Er zijn geen mensen die aankomen van lucht. Er zitten gewoon grote verschillen tussen de onderhoudsenergiebehoeftes van mensen. Ik mag hopen dat je dat wel weet na al die kg's en het gewoon een overdrijving was.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ik dat al heb voor ik ooit een kilo afviel heEn zelfs 10 jaar NA de laatste afval poging.
face it, er zijn mensen die frituurvet kunnen drinken zonder aan te komen en er zijn mensen die aankomen van lucht.
Joh?!?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er zijn geen mensen die aankomen van lucht. Er zitten gewoon grote verschillen tussen de onderhoudsenergiebehoeftes van mensen. Ik mag hopen dat je dat wel weet na al die kg's en het gewoon een overdrijving was.
Nou ik heb het een jaar lang in de gaten gehouden en eet gewoon stelselmatig onder de 2000Kcal. Eet ik meer, kom ik aan. Ondanks regelmatig sporten.quote:Mensen die klagen dat ze al 'aankomen van het kijken naar taart'.Of zeggen dat ze 'amper iets eten', en dan houd je ze een dag in de gaten, en eten ze alsnog veel te veel zonder dat ze er erg in hebben. En dan nog een appel en een Ligakoekje er tegenaan gooien in de volle overtuiging dat dat het wel opheft.
![]()
![]()
Nee maar je komt binnenvallen en levert even kritiek waar niemand op zit te wachtenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ah gossie, iemand heeft kritiek op jouw ongezonde manier van afvallen
Respectquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, met bloedspoed gewicht verliezen heeft er voor gezorgd dat ik binnen 3 maanden een normaal glucose niveau had en medicijn vrij was. Elk jaar dat ik dat vol houdt is een jaar minder waarop ik hele nare gevolgen van diabetes kan ontwikkelen.
Als je niet tegen kritiek kunt moet je niet op een openbaar forum gaan posten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar je komt binnenvallen en levert even kritiek waar niemand op zit te wachten
Iedereen valt af op zijn of haar manier
Als daar 5 lange vingers daar bij horen zie ik het probleem daar niet zo in...
Ze had ook het hele pak naar binnen kunnen werken
Ik vind dat ook zulke tussendoortje best moeten kunnen. Beter dat je het op die manier weet vol te houden
Verder doet iedereen het op zijn eigen manier en daar valt altijd wel kritiek op te leveren. Het valt alleen op dat het vaak iemand is die hier even komt binnenvallen en vervolgens het leuk vind om de sfeer te verzieken.
Een herhaaldelijk patroon... Gewoon erg vervelend. We kunnen ook gewoon met zijn allen lekker op de bank gaan zitten en NIKS doen en ons volvreten... maar daarentegen streven we gewoon naar ons eigen doel op ons eigen manier.
Niks mee dacht ik zo
Dan heeft jouw lichaam (in zijn huidige staat + extra verbranding door andere activiteiten) blijkbaar niet meer dan 2000 kcal nodig om te kunnen draaien. Vetmassa krijg je door meer energie in te nemen dan je verbruikt, je weet zelf ook wel dat het zo simpel is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Joh?!?Natuurlijk snap ik dat. Maar het is wel een feit.
[..]
Nou ik heb het een jaar lang in de gaten gehouden en eet gewoon stelselmatig onder de 2000Kcal. Eet ik meer, kom ik aan. Ondanks regelmatig sporten.
Waarom maak jij je dan druk over je gewicht?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:24 schreef Purdey het volgende:
Ik ben even een paar uurtjes werken, en er blijkt ineens een hele shitload aan kritiek te komen op 5 lange vingers, die ik nog niet eens op heb gegeten, maar heb ingepland. 5 lange vingers. Er gaan mensen dood van de honger, er zijn oorlogen, aardbevingen maar het grootste discussiepunt zijn 5 lange vingers.
Nou nee. Niet echt. Punt.quote:Want dat is gewoon een prima tussendoortje. Punt.
CAN I GET AN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMEN!??quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:41 schreef Silmarwen het volgende:
Het beste dieet is het dieet dat je volhoudt.
Ja? Zeg ik ergens dat het anders is? Dat betekent dus wel dat je schijtweinig moet eten om AF TE VALLEN.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan heeft jouw lichaam (in zijn huidige staat + extra verbranding door andere activiteiten) blijkbaar niet meer dan 2000 kcal nodig om te kunnen draaien. Vetmassa krijg je door meer energie in te nemen dan je verbruikt, je weet zelf ook wel dat het zo simpel is.
Ik moet toegeven dat het soms heel oneerlijk is, maar uiteindelijk heb je het zelf in de hand. Wordt het niet minder oneerlijk van, maar toch.
True. Met de toevoeging: je leven lang.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:41 schreef Silmarwen het volgende:
Gut gut gut. Gaan we weer hoor.
Het beste dieet is het dieet dat je volhoudt.
Dat heet bij mij gewoon een motivatie probleemquote:Perfect volgens de regeltjes werkt voor veel mensen niet, dan faalt het dieet, voelen ze zich kut, gaan ze eten en zie daar! Jojo effect.
Definieer normaal eten? Als hun echt normaal zouden eten (op onderhoud) zouden ze niet te zwaar zijn niet?quote:Trouwens, mijn vader en broertje hebben zwaar ondergewicht (ik bedoel dus echt graatmager) en als ik zou eten wat zij eten per dag, had ik nu op de 200 kilo gezeten. Ik heb altijd een normaal eetpatroon gehad (volgens de dieetist, dank u zeer) en toch was ik te zwaar. Ik denk dat veel van de mensen die zwaarder zijn, nog best normaal eten, maar het is lekker makkelijk zwammen als je zelf makkelijk op gewicht blijft zonder daar voor te hoeven lijden.
Gefeliciteerd.quote:Ik ben 15 kilo in een jaar afgevallen.
Dat roept ook niemand.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:20 schreef Audreyoot het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat een stratenmaker hetzelfde aantal kcal binnen hoort te krijgen als een cassiere die de hele dag op een stoel zit? Dus ik denk dat het aantal kcal wat je binnenkrijgt echt wel afgestemd moet zijn op je verbranding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:30 schreef Silmarwen het volgende:
Wraps zijn altijd wel makkelijk. Drie recepten voor je.Dankje!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met advocado heb ik nog nooit geprobeerd, is advocado gezond?Ik elke drie weken, kan ik ook gelijk zien wat mijn spiermassa/vocht/BMI etc is. Maar vetpercentage is het belangrijkste nummertje zeiden ze op de sportschoolquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nee je hoeft niet te gaan huilen.
Je moet nu alleen harder sporten om hetzelfde te bereiken. Terwijl je die extra energie die je daardoor in je sport moet steken ook had kunnen gebruiken on extra blijvend vet verliezen.
Wie van jullie meet hier regelmatig zijn vet percentage?
En verder, ik vroeg mij het alleen oprecht af. Dat jullie hier vervolgens als een stel volstrekt losgeslagen hyena's beginnen te blaffen omdat hij jullie manier van dieeten 'bekritiseerd'. tja. Sluit dit forum anders lekker als er geen discussies mogelijk is en jullie hier alleen maar ahh-kusje-kusje-kroel-kroel post willen lezen.![]()
Die recepten zien er goed uit, al vind ik avocado absoluut niet lekker (en het is kcal-bom). Ik snap ook niet helemaal waarom je gehakt zou moeten bakken in olijfolie. Dat kan prima zo in de pan...quote:[img]http://i.fokzine.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/17s.gif[/img] Op woensdag 4 januari 2012 16:39 schreef Audreyoot het volgende:
Dankje!!!
Heel gezond! Goede vetjes enzo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:39 schreef Audreyoot het volgende:
Met advocado heb ik nog nooit geprobeerd, is advocado gezond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |