owja die vraag slikte ik inquote:Op woensdag 14 december 2011 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
oh en ze had een verlovingsring met diamantjes erin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whatever
Slapie, beste CUL workshoppers![]()
![]()
Waarom? Ik vind t niet erg hoor, ik kan wel schoonmaken maar niet mams blinkieblinkie stijl. Al is ze op bezoek kan ze nooit gast spelen en t enige beetje irritante is dat als zij weg is ik altijd iets kwijt ben omdat zij t ergens anders heeft neergelegd. Maarja, that's my mum. Kan er wel om lachenquote:Op woensdag 14 december 2011 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Een poetsende moeder, the horror
[..]
owja die vraag slikte ik inof ze inmiddels flieft flooft gtrout was
maisbroodje geroosterd, beetje balsamico en wat zoutkristallen er over. B. vond het wel lekker, geloof ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik kan niet slapen van de trek! Is Masterchef al leuk? Hoeveel zijn er nog? Betreft mams; hoeft niet maar als ze erop staat vind ik t niet erg. Samen schoonmaken is gezelliger dan alleen. En ze komt maar 1x per 3 maanden. Kunnen we morgen misschien ook nog wel naar de kerstmarkt
Leidseplein en kerst, en dan vegetarisch gourmetten....quote:
Spoelen met zout water, je neus en je voorhoofdholtes. Neem een beker lauw warm water, los er zoveel zout in op zodat het smaakt als zoute soep en neem een lepel. Snuif de lepel leeg met je neus leeg en spuug het water uit, herhaal met beide neusgaten tot beker leeg is, doe dit drie keer per dag.quote:Op woensdag 14 december 2011 07:05 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhKan iemand ff die verstopte neus overnemen?
damn, daar slaap je beroerd door
Supercoolquote:Op woensdag 14 december 2011 09:39 schreef Isabeau het volgende:
er is weer kerstmarkt hier
en mijn kantoor is naast een stand met een naaimachine
die de godganze dag aan staat
en ik word er helemaal horendol van
Was een pittig tentamen. Voldoende kansen zijn groter dan de eerste keer denk ik, maar verder laat ik het nog even in het middenquote:
Waar is de pindasaus?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:14 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]*chop chop chop*
*munch*
Een van de weinige groenten die ik nog steeds niet weg krijgquote:Op woensdag 14 december 2011 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waar is de pindasaus?Die maakt het nog een beetje draaglijk..... rauwe bloemkool
Uberhaupt... bloemkool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |