abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106393313
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:21 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Toch vreemd dat ik dat al heb voor ik ooit een kilo afviel he :') En zelfs 10 jaar NA de laatste afval poging.

face it, er zijn mensen die frituurvet kunnen drinken zonder aan te komen en er zijn mensen die aankomen van lucht.
Er zijn geen mensen die aankomen van lucht. Er zitten gewoon grote verschillen tussen de onderhoudsenergiebehoeftes van mensen. Ik mag hopen dat je dat wel weet na al die kg's en het gewoon een overdrijving was.

Mensen die klagen dat ze al 'aankomen van het kijken naar taart'. :') Of zeggen dat ze 'amper iets eten', en dan houd je ze een dag in de gaten, en eten ze alsnog veel te veel zonder dat ze er erg in hebben. En dan nog een appel en een Ligakoekje er tegenaan gooien in de volle overtuiging dat dat het wel opheft. :') ;(
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 januari 2012 @ 13:52:20 #277
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_106393928
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:37 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Er zijn geen mensen die aankomen van lucht. Er zitten gewoon grote verschillen tussen de onderhoudsenergiebehoeftes van mensen. Ik mag hopen dat je dat wel weet na al die kg's en het gewoon een overdrijving was.
Joh?!? :') Natuurlijk snap ik dat. Maar het is wel een feit.

quote:
Mensen die klagen dat ze al 'aankomen van het kijken naar taart'. :') Of zeggen dat ze 'amper iets eten', en dan houd je ze een dag in de gaten, en eten ze alsnog veel te veel zonder dat ze er erg in hebben. En dan nog een appel en een Ligakoekje er tegenaan gooien in de volle overtuiging dat dat het wel opheft. :') ;(
Nou ik heb het een jaar lang in de gaten gehouden en eet gewoon stelselmatig onder de 2000Kcal. Eet ik meer, kom ik aan. Ondanks regelmatig sporten.
pi_106394065
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ah gossie, iemand heeft kritiek op jouw ongezonde manier van afvallen :')
Nee maar je komt binnenvallen en levert even kritiek waar niemand op zit te wachten
Iedereen valt af op zijn of haar manier
Als daar 5 lange vingers daar bij horen zie ik het probleem daar niet zo in...
Ze had ook het hele pak naar binnen kunnen werken
Ik vind dat ook zulke tussendoortje best moeten kunnen. Beter dat je het op die manier weet vol te houden
Verder doet iedereen het op zijn eigen manier en daar valt altijd wel kritiek op te leveren. Het valt alleen op dat het vaak iemand is die hier even komt binnenvallen en vervolgens het leuk vind om de sfeer te verzieken.
Een herhaaldelijk patroon... Gewoon erg vervelend. We kunnen ook gewoon met zijn allen lekker op de bank gaan zitten en NIKS doen en ons volvreten... maar daarentegen streven we gewoon naar ons eigen doel op ons eigen manier.
Niks mee dacht ik zo :6
pi_106394121
Punt?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_106394181
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, met bloedspoed gewicht verliezen heeft er voor gezorgd dat ik binnen 3 maanden een normaal glucose niveau had en medicijn vrij was. Elk jaar dat ik dat vol houdt is een jaar minder waarop ik hele nare gevolgen van diabetes kan ontwikkelen.
Respect _O_ lijkt me een heerlijk gevoel om medicijn vrij te zijn _O_
pi_106394585
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:56 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Nee maar je komt binnenvallen en levert even kritiek waar niemand op zit te wachten
Iedereen valt af op zijn of haar manier
Als daar 5 lange vingers daar bij horen zie ik het probleem daar niet zo in...
Ze had ook het hele pak naar binnen kunnen werken
Ik vind dat ook zulke tussendoortje best moeten kunnen. Beter dat je het op die manier weet vol te houden
Verder doet iedereen het op zijn eigen manier en daar valt altijd wel kritiek op te leveren. Het valt alleen op dat het vaak iemand is die hier even komt binnenvallen en vervolgens het leuk vind om de sfeer te verzieken.
Een herhaaldelijk patroon... Gewoon erg vervelend. We kunnen ook gewoon met zijn allen lekker op de bank gaan zitten en NIKS doen en ons volvreten... maar daarentegen streven we gewoon naar ons eigen doel op ons eigen manier.
Niks mee dacht ik zo :6
Als je niet tegen kritiek kunt moet je niet op een openbaar forum gaan posten.
Ik geef alleen aan dat wat zij doet, naar mijn mening, nergens opslaat als je wilt afvallen. Daar kunnen we over discussieren. Daar is het immers een forum voor. Wil je dat niet? Prima, dan negeer je mijn reactie.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:24:33 #282
251095 Purdey
Better off alone..
pi_106395182
Ik ben even een paar uurtjes werken, en er blijkt ineens een hele shitload aan kritiek te komen op 5 lange vingers, die ik nog niet eens op heb gegeten, maar heb ingepland. 5 lange vingers. Er gaan mensen dood van de honger, er zijn oorlogen, aardbevingen maar het grootste discussiepunt zijn 5 lange vingers.

Misschien had je iets mogen zeggen als ik stapels boterhammen neer had gezet met hagelslag, een pizza als diner, en een liter roomijs als toetje. Maar niet als ik 5 lange vingers eet. Want dat is gewoon een prima tussendoortje. Punt.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_106395487
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:52 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Joh?!? :') Natuurlijk snap ik dat. Maar het is wel een feit.

[..]

Nou ik heb het een jaar lang in de gaten gehouden en eet gewoon stelselmatig onder de 2000Kcal. Eet ik meer, kom ik aan. Ondanks regelmatig sporten.
Dan heeft jouw lichaam (in zijn huidige staat + extra verbranding door andere activiteiten) blijkbaar niet meer dan 2000 kcal nodig om te kunnen draaien. Vetmassa krijg je door meer energie in te nemen dan je verbruikt, je weet zelf ook wel dat het zo simpel is.

Ik moet toegeven dat het soms heel oneerlijk is, maar uiteindelijk heb je het zelf in de hand. Wordt het niet minder oneerlijk van, maar toch. :)
pi_106395597
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:24 schreef Purdey het volgende:
Ik ben even een paar uurtjes werken, en er blijkt ineens een hele shitload aan kritiek te komen op 5 lange vingers, die ik nog niet eens op heb gegeten, maar heb ingepland. 5 lange vingers. Er gaan mensen dood van de honger, er zijn oorlogen, aardbevingen maar het grootste discussiepunt zijn 5 lange vingers.
Waarom maak jij je dan druk over je gewicht? _O-

quote:
Want dat is gewoon een prima tussendoortje. Punt.
Nou nee. Niet echt. Punt.

Ik vroeg me alleen af waarom jij je redelijk goede eetgedrag overdag 's avonds weer teniet wilt doen aan 5, totaal niks toevoegende, lange vingers. Eet dan iets waar jouw lichaam daadwerkelijk wat aan heeft. Je planned in dat je gaat fietsen en hiermee 300 kcal wilt verbranden. Alleen sta je eerst de helft van de tijd op de trappers te stampen om die 5 lange vingers te verbranden. Terwijl wanneer je die niet neemt eerder jouw vetreserves worden aangesproken en jij blijvend gewichtvet verliest.

Maar hey, alles is een keuze he.
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:41:47 #285
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_106395906
Gut gut gut. Gaan we weer hoor.

Het beste dieet is het dieet dat je volhoudt. Perfect volgens de regeltjes werkt voor veel mensen niet, dan faalt het dieet, voelen ze zich kut, gaan ze eten en zie daar! Jojo effect. Trouwens, mijn vader en broertje hebben zwaar ondergewicht (ik bedoel dus echt graatmager) en als ik zou eten wat zij eten per dag, had ik nu op de 200 kilo gezeten. Ik heb altijd een normaal eetpatroon gehad (volgens de dieetist, dank u zeer) en toch was ik te zwaar. Ik denk dat veel van de mensen die zwaarder zijn, nog best normaal eten, maar het is lekker makkelijk zwammen als je zelf makkelijk op gewicht blijft zonder daar voor te hoeven lijden.

Kun je beter af en toe wat lange vingers eten, verder lekker relaxed doen, en het volhouden. Ik ben 15 kilo in een jaar afgevallen. Ik had er ook 30 kunnen afvallen, maar ik heb besloten het op een relaxte manier te doen. Dus soms een handje chips, en soms is een koekje, maar meestal gewoon een "normaal" eetpatroon, en sporten. Ik voorzie dat de laatste 15 kilo er dit jaar dan ook gewoon vanaf gaan, want dit houd ik vol zonder te crashen of te stoppen.

Swets moest snel zijn gewicht kwijt, en dat kon hij, andere doen er langer over. Dat gezeik altijd over goed of niet goed. Dieetisten kunnen het niet eens worden over goed of niet goed.

Maagpijn over, heb een banaan als tussendoor erin kunnen krijgen woop.
pi_106395951
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:41 schreef Silmarwen het volgende:

Het beste dieet is het dieet dat je volhoudt.
CAN I GET AN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMEN!??
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 januari 2012 @ 14:44:06 #287
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_106395994
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:32 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dan heeft jouw lichaam (in zijn huidige staat + extra verbranding door andere activiteiten) blijkbaar niet meer dan 2000 kcal nodig om te kunnen draaien. Vetmassa krijg je door meer energie in te nemen dan je verbruikt, je weet zelf ook wel dat het zo simpel is.

Ik moet toegeven dat het soms heel oneerlijk is, maar uiteindelijk heb je het zelf in de hand. Wordt het niet minder oneerlijk van, maar toch. :)
Ja? Zeg ik ergens dat het anders is? Dat betekent dus wel dat je schijtweinig moet eten om AF TE VALLEN.
pi_106396765
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:41 schreef Silmarwen het volgende:
Gut gut gut. Gaan we weer hoor.

Het beste dieet is het dieet dat je volhoudt.
True. Met de toevoeging: je leven lang.

quote:
Perfect volgens de regeltjes werkt voor veel mensen niet, dan faalt het dieet, voelen ze zich kut, gaan ze eten en zie daar! Jojo effect.
Dat heet bij mij gewoon een motivatie probleem

quote:
Trouwens, mijn vader en broertje hebben zwaar ondergewicht (ik bedoel dus echt graatmager) en als ik zou eten wat zij eten per dag, had ik nu op de 200 kilo gezeten. Ik heb altijd een normaal eetpatroon gehad (volgens de dieetist, dank u zeer) en toch was ik te zwaar. Ik denk dat veel van de mensen die zwaarder zijn, nog best normaal eten, maar het is lekker makkelijk zwammen als je zelf makkelijk op gewicht blijft zonder daar voor te hoeven lijden.
Definieer normaal eten? Als hun echt normaal zouden eten (op onderhoud) zouden ze niet te zwaar zijn niet?

quote:
Ik ben 15 kilo in een jaar afgevallen.
Gefeliciteerd. 14.gif
pi_106397704
Ik kan me niet voorstellen dat een stratenmaker hetzelfde aantal kcal binnen hoort te krijgen als een cassiere die de hele dag op een stoel zit? Dus ik denk dat het aantal kcal wat je binnenkrijgt echt wel afgestemd moet zijn op je verbranding?

Anyway; iemand een tip als avondeten wat binnen 30/45 minuten gemaakt en verorbert moet worden? Ik zit vaak met tijdsgebrek en dan kies je voor makkelijk uit een pakje wat natuurlijk niet zo gezond is. Wat maken jullie als je weinig tijd hebt?
pi_106397862
quote:
17s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:20 schreef Audreyoot het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat een stratenmaker hetzelfde aantal kcal binnen hoort te krijgen als een cassiere die de hele dag op een stoel zit? Dus ik denk dat het aantal kcal wat je binnenkrijgt echt wel afgestemd moet zijn op je verbranding?

Dat roept ook niemand.
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:30:51 #291
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_106398217
Wraps zijn altijd wel makkelijk. Drie recepten voor je.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106400121
He wat een gezeik allemaal zeg. Om 5 f*cking lange vingers. Get a life zeg.

Ik vind dat je tijdens het dieten juist af en toe moet 'snoepen' om twee redenen. Ten eerste moet je ervoor zorgen dat je eetpatroon te doen blijft, dan hou je het langer vol. Ten tweede moet je lichaam ook gewend blijven aan minder gezonde dingen omdat je anders nooit meer iets kunt nemen zonder er de volgende dag gevolgen van te zien.
Als je een ontbijt neemt van 300 calorieën, lunch van 300 en diner van 500 zit je nog steeds maar op een inname van 1100 per dag. Dan mag een van je tussendoortjes best wat minder verantwoord zijn vind ik, vooral als je ook nog sport. Ik heb net ook twee zuurtjes op, 40 calorieën. Moet ik me nou slecht voelen? Dacht het niet.

En dan nog iets, de mensen die hier niet dagelijks komen hebben geen flauw benul van de redenen waarom de meesten van ons te zwaar zijn dus ik vind het nogal ongepast om daar aannames over te doen.
Spoilers!
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:30:44 #293
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106401084
Wow, ik wilde dat ik niet begonnen was met Purdey's lange vingers verdedigen... dat gemiep altijd over wat de beste manier is. Ieder doet het op zijn of haar manier. Ik eet ook wel eens een handje kroepoek tussendoor, of 3 kletskoppen, want op die manier hou ik het vol en zolang je alles met mate doet, kun je op die manier best afvallen. Wil je dat niet? Ook prima, dan doe je het op jouw manier. Punt.

Hier in ieder geval een prima dag tot nu toe en daar ben ik blij mee :) Zometeen een halve gevulde paprika met rijst, beetje mager rundergehakt, mais en kruiden enzo met een paprika-kaas rondo (van de 1 + 1).

Morgen komen m'n neefjes logeren, dus dan eten we frietjes met een kipburger en sla. Niet te veel, niet te vet, maar wel gewoon frietjes :)

Even iets heel anders:

Zijn er meer mede-afvallers die overwegen een Airfryer aan te schaffen? Het leek me een handig apparaat voor als je minder vet wilt koken zonder al te veel gedoe en vaardigheden... ervaringen?

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_106401250
Nee je hoeft niet te gaan huilen. :')
Je moet nu alleen harder sporten om hetzelfde te bereiken. Terwijl je die extra energie die je daardoor in je sport moet steken ook had kunnen gebruiken on extra blijvend vet verliezen.

Wie van jullie meet hier regelmatig zijn vet percentage?

En verder, ik vroeg mij het alleen oprecht af. Dat jullie hier vervolgens als een stel volstrekt losgeslagen hyena's beginnen te blaffen omdat hij jullie manier van dieeten 'bekritiseerd'. tja. Sluit dit forum anders lekker als er geen discussies mogelijk is en jullie hier alleen maar ahh-kusje-kusje-kroel-kroel post willen lezen.
pi_106401449
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:30 schreef Silmarwen het volgende:
Wraps zijn altijd wel makkelijk. Drie recepten voor je.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje!!!

Met advocado heb ik nog nooit geprobeerd, is advocado gezond?

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nee je hoeft niet te gaan huilen. :')
Je moet nu alleen harder sporten om hetzelfde te bereiken. Terwijl je die extra energie die je daardoor in je sport moet steken ook had kunnen gebruiken on extra blijvend vet verliezen.

Wie van jullie meet hier regelmatig zijn vet percentage?

En verder, ik vroeg mij het alleen oprecht af. Dat jullie hier vervolgens als een stel volstrekt losgeslagen hyena's beginnen te blaffen omdat hij jullie manier van dieeten 'bekritiseerd'. tja. Sluit dit forum anders lekker als er geen discussies mogelijk is en jullie hier alleen maar ahh-kusje-kusje-kroel-kroel post willen lezen.
Ik elke drie weken, kan ik ook gelijk zien wat mijn spiermassa/vocht/BMI etc is. Maar vetpercentage is het belangrijkste nummertje zeiden ze op de sportschool ;)
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:43:05 #296
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106401568
quote:
[img]http://i.fokzine.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/17s.gif[/img] Op woensdag 4 januari 2012 16:39 schreef Audreyoot het volgende:

Dankje!!!

Die recepten zien er goed uit, al vind ik avocado absoluut niet lekker (en het is kcal-bom). Ik snap ook niet helemaal waarom je gehakt zou moeten bakken in olijfolie. Dat kan prima zo in de pan...

Smakelijk voor zometeen!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 16:44:48 #297
70532 loveli
N
pi_106401642
quote:
17s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:39 schreef Audreyoot het volgende:
Met advocado heb ik nog nooit geprobeerd, is advocado gezond?
Heel gezond! Goede vetjes enzo.
Ik hoorde dat hier popcorn werd uitgedeeld?
crap in = crap out
pi_106401679
Avocado bevat wel goede vetten, staar je niet blind op Kcals.
Tevens, ook in te vriezen:

250 gram volkorenbloem
150ml (lauw) water
1 theelepeltje zout
1 el. zonnebloemolie

Kneden, laten rusten, uitrollen. Genoeg voor 6 fatsoenlijke wraps, 100x lekkerder dan de prefabs en ook een stuk gezonder! (En voor de Kcal fans: ook een stuk minder Kcals dan de witte prefabs!), oh, en stukken goedkoper!
Ja doei.
pi_106401973
Thnx allemaal, ga hem met advocado eens proberen! Als iemand nog een geniaal 30 minuten-maak-en-eet recept weet lees ik het graag :) (wel gezond hé!)
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:06:55 #300
251095 Purdey
Better off alone..
pi_106402549
Ook een goed idee Tink, een gevulde paprika. Lekker met zilvervliesrijst en vega stukjes ook lijkt me :) En wraps, wilde ik ook van de week doen.

Net 1,5 courgette en een aubergine staan grillen met olijfolie, peper&zout. Smaakt hartstikke lekker! Ik vind groenten niet altijd lekker, maar dit smaakt top :Y
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')