Eet je 'redelijk' netjes ga je aan het eind van de dag alles weer teniet doen door 5 lange vingers te eten?quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:03 schreef Purdey het volgende:
Weer 8 ons eraf, teller staat alweer op 1,6 kilo in 2 dagen. Dat is wel weer fijn als je veel aankomt in een paar dagen, het is er zo weer af
Lijstje van vandaag:
O: 1 boterham pindakaas, 1 met kipfilet, glas dubbel drank sap.
L: 2 boterhammen met filet American, 2 sinaasappels, beker melk.
T: Veel thee en water, pakje evergreens krenten.
D: Broccoli, gegrilde courgette en aubergine, zilvervliesrijst en iets vega's.
A: 5 lange vingers, thee.
S: 300 kcal verfietsen.
Heb maanden geleden zo'n grill-koekenpan gekocht, en hem nog nooit gebruikt. Daar gaat vanavond sowieso verandering in komen. Ik ga voortaan veel meer dingen grillen
Hoezo redelijk? Als je de kcal's van dit lijstje telt is er niks mis mee, zeker niet als je het sporten mee telt. Een lange vinger is 24 kcal's...quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Eet je 'redelijk' netjes ga je aan het eind van de dag alles weer teniet doen door 5 lange vingers te eten?En niet om je te ontmoedigen, maar die 1,6 kilo is voornamelijk vocht.
Je hebt koolhydraten en je hebt koolhydraten. Lange vingers is totaal overbodig voedsel als je wilt afvallen. Hoeveel kcals is het lijstje eigenlijk? Ik gok, zonder te rekenen, veels te weinig.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:18 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hoezo redelijk? Als je de kcal's van dit lijstje telt is er niks mis mee, zeker niet als je het sporten mee telt. Een lange vinger is 24 kcal's...
Xx
Dat is het probleem met dat hele dieet geneuzel. Ja je valt af als te weinig eet.(Duh!) Maar wat val je af? In plaats van blind naar de weegschaal te staren kun je beter in de spiegel kijken, vet en centimeters omtrek meten. Je bent te dik omdat je teveel vet hebt dus je wilt vet verliezen en geen spieren. Spieren zijn de beste verbranders in je lichaam. Die moet je dus koesterenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:39 schreef Myraela het volgende:
Over weinig kcal gesproken, mijn moeder heeft zich aangemeld voor een website, stepaday, volgens mij is daar een reclame over. Maar anyhow, daarop word beweerd dat mijn moeder maar 1300 kcal mag om af te vallen. Dat lijkt me voor een volwassen vrouw toch echt veel te weinig, zelfs als je wilt afvallen. Of ben ik gek?
Nee dat is geen mooie eindstand. Dat heet ondervoeding. Lekker je metabolisme naar de kloten helpen en straks lekker jojo-enquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:44 schreef Tink89 het volgende:
Als ik even grof reken met calorielijst.nl is het 1700 kcal. Min de 300 van het fietsen is dat een mooie eindstand
Ben jij al wel eens grote getallen afgevallen of is dit allemaal boekenwijsheid?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee dat is geen mooie eindstand. Dat heet ondervoeding. Lekker je metabolisme naar de kloten helpen en straks lekker jojo-en![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Kleine update: Hier nog steeds op gewicht na de feestdagen. Volgende week weer bloedprikken, zullen we zien of glucose ook nog in orde is.
Ah gossie, iemand heeft kritiek op jouw ongezonde manier van afvallenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
He gezellig weer zo'n lamlul die de sfeer in het topic komt verzieken
Ja en nee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben jij al wel eens grote getallen afgevallen of is dit allemaal boekenwijsheid?
Nou nee, hij heeft gewoon gelijk. Het is zonde om zo'n 'goede' dag af te sluiten met 5 lange vingers en dan ook nog 's avonds. Het zijn wel weer 125 cal. Kies dan voor een peer of een appel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
He gezellig weer zo'n lamlul die de sfeer in het topic komt verzieken
Waarom? Als je erop afvalt en je er goed bij voelt. Natuurlijk zijn er optimale manieren om af te vallen, maar gewichtsverlies is het doel. One way or the other.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:11 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nou nee, hij heeft gewoon gelijk. Het is zonde om zo'n 'goede' dag af te sluiten met 5 lange vingers en dan ook nog 's avonds. Het zijn wel weer 125 cal. Kies dan voor een peer of een appel.
Nou nee. Gewichtsverlies is niet het doel. Vet blijvend kwijt raken. Dat is het doel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom? Als je erop afvalt en je er goed bij voelt. Natuurlijk zijn er optimale manieren om af te vallen, maar gewichtsverlies is het doel. One way or the other.
Nee, gewichtsverlies is het doel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nou nee. Gewichtsverlies is niet het doel. Vet kwijt raken. Dat is het doel.
Als je wil afvallen ga je toch niet snoepen? En al helemaal niet 's avonds? Het is haar keuze natuurlijk maar ik kan me wel vinden in wat Kapt-Ruigebaard zegt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom? Als je erop afvalt en je er goed bij voelt. Natuurlijk zijn er optimale manieren om af te vallen, maar gewichtsverlies is het doel. One way or the other.
Grote misvatting.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, gewichtsverlies is het doel.
Loik liefje, maar jij bepaalt niet voor een ander wat zijn/haar doel is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Grote misvatting.
Ooit van skinnyfat gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |