Ja dusquote:Op woensdag 14 december 2011 12:09 schreef Maichel het volgende:
Niet dat het niet uitgebreid genoeg is hoor, maar iemand enig idee of er DLC plannen zijn voor dit spel?
quote:Skyrim krijgt meerdere 'forse' DLC-pakketten
12 dec. 2011 15:05 / Gewijzigd 12 dec. 2011 15:05 / Door: Game Solutions / 51 reacties / Bron: Joystiq
The Elder Scrolls V: Skyrim krijgt meerdere downloadbare uitbreidingen, die qua omvang "fors" zijn. Dit liet Todd Howard, de executive producer van ontwikkelaar Bethesda, weten aan Joystiq.
Concrete plannen zijn er nog niet. Op dit moment is de studio bezig met het verzinnen van ideeën om de game beter te maken. Volgens Howard gebeurt dit door alle activiteiten van spelers in kaart te brengen en met manieren te komen om hierop voort te borduren.
Howard benadrukt daarna dat de pakketten "nog niet ingepland zijn" en dat ze niet snel zullen worden uitgebracht en juist fors zullen zijn qua omvang. Bethesda werkt op dit moment ook aan de volgende patch voor Skyrim en aan het vrijgeven van de mod tools voor de PC-versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vet!!!
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:59 schreef Vinno het volgende:
Wat zijn die quests van de Thieves Guild cool
Bijna klaar:Thieves guild is inderdaad tof! Ben nu bezig met de Dark Brotherhood en die begint ook heel tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vet!!!
Edit: ben er eigenlijk helemaal niet mee bezig, want er moet getraind worden!![]()
Dwemer Ruin, ergens in die bergketen ten westen van Windhelm, waar ook de Shrine of Azura staatquote:Op woensdag 14 december 2011 09:48 schreef ardi het volgende:
[..]
Wederom: Blackreach![]()
Wat is een Alftand?
Speel jij het zelf ook, of ben je nu stiekem de broer van?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:01 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Thieves guild is inderdaad tof! Ben nu bezig met de Dark Brotherhood en die begint ook heel tof!
Edit: ben er eigenlijk helemaal niet mee bezig, want er moet getraind worden!![]()
Nee als mijn broer speelt, kijk ik altijd meequote:Op woensdag 14 december 2011 13:03 schreef Vinno het volgende:
[..]
Speel jij het zelf ook, of ben je nu stiekem de broer van?
Haha okquote:Op woensdag 14 december 2011 13:05 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Nee als mijn broer speelt, kijk ik altijd meeHeb geen eigen chars, maar soms als ik een BF3 rage quit heb ga ik even skyrimmen
chick in dat weeshuis al vermoord?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:16 schreef KrentebolHooft het volgende:
Er staat dat ik al 1 quest van the dark brotherhood af heb terwijl ik nog nooit contact met ze heb gehad o.O
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:37 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wat hebben jullie gedaan met die missie no one escapes cidhna mine. Wie zal ik doden?
En hoe voorkom ik dat een silver blood jarl wordt in markarth?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:59 schreef Vinno het volgende:
Wat zijn die quests van de Thieves Guild cool
Bijna klaar:Ik vond het echt geen 'dief' gevoel hebben, vooral de main quest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vet!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik ga het doordeweeks niet meer spelen, sinds ik met Skyrim ben begonnen heb ik me al 2x verslapen voor mijn werk en daarvóór nog nooitquote:Op woensdag 14 december 2011 13:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik zal het heus wel in bedwang houden hoor
Retorische vraag.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dwemer Ruin, ergens in die bergketen ten westen van Windhelm, waar ook de Shrine of Azura staat
quote:
Over deze post, die ik ook quootte. Vervolgens begin jij over arrow in the knee, wat heeft dat te maken met die blauwe BH?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blauwe BH? Waar heb jij het over dan?
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Over deze post, die ik ook quootte. Vervolgens begin jij over arrow in the knee, wat heeft dat te maken met die blauwe BH?
[..]
Ik ga het ook niet spelen in weken waarin ik veel toetsen/huiswerk heb,quote:Op woensdag 14 december 2011 13:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ga het doordeweeks niet meer spelen, sinds ik met Skyrim ben begonnen heb ik me al 2x verslapen voor mijn werk en daarvóór nog nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |