Volgens calorielijst.nl is het 7 kcal en 1,6 gram suiker per 100 ml... dat vind ik nou niet echt veelquote:Op donderdag 15 december 2011 12:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet uit mijn hoofd even niet wat Spa&Fruit (heb het trouwens over de pakken, niet over de flessen) qua calorieën doet. Heb gisteren alleen naar de hoeveelheid suiker gekeken.
Ik heb dat ook een tijd gedronken, had er extra op gelet.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:18 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Volgens calorielijst.nl is het 7 kcal en 1,6 gram suiker per 100 ml... dat vind ik nou niet echt veel
Xx
Edit: Dit is dus wel de fles, niet het pak...
Oeps... Ik mag voor de kerst nog even lowlights laten zetten, maar ben bang dat het bij de kapper een klein beetje heel erg druk is deze weekquote:Op maandag 19 december 2011 10:23 schreef Purdey het volgende:
Verder moet ik netals gisteravond m'n haar nog even verven. Had het gister denk ik te snel uitgespoeld, resultaat: Een gekke oranje gloed over m'n uitgroeiEn ik maar denken, ik doe het nu, want dan zit het met de kerst weer goed en is die lucht weer uit m'n haar
ZIlvershampoo heb ik staan (gekocht nadat de vorige kapper het oranje geverfd had), maar daar wordt m'n haar zo ontzettend dood van... Bovendien heb ik een cadeaubon, dus het kost me niks, dan lekker naar de kapperquote:Op maandag 19 december 2011 10:33 schreef RandomMoron het volgende:
Hmm..zilvershampoo of daddy o.van lush gebruiken!!
Lief dat je zeker weet dat het gaat lukken...quote:Op maandag 19 december 2011 10:33 schreef Purdey het volgende:
Doel moet in principe haalbaar zijn, aan de andere kant, lastig met de decembermaand. Ik weet zeker dat het je gaat lukken, je bent consequent genoeg
Ik had nog voor het einde van dit jaar onder de 100 willen zitten, maar dat is niet gelukt. Ik ben niet consequent genoeg. Aankomende week er extra op letten, en tussen kerst en oud&nieuw ook en dan is 't weer even genoeg. Ik wil nu in juni 2012 onder de 100 zitten. Moet gaan lukken. Een half jaar, rond de 15 kilo. Iets minder zelfs.
6 kilo tot 1 maart moet haalbaar zijn in theoriequote:Op maandag 19 december 2011 11:15 schreef RandomMoron het volgende:
Oe, ik wil ook een nieuw doel : 75 kilo op 1 maartdat is nog 6 kilo
Vond dit op thinkgeek, inhaleerbare chocolade..
http://www.thinkgeek.com/interests/stocking-stuffers/e67f/
Txsquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:10 schreef Purdey het volgende:
@Tink: Weet je wat het is bij jou, jij bent gewoon goed bezig. Jij post lijstjes waarvan ik soms denk: 'Oeh, wat veel!' maar je valt er wel mee af. Dus je eet goed en gezond, je hongert jezelf niet uit en je valt toch af. En het gaat misschien langzaam, maar beter langzaam en blijvend dan snel en na een half jaar weer terug bij af, toch?
Broosbuffet? Ik denk dat je broodbuffet bedoelt, maar weet niet zo goed wat ik me daarbij moet voorstellen...quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:13 schreef RandomMoron het volgende:
Voor het eerst merk ik verschil in gewicht dus wat rustiger aandoen. Kerstavond eet ik samen thuis met vriendjelief, ik kook, dus niet al te veel en vet. 1e kersrdag eten we nu een broosbuffet met luxe salades avec mijn ouders en tweede kersendag is mijn vriend jarig dus komt er af en toe bezoek en eten we savonds krabbenpoten bij de schoonouders
He wat balenquote:Op woensdag 21 december 2011 09:14 schreef Purdey het volgende:
Voorheen had ik vooral migraine in m'n stopweek van m'n pil, tegenwoordig zo'n beetje 2 keer per week
Slaat echt nergens op... persoonlijkheidstesten horen sowieso uitgebreider te zijn dan dat, tss!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:20 schreef Purdey het volgende:
Ik heb uiteindelijk wel gezegd dat ik hoofdpijn had, maar ik denk niet dat het veel heeft mogen batenSowieso irriteerde ik me nogal aan die hele intake. Ik kreeg 30 stellingen, en daarin moest ik aangeven in hoeverre ik het daar mee eens was. Aan de hand daarvan concludeerden ze dan maar even mijn karakter. En toen ik zei dat er niks van klopte, werd er doodleuk gezegd dat de test meestal prima overeen komt. Lang leven het MBO in Rotterdam..
Wat doe je aan lichaamsbeweging zo op zo'n dag?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:15 schreef Panzermaus het volgende:
Vandaag, lang geleden dat ik het op deze manier in kaart heb gebracht.
O: banaan, [600 ml halfvolle melk, 15 gr cacaopoeder, 30 gr whey, 2.5 gr creatine monohydrate], 2x grof volkoren pindakaas, multi-capsule
T: 1x ontbijtkoekreep
L1: 2x grof volkoren kipfilet, 2x grof volkoren pindakaas
T: 1x zakje Nibbits
L2: 2x grof volkoren kipfilet, 600 ml halfvolle melk
L3: 2x grof volkoren kipfilet, 2x grof volkoren pindakaas
D1: veel, van alles wat + 2x magere yoghurt
D2: [600 ml halfvolle melk, 15 gr cacaopoeder, 30 gr whey, 2.5 gr creatine monohydrate], banaan
D3: 500 gr magere kwark, 2x visolie-capsule
WATER: 6x 500 ml kraanwater over de gehele dag
Zij kennen je gewoon veel beter dan jij jezelf, schaam je!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:20 schreef Purdey het volgende:
Ik heb uiteindelijk wel gezegd dat ik hoofdpijn had, maar ik denk niet dat het veel heeft mogen batenSowieso irriteerde ik me nogal aan die hele intake. Ik kreeg 30 stellingen, en daarin moest ik aangeven in hoeverre ik het daar mee eens was. Aan de hand daarvan concludeerden ze dan maar even mijn karakter. En toen ik zei dat er niks van klopte, werd er doodleuk gezegd dat de test meestal prima overeen komt. Lang leven het MBO in Rotterdam..
Dat vroeg ik me ook afquote:Op donderdag 22 december 2011 09:08 schreef Sjeen het volgende:
Wat doe je aan lichaamsbeweging zo op zo'n dag?
Sjeen zat in een cupcakebakflow... tot ik dit weekend mijn mixer slooptequote:Op donderdag 22 december 2011 09:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af
En Sjeen is terug, da's altijd fijn! *weet niet of je weg-weg was, maar ik had je even gemist*. Wat ik me afvroeg he Sjeen, eet jij bruin of volkoren? Want je lijstje zegt meestal bruin...:)
Xx!
Ah, op die fietsquote:Op donderdag 22 december 2011 09:31 schreef Sjeen het volgende:
Sjeen zat in een cupcakebakflow... tot ik dit weekend mijn mixer sloopteIk zit overigens nog steeds onder 85 en dat is mijn streven voor 1 januari.
Ik zeg bruin, maar eet vanalles wat niet wit is. Gewoon tarwebrood, limburgs terf (tarwe met sesam en maanzaad), landbrood (gedeeltelijk zuurdesem), vikorn volvezel. Ik haal elke woensdag vier broden bij Steevens, die gaan de vriezer in.
De botercreme is gevaarlijkerquote:Op donderdag 22 december 2011 09:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ah, op die fietsEn een cupcakebakflow klinkt nogal...uhm...gevaarlijk. Je herinnert me er trouwens aan dat ik best een appeltaart of een kersentaart zou kunnen bakken vandaag
Ik was ook van mening dat een docent van een MBO niet in de positie was om een persoonlijkheidstest te doen. Daar zijn andere mensen voor, die daar wél voor geleerd hebben. Buiten dat vond ik de hele intake overdreven. Er werd min of meer beweerd dat ik ontzettend veel moeite zal hebben met het afronden van een opleiding, terwijl ik probleemloos 2 thuisstudies heb afgerond met een diploma. En als je érgens gedisciplineerd voor moet zijn, dan is het wel voor een thuisstudie. Hoe dan ook, bedankt voor de lieve/nuttige reacties, fijn om te horen dat het niet aan mij ligtquote:Op donderdag 22 december 2011 09:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zij kennen je gewoon veel beter dan jij jezelf, schaam je!![]()
Maar even serieusWat een idioterie. Als jij zegt dat het niet klopt dan horen zij te zeggen dat dat kan voorkomen, want dat is domweg zo. Bij elke persoonlijkheidstest. Heeft niets met hoofdpijn te maken (kut voor je
) maar gewoon met een test die niet bij jou past.
Ja, njah, het is soms wel vervelend, maar als ik mezelf blijf vertellen dat ze het heus goed bedoelen, valt het wel mee. Ik ga gewoon lekker in de keuken staan en bemoei me verder nergens meequote:Op donderdag 22 december 2011 15:29 schreef Purdey het volgende:
Met zulke dagen ben ik zo blij dat ik geen schoonfamilie hebHet circus, met kerst. Wat een kwelling
quote:For twenty years, every sentence began with “When I’m thin I’ll…” I had spent two decades pinning my hopes, dreams, and great expectations on the tail of future thinness. The saddest realization was that being thin did not bring me happiness. I was still the same person. I was just beginning the grieving process of losing food, my lifelong best friend and I wasn’t ready to live the life I had dreamed up in svelte skin. “Welcome, Disappointment, Depression, and Anxiety, so glad you could make it!”
Dat is zeker treffendquote:Op donderdag 22 december 2011 18:22 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik ook niet en ik vond haar toen ze dik was eigenlijk ook absoluut een mooie vrouw.
Ik vond dit stukje wel treffend overigens:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |