Jij bent een manquote:Op woensdag 14 december 2011 12:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh
Nouja, ik niet.[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:55 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind Steer wel het type dat een streefbroek heeft eigenlijk
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:55 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind Steer wel het type dat een streefbroek heeft eigenlijk
Gezondste bmi is 26quote:Op woensdag 14 december 2011 13:14 schreef freecell het volgende:
Ik heb een streef BMI
21
Das nog 1 puntje omlaag, je moet wat te willen overhouden hè?
*luxeprobleem*
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Gezondste bmi is 26Dan kan je nl ook nog een stootje hebben mocht er wat gebeurn
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:00 schreef Isabeau het volgende:
En dit is zielig en lachwekkend tegelijk Dilemma met kapotte telefoon
Plato riep 500 jaar voor Christus al dat de jeugd van tegenwoordig niet deugdequote:Op woensdag 14 december 2011 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Weet je, we riepen 10 jaar geleden al dat de wereld zo commercieel werd en wie weet riepen de ouderen hier dat al 20 of 30 jaar geleden, maar het wordt allemaal steeds erger. Hoe zal het over 10 jaar zijn? Of 20?
IT Bedrijf wat niet deugd?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:13 schreef PdeHoog het volgende:
Binnenkort van een leverancier afIk voel me spontaan een stuk beter
Zoiets jaquote:
Neem Edelstaal of Aluminum, geen gietijzer.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:16 schreef MaximusTG het volgende:
Hmm, ik moet een cadeautje bedenken dat ik wil voor lootjestrekken met Kerst.. Ik dacht zelf aan een gehaktmolentje. Iemand nog betrouwbare en goedkope webshops in gedachten? Zoek een simpele handaangedreven van gietijzer. Westmark Gr 8, of 5, wat is aan te raden voor af en toe gebruik?
Offline shops zijn ook welkom.
De meeste zijn volgens mij niet van gietijzer.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:20 schreef MaximusTG het volgende:
Tegen het roesten neem ik aan? Maar waar vind ik die dan?
Je hebt gelijk, ik goegelde alleen even naar gehaktmolen om te laten zien hoe makkelijk het is een webshop te vinden die ze verkoopt.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:26 schreef MaximusTG het volgende:
Die op yongda ziet er wel goed uit, mooie prijs ook. Die handmatige op die tweede link van je zie je veel op internet.
Zelfde als die derde trouwens. Bij die derde link staat gietijzer, bij hetzelfde model op een andere site staal gietstaal, met rvs schijven en tinnen binnenafwerking.
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb ooit van eBay een telefoon gekocht van een gast met idd naaktfoto's van hem en z'n vriendin erop.Had hem maar verteld dat ik het gedelete heb
- Pastaquote:Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet nog voor 2 dagen eten verzinnen en heb echt geen inspiratie
Chocopastaquote:Op woensdag 14 december 2011 15:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja maar wát voor pasta dan? En wát voor wok dan??
Met bolognese, of zalm, of garnalen, in de room of juist nietquote:Op woensdag 14 december 2011 15:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja maar wát voor pasta dan? En wát voor wok dan??
De laatste keer dat ik hem aandeed was ie veel te grootquote:
Ik voel me dyslectisch als ik deze zin lees.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb een streefbroek voor mijn kommerspek van het heupgoud, waar ik aan werk door met de voettoeter te gaan wandelen
Wat rondere vrouwen zijn sowieso beter dan magerequote:
Ja, die doen het stukken beter.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat rondere vrouwen zijn sowieso beter dan magere
Welke woorden begrijp je niet?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik voel me dyslectisch als ik deze zin lees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |