abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106388218
Pff, gelukkig weeg ik ineens 1.5 kilo lichter dan gisteren. Ik schrok me gisteren een ongeluk toen ik op de weegschaal ging staan. Nu lijkt het erop dat dat gewoon even een tijdelijke verhoging was.

Lijstje van vandaag:
O: Yoghurt met cruesli
S: 1 mile
T: groot glas wortel/appelsap
L: Verse tomaten/groentesoep met een beetje pesto met 1 wit bolletje
T: zakje snack-a-jacks
A: pasta met pesto, kip, spek, cherrytomaat, olijf en walnoot. De spek geef ik aan mijn vriend.
T: geen idee.
Spoilers!
pi_106388468
Die spek kun je volgens mij wel gewoon in je eigen eten gebruiken hoor... :)
Ja doei.
pi_106388605
Zal eens kijken. Meestal eet ik een paar stukjes, zo gek ben ik er nou ook weer niet op. Wel altijd lekker dat de smaak in de andere ingrediënten is getrokken.
Spoilers!
  woensdag 4 januari 2012 @ 11:14:32 #229
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_106388950
Vreselijke maagpijn (en spierpijn van de Kickfun), dus eten is een crime op het moment.

Met pijn en moeite 2 boterhammen erin gewerkt, getoast met beetje boter, en veel groene thee

O: 2 toast met beetje boter, 2 glazen water.
T: Groene thee x 2
L: 2 toast met beetje boter, misschien zelfs een beetje jam en water
T: Veel thee.
L: Geen idee nog. Misschien een boterham ofzo.
T: Thee verder niets.

Teller stond alweer op -5. Niet zo gek ook zo. -.-
pi_106390761
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:03 schreef Purdey het volgende:
Weer 8 ons eraf, teller staat alweer op 1,6 kilo in 2 dagen. Dat is wel weer fijn als je veel aankomt in een paar dagen, het is er zo weer af O+

Lijstje van vandaag:

O: 1 boterham pindakaas, 1 met kipfilet, glas dubbel drank sap.
L: 2 boterhammen met filet American, 2 sinaasappels, beker melk.
T: Veel thee en water, pakje evergreens krenten.
D: Broccoli, gegrilde courgette en aubergine, zilvervliesrijst en iets vega's.
A: 5 lange vingers, thee.
S: 300 kcal verfietsen.

Heb maanden geleden zo'n grill-koekenpan gekocht, en hem nog nooit gebruikt. Daar gaat vanavond sowieso verandering in komen. Ik ga voortaan veel meer dingen grillen :)
Eet je 'redelijk' netjes ga je aan het eind van de dag alles weer teniet doen door 5 lange vingers te eten? :') En niet om je te ontmoedigen, maar die 1,6 kilo is voornamelijk vocht.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:18:24 #231
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106390828
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Eet je 'redelijk' netjes ga je aan het eind van de dag alles weer teniet doen door 5 lange vingers te eten? :') En niet om je te ontmoedigen, maar die 1,6 kilo is voornamelijk vocht.
Hoezo redelijk? Als je de kcal's van dit lijstje telt is er niks mis mee, zeker niet als je het sporten mee telt. Een lange vinger is 24 kcal's...

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_106390958
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:18 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Hoezo redelijk? Als je de kcal's van dit lijstje telt is er niks mis mee, zeker niet als je het sporten mee telt. Een lange vinger is 24 kcal's...

Xx
Je hebt koolhydraten en je hebt koolhydraten. Lange vingers is totaal overbodig voedsel als je wilt afvallen. Hoeveel kcals is het lijstje eigenlijk? Ik gok, zonder te rekenen, veels te weinig.
pi_106391487
Oh men, wat houd ik van de eerste dagen dieeten. Okay, het zwakke gevoel is niet zo tof, maar die eerste kilo's gaan zo heerlijk snel. O+ En ja, ik weet dat die eerste kilo's allemaal schijn zijn, zeker als je het weekend daarvoor O&N hebt gevierd met iets te veel donuts, oliebollen etc.

Volgens mijn valtaf profiel is mijn BMI nu 27.51, ik ga zo enorm blij wanneer die naar de 25 is. O+

Over weinig kcal gesproken, mijn moeder heeft zich aangemeld voor een website, stepaday, volgens mij is daar een reclame over. Maar anyhow, daarop word beweerd dat mijn moeder maar 1300 kcal mag om af te vallen. Dat lijkt me voor een volwassen vrouw toch echt veel te weinig, zelfs als je wilt afvallen. Of ben ik gek?
pi_106391635
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:39 schreef Myraela het volgende:

Over weinig kcal gesproken, mijn moeder heeft zich aangemeld voor een website, stepaday, volgens mij is daar een reclame over. Maar anyhow, daarop word beweerd dat mijn moeder maar 1300 kcal mag om af te vallen. Dat lijkt me voor een volwassen vrouw toch echt veel te weinig, zelfs als je wilt afvallen. Of ben ik gek?
Dat is het probleem met dat hele dieet geneuzel. Ja je valt af als te weinig eet.(Duh!) Maar wat val je af? In plaats van blind naar de weegschaal te staren kun je beter in de spiegel kijken, vet en centimeters omtrek meten. Je bent te dik omdat je teveel vet hebt dus je wilt vet verliezen en geen spieren. Spieren zijn de beste verbranders in je lichaam. Die moet je dus koesteren O+ Ga je te weinig eten dan verbrand je niet alleen vet, maar, en zelfs voor het grootste deel op lange termijn, spierweefsel :N 13.gif
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:44:01 #235
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106391639
Als ik even grof reken met calorielijst.nl is het 1700 kcal. Min de 300 van het fietsen is dat een mooie eindstand :) Misschien een klein beetje weinig, maar om nou te zeggen dat het veel te weinig is, nee...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_106391665
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:44 schreef Tink89 het volgende:
Als ik even grof reken met calorielijst.nl is het 1700 kcal. Min de 300 van het fietsen is dat een mooie eindstand :)
Nee dat is geen mooie eindstand. Dat heet ondervoeding. Lekker je metabolisme naar de kloten helpen en straks lekker jojo-en *O*
pi_106391778
He gezellig weer zo'n lamlul die de sfeer in het topic komt verzieken :O

:W
pi_106391870
quote:
13s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Nee dat is geen mooie eindstand. Dat heet ondervoeding. Lekker je metabolisme naar de kloten helpen en straks lekker jojo-en *O*
Ben jij al wel eens grote getallen afgevallen of is dit allemaal boekenwijsheid?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 januari 2012 @ 12:58:46 #239
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_106392034
Kleine update: Hier nog steeds op gewicht na de feestdagen. Volgende week weer bloedprikken, zullen we zien of glucose ook nog in orde is.
pi_106392077
Boekenwijsheid of niet, het is geen onzin wat hij verkondigt natuurlijk.

5x 24 is alsnog 125 caloos waar je iets voor kunt eten waar een hoop voedzaams inzit, dat beter en langer vult dan 5 lange vingers.

Aan de andere kant. Als die 125 caloos "verspillen" aan 5 lange vingers er voor zorgt dat je je dieet wel vol kunt houden, is daar ook weer iets voor te zeggen.

Maar ongelijk heeft KR natuurlijk niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_106392118
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Kleine update: Hier nog steeds op gewicht na de feestdagen. Volgende week weer bloedprikken, zullen we zien of glucose ook nog in orde is.

:9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_106392269
quote:
13s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:49 schreef LovelyLady het volgende:

Ah gossie, iemand heeft kritiek op jouw ongezonde manier van afvallen :')
pi_106392280
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ben jij al wel eens grote getallen afgevallen of is dit allemaal boekenwijsheid?
Ja en nee.
pi_106392433
quote:
13s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:49 schreef LovelyLady het volgende:

Nou nee, hij heeft gewoon gelijk. Het is zonde om zo'n 'goede' dag af te sluiten met 5 lange vingers en dan ook nog 's avonds. Het zijn wel weer 125 cal. Kies dan voor een peer of een appel. :)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 januari 2012 @ 13:12:10 #245
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_106392459
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:11 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Nou nee, hij heeft gewoon gelijk. Het is zonde om zo'n 'goede' dag af te sluiten met 5 lange vingers en dan ook nog 's avonds. Het zijn wel weer 125 cal. Kies dan voor een peer of een appel. :)
Waarom? Als je erop afvalt en je er goed bij voelt. Natuurlijk zijn er optimale manieren om af te vallen, maar gewichtsverlies is het doel. One way or the other.
pi_106392533
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:12 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Waarom? Als je erop afvalt en je er goed bij voelt. Natuurlijk zijn er optimale manieren om af te vallen, maar gewichtsverlies is het doel. One way or the other.
Nou nee. Gewichtsverlies is niet het doel. Vet blijvend kwijt raken. Dat is het doel.
Hak dan voor one way or the other een been af. Val je ook van af.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 januari 2012 @ 13:15:20 #247
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_106392555
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Nou nee. Gewichtsverlies is niet het doel. Vet kwijt raken. Dat is het doel.
Nee, gewichtsverlies is het doel.
pi_106392564
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:12 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als je wil afvallen ga je toch niet snoepen? En al helemaal niet 's avonds? Het is haar keuze natuurlijk maar ik kan me wel vinden in wat Kapt-Ruigebaard zegt.

Ik heb tot nu toe één tosti gegeten en één kopje thee gedronken met zoetjes. Straks begin ik aan het middageten (broodje) en vanavond avondeten en als ik daarna honger krijg, eet ik een stuk fruit. Ik ga niet kloten met BMI's aangezien ik een BMI heb van 23,8 en ga ook niet op de weegschaal staan. Ik kijk gewoon in de spiegel naar mijn lichaam of ik al verbetering zie op den duur. Ik hoop het echt! En ik ben trouwens echt bang voor het jojo effect. :')
pi_106392575
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, gewichtsverlies is het doel.
Grote misvatting.
Ooit van skinnyfat gehoord?
pi_106392602
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Grote misvatting.
Ooit van skinnyfat gehoord?
Loik liefje, maar jij bepaalt niet voor een ander wat zijn/haar doel is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')