Nee dusquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als ik zeg "Alftand", zeg jij dan "Blackreach"?
Hoe weet ik wat het level van een dungeon is dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:32 schreef Maanvis het volgende:
in lagere dungeons kan je het ook heel goed trainenn.
loop een dungeon in en bekijk wat je aanvaltquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe weet ik wat het level van een dungeon is dan?
Cure disease potionquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:13 schreef ShevaJB het volgende:
Ik ben geïnfecteerd met het vampire virus
Weet ik wel, maar ik laat het zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:20 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar ik laat het zoKan het altijd nog ongedaan maken middels een quest toch?
Gezien de pure nerdrage van sommige users hier zou ik maar zsm die potion naar binnen werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
In Oblivion vond ik het wel handig, in het donker zien enzo. Maar goed, zal er nog ff over nadenken danquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gezien de pure nerdrage van sommige users hier zou ik maar zsm die potion naar binnen werken
Veel plezier.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:13 schreef ShevaJB het volgende:
Ik ben geïnfecteerd met het vampire virus
Ik heb 't ook wel eens, maar ik heb meestal Marked for Death of Aura Whisper. Als ik dan dus wil shouten heb ik mezelf dus meteen verraden of is het behoorlijk nutteloosquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehehe, voor Calcelmo moet je een reuzenspin doden. Ik dacht dat ik Unrelenting Force als shout aan had staan, maar het bleek Animal Allegiance te zijn, spin doet niks meer en ik backstab haar dood
De dungeons die je bezocht hebt op een laag level blijven op dat level. Die respawnen dezelfde lage level bandits en draugrs.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe weet ik wat het level van een dungeon is dan?
Haha heb ik ook, of die mudcrabs die ineens aan een rivierkant opduiken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:10 schreef Gezicht het volgende:
Ik krijg toch iedere keer weer de kriebels als zo'n spin op je af springt met z'n poten zo in de lucht.
Bij Half-Life 2 had ik ook echt ziekelijke schijt voor die headcrabs, als die zo op je af sprongen met hun poten gespreid krijg ik gewoon ziekelijk kippenvel iedere keer weer.!
Ik heb een kajjit aangemaakt xDquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kreeg net een coole killvid johSilent roll, kom vlak vóór een Falmer terecht (bitches zijn blind, jwt) en chop zo z'n kop eraf met m'n sword
You would make a nice rug.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:47 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ik heb een kajjit aangemaakt xD
De mooiste vind ik nog dat ie die wolf bij zn kop optilt en dan op die kop inhouwd zo van, wat nou kleine pup hieerrrr bof bof bof dood.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kreeg net een coole killvid johSilent roll, kom vlak vóór een Falmer terecht (bitches zijn blind, jwt) en chop zo z'n kop eraf met m'n sword
Blijf nou maar gewoon met wapens meppen, want in unarmed ga je idd niet omhoogquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:40 schreef SpauldingPF het volgende:
Hoelang blijft unarmed eigenlijk goed werken ? Nu is het nog beter dan alle wapens die ik kan krijgen, maar hier ga ik niet in omhoog toch?
Die kwam ik ook tegen, ze riepen dat ik op moest zouten (ik ben een High Elf) alleen ik wilde graag praten dus ik eropaf, trekt ie ineens zijn zwaardquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehe, ik kwam net een groepje van 3 Thalmor Justicars tegen die me meteen aanvielen, blijkt dat ik Public Enemy no. 1 ben bij die lui
7.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:33 schreef muhahaha het volgende:
Welke level ben je? Een yeti heeft mij nog niet gekilled.
Wel beren, gisteren 3 tegelijk
Inderdaad, als Archer is het op een gegeven moment easyquote:Op woensdag 14 december 2011 09:36 schreef muhahaha het volgende:
Ik vraag me af hoe je als melee zo een beest omlegt die jou in 1 tik dood.
Ik nu dus ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:36 schreef muhahaha het volgende:
Ik vraag me af hoe je als melee zo een beest omlegt die jou in 1 tik dood.
Als mage ook, alleen in kleine kamers heb ik nog wel eens moeite / moet ik het spel herladenquote:Op woensdag 14 december 2011 09:39 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Inderdaad, als Archer is het op een gegeven moment easy
Wederom: Blackreachquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als ik zeg "Alftand", zeg jij dan "Blackreach"?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:14 schreef Seam het volgende:
Heerlijk om Skyrim te verkennen met LOTR muziek op de achtergrond
Volgens mij tijdelijk niet:quote:Op woensdag 14 december 2011 10:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Over die 4GB mod he: werken al je mods die je in de Skyrim folder hebt gezet dan nog? En de FXAA injector met de Pause/Break-knop?
Bron: http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=180quote:IMPORTANT NOTE: Patch v1.5 of 4GB Launcher breaks iCCC (or any d3d9.dll mod), this issue will disappear magically when this week beth releases the next patch featuring 4GB support for Skyrim. To fix it in the meanwihile, copy all of the ICCC files to the 'exes' folder 4GB Launcher created.
Zoals er staat, mods waar een bijgewerkte d3d9.dll in zit.quote:
Ja dusquote:Op woensdag 14 december 2011 12:09 schreef Maichel het volgende:
Niet dat het niet uitgebreid genoeg is hoor, maar iemand enig idee of er DLC plannen zijn voor dit spel?
quote:Skyrim krijgt meerdere 'forse' DLC-pakketten
12 dec. 2011 15:05 / Gewijzigd 12 dec. 2011 15:05 / Door: Game Solutions / 51 reacties / Bron: Joystiq
The Elder Scrolls V: Skyrim krijgt meerdere downloadbare uitbreidingen, die qua omvang "fors" zijn. Dit liet Todd Howard, de executive producer van ontwikkelaar Bethesda, weten aan Joystiq.
Concrete plannen zijn er nog niet. Op dit moment is de studio bezig met het verzinnen van ideeën om de game beter te maken. Volgens Howard gebeurt dit door alle activiteiten van spelers in kaart te brengen en met manieren te komen om hierop voort te borduren.
Howard benadrukt daarna dat de pakketten "nog niet ingepland zijn" en dat ze niet snel zullen worden uitgebracht en juist fors zullen zijn qua omvang. Bethesda werkt op dit moment ook aan de volgende patch voor Skyrim en aan het vrijgeven van de mod tools voor de PC-versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vet!!!
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:59 schreef Vinno het volgende:
Wat zijn die quests van de Thieves Guild cool
Bijna klaar:Thieves guild is inderdaad tof! Ben nu bezig met de Dark Brotherhood en die begint ook heel tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vet!!!
Edit: ben er eigenlijk helemaal niet mee bezig, want er moet getraind worden!![]()
Dwemer Ruin, ergens in die bergketen ten westen van Windhelm, waar ook de Shrine of Azura staatquote:Op woensdag 14 december 2011 09:48 schreef ardi het volgende:
[..]
Wederom: Blackreach![]()
Wat is een Alftand?
Speel jij het zelf ook, of ben je nu stiekem de broer van?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:01 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Thieves guild is inderdaad tof! Ben nu bezig met de Dark Brotherhood en die begint ook heel tof!
Edit: ben er eigenlijk helemaal niet mee bezig, want er moet getraind worden!![]()
Nee als mijn broer speelt, kijk ik altijd meequote:Op woensdag 14 december 2011 13:03 schreef Vinno het volgende:
[..]
Speel jij het zelf ook, of ben je nu stiekem de broer van?
Haha okquote:Op woensdag 14 december 2011 13:05 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Nee als mijn broer speelt, kijk ik altijd meeHeb geen eigen chars, maar soms als ik een BF3 rage quit heb ga ik even skyrimmen
chick in dat weeshuis al vermoord?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:16 schreef KrentebolHooft het volgende:
Er staat dat ik al 1 quest van the dark brotherhood af heb terwijl ik nog nooit contact met ze heb gehad o.O
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:37 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wat hebben jullie gedaan met die missie no one escapes cidhna mine. Wie zal ik doden?
En hoe voorkom ik dat een silver blood jarl wordt in markarth?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:59 schreef Vinno het volgende:
Wat zijn die quests van de Thieves Guild cool
Bijna klaar:Ik vond het echt geen 'dief' gevoel hebben, vooral de main quest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vet!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik ga het doordeweeks niet meer spelen, sinds ik met Skyrim ben begonnen heb ik me al 2x verslapen voor mijn werk en daarvóór nog nooitquote:Op woensdag 14 december 2011 13:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik zal het heus wel in bedwang houden hoor
Retorische vraag.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dwemer Ruin, ergens in die bergketen ten westen van Windhelm, waar ook de Shrine of Azura staat
quote:
Over deze post, die ik ook quootte. Vervolgens begin jij over arrow in the knee, wat heeft dat te maken met die blauwe BH?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blauwe BH? Waar heb jij het over dan?
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Over deze post, die ik ook quootte. Vervolgens begin jij over arrow in the knee, wat heeft dat te maken met die blauwe BH?
[..]
Ik ga het ook niet spelen in weken waarin ik veel toetsen/huiswerk heb,quote:Op woensdag 14 december 2011 13:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ga het doordeweeks niet meer spelen, sinds ik met Skyrim ben begonnen heb ik me al 2x verslapen voor mijn werk en daarvóór nog nooit
Beter ga ik ook nog maar een paar ringen en necklaces maken dan, ik dacht dat alleen de hoogste meetelde, maar blijkbaar wordt het dus gewoon bij elkaar geteld.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:43 schreef Isabeau het volgende:
wow, mijn bow doet 147 dmg...
Maar dat is waarschijnlijk incl ring, necklace en helm die + archery hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
levelt belachelijk snelquote:Op woensdag 14 december 2011 15:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet me ook maar eens gaan verdiepen in enchanten en soulgems.
ook bij een mage is light armor eigenlijk wel erg fijn, samen met enchanting gooi je je eigen stats wel er op. Ik zou het wel doen dus. Anders op zijn minst de enchanted items perk pakken bij smithing.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:48 schreef muhahaha het volgende:
Is smithing nuttig voor een mage? Ik geil voornamelijk op de statbonussen, niet op de armor rating
Ik had een zooi linen cloth bewaard echter heb ik daar geen nut voor kunnen vinden.
Zijn er slechte keuzes dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:50 schreef Nectar het volgende:
een ras kiezen is wel een moeilijke keuze, stel dat je de verkeerde kiest
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:51 schreef maurisioo het volgende:
Ik heb net die imperial quests gedaanStormcloaks kant vond ik leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verzamel ook gewoon alle apparel met het woord 'Peerless' erin.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Beter ga ik ook nog maar een paar ringen en necklaces maken dan, ik dacht dat alleen de hoogste meetelde, maar blijkbaar wordt het dus gewoon bij elkaar geteld.
Na Legendary is er toch niks meer? Of heb je de light armor route gekozen?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:41 schreef Kper_Norci het volgende:
Anders kom je even een potion of Fortify Smithing tegen, waarmee voor 30 seconden je weapons en armor improvent 40% verbeterd, terwijl dat bij mij al op 100 staat (level 48 Nord). Verder had ik ook een Necklace of Extreme Smithing, geeft ook nog eens 22% extra improvement. Ik had mijn nieuwe Deadra armor en wapens al met die necklace verbeterd, nu nogmaals met die potion.![]()
Mijn enchanting is inmiddels ook 100, plus heb ik die laatste perk voor dual enchantments. Godver, wat een bad ass armor en wapens heb ik nu zeg. Armor rating alleen is al boven de 850 nu, Deadra warhammer die ff 176 damage doet (komt o.a. door 36% extra 2handed damage op mijn gauntlets), en die moet ik nog ff dubbel enchanten, want mijn soul gems waren op![]()
Vanavond dus nog maar even wat extra soulgems zien te scoren, kunnen we de wapens ook gaan enchanten. Zijn er trouwens ook Deadra arrows? Ebony wel, die gebruik ik nu, maar vroeg me af of ze ook in Deadra vorm er zijn. Leuk voor bij mijn bow, die alleen al 106 damage doet
Niet zoals die 2. Verder zal ik volgende keer imperial kiezen vanwege de groep, stormcloaks zijn nog botter dan een Friese boer. Alleen vond ik het daadwerkelijk veroveren van Whiterun leuker dan het verdedigen en Solitude veroveren heeft wat machtigers dan Windhelm, einde is ook wat beter.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:53 schreef maurisioo het volgende:
[..]
kom je nu mee aan
maarja zijn er verder nog leuke quests waar je forten moet veroveren etc?
Ras, uiterlijk en naam kun je nog veranderen hoor, alleen werden mijn skill stats helemaal in de war gegooid daarna. Uiteindelijk hield ik hetzelfde ras maar uiterlijk en naam heb ik veranderd. En opeens was sneak en block heel laag en destruction was heel hoog terwijl ik bijna nooit iets met mage-skills doe.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:50 schreef Nectar het volgende:
een ras kiezen is wel een moeilijke keuze, stel dat je de verkeerde kiest
Klopt, maar je kan de armor en damage ratings nog wel wat hoger krijgen als je dus een smithing necklace of ring gebruikt, of zo'n potion.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Na Legendary is er toch niks meer? Of heb je de light armor route gekozen?
Om hier nog even op terug te komen, hoe hoog is je archery? Dat is bij mij momenteel 56 geloof ik, perks die ik erin heb weet ik zo niet uit mijn hoofd, heb er van archery niet veel geloof ik. Maar als jou archery heel hoog is, plus je hebt een aantal van die perks geselecteerd met + zoveel bow damage, dan zit je daar ook zo aan denk ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:43 schreef Isabeau het volgende:
wow, mijn bow doet 147 dmg...
Maar dat is waarschijnlijk incl ring, necklace en helm die + archery hebben.
Oke, maar ik heb nuquote:Op woensdag 14 december 2011 15:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet zoals die 2. Verder zal ik volgende keer imperial kiezen vanwege de groep, stormcloaks zijn nog botter dan een Friese boer. Alleen vond ik het daadwerkelijk veroveren van Whiterun leuker dan het verdedigen en Solitude veroveren heeft wat machtigers dan Windhelm, einde is ook wat beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en zijn er nog gevolgen ofzo of gaat heel skyrim lekker verder met hun leventje?![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:42 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oke, maar ik heb nuMen praat zelfs nog alsof de beste man nog leeft, terwijl jij met je bebloede zwaard voor hun neus staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en zijn er nog gevolgen ofzo of gaat heel skyrim lekker verder met hun leventje?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Je naam en ondertitel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |