Klinkt niet bepaald onlogischquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij zeiden ze dat dat er in de top 20 veel goeie guilds waren.
Er wordt idd niet tegen andere mensen gespeeld neequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
Maar ik begrijp het dus goed, dat je daar tegen vecht en niet tegen een ander team? Jee, ik ben goed!
Nee hoor. Isa speelt een spel en ze heeft een link geplaatst om dat spel beter te begrijpen.quote:
Het laagst genoteerde guild op onze server alleen staat op de 42000ste plekquote:
En zo ziet het er ook uit!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er wordt idd niet tegen andere mensen gespeeld neeAlleen tegen iets wat de makers van het spel hebben bedacht. En die bedenken soms sadistisch moeilijke dingen
En ik maak dus niets kapot, ik probeer alleen maar mijn team in leven te houden. Soort beroepsdeformatie iets denk ikquote:
Priest? Net geleerd van de docu, dat lijkt mij wel mooi.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik maak dus niets kapot, ik probeer alleen maar mijn team in leven te houden. Soort beroepsdeformatie iets denk ik
Ja, alle meiden lijken wel priest te spelenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:31 schreef krakkemieke het volgende:
Priest? Net geleerd van de docu, dat lijkt mij wel mooi.
Ik heb maar 20 minuten gezien van die docu, morgen verder.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, alle meiden lijken wel priest te spelenDat meisje van Blood Legion was ook al een priest.
Lein speelt overigens een mage.
Heb vertrouwen in Ross!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik ga naar bedWat Ross nu aan het doen is heeft nog niemand in de wereld verslagen, dus ik heb niet de illusie dat zij dat nu wel even doen.
Ik moest erg lachen toen ze dat zeiden ja hehe.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:34 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb maar 20 minuten gezien van die docu, morgen verder.
Maar ik zou een warlock willen zijn, ze weten heel niet wat die doet!
Weet jij het wel?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest erg lachen toen ze dat zeiden ja hehe.
Als het lukt maakt- ie je vast wel wakker...?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik ga naar bedWat Ross nu aan het doen is heeft nog niemand in de wereld verslagen, dus ik heb niet de illusie dat zij dat nu wel even doen.
Mijn moeder zei altijd: je mag niet spelen met eten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als het lukt maakt- ie je vast wel wakker...?
Staan ze te koken met profs en een pincet om iets een bloemblaadje te draperen.
In een spaans sterren restaurant.
Vi d ik iets te eel van het goeie.
Plus weer die blote handen die iedere korrel draperen op het bord.
Je moeder is reit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd: je mag niet spelen met eten.En dat vind ik nog steeds.
Ik heb het gezonde verstand van mijn ouders meegekregen.quote:
En ik wat andere dingen, wordt duidelijk bij de praatmeneer die me aardig op de huid zit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb het gezonde verstand van mijn ouders meegekregen.
Oh, dat ook ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ik wat andere dingen, wordt duidelijk bij de praatmeneer die me aardig op de huid zit.
Maar als hij niet aandringt, komt er vast minder uit. Want je klaagt niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ik wat andere dingen, wordt duidelijk bij de praatmeneer die me aardig op de huid zit.
het handschoenen aan werkt niet prettig. en te steriel eten binnen krijgen is ook niet goed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als het lukt maakt- ie je vast wel wakker...?
Staan ze te koken met profs en een pincet om iets een bloemblaadje te draperen.
In een spaans sterren restaurant.
Vind ik iets te veel van het goeie.
Plus weer die blote handen die iedere korrel draperen op het bord.
Zou het mijn ok- verleden zijn? Steriel werken enzo?
In een buik of in een schedel of op een bord.
lijkt me erg vermoeiend maar ook verhelderendquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ik heb nog een slechte ervaring met bowlen en steengrillen tijdens een personeelsfeestjequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga normaal slapen vannacht, krakMorgen weer vroeg op voor werk en na het werk bowlen en steengrillen
Ross ging even uit z'n dak naast me, net of hij voetbal kijktWeer iets belangrijks neergemaaid, nu 2e guild in Europa
(excl de idiote russen die blijkbaar 20 uur per dag raiden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |