dat erg leuke Finse meisjequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:18 schreef krakkemieke het volgende:
Ik keek een stukje van die documentaire. Mooi! Stond jouw guild ook op die lijst die in beeld was?
Da's een oude boss, krak, maar was wel een erg moeilijkequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:19 schreef krakkemieke het volgende:
Oh en die boss waar jullie tegen vechten. Is dat zo'n monster in het midden met veel tanden?
Hmm, volgens mij zeiden ze dat dat er in de top 20 veel goeie guilds waren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het guild van de docu was het Amerikaanse guild Blood Legion, momenteel nr 1 in de wereld. Mijn guild is nu 9e in de wereld. Dit is overigens een abnormale gang van zaken, omdat een aantal guilds gecheat hebben en een week geleden voor 8 dagen zijn geband. Waaronder het beste guild van de wereld: Paragon (dat guild met dat erg leuke Finse meisje). Ze zijn niet voor niets het beste, dus ik verwacht gewoon dat ze volgende week keihard terugslaan
Maar ik begrijp het dus goed, dat je daar tegen vecht en niet tegen een ander team? Jee, ik ben goed!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's een oude boss, krak, maar was wel een erg moeilijke
Er zijn dit seizoen nog 2 gevechten te halen die nog niemand heeft gehaald en dat is tegen een grote draak.
Klinkt niet bepaald onlogischquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij zeiden ze dat dat er in de top 20 veel goeie guilds waren.
Er wordt idd niet tegen andere mensen gespeeld neequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
Maar ik begrijp het dus goed, dat je daar tegen vecht en niet tegen een ander team? Jee, ik ben goed!
Nee hoor. Isa speelt een spel en ze heeft een link geplaatst om dat spel beter te begrijpen.quote:
Het laagst genoteerde guild op onze server alleen staat op de 42000ste plekquote:
En zo ziet het er ook uit!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er wordt idd niet tegen andere mensen gespeeld neeAlleen tegen iets wat de makers van het spel hebben bedacht. En die bedenken soms sadistisch moeilijke dingen
En ik maak dus niets kapot, ik probeer alleen maar mijn team in leven te houden. Soort beroepsdeformatie iets denk ikquote:
Priest? Net geleerd van de docu, dat lijkt mij wel mooi.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik maak dus niets kapot, ik probeer alleen maar mijn team in leven te houden. Soort beroepsdeformatie iets denk ik
Ja, alle meiden lijken wel priest te spelenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:31 schreef krakkemieke het volgende:
Priest? Net geleerd van de docu, dat lijkt mij wel mooi.
Ik heb maar 20 minuten gezien van die docu, morgen verder.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, alle meiden lijken wel priest te spelenDat meisje van Blood Legion was ook al een priest.
Lein speelt overigens een mage.
Heb vertrouwen in Ross!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik ga naar bedWat Ross nu aan het doen is heeft nog niemand in de wereld verslagen, dus ik heb niet de illusie dat zij dat nu wel even doen.
Ik moest erg lachen toen ze dat zeiden ja hehe.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:34 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb maar 20 minuten gezien van die docu, morgen verder.
Maar ik zou een warlock willen zijn, ze weten heel niet wat die doet!
Weet jij het wel?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest erg lachen toen ze dat zeiden ja hehe.
Als het lukt maakt- ie je vast wel wakker...?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik ga naar bedWat Ross nu aan het doen is heeft nog niemand in de wereld verslagen, dus ik heb niet de illusie dat zij dat nu wel even doen.
Mijn moeder zei altijd: je mag niet spelen met eten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als het lukt maakt- ie je vast wel wakker...?
Staan ze te koken met profs en een pincet om iets een bloemblaadje te draperen.
In een spaans sterren restaurant.
Vi d ik iets te eel van het goeie.
Plus weer die blote handen die iedere korrel draperen op het bord.
Je moeder is reit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd: je mag niet spelen met eten.En dat vind ik nog steeds.
Ik heb het gezonde verstand van mijn ouders meegekregen.quote:
En ik wat andere dingen, wordt duidelijk bij de praatmeneer die me aardig op de huid zit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb het gezonde verstand van mijn ouders meegekregen.
Oh, dat ook ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ik wat andere dingen, wordt duidelijk bij de praatmeneer die me aardig op de huid zit.
Maar als hij niet aandringt, komt er vast minder uit. Want je klaagt niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ik wat andere dingen, wordt duidelijk bij de praatmeneer die me aardig op de huid zit.
het handschoenen aan werkt niet prettig. en te steriel eten binnen krijgen is ook niet goed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vind ik iets te veel van het goeie.
Zou het mijn ok- verleden zijn? Steriel werken enzo?
In een buik of in een schedel of op een bord.
lijkt me erg vermoeiend maar ook verhelderendquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ik heb nog een slechte ervaring met bowlen en steengrillen tijdens een personeelsfeestjequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga normaal slapen vannacht, krakMorgen weer vroeg op voor werk en na het werk bowlen en steengrillen
Ross ging even uit z'n dak naast me, net of hij voetbal kijktWeer iets belangrijks neergemaaid, nu 2e guild in Europa
ik heb daar ook wat moeite mee. ene moment krabben aan je oor, in je haar en next leg je een klontje goed op het bordquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vind ik iets te veel van het goeie.
Zou het mijn ok- verleden zijn? Steriel werken enzo?
In een buik of in een schedel of op een bord.
haalt ross dat niet danquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:16 schreef Isabeau het volgende:
bij steengrillen moet je ook geen zout gebruiken. als de steen heet genoeg is komt het vlees vanzelf los als het gaar is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik heb nog een slechte ervaring met bowlen en steengrillen tijdens een personeelsfeestje
De grill werd heel snel droog dus moest er iedere keer veel zout op en mijn god... toen kon je het vlees echt niet meer eten. Ik hou van zout maar dit ging gewoon niet meer. De patatjes en sla maar aangevallen
Nou dat deed het echt niet. Was waarschijnlijk een oud, niet goed werkend apparaat maar heeft er wel voor gezorgd dat mn enigste steengrillervaring niet leuk werd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:00 schreef z80 het volgende:
[..]
bij steengrillen moet je ook geen zout gebruiken. als de steen heet genoeg is komt het vlees vanzelf los als het gaar is.
En je bent verkleed met zo'n toepassselijke blauwe staak! Lolquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
haalt ross dat niet dan
leuk met collega's wat doen na het werk!
donderdag is er weer een megaverkleedkerstparty met 3 specialismes... helaas ik ga er niet naar toe dit jaar
Ja, het is hier altijd 1 grote verkleedboel thuis.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
En je bent verkleed met zo'n toepassselijke blauwe staak! Lol
Net op tijd thuisquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, snel naar boven om daar (heel toepasselijk) Nederland van boven te kijken![]()
Idem hier gedaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:24 schreef borisz het volgende:
Glenn Talloch ingeschonken en nu naar NL van boven kijken.
4 uur lang praten??quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ben er weer
Heerlijke sushi gehad, toen bij de Griek toetje gegeten (gratis zoete dessertwijn erbij gekregen, kom daar te vaak) 4 uur lang gepraat, samen traantje weggepinkt en nu weer thuis. Is goed met ons geweest de afgelopen jaren.
Ah, had mijn Ex vanavond nog aan de telefoon, is nog steeds mijn beste vriendquote:
Ik vind het moeilijk om vrienden met haar te zijn, dus we spreken elkaar niet vaak. Beetje pijnlijk allemaal dat het allemaal net niet goed is gegaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, had mijn Ex vanavond nog aan de telefoon, is nog steeds mijn beste vriend
Haha. Dat is er weer typisch eentje voor jou.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Kerstmarkt deel 3;
Ik kijk net op de site, staat daar dat vanwege weersomstandigheden het naar binnen is verplaatst. Ik ben er gewoon langs gelopen
owja die vraag slikte ik inquote:Op woensdag 14 december 2011 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
oh en ze had een verlovingsring met diamantjes erin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whatever
Slapie, beste CUL workshoppers![]()
![]()
Waarom? Ik vind t niet erg hoor, ik kan wel schoonmaken maar niet mams blinkieblinkie stijl. Al is ze op bezoek kan ze nooit gast spelen en t enige beetje irritante is dat als zij weg is ik altijd iets kwijt ben omdat zij t ergens anders heeft neergelegd. Maarja, that's my mum. Kan er wel om lachenquote:Op woensdag 14 december 2011 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Een poetsende moeder, the horror
[..]
owja die vraag slikte ik inof ze inmiddels flieft flooft gtrout was
maisbroodje geroosterd, beetje balsamico en wat zoutkristallen er over. B. vond het wel lekker, geloof ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik kan niet slapen van de trek! Is Masterchef al leuk? Hoeveel zijn er nog? Betreft mams; hoeft niet maar als ze erop staat vind ik t niet erg. Samen schoonmaken is gezelliger dan alleen. En ze komt maar 1x per 3 maanden. Kunnen we morgen misschien ook nog wel naar de kerstmarkt
Leidseplein en kerst, en dan vegetarisch gourmetten....quote:
Spoelen met zout water, je neus en je voorhoofdholtes. Neem een beker lauw warm water, los er zoveel zout in op zodat het smaakt als zoute soep en neem een lepel. Snuif de lepel leeg met je neus leeg en spuug het water uit, herhaal met beide neusgaten tot beker leeg is, doe dit drie keer per dag.quote:Op woensdag 14 december 2011 07:05 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhKan iemand ff die verstopte neus overnemen?
damn, daar slaap je beroerd door
Supercoolquote:Op woensdag 14 december 2011 09:39 schreef Isabeau het volgende:
er is weer kerstmarkt hier
en mijn kantoor is naast een stand met een naaimachine
die de godganze dag aan staat
en ik word er helemaal horendol van
Was een pittig tentamen. Voldoende kansen zijn groter dan de eerste keer denk ik, maar verder laat ik het nog even in het middenquote:
Waar is de pindasaus?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:14 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]*chop chop chop*
*munch*
Een van de weinige groenten die ik nog steeds niet weg krijgquote:Op woensdag 14 december 2011 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waar is de pindasaus?Die maakt het nog een beetje draaglijk..... rauwe bloemkool
Uberhaupt... bloemkool
Ja, maar ik ben een beetje verbaasdquote:
Heb ik ookquote:
Jij bent een manquote:Op woensdag 14 december 2011 12:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh
Nouja, ik niet.[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:55 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind Steer wel het type dat een streefbroek heeft eigenlijk
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:55 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind Steer wel het type dat een streefbroek heeft eigenlijk
Gezondste bmi is 26quote:Op woensdag 14 december 2011 13:14 schreef freecell het volgende:
Ik heb een streef BMI
21
Das nog 1 puntje omlaag, je moet wat te willen overhouden hè?
*luxeprobleem*
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Gezondste bmi is 26Dan kan je nl ook nog een stootje hebben mocht er wat gebeurn
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:00 schreef Isabeau het volgende:
En dit is zielig en lachwekkend tegelijk Dilemma met kapotte telefoon
Plato riep 500 jaar voor Christus al dat de jeugd van tegenwoordig niet deugdequote:Op woensdag 14 december 2011 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Weet je, we riepen 10 jaar geleden al dat de wereld zo commercieel werd en wie weet riepen de ouderen hier dat al 20 of 30 jaar geleden, maar het wordt allemaal steeds erger. Hoe zal het over 10 jaar zijn? Of 20?
IT Bedrijf wat niet deugd?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:13 schreef PdeHoog het volgende:
Binnenkort van een leverancier afIk voel me spontaan een stuk beter
Zoiets jaquote:
Neem Edelstaal of Aluminum, geen gietijzer.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:16 schreef MaximusTG het volgende:
Hmm, ik moet een cadeautje bedenken dat ik wil voor lootjestrekken met Kerst.. Ik dacht zelf aan een gehaktmolentje. Iemand nog betrouwbare en goedkope webshops in gedachten? Zoek een simpele handaangedreven van gietijzer. Westmark Gr 8, of 5, wat is aan te raden voor af en toe gebruik?
Offline shops zijn ook welkom.
De meeste zijn volgens mij niet van gietijzer.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:20 schreef MaximusTG het volgende:
Tegen het roesten neem ik aan? Maar waar vind ik die dan?
Je hebt gelijk, ik goegelde alleen even naar gehaktmolen om te laten zien hoe makkelijk het is een webshop te vinden die ze verkoopt.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:26 schreef MaximusTG het volgende:
Die op yongda ziet er wel goed uit, mooie prijs ook. Die handmatige op die tweede link van je zie je veel op internet.
Zelfde als die derde trouwens. Bij die derde link staat gietijzer, bij hetzelfde model op een andere site staal gietstaal, met rvs schijven en tinnen binnenafwerking.
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb ooit van eBay een telefoon gekocht van een gast met idd naaktfoto's van hem en z'n vriendin erop.Had hem maar verteld dat ik het gedelete heb
- Pastaquote:Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet nog voor 2 dagen eten verzinnen en heb echt geen inspiratie
Chocopastaquote:Op woensdag 14 december 2011 15:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja maar wát voor pasta dan? En wát voor wok dan??
Met bolognese, of zalm, of garnalen, in de room of juist nietquote:Op woensdag 14 december 2011 15:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja maar wát voor pasta dan? En wát voor wok dan??
De laatste keer dat ik hem aandeed was ie veel te grootquote:
Ik voel me dyslectisch als ik deze zin lees.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb een streefbroek voor mijn kommerspek van het heupgoud, waar ik aan werk door met de voettoeter te gaan wandelen
Wat rondere vrouwen zijn sowieso beter dan magerequote:
Ja, die doen het stukken beter.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat rondere vrouwen zijn sowieso beter dan magere
Welke woorden begrijp je niet?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik voel me dyslectisch als ik deze zin lees.
Voor jouw met snor, maar ook harige benen?quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke woorden begrijp je niet?
Streefbroek is een broek die je niet meer aankan omdat je te dik bent geworden, maar die je niet wegdoet omdat je hem als target neemt voor je afslanken
Kommerspek krijg je als teveel heupgoud eet (chocolade, pralines, bonbons) om je depri gevoel weg te werken (spek van kommer en zorgen, kommerspek)
En een voettoeter is een klein hondje, als je er per ongeluk op gaat staan doet ie HOEAAA
lijkt me verstandig, je eist teveel van het lijfjequote:Op woensdag 14 december 2011 15:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo. Nu heb ik het wel gehad voor vandaag geloof ikBuiten adem van de boodschappen
denk dat ik het sporten vanavond maar even over sla
Jaquote:Op woensdag 14 december 2011 15:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ok.. met uitleg is het best grappig
Ja, ff op de rem.. het zijn nog 1,5 drukke week, moet ik wel overleven natuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2011 15:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
lijkt me verstandig, je eist teveel van het lijfje
Jep, dat vond ik ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Slim Piet je vraag daarDat topic van je verdient inmiddels idd wel een mooie header
Jonger en groter?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:22 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, gelet op de salarisstrook decemeber maar eens wat intensiever gaan kijken naar een jonger broertje van onze huidige auto
Niet groter, we hebben eigenlijk al een achterlijk grote auto voor 2 personenquote:
Ja, maar die enorme hond van jullie moet natuurlijk wel de ruimte hebben.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Niet groter, we hebben eigenlijk al een achterlijk grote auto voor 2 personen
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar die enorme hond van jullie moet natuurlijk wel de ruimte hebben.
Dat moet er leuk uit hebben gezienquote:Op woensdag 14 december 2011 16:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb vanmiddag trouwens 4 collega's op de knieën gekregen![]()
![]()
Ik was ff aan het kletsen bij een collega in de klas en wreef in mijn oog. Ik voelde iets plastic-achtig aan mijn vinger en dat sprong weg. En mijn collega zag het dus gebeuren. Dus wij op onze knieën om naar mijn lens te zoeken. Nergens te vinden, andere collega's kwamen er bij, ook mee zoeken.. Stom gezicht hoor, al die juffen op handen en knieën door het lokaal![]()
Tot ik op een gegeven moment het idee had iets in mijn oog te voelen... Zit mijn lens er nog gewoon inWas er blijkbaar een stukje plastic aan mijn vinger geplakt geweest wat tijdens het wrijven wegsprong
![]()
Echt behoorlijk suf, maar wel heel erg komisch.
Succes straks!quote:Op woensdag 14 december 2011 16:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat moet er leuk uit hebben gezien
en gelukkig dat je hem niet echt kwijt was!
Nou over een uurtje waarschijnlijk voor de laatste keer kassadraaien...raar.
Nou echt wel!! Scheelt geldquote:Op woensdag 14 december 2011 16:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat moet er leuk uit hebben gezien
en gelukkig dat je hem niet echt kwijt was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist niet, want ook geen zin om te koken dus makkelijk etenquote:
Ik zit gelijk met Rammstein in me hoofdquote:Op woensdag 14 december 2011 16:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb vanmiddag trouwens 4 collega's op de knieën gekregen![]()
![]()
Ik was ff aan het kletsen bij een collega in de klas en wreef in mijn oog. Ik voelde iets plastic-achtig aan mijn vinger en dat sprong weg. En mijn collega zag het dus gebeuren. Dus wij op onze knieën om naar mijn lens te zoeken. Nergens te vinden, andere collega's kwamen er bij, ook mee zoeken.. Stom gezicht hoor, al die juffen op handen en knieën door het lokaal![]()
Tot ik op een gegeven moment het idee had iets in mijn oog te voelen... Zit mijn lens er nog gewoon inWas er blijkbaar een stukje plastic aan mijn vinger geplakt geweest wat tijdens het wrijven wegsprong
![]()
Echt behoorlijk suf, maar wel heel erg komisch.
haha ja toepasselijkquote:Op woensdag 14 december 2011 17:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zit gelijk met Rammstein in me hoofd
Ein Zweibeiner auf alle Vieren
Ich führe ihm Spazieren
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:02 schreef Sarabi het volgende:
Thanks meiden
Ben wel blij dat ik volgende week op vakantie benKorting?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Ja, net zoals de buslijn in Velsen-Noord. Beide 'ouderen' lijnen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:30 schreef golfer het volgende:
Hier is sinds afgelopen week de enige buslijn die er was van Santpoort-Bloemendaal-Haarlem vv opgeheven.
http://www.okokorecepten.(...)ieke-ossenstaartsoepquote:Op woensdag 14 december 2011 17:31 schreef z80 het volgende:
iemand hier een recept voor ossenstaart soep. dus compleet zonder pakje of blokje.
de soep is als voorgerecht.
dit is 1 van de vele mogelijkheden. site wel opgeslagen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:33 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.okokorecepten.(...)ieke-ossenstaartsoep
?
Mijn oma maakt(te) die soep altijd. Geweldig. Weet haar recept niet.
![]()
Neuh, alleen jonger. Ik heb niets aan groter, behalve dat de buurman het misschien indrukwekkend vindt, maar dat boeit me dan weer erg weinigquote:
Heb ooit daar een recept voor gepost op Fok, maar kan het niet terugvindenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:31 schreef z80 het volgende:
iemand hier een recept voor ossenstaart soep. dus compleet zonder pakje of blokje.
de soep is als voorgerecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |