quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:01 schreef Frutsel het volgende:
HLN:
14u56: De procureur in Luik meldt dat er zeker 47 gewonden zijn, minstens 7 mensen zijn zwaargewond.
Daar komen de schutters, daar komen ze aan....quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:01 schreef fratsman het volgende:
Verslaggeefster Saskia de Schutter ?
Hm, als het zo doorgaat zijn het er op een gegeven moment wel 100.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:01 schreef Frutsel het volgende:
HLN:
14u56: De procureur in Luik meldt dat er zeker 47 gewonden zijn, minstens 7 mensen zijn zwaargewond.
Hilarisch inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:01 schreef fratsman het volgende:
Verslaggeefster Saskia de Schutter ?
Dat is altijd, eerste paar uur alles met korreltje zout nemen, anders moet je je woorden weer terug nemen. Aantallen vooral, wordt altijd nog bijgesteld.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hm, als het zo doorgaat zijn het er op een gegeven moment wel 100.
Zometeen Il commissario Montalbanoquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:05 schreef CherryLips het volgende:
En belgië gaat weer gewoon verder met de programmering.
Wij doen zelfs met Nederland 1 een megauitzending om dood kadhaffiquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:05 schreef CherryLips het volgende:
quote:Drie slachtoffers van de aanslag in Luik zijn in het Academisch Ziekenhuis Maastricht aangekomen. Hoofd Harry Coenen van de meldkamer ambulancezorg van de GGD Zuid Limburg kan niet vertellen welke nationaliteit de gewonden hebben. Ook weet hij niet hoe ze eraan toe zijn. Duidelijk is wel dat de drie onder meer scherfverwondingen hebben. (ANP)
Nederland 1 geeft ook geen flikker hier om. Paar minuten zendtijd klaarquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij doen zelfs met Nederland 1 een megauitzending om dood kadhaffi
gohquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:07 schreef vincerusso het volgende:
Vlamingen hebben het ook niet zo op Walen he
rick van de westelakenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nederland 1 geeft ook geen flikker hier om. Paar minuten zendtijd klaar
En terecht, constant beelden daar vandaan waar niets meer gebeurt is ook niet interessant. Kan Nederland nog wat van leren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:05 schreef CherryLips het volgende:
paar minutenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
rick van de westelaken
Zometeen extra #NOS Journaal op Nederland 1 met updatyes uit #Luik
Daarom ben jij ook geen politieagentquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:08 schreef TwenteFC het volgende:
Dit soort gasten wil je toch niet levend aanhouden? Ik zou me als politie agent niet in kunnen houden.
Tsja als er geen nieuws te melden is. Wij zijn gewend aan marathon uitzendingen waarin 60 minuten lang geen enkel nieuw feit officieel wordt bevestigd en ondertussen één of andere expert wordt opgetrommeld terwijl er druk wordt gezocht naar nieuwe beelden van 8 seconden die verder niks toevoegen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed ook ja, ik weet dat het niet netjes is om ze dood te schieten en ook niet handig.. maar uit emotie zou ik niet lang twijfelen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:08 schreef arucard het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook geen politieagent
Begin maar bij de Twente supporters die vuurwerk naar het Utrecht vak hebben gegooidquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:08 schreef TwenteFC het volgende:
Dit soort gasten wil je toch niet levend aanhouden? Ik zou me als politie agent niet in kunnen houden.
Dat is toch heel wat anders dan met granaten gooien, vind het al heel wat dat jij zo'n link legt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:09 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Begin maar bij de Twente supporters die vuurwerk naar het Utrecht vak hebben gegooid. En daarna de relschoppers van Utrecht in de gracht.
Je lijkt wel een wijfquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar goed ook ja, ik weet dat het niet netjes is om ze dood te schieten en ook niet handig.. maar uit emotie zou ik niet lang twijfelen.
Vuurwerk is niet dodelijk?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat anders dan met granaten gooien, vind het al heel wat dat jij zo'n link legt.
Ja, misschien in shock ofzo anders lijkt mij dat je niet zo rustig meldt dat je zoon misschien blind is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:09 schreef fratsman het volgende:
Tjonge wat blijft die man er rustig onder.
Ik mis nog steeds een bron...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tijdens de aanslagen in Noorwegen riepen die ook dat het moslims zouden zijn
Flikker toch op kneus, ga lekker zelf zoeken. Ik heb wel wat beters te doen dan voor jou iets te gaan uitzoekenquote:
Met als dieptepunt Mart Smeets en de situatie bij Ajax.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:09 schreef icebliss het volgende:
Tsja als er geen nieuws te melden is. Wij zijn gewend aan marathon uitzendingen waarin 60 minuten lang geen enkel nieuw feit officieel wordt bevestigd en ondertussen één of andere expert wordt opgetrommeld terwijl er druk wordt gezocht naar nieuwe beelden van 8 seconden die verder niks toevoegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |