abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 december 2011 @ 12:17:09 #51
251095 Purdey
Better off alone..
pi_105611615
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:06 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat het heel erg mee valt... misschien ligt het aan de smaak?

Xx
Hm, dat zou kunnen. Ik heb meestal lemon cactus. En soms orange passion of forest fruit. Gelukkig drink ik het niet al te veel. Maar ik neem wel naar m'n werk een halve liter mee, omdat ik minder zuivel wil drinken.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  donderdag 15 december 2011 @ 12:23:41 #52
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_105611772
Ik drink veel cola light, mede omdat het zoet is en ik zo mijn trek in zoete dingen kan verzetten. Zeker als ik werk merk ik dat ik minder snack als ik cola light drink.
Ik probeer het wel veel te minderen, dus ik drink nu meer groene thee of andere thee-soorten. Van groene thee word ik wel weer snel misselijk.

Daarbij heb ik een allergie voor sommige fruitsoorten, en een milde vorm daarvan uit zich in kriebelende keel en tandvlees. Als ik dan iets sterk bruisend drink merk ik vaak dat het heel goed werkt zodat ik geen genante geluiden hoef te maken :)

O : twee bruine boterhammen met banaan en speculaaskruiden en dat in een tosti-ijzer. Zo lekker, comfort food :)
T: magere yoghurt
L : twee bruine boterhammen met hummus en een salade van paprika, sla en worteltjes :D
T : granaatappel, twee crackers met smeerkaas
D : Quorn lasagne
T : ik heb de hele dag een zak worteltjes op werk staan zodat ik daar van kan snoepen ipv de chocolaatjes en sinterklaastroep.

mijn doel om stabiel te blijven in december pakt goed uit :) ik ben nog niet aangekomen, maar eerder zachtjesaan afgevallen. Niet veel, een onsje per week ofzo, maar ik vind dit prima in deze maand. En dat terwijl ik af en toe toch echt wel snoep :)
pi_105612097
Ik weet uit mijn hoofd even niet wat Spa&Fruit (heb het trouwens over de pakken, niet over de flessen) qua calorieën doet. Heb gisteren alleen naar de hoeveelheid suiker gekeken.
Spoilers!
  donderdag 15 december 2011 @ 14:18:07 #54
319308 Tink89
To live is to dance
pi_105615409
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet uit mijn hoofd even niet wat Spa&Fruit (heb het trouwens over de pakken, niet over de flessen) qua calorieën doet. Heb gisteren alleen naar de hoeveelheid suiker gekeken.
Volgens calorielijst.nl is het 7 kcal en 1,6 gram suiker per 100 ml... dat vind ik nou niet echt veel :)

Xx

Edit: Dit is dus wel de fles, niet het pak...

[ Bericht 3% gewijzigd door Tink89 op 15-12-2011 14:24:16 ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_105617799
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:18 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Volgens calorielijst.nl is het 7 kcal en 1,6 gram suiker per 100 ml... dat vind ik nou niet echt veel :)

Xx

Edit: Dit is dus wel de fles, niet het pak...
Ik heb dat ook een tijd gedronken, had er extra op gelet.
  donderdag 15 december 2011 @ 18:52:40 #56
319308 Tink89
To live is to dance
pi_105624885
Oeps, had de mail over het verrassingsfeestje voor O+ gemaild vanaf het gezamenlijke emailadres... |:( heb hem verboden erop te kijken, gelukkig hadtie dat nog niet gedaan :')
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_105633298
Ik heb net heel stout frietjes gegeten!!!! :o
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
  vrijdag 16 december 2011 @ 08:04:05 #58
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_105646182
Hihi @tink, wat braaf dat hij het dan niet leest :)

Vannacht was de nacht dat ik het alle tijdstippen heb zien worden maar dat ik maar niet in slaap kon vallen. Erg frustrerend. Morgenavond vroeg naar bed!
Nog twee daagjes werken en zondag vrij. Zin in!
pi_105661070
Hier net wakker. Gisteren een enorm lekkere salade gegeten van komkommer, bruine rijst, kip, oude kaas en groene ui. Echt te lekker gewoon.
Nu als ontbijt nu een kop yoghurt voor ik naar de sportschool vertrek.
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
  vrijdag 16 december 2011 @ 20:06:28 #60
251095 Purdey
Better off alone..
pi_105668630
Eindelijk thuis van 't werk, moeeee!!

O: 2 boterhammen met extra pure hagelslag, een banaan, een beker melk.
L: 2 boterhammen met 30+ kaas, plakje ontbijtkoek, flesje spa&fruit, bekertje warme choco.
D: 2 bagels. 1 met kruidenkaas, 1 met garnaalsalade, flesje sap.
A: Thee, veel thee. Oh, en een muffin.
S: 8 uur achter een kassa, de hamster drift van de klant verwerken ;)
  zondag 18 december 2011 @ 16:31:22 #61
319308 Tink89
To live is to dance
pi_105729618
Waar is iedereen?
  zondag 18 december 2011 @ 16:41:56 #62
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_105730125
Genieten van t weekend :)
  zondag 18 december 2011 @ 17:05:43 #63
251095 Purdey
Better off alone..
pi_105731165
Ik zit momenteel letterlijk bij de lokale Chinees :')
  maandag 19 december 2011 @ 10:23:03 #64
251095 Purdey
Better off alone..
pi_105762984
Zaterdag soep uit een pakje van Honig en gister chinees. Een feest voor de weegschaal, +1,8 kilo.
Vanaf nu tot kerst écht, écht rustig aan doen. Veel drinken, fietsen, geen snoeperij. Lijstje:

O: 1 boterham met pindakaas, beker groene thee.
T: Nog een beker groene thee.
L: 2 boterhammen met 30+ kaas, beker melk.
T: Een sinaasappel, beker thee.
D: Broccoli met rijst. Even geen vlees of vega. Even niks.
S: 400 kcal verfietsen.

Verder moet ik netals gisteravond m'n haar nog even verven. Had het gister denk ik te snel uitgespoeld, resultaat: Een gekke oranje gloed over m'n uitgroei :') En ik maar denken, ik doe het nu, want dan zit het met de kerst weer goed en is die lucht weer uit m'n haar :D
  maandag 19 december 2011 @ 10:29:49 #65
319308 Tink89
To live is to dance
pi_105763168
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:23 schreef Purdey het volgende:

Verder moet ik netals gisteravond m'n haar nog even verven. Had het gister denk ik te snel uitgespoeld, resultaat: Een gekke oranje gloed over m'n uitgroei :') En ik maar denken, ik doe het nu, want dan zit het met de kerst weer goed en is die lucht weer uit m'n haar :D
Oeps... Ik mag voor de kerst nog even lowlights laten zetten, maar ben bang dat het bij de kapper een klein beetje heel erg druk is deze week :(

Hier op gewicht gebleven van het weekend. Met twee avonden in de kroeg en veel kater-ontbijtjes vind ik dat een prima score.

Mijn nieuwe doel is btw om op 12-02-2012 (mijn 23e verjaardag) onder een Bmi van 30 te zitten. Da's onder de 87 kilo en da's nog 6,2 kilo te gaan. Fingers crossed :)

Xx
  maandag 19 december 2011 @ 10:33:13 #66
251095 Purdey
Better off alone..
pi_105763250
Doel moet in principe haalbaar zijn, aan de andere kant, lastig met de decembermaand. Ik weet zeker dat het je gaat lukken, je bent consequent genoeg :Y

Ik had nog voor het einde van dit jaar onder de 100 willen zitten, maar dat is niet gelukt. Ik ben niet consequent genoeg. Aankomende week er extra op letten, en tussen kerst en oud&nieuw ook en dan is 't weer even genoeg. Ik wil nu in juni 2012 onder de 100 zitten. Moet gaan lukken. Een half jaar, rond de 15 kilo. Iets minder zelfs.
  maandag 19 december 2011 @ 10:33:22 #67
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_105763256
Hmm..zilvershampoo of daddy o.van lush gebruiken!!

O : muesli, yoghurt
T : granaatappel
L : brood met smeerkaas, rauwkost
T : fruitje met yoghurt
D : gestoofd nepkip in cocos, limoen, citroengras gember, ui en weet ik wat, volkoren gebakken rijst met knoflook en ui en paksoy
T : fruit, stukje pure chocola
  maandag 19 december 2011 @ 10:51:38 #68
319308 Tink89
To live is to dance
pi_105763673
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:33 schreef RandomMoron het volgende:
Hmm..zilvershampoo of daddy o.van lush gebruiken!!

ZIlvershampoo heb ik staan (gekocht nadat de vorige kapper het oranje geverfd had), maar daar wordt m'n haar zo ontzettend dood van... Bovendien heb ik een cadeaubon, dus het kost me niks, dan lekker naar de kapper :)

quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:33 schreef Purdey het volgende:
Doel moet in principe haalbaar zijn, aan de andere kant, lastig met de decembermaand. Ik weet zeker dat het je gaat lukken, je bent consequent genoeg :Y

Ik had nog voor het einde van dit jaar onder de 100 willen zitten, maar dat is niet gelukt. Ik ben niet consequent genoeg. Aankomende week er extra op letten, en tussen kerst en oud&nieuw ook en dan is 't weer even genoeg. Ik wil nu in juni 2012 onder de 100 zitten. Moet gaan lukken. Een half jaar, rond de 15 kilo. Iets minder zelfs.
Lief dat je zeker weet dat het gaat lukken... :D Jou gaat het ook lukken, met hulp van het forum en genoeg lijstjes :)

Xx
  maandag 19 december 2011 @ 11:15:14 #69
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_105764314
Oe, ik wil ook een nieuw doel : 75 kilo op 1 maart :) dat is nog 6 kilo
Vond dit op thinkgeek, inhaleerbare chocolade..

http://www.thinkgeek.com/interests/stocking-stuffers/e67f/

[ Bericht 39% gewijzigd door RandomMoron op 19-12-2011 12:47:29 (extra) ]
  dinsdag 20 december 2011 @ 10:09:56 #70
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_105810539
Goedemorgen!

Gister liep niet zoals gepland en ik heb wat blokjes witte chocola op, maar ik pak vandaag weer op zoals vanouds.

Vandaag :
O : yoghurt met muesli
T : kiwis en/of granaatappel
L : boterhammen hummus en de laatste berg rauwkost die ik heb van de markt
T : yoghurt
D : geroosterde zoete aardappel met gember en honing, pompoen, p
  dinsdag 20 december 2011 @ 10:10:39 #71
251095 Purdey
Better off alone..
pi_105810555
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2011 11:15 schreef RandomMoron het volgende:
Oe, ik wil ook een nieuw doel : 75 kilo op 1 maart :) dat is nog 6 kilo
Vond dit op thinkgeek, inhaleerbare chocolade..

http://www.thinkgeek.com/interests/stocking-stuffers/e67f/
6 kilo tot 1 maart moet haalbaar zijn in theorie :)

@Tink: Weet je wat het is bij jou, jij bent gewoon goed bezig. Jij post lijstjes waarvan ik soms denk: 'Oeh, wat veel!' maar je valt er wel mee af. Dus je eet goed en gezond, je hongert jezelf niet uit en je valt toch af. En het gaat misschien langzaam, maar beter langzaam en blijvend dan snel en na een half jaar weer terug bij af, toch? :)

Ik was vanochtend alweer 1,1 kilo kwijt sinds gisteren, dus een groot gedeelte vocht heeft mijn lijf weer verlaten gelukkig. Lijstje:

O: 2 boterhammen anijshagel, grote mok melk.
L: 1 boterham met pindakaas, 2 bekertjes water. (Lees hieronder)
T: 2 boterhammen met kaas, beker thee.
D: Rode kool met appel, aardappeltjes, vega/vlees.

Werken van 11:00 tot 13:00 en ik moet om 13:30 op school zijn voor een intakegesprek. Dus even snel al wandelend naar de metro een boterhammen naar binnen duwen en thuis écht lunchen :)
  dinsdag 20 december 2011 @ 10:13:31 #72
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_105810606
Voor het eerst merk ik verschil in gewicht dus wat rustiger aandoen. Kerstavond eet ik samen thuis met vriendjelief, ik kook, dus niet al te veel en vet. 1e kersrdag eten we nu een broosbuffet met luxe salades avec mijn ouders en tweede kersendag is mijn vriend jarig dus komt er af en toe bezoek en eten we savonds krabbenpoten bij de schoonouders :)
  dinsdag 20 december 2011 @ 10:50:22 #73
319308 Tink89
To live is to dance
pi_105811582
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:10 schreef Purdey het volgende:

@Tink: Weet je wat het is bij jou, jij bent gewoon goed bezig. Jij post lijstjes waarvan ik soms denk: 'Oeh, wat veel!' maar je valt er wel mee af. Dus je eet goed en gezond, je hongert jezelf niet uit en je valt toch af. En het gaat misschien langzaam, maar beter langzaam en blijvend dan snel en na een half jaar weer terug bij af, toch? :)

Txs :) Ik vind het zelf soms ook veel en het gaat zeker veel langzamer dan in het begin, maar ik zit wel redelijk lekker in m'n vel en heb minder honger. Langzaam, maar zeker is het motto :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:13 schreef RandomMoron het volgende:

Voor het eerst merk ik verschil in gewicht dus wat rustiger aandoen. Kerstavond eet ik samen thuis met vriendjelief, ik kook, dus niet al te veel en vet. 1e kersrdag eten we nu een broosbuffet met luxe salades avec mijn ouders en tweede kersendag is mijn vriend jarig dus komt er af en toe bezoek en eten we savonds krabbenpoten bij de schoonouders :)
Broosbuffet? Ik denk dat je broodbuffet bedoelt, maar weet niet zo goed wat ik me daarbij moet voorstellen...

Hier kerstavond carpaccio en dan gevulde pasta. Niet te moeilijk, we zijn met z'n tweetjes en hechten niet (meer) zoveel waarde aan kerst en eten, eigenlijk. 's Avonds gaan we lekker de stad in, live music in een lokale kroeg kijken en een wijntje drinken.

Eerste kerstdag zijn we shoppen in Brussel, dus dan eten we daar iets makkelijks (broodje, visje, wok-to-go, zoiets). Tweede kerstdag kook ik bij mijn schoonouders en daar heb ik heel erg in de hand gehouden wat er op tafel komt. Kip in bladerdeeg met Boursin Light en katenspek, bijvoorbeeld. Niet heel gezond, maar bij lange na niet zo slecht als de rollade met champignon-roomsaus die we normaal krijgen :P

Xx
  dinsdag 20 december 2011 @ 12:56:34 #74
319308 Tink89
To live is to dance
pi_105815614
Lijstje!

O: 2 volkoren boterhammen, 1 bruine boterham. 20+smeerkaas, linera-paté en kipworst. Glas cranberry-sap light (zonder vieze aspartaam enzo, deze is gewoon zuurder).
T: Beker hete citroenlimonade, mueslireepje pure chocolade. Kwam er trouwens achter dat in NL hete citroenlimonade altijd met paracetamol is. Deze niet, haal hem in Duitsland :)
L: Geen honger, dus denk een bakje griekse yoghurt.
T: Een boterham of twee crackers met 20+smeerkaas. Glas aanlenglimonade of thee.
D: Zuurkool uit de oven met aardappelpuree, spekjes en ananas. Vriendjelief eet de rookworst op, dus dat scheelt alweer. Glas water.
T: Niks, zuurkool is lekker, dus daar eet ik iets meer van dan anders :Y)

En bij jullie? Winterse kost op het programma?

Xx
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:11:01 #75
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_105818491
brood inderdaad :P ik typte op een telefoon.

Mijn ouders hebben dit jaar van die opgemaakte salades besteld, daarbij broodjes, vleeswaren enzo. In plaats van koken, vinden ze dit makkelijker.

zo, zeg maar..

zuurkool vind ik lekker, maar niet te vaak! Ik vind boerenkool niet zo lekker en ik wilde van de week een keer proberen stamppot te maken, maar dan met geroosterde aardappels. Daarbij heb ik de stamppotten veel ontweken omdat ik geen vlees meer wil eten, maar het wel echt heel lekker vind, en spekjes enzo blijven heerlijk. Ik heb nooit zo veel behoefte aan vlees, maar spekjes kan ik geen genoeg van krijgen.
Pfft, volgens mij rooster ik echt heel veel he? :P
maar het is zo makkelijk, als ik uit mijn werk kom is het half 8, dan ga ik douchen terwijl alles onderwijl in de oven staat. En daarbij gebruik ik zo minder vet als bakken ofzo.

Ik maak ook vaak soepen en currys, want dat vind ik ook supermakkelijk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')