abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105558959
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 23:05 schreef MuurStraat het volgende:
In tegenstelling tot wat 95% van de mensen vinden in dit topic, zijn dit idd wel prototype wietplantages. Qua beschrijving klopt alles, zeker de moeite om even met de wijkagent of de woningbouw (als je daarvan huurt) om tafel te gaan. Als er inderdaad eens zo'n lamp kortsluiting maakt of kapot klapt staat je hele straat in de hens.
mijn opa zou trots op je zijn :D
pi_105559030
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 december 2011 23:15 schreef vosss het volgende:

[..]

OMG DIT WERKT DUS ECHT MIJN BUURMAN IS DICOVERYCHANNEL AAN HET KIJKEN :o
TS is ziggo bij jullie de netaanbieder wat tv betreft?
pi_105559970
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2011 23:05 schreef vosss het volgende:
Ik heb mijn gordijn soms ook dagen dicht. Gewoon omdat ik het vergeet open te doen. Of omdat ik in mn nest lig na een nachtdienst. Zo vreemd lijkt me dat niet.

Overigens werk ik in 5 ploegen, wat moeten mn buren wel niet denken? Die zien me soms smorgens al aan het bier en soms tot diep in de nacht nog licht branden en soms 4 dagen aan een stuk thuis omgomgomgomg, hier is iets niet in de haak!!!!!!!

Boeien zou ik zeggen en laat je buren met rust :)
Nogmaals vosss, het gaat er niet om dat ik de buren bijna nooit zie, het gaat erom dat ze er bijna nooit zijn. Ik snap ook wel dat niet iedereen hetzelfde dag/nachtritme heeft dan ik, dat je soms op vakantie bent, dat je van een feestje houdt of dat kaarslicht veel romantischer is. Maar dat is hier niet aan de orde :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 23:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

volgens mij moet er sowieso wel iets van luchtafvoer zijn wat je moet kunnen horen. kijk eens met een warmtekijker naar het dak / dakramen, dan weet je het snel genoeg.
quote:
In tegenstelling tot wat 95% van de mensen vinden in dit topic, zijn dit idd wel prototype wietplantages. Qua beschrijving klopt alles, zeker de moeite om even met de wijkagent of de woningbouw (als je daarvan huurt) om tafel te gaan. Als er inderdaad eens zo'n lamp kortsluiting maakt of kapot klapt staat je hele straat in de hens.
Dank voor het advies. Nou heb ik geen warmte-kijker in huis, maar ik zal de komende tijd (ook met regen en sneeuw) eens extra opletten op bijvoorbeeld het dak (en of die nat blijft) e.d. Toch vraag ik me af of het een wietplantage is, maar op basis van wat ik hier hoor is die kans wel aanwezig. Zijn er nog andere signalen die daarop kunnen duiden?
pi_105560972
Het kan natuurlijk ook nog een pillenlaboratorium zijn. :P
  woensdag 14 december 2011 @ 01:48:53 #56
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_105563171
Alle mensen hier in dit topic hebben of een wietplantage of een pillenlab denk ik.

Melden bij de politie want aso's willen we niet. En ook even de energiemaatschappij bellen.
pi_105563384
Bemoei je met je eigen zaken tot er wel aanleiding is om dat niet te doen. Dus tot jij ergens last van hebt of je het idee hebt dat er iemand wordt mishandeld bij de buren of iets dergelijks.

Verder een hobby zoeken zodat je niet de hele dag op de buren zit te letten. ;) Je geeft in de OP aardig wat specifieke informatie waarvan ik me af vraag hoe veel tijd en aandacht het heeft gekost om die te verzamelen. Spionnetje spelen in je eigen wijk, met een verrekijker en een blocnote.

Stel je voor dat de buren niemand kwaad doen maar op zolder wiet verbouwen en ze komen in de gevangenis doordat jij de politie inschakelt, dan ben je mede-verantwoordelijk voor het opsluiten van onschuldige mensen.

[ Bericht 43% gewijzigd door heiden6 op 14-12-2011 03:11:22 ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_105563626
Misschien is het een wietplantage, misschien ook niet. Neem gewoon eens contact op met de wijkagent, dan heb je in ieder geval gedaan wat je kunt :)
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_105563841
"een aantal (2 a 3) Negeroïde mannen (tussen de 18 en 30)" , maakt het wel extra verdacht natuurlijk, helemaal als ze ook nog aan het klussen zijn.
  woensdag 14 december 2011 @ 03:29:20 #60
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_105564264
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:13 schreef pussywillow het volgende:
Misschien is het een wietplantage, misschien ook niet. Neem gewoon eens contact op met de wijkagent, dan heb je in ieder geval gedaan wat je kunt :)
dan ben je in ieder geval de nsb er die de staat van je verwacht te zijn, Beter weet je gewoon dat het een wietplantage is en vang je zelf een deel van het "onwettige" geld.
pi_105564276
Ik zie een causaal verband tussen de 2 negerts ter plaatse en het baby'tje van de blonde jongedame in kwestie. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2011 03:31:23 ]
  woensdag 14 december 2011 @ 07:01:41 #62
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105564810
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 03:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zie een causaal verband tussen de 2 negerts ter plaatse en het baby'tje van de blonde jongedame in kwestie. :Y
ligt aan de kleur van de baby.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_105565192
quote:
Stel je voor dat de buren niemand kwaad doen maar op zolder wiet verbouwen en ze komen in de gevangenis doordat jij de politie inschakelt, dan ben je mede-verantwoordelijk voor het opsluiten van onschuldige mensen.
Ehmz, voor wat wietplantjes op de zolder ga je echt niet de bak in hoor.

Ze halen je zolder leeg en je krijgt een boete :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_105565938
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2011 07:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Dacht je dat? Paar huizen verder op is een plantage opgerold; de eigenaar is aangehouden, voorgeleid en na drie dagen kwam ie weer vrij uit vooraarest. Hij kan, met 740 afgevoerde plantjes, een max. boete van ¤200.000,- krijgen en een celstraf van 3 maanden. Huis staat nu te koop.

@TS, als je een wietplantage vermoed, doorgeven aan de politie. Ze zijn blij met elke tip; ze hebben liever 10 loze tips, dan dat ze één gouwe tip missen.

N.a.v. een tip, vliegen ze 's nachts met een helicopter over je straat en maken IR-beelden om de plantage(s) op te sporen. Dus als je 's nachts wakker wordt van een heli, weet je dat er wat met je tip gedaan is.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_105565989
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2011 07:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat ligt aan je strafblad, de omstandigheden en de hoeveelheid.

Maar het doet er ook niet toe, het is een principekwestie.
pi_105566097
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 09:05 schreef blomke het volgende:

[..]

Dacht je dat? Paar huizen verder op is een plantage opgerold; de eigenaar is aangehouden, voorgeleid en na drie dagen kwam ie weer vrij uit vooraarest. Hij kan, met 740 afgevoerde plantjes, een max. boete van ¤200.000,- krijgen en een celstraf van 3 maanden. Huis staat nu te koop.

@TS, als je een wietplantage vermoed, doorgeven aan de politie. Ze zijn blij met elke tip; ze hebben liever 10 loze tips, dan dat ze één gouwe tip missen.

N.a.v. een tip, vliegen ze 's nachts met een helicopter over je straat en maken IR-beelden om de plantage(s) op te sporen. Dus als je 's nachts wakker wordt van een heli, weet je dat er wat met je tip gedaan is.

Nog een extra reden om niet de NSB'er uit te hangen, naast dat je onschuldige mensen in de problemen brengt zorg je ervoor dat de politie minder tijd heeft voor het bestrijden van crimininaliteit. Agenten die met deze onzin bezig zijn hebben geen tijd om de inbraak verderop in de straat op te lossen.
pi_105566109
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 09:09 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat ligt aan je strafblad, de omstandigheden en de hoeveelheid.

Maar het doet er ook niet toe, het is een principekwestie.
Klopt. Verder heeft iedereen zo z'n levensstijl en me dit soort rustige buren mag je je in je handen wrijven. Tenzij er iets qua plantage staat natuurlijk. Tip aan de politie en het energiebedrijf, zou voldoende moeten zijn. Komt daar niets uit, dan vrolijk "leven en laten-leven".
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_105566228
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 09:15 schreef blomke het volgende:

[..]

Klopt. Verder heeft iedereen zo z'n levensstijl en me dit soort rustige buren mag je je in je handen wrijven. Tenzij er iets qua plantage staat natuurlijk. Tip aan de politie en het energiebedrijf, zou voldoende moeten zijn. Komt daar niets uit, dan vrolijk "leven en laten-leven".
:N
pi_105566359
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 09:14 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nog een extra reden om niet de NSB'er uit te hangen, naast dat je onschuldige mensen in de problemen brengt zorg je ervoor dat de politie minder tijd heeft voor het bestrijden van crimininaliteit. Agenten die met deze onzin bezig zijn hebben geen tijd om de inbraak verderop in de straat op te lossen.
Dat was m'n opa in de oorlog en iedere insuniatie die daarnaar refereert, werp ik verre van mij. Het helpen van de politie bij het opsporen van criminele activiteiten, is een burgerplicht. Onschuldige mensen hebben niet(s) te vrezen en komen al helemaal niet "in de problemen". Door dit soort plantage's te ontmantelen, voorkóm je juist "inbraken verderop in de straat" en andere samenhangende drugscriminaliteit.

Bovendien komt de woning vrij voor "alleenstaande moeders met baby's", die hebben er ook baat bij, meer dan de telers van wiet.
  woensdag 14 december 2011 @ 09:32:15 #70
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_105566415
Het lijkt mij ook een wietplantage of iets dergelijks.

Als je een week vakantie hebt kun je gaan bijhouden: wanneer zijn ze thuis en wanneer zijn ze niet thuis. Maak hier een schema van met tijden.
Hoe wordt de tuin bijgehouden? Wordt daar echt aandacht aan besteed.
Interessant is ook: doen ze boodschappen? Als ze bijna nooit met boodschappen naar binnen gaan wonen ze er waarschijnlijk ook niet.
Check hun vuilniscontainer. Wat ligt daarin? De normale dingen die je van een huishouden zou verwachten? Of enkel bijv. wat koffiepads.
The End Times are wild
pi_105566437
quote:

[..]

Een wietplantage is en crimineel en gevaarlijk.
pi_105566451
Lijkt me duidelijk, je buren zijn terroristen en ik zou ze aangeven bij de lokale gestapo.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_105566490
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 09:32 schreef LXIV het volgende:
Check hun vuilniscontainer. Wat ligt daarin? De normale dingen die je van een huishouden zou verwachten? Of enkel bijv. wat koffiepads.
Vooral de groencontainer is interessant, of de composthoop in de achtertuin.
pi_105566506
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 09:33 schreef Jarno het volgende:
Lijkt me duidelijk, je buren zijn terroristen en ik zou ze aangeven bij de lokale gestapo.
Gestapo bestat allang niet meer.
  woensdag 14 december 2011 @ 09:37:46 #75
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_105566543
Ik vind het altijd zo raar dat mensen die iets aangeven bij de politie als NSB-ers worden gezien. Als er niks aan de hand is, dan is er voor die verdachten ook niks aan de hand. Is er wel iets loos dan was het goed dat die aangifte gedaan werd.

Wietplantages stelen stroom, die jij uiteindelijk betaalt. Uitkeringsfraudeurs krijgen geld wat van jou af komt. Dieven stelen waardoor jij meer verzekering betaalt. Kortom: het is altijd ten nadele van de gemeenschap en ook van jou. Aangezien wij in Nederland een normaal rechtssysteem hebben is er echt niks mis mee om mensen aan te geven. Ik doe dat ook zonder meer wanneer ik iets vermoed.
The End Times are wild
pi_105566602
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 09:37 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het altijd zo raar dat mensen die iets aangeven bij de politie als NSB-ers worden gezien. Als er niks aan de hand is, dan is er voor die verdachten ook niks aan de hand. Is er wel iets loos dan was het goed dat die aangifte gedaan werd.

Wietplantages stelen stroom, die jij uiteindelijk betaalt. Uitkeringsfraudeurs krijgen geld wat van jou af komt. Dieven stelen waardoor jij meer verzekering betaalt. Kortom: het is altijd ten nadele van de gemeenschap en ook van jou. Aangezien wij in Nederland een normaal rechtssysteem hebben is er echt niks mis mee om mensen aan te geven. Ik doe dat ook zonder meer wanneer ik iets vermoed.
(Beperkte) sociale controle is ok, maar dat begint met gewoon een keer aanbellen en kennis maken. :'). Gelijk de politie inschakelen heeft natuurlijk niks met sociale controle te maken maar komt gewoon voort uit angst en een asociale instelling.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_105566888
quote:

Als je een week vakantie hebt kun je gaan bijhouden: wanneer zijn ze thuis en wanneer zijn ze niet thuis. Maak hier een schema van met tijden.
Interessant is ook: doen ze boodschappen? Als ze bijna nooit met boodschappen naar binnen gaan wonen ze er waarschijnlijk ook niet.
Van je buren een schema bij gaan houden en in de vuilnisbak gaan wroeten, echt.... een dictator zou blij zijn met mensen als jij.
pi_105567033
Je zal maar buren hebben die je de hele dag in de gaten houden, schema's bijhouden van wanneer je de deur uitgaat en door je vuilnis gaan wroeten. :')
pi_105567047
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 09:58 schreef heiden6 het volgende:
Je zal maar buren hebben die je de hele dag in de gaten houden, schema's bijhouden van wanneer je de deur uitgaat en door je vuilnis gaan wroeten. :')
Ja maar als je niks te verbergen hebt is dat alleen maar goed hoor! Heus!!
pi_105567147
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 09:58 schreef heiden6 het volgende:
Van mij mogen ze.
pi_105567209
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:03 schreef blomke het volgende:

[..]

Van mij mogen ze.
Paar camera's installeren, telefoon afluisteren, e-mailverkeer onderscheppen, een kijkje nemen in de afschriften van de credit card van de buurman.
pi_105567386
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:19 schreef MWP het volgende:

• De buren hebben alle gordijnen dicht, altijd

Verschrikkelijk he, als je niet lekker ongegeneerd bij mensen naar binnen kunt staren? :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_105567889
quote:

[..]

Want een mogelijke wietplantage is géén criminaliteit? :?
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_105567906
quote:
qft.
Of wacht maar totdat er iets knapt in de watervoorziening vd plantjes, dan heb jij ineens een lekkage als je pech hebt (wanneer je buren er weer eens dagen niet zijn).

Zelf meegemaakt in studentenhuis, rustige buren, dwz, nooit thuis. Ramen altijd dicht. Totdat opeens de vochtvlekken bij ons in de muur zaten. Naar de buren, bellen, niets. Je hoorde alleen een (fuckin') waterval vd trap af stromen. Leuke sensatie hoor, maar verder kut.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_105568471
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:06 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Paar camera's installeren, telefoon afluisteren, e-mailverkeer onderscheppen, een kijkje nemen in de afschriften van de credit card van de buurman.
Da's heel wat anders en wordt niet gesuggereerd. Dat zou ik beslist niet pikken.
pi_105568659
quote:

jij bent ziek.
  woensdag 14 december 2011 @ 11:07:49 #87
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_105568793
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:41 schreef t-8one het volgende:

[..]

Gordijnen open, daar weet ik nog een leuke anekdote over:
Een Italiaanse collega van mij woont in een normale Nederlandse wijk in een normaal Nederlands huis in een middelgrote stad in NL, hij heeft een auto met Italiaans kenteken.
Veel van mijn buitenlandse collega's en hij dus ook, vinden de grote ramen die wij in NL hebben maar vreemd en onprettig. Iedereen kan immers naar binnen kijken als hij op de bank hangt. Dus negen van de tien keer heeft m'n collega z'n gordijnen dicht, ook overdag.
De buren vonden dit toch wat vreemd, en op een dag stond er een politieagent bij m'n collega voor de deur met de vraag of de agent even in huis rond mocht kijken. Op de vraag waarom, antwoordde de agent dat er vanuit de buurt gemeld was dat de gordijnen altijd dicht waren en dat icm een italiaans kenteken ze het nogal verdacht vonden.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_105568993
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:07 schreef t-8one het volgende:

[..]

8)7

Alsof het nodig is om te verantwoorden dat je de gordijnen dicht hebt of het licht de hele dag aan.
  woensdag 14 december 2011 @ 11:15:14 #89
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_105569012
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:00 schreef heiden6 het volgende:

Ongeacht hoe je denkt over drugs en drugsgerelateerde criminaliteit: aan een illegale wietplantage kleeft een groot brandveiligheidsrisico.
Ik vind het normaal dat je de kans om 's nachts levend te verbranden een beetje klein probeert te houden. Mensen die je voor eigen gewin even ongevraagd een hoger risico door de strot douwen vind ik overigens ook niet onschuldig.
Life is what you make it.
pi_105569080
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2011 09:39 schreef Jarno het volgende:

[..]

(Beperkte) sociale controle is ok, maar dat begint met gewoon een keer aanbellen en kennis maken. :'). Gelijk de politie inschakelen heeft natuurlijk niks met sociale controle te maken maar komt gewoon voort uit angst en een asociale instelling.
Dat klopt, omdat we als volslagen anoniemen langs elkaar heen rennen, gaan achterdocht, angst en asociaal gedrag een rol spelen. Maar als de politie nou de sociale controle overneemt, en "op de koffie komt", is daar toch niks mis mee? Het zijn toch geen para-militairen die voor huiszoeking komen??
  woensdag 14 december 2011 @ 11:22:50 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_105569243
Alsof het zo gewoon is dat een wijkagent 'op de koffie' komt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_105569291
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:32 schreef pussywillow het volgende:

[..]

Want een mogelijke wietplantage is géén criminaliteit? :?
De kans is groter dat er helemaal niets aan de hand is dan dat er wel iets aan de hand is. En persoonlijk vind ik in iemand rotzooi gaan lopen kijken behoorlijk ver gaan. Ik vraag me dan altijd af of mensen echt zo'n saai leven hebben? Dat ze zoveel tijd over hebben om zich zo druk te maken over de buren.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_105569296
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:00 schreef heiden6 het volgende:
De rechter en de wetgever denken daar anders over....als je zo doorberedeneert, is een dief of een pyromaan ook onschuldig.

Ik heb met beide te maken gehad en ben blij dat politie en justitie korte metten hebben gemaakt met dergelijke lieden.
pi_105569361
En dat dan de wijkagent bij TS voor de deur staat omdat er geklaagd werd over inbreuk op de privacy...
I feel kinda Locrian today
pi_105569492
Ik zou alleen stappen ondernemen als je concrete aanwijzingen hebt dat er iets 'niet aan de haak is'. Bijv. als je regelmatig mensen 's nachts spullen (wietplanten) ziet verslepen of als je 's nachts ventilators oid hoort.

Verder begrijp ik dat je ongerust bent, maar op een gegeven moment kun je ook doordraaien als je alleen afgaat op vermoedens en aannames.
pi_105569592
Ongerustheid is een understatement, dit is de reinste paranoia. Als ik zag dat mijn buren in mijn vuilnis zouden graaien, had ik er een filmpje van gemaakt en op youtube gezet met naam en toenaam.
I feel kinda Locrian today
pi_105569729
Niet graaien in afval, maar in de groencontainer kijken. Kan de politie ook doen.
pi_105569938
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:39 schreef blomke het volgende:
Niet graaien in afval, maar in de groencontainer kijken. Kan de politie ook doen.
En in de groencontainer zit geen (groen)afval? Bel eens aan, maak een praatje, maar je buren bespieden als een echte stasi.... :N Lees eens wat leuke boeken of kijk eens wat SF-films over dit soort praktijken, het begint steeds maffer te worden.
pi_105570107
Net of ze wietafval in de groencontainer doen.
pi_105570912
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 23:48 schreef MWP het volgende:

[..]

Nogmaals vosss, het gaat er niet om dat ik de buren bijna nooit zie, het gaat erom dat ze er bijna nooit zijn. Ik snap ook wel dat niet iedereen hetzelfde dag/nachtritme heeft dan ik, dat je soms op vakantie bent, dat je van een feestje houdt of dat kaarslicht veel romantischer is. Maar dat is hier niet aan de orde :)

[..]

[..]

Dank voor het advies. Nou heb ik geen warmte-kijker in huis, maar ik zal de komende tijd (ook met regen en sneeuw) eens extra opletten op bijvoorbeeld het dak (en of die nat blijft) e.d. Toch vraag ik me af of het een wietplantage is, maar op basis van wat ik hier hoor is die kans wel aanwezig. Zijn er nog andere signalen die daarop kunnen duiden?
@TS gewoon contact opnemen met de wijkagent, voorkomen is beter dan genezen.....
en net wat hier al eerder wordt gezegd, de politie loopt liever 10 tip na die niets opleveren dan dat er eentje gemist wordt en er bv een bovenverdieping uitbrand met alle gevolgen van dien.
Dit heeft totaal niets met NSB/Gestapo praktijken te maken maar het is gewoon je burgerplicht om dit soort zaken te melden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')