Ik zou willen dat ik vier keer in de week 2,5 uur zou kunnen sporten... Telt wassen en stofzuigen ook als sport?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:26 schreef Juicyhil het volgende:
Jazeker. Mijn training (4x in de week, 2,5 uur lang) bestaat uit een uur cardio en daar tussendoor veel KT.
Het is een extra stok achter de deur als ik drie keer per week met een trainer afspreek. Die vierde keer is ook altijd proppen, maar die doe ik meestal zondag. Voor de rest heb ik zelf ook amper tijd, sinds ik in de avond naar school ga.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik vier keer in de week 2,5 uur zou kunnen sporten... Telt wassen en stofzuigen ook als sport?
Bij mij is het totaal geen optie, naast werk, gezin en huishouden. Ben erg blij dat ik volleybaltraining en geregeld een wedstrijd kan in proppen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is een extra stok achter de deur als ik drie keer per week met een trainer afspreek. Die vierde keer is ook altijd proppen, maar die doe ik meestal zondag. Voor de rest heb ik zelf ook amper tijd, sinds ik in de avond naar school ga.
Nee, kan niet zeggen dat ik geen tijd heb voor college, een tentamen of een deadline, omdat ik moet sporten... Bovendien moet het ook leuk blijven. Als ik nooit op zondag naar een verjaardag kan "omdat ik moet sporten", word m'n leven er uiteindelijk niet leuker op, denk ik. Sowieso zou ik me dan een beetje een egoist voelen, zeker als het mijn vrienden zijn die op me rekenen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:13 schreef Juicyhil het volgende:
Op de sportschool zeggen ze altijd dat ik anders moet denken. Dat ik bijvoorbeeld geen tijd heb voor een verjaardag omdat ik moet trainen i.p.v. dat ik geen tijd heb om te trainen omdat ik naar een verjaardag moet.
Maar ja, dat gaat helaas niet voor alles op
Ow, dat vind ik wel een goede gedachtengang hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 17:13 schreef Juicyhil het volgende:
Op de sportschool zeggen ze altijd dat ik anders moet denken. Dat ik bijvoorbeeld geen tijd heb voor een verjaardag omdat ik moet trainen i.p.v. dat ik geen tijd heb om te trainen omdat ik naar een verjaardag moet.
Maar ja, dat gaat helaas niet voor alles op
Daarom sta ik ook altijd vroeg op. In het weekend heb ik 's ochtends altijd tijdquote:Op woensdag 14 december 2011 17:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee, kan niet zeggen dat ik geen tijd heb voor college, een tentamen of een deadline, omdat ik moet sporten... Bovendien moet het ook leuk blijven. Als ik nooit op zondag naar een verjaardag kan "omdat ik moet sporten", word m'n leven er uiteindelijk niet leuker op, denk ik. Sowieso zou ik me dan een beetje een egoist voelen, zeker als het mijn vrienden zijn die op me rekenen.
En Sjeen, wassen, stofzuigen, strijken, dweilen, het telt allemaal
Xx
Wat ik dan altijd deed was het eten bewaren en dan een uurtje later eten. Resulteert ook niet in een snaai. En het is nog voor 8enquote:Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef Purdey het volgende:
Ik heb altijd hetzelfde: Ik kom rond 17:30 thuis, het eten staat dan al klaar, want ik woon nog thuis. En dan heb ik geen honger. Dus eet ik wel, maar met lange tanden. En dan rond 19:00/19:30 krijg ik hónger, wat altijd resulteert in een snaai feestje. Bekertje yoghurt, banaantje, stukje nougat, koekje.
Ik hou het meestal op water en als ik echt zin heb in fris pak ik cristal clear. In het weekend drink ik wel een glaasje dr Pepperquote:Op donderdag 15 december 2011 01:51 schreef dudesque het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: Crackers met kaas
L: Komkommersalade met oude kaas, kipfilet, groene ui en vet vrije dressing
T: handje pepernootjes en salamistick
D: Bruine rijst met kipfilet
T: ik denk dat dat een bekertje kwark wordt heb ik al de hele dag zin in.
Oh en ik heb best wel veel moeite met het drinken van water als ik niet aan het sporten ben. Ik drink diet 7-updoen jullie dat ook? Light dranken?
Is Spa&fruit zo slecht? Dat bevat toch juist heel weinig kcals? (Oh help, daar gaat m'n nieuw ontdekte drankje!)quote:Op donderdag 15 december 2011 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik drink al jaren alleen thee, water en spa rood. Af en toe heb ik zin in een beetje zoet en dan neem ik een slokje van's Roosvicee 50/50. Erg goed te doen, daar zit niet zoveel troep in. En de helft minder suiker dan in Spa en Fruit (1 glas daarvan is 1/4 van je dagelijkse hoeveelheid suiker!). Ik heb ook suikervrije siroop maar die gebruik ik meestal voor waterijsjes. Of stoofpeertjes.
Ik dacht ook dat het heel erg mee valt... misschien ligt het aan de smaak?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Is Spa&fruit zo slecht? Dat bevat toch juist heel weinig kcals? (Oh help, daar gaat m'n nieuw ontdekte drankje!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |