Ik heb op het moment veel van mijn boeken op MP staan, fantasyboeken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de boeken van A Song of Ice and Fire, van George R R Martin
't Westen is de komende uren overwegend droog, Maastricht moet volgens KNMI (dus niet mij de schuld geven) om 12:30~12:45 droog worden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:35 schreef oh-oh het volgende:
En vet hoerige stortregen die er wel es mee mag kappen binnen nu en een uur
![]()
Mn tante belde net, over die naaimachine weer![]()
Nee ik wil geen Brother
Wat nou, jij gaat toch altjd om 12:30 de deur uit?quote:
Maar dan wel aangepast op jou? Of gewoon weer de standaard hoeveelheid? Want dan heb je er nog niet veel aan natuurlijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:22 schreef Rewimo het volgende:
Q, ken jij Arcoxia? We gaan weer wat nieuws proberen
Bij arcoxia mag je maximaal 90mg per dag voorschrijven en eiks iedereen krijgt dat ook.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dan wel aangepast op jou? Of gewoon weer de standaard hoeveelheid? Want dan heb je er nog niet veel aan natuurlijk
1 per 24 uur, dat is (uiteraardquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar dan wel aangepast op jou? Of gewoon weer de standaard hoeveelheid? Want dan heb je er nog niet veel aan natuurlijk
Da's fijn dan. De Naproxen deed niksquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij arcoxia mag je maximaal 90mg per dag voorschrijven en eiks iedereen krijgt dat ook.
Heel soms 60mg bij hypertensie of nierinsufficientie.
Arcoxia is overigens ook een NSAID, maar valt onder de zgn. COX-2 remmers en remt dus specifieker.
Het is echter niet bewezen dat deze medicatie effectiever is dan een standaard NSAID, wel dat het een stuk duurder is
Msd... Ik kreeg het voor geschreven voor mijn rug, na de lyrica. Is ook een nsaid en wordt met name bij reuma of berechterew (zo schrijf je dat niet hea?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:22 schreef Rewimo het volgende:
Q, ken jij Arcoxia? We gaan weer wat nieuws proberen
Ja daar heb jij dan niets aan, toch? Zeker de helft neem jij toch niet op? Tenzij er een soort wonder gebeurt, natuurlijk.....quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
1 per 24 uur, dat is (uiteraard) de standaard hoeveelheid.
Ik zie wel, ga vrijdag naar Duitse orthopeed, ik wil gewoon een nieuwe heup.
We gaan het zienquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:33 schreef Qwea het volgende:
Msd... Ik kreeg het voor geschreven voor mijn rug, na de lyrica. Is ook een nsaid en wordt met name bij reuma of berechterew (zo schrijf je dat niet hea?)
Voorgeschreven. Deed bij mij netzoveel als ibu/naproxen/diclo/ect of paracodigeen moer dus.
Truestroyquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We gaan het zienIk probeer het wel in elk geval, je weet maar nooit.
Ik weet niet hoeveel er daadwerkelijk wordt opgenomen, hangt ook van het spul af denk ik. Maar in elk geval niet alles. Als ik merk dat het wel iets doet, ga ik wel overleggen over de dosering. Als het niks doet heeft dat toch geen zinquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja daar heb jij dan niets aan, toch? Zeker de helft neem jij toch niet op? Tenzij er een soort wonder gebeurt, natuurlijk.....
Nope, als je het een tijd doorgebruikt neemt de misselijkheid wel af, maar bij incidenteel gebruik ontkom je daar niet aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
Hey ing, nou je hier toch zit he. Paracodi helpt geen fuck dus ik wil straks aan de tramadol/zaldiar of oxy. Maar ik word er bagger misselijk van... Is daar nog wat aan te doen? Die misselijkheids tabs helpen niet.
En oxy of trama is er niet in spuitvorm he?
Ja, na 5 dagen gaat het beter, maar ik gebruik die troep nooit 5 dagen. Domperidon helpt nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, als je het een tijd doorgebruikt neemt de misselijkheid wel af, maar bij incidenteel gebruik ontkom je daar niet aan.
Domperidon of metoclopramide is eiks het enige wat je erbij kan gebruiken tegen misselijkheid.
En er bestaan wel ampullen oxycodon, maar die worden alleen door de arts gegeven en zeker niet in eigen beheer![]()
Misselijkheid verandert daar overigens ook niet door.
ik heb er nog geen twitter app op gezet, had er wel eentje op, maar voor dat ene berichtje dat ik post per jaar...quote:
Oohquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb er nog geen twitter app op gezet, had er wel eentje op, maar voor dat ene berichtje dat ik post per jaar...
Oh ja, je kan er altijd nog iets van merken, natuurlijk, al werkt het niet 100%... duimen dan maar!quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel er daadwerkelijk wordt opgenomen, hangt ook van het spul af denk ik. Maar in elk geval niet alles. Als ik merk dat het wel iets doet, ga ik wel overleggen over de dosering. Als het niks doet heeft dat toch geen zin
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Even dit filmpje posten... hoop dat het mag![]()
http://www.liveleak.com/view?i=0db_1323720809
Neuh, die illusie heb ik nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou het iig een kans geven, wie weet doet het wel wat en ben je blij![]()
Niet dat het de aard van het probleem weg gaat nemen
JAAAAAAA?!?!?!?!?!quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:54 schreef tombolafan het volgende:
QQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ????
Dat zijn de uiterlijke kenmerken van een getergde geest, een onbegrepen genie, gevangen in het lichaam van een hyperactieve hond.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:03 schreef Barbaaf het volgende:
Mooie lucht daar in Maastricht. Vanavond gaat 't er nog om spannen of de (nog zwaardere
) bui over Maastricht komt of net aan de noordkant langsgaat.
Edit: en wat kijkt Sjon daar bedachtzaam, een beetje droevig zelfs?
Heb je dat speldje niet gezien? En dan ben je een stoere hond...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:03 schreef Barbaaf het volgende:
Mooie lucht daar in Maastricht. Vanavond gaat 't er nog om spannen of de (nog zwaardere
) bui over Maastricht komt of net aan de noordkant langsgaat.
Edit: en wat kijkt Sjon daar bedachtzaam, een beetje droevig zelfs?
Een bloemetje! Oh-oh, een bloemetje!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Danzij dat speldje had meneer de zeurkous geen last van natte haren en pieken in zn ogen.
granaten gegooid en geschoten, 2 doden 25+ gewonden so far. ambu van maastricht zijn er ook naartoequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
In Luik is het toch een en al ellende, wat is dr nu weer extra dan?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
granaten gegooid en geschoten, 2 doden 25+ gewonden so far. ambu van maastricht zijn er ook naartoe
Ik zit de hele tijd achter de pc en alles gemist!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik maak daar geen geintjes over nee
http://fok.nl/478104quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zit de hele tijd achter de pc en alles gemist!
Hey , hij mocht tenminste wel met de bus naar zn werk vandaagquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Een bloemetje! Oh-oh, een bloemetje!
Helaas heeft de merchandise afdeling van Slayer geen haarspeldjes in het assortimentquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb je dat speldje niet gezien? En dan ben je een stoere hond...
Helaas zijn de Hello Kitty speldjes alweer allemaal kwijt MAAR gelukkig had Thessa dat bloemetje es bij mij laten liggenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas heeft de merchandise afdeling van Slayer geen haarspeldjes in het assortiment
ja luik is depressief maar met fucking handgranaten gooien naar kerstmarktbezoekersquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik las het, shit happens, Luik is zo een depressieve bende, ik snap dat mensen daar doordraaien....
de volgende keer gaat zo'n idioot de grens over en gooit een granaat naar jou en de hondjes, zou je dan ook zo achterlijk reageren?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan me echt bijna voorstellen dat je daar in Luik haast vrolijk van zou worden.
Boh, ik heb daar es een poosje gewerkt, wat een derdewereldstad is dat toch...
Nog 4 daag smeren en anti jeuk pillenquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Q wat zei de dok over Boe gister?
Tuurlijk is het niet leuk, maar dat betekend nog niet dat je er geen grapjes over kan makenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de volgende keer gaat zo'n idioot de grens over en gooit een granaat naar jou en de hondjes, zou je dan ook zo achterlijk reageren?
Wattes?quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nog 4 daag smeren en anti jeuk pillen
ik vind dit geen grapjes maar t zal wel aan mij liggen, net of die mensen er om gevraagd hebben met een granaat dood gegooid te worden omdat luik een depressieve stad isquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet leuk, maar dat betekend nog niet dat je er geen grapjes over kan maken
Ik dacht "luik? Ooh, nah, kut voor ze, woon ik niet"quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck MM, echt, ik kan dr niet om gaan lopen dramaqueenen hoor, in het midden oosten gebeurt zoiets elke dag, ik denk dan tja, vervelend, en ga door met mn leven, als ik over al die dingen geen geintjes meer mag maken of niks, dan wordt het pas echt een depressieve kutbende.
Juist, en dan ga je weer met granaten lopen gooien enzo, het is een vicieuze cirkel!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck MM, echt, ik kan dr niet om gaan lopen dramaqueenen hoor, in het midden oosten gebeurt zoiets elke dag, ik denk dan tja, vervelend, en ga door met mn leven, als ik over al die dingen geen geintjes meer mag maken of niks, dan wordt het pas echt een depressieve kutbende.
Ik dramaqueen er niet over, maar vind de opmerkingen die jij maakt nergens op slaan en het nog iets te vroeg voor grapjes maar goed t zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
het is hier 20min vandaan ofzo dusja dan schrik je er toch ff van he? en die slachtoffers hebben hier ook niet om gevraagdquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik dacht "luik? Ooh, nah, kut voor ze, woon ik niet"
Mensen hebben ook niet om aids gevraagdquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is hier 20min vandaan ofzo dusja dan schrik je er toch ff van he? en die slachtoffers hebben hier ook niet om gevraagd
niet iedereen kan een ochtendmens zijn!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik dramaqueen er niet over, maar vind de opmerkingen die jij maakt nergens op slaan en het nog iets te vroeg voor grapjes maar goed t zal wel aan mij liggen
whehehequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:26 schreef Memento-Mori het volgende:
en grapjes? ik moest best lachen om de tweet waar is bruno mars als je m nodig hebt hoor
He wat?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:28 schreef Memento-Mori het volgende:
en meer zeg ik er niet over. Ik kan echt niet bij dat jullie zo idioot reageren en jammer dat jullie dan vandaag niet in Luik waren ipv de onschuldige mensen die dit OOK erg zouden vinden
hoe kan je nou weten of die mensen het erg zouden vinden als wij de lucht in vliegen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:28 schreef Memento-Mori het volgende:
en meer zeg ik er niet over. Ik kan echt niet bij dat jullie zo idioot reageren en jammer dat jullie dan vandaag niet in Luik waren ipv de onschuldige mensen die dit OOK erg zouden vinden
Ja dat zat ik me ook al af te vragenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe kan je nou weten of die mensen het erg zouden vinden als wij de lucht in vliegen?
Dat dus...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:32 schreef Ingetje79 het volgende:
M_M, je weet inmiddels vast wel dat oh oh en Qut graag mogen provoceren....dat jij hapt maakt het alleen maar leuker voor ze
dat zal dan wel maar ik spring om zo'n berichtquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:32 schreef Ingetje79 het volgende:
M_M, je weet inmiddels vast wel dat oh oh en Qut graag mogen provoceren....dat jij hapt maakt het alleen maar leuker voor ze
uit mn vel ja, dat gaat toch nergens over? maar goed het lgt vast en zeker aan mij dat ik er ontzettend van schrik en dat het zo dichtbij is en er genoeg studiegenoten van mij vandaan komenquote:Ik kan me echt bijna voorstellen dat je daar in Luik haast vrolijk van zou worden.
Boh, ik heb daar es een poosje gewerkt, wat een derdewereldstad is dat toch...
en weet je wat ik dus niet snap, het is zo dichtbij dus er is een kans DAT er een bekende bijv van oh-oh bij betrokken is, maar het is te vroeg om dat te weten dus nu is het "leuk dat er granaten worden gegooid" want zo'n strekking is de post bijna en als morgen blijkt dat het een bekende is van dr, dan verwacht ze zeker zelf wel medelijden?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat dat wel het kenmerkende verschil is, of er familie, bekenden of vrienden een relatie mee hebben.
Vorig jaar is er een grote aardbeving geweest in het gebied waar veel van mijn vrienden en familie vandaan komen. Ik heb me echt heel erg veel zorgen gemaakt en ben er ontzettend van geschrokken. Hier in Nederland is het geloof ik even terloops aangestipt in het nieuws. Maar je kan je ook niet door elk bericht even hard laten raken, want dan ga je er zelf aan onderdoor (ik tenminste wel..) ....
Dat interpreteer je dan verkeerdquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en weet je wat ik dus niet snap, het is zo dichtbij dus er is een kans DAT er een bekende bijv van oh-oh bij betrokken is, maar het is te vroeg om dat te weten dus nu is het "leuk dat er granaten worden gegooid" want zo'n strekking is de post bijna en als morgen blijkt dat het een bekende is van dr, dan verwacht ze zeker zelf wel medelijden?
quote:Zeehondje sluipt huis binnen en valt in slaap op de bank
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...).TudSSt21BM4.twitter
Ik neem gewoon op met de HDD-rec en kijk liever op een HD-schermquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
Uitzending gemist is eindelijk te krijgen voor android
Denk jij nou serieus dat je ook maar enigszins belangrijk voor me bent en dat ik mijn tijd wil besteden aan het me ergeren aan jouquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:48 schreef oh-oh het volgende:
Nee, jij als je eens een kans liet liggen
Dat is zo onhandig op schoot, plus 720p trekt m'n tablet wel, en anders hang ik em alsnog aan een hd scherm met een kabeltjequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem gewoon op met de HDD-rec en kijk liever op een HD-scherm
Ik mag niet tv-kijken onder het autorijdenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is zo onhandig op schoot, plus 720p trekt m'n tablet wel, en anders hang ik em alsnog aan een hd scherm met een kabeltje
Ik mag niet autorijdenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag niet tv-kijken onder het autorijden
Goed punt. En OV gaat het 'm hier niet worden. NS en die busmaatschappijen vinden de ransstad toch belangrijkerquote:
Daar ga je weer. Je gedraagt je in mijn ogen vaak als een autist met grootmoedswaanzin en daar reageer ik wel eens op. Maar vaak ook niet. Gewoon omdat ik het de moeite niet vind.quote:
Kan je niet zelf een spoorlijn aanleggen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed punt. En OV gaat het 'm hier niet worden. NS en die busmaatschappijen vinden de ransstad toch belangrijker
Alleen in Spoor N, daar pas ik niet in.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je niet zelf een spoorlijn aanleggen?
Sparen voor 7 1/4 inch railsquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen in Spoor N, daar pas ik niet in.
Nee, ik blijf lekker bij mijn Japanse treintjesquote:
Wat me tegenhield was mijnvader die zeggenschap had over mijn rekening op een of andere manier, en ik mijn theorie examen dus niet kon boeken bij het cbr. Dat, terwijl de rijschool mij al bijna voor het praktijkexamen wilde boeken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En daar laat jij je door tegenhouden?
WTFquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat me tegenhield was mijnvader die zeggenschap had over mijn rekening op een of andere manier, en ik mijn theorie examen dus niet kon boeken bij het cbr. Dat, terwijl de rijschool mij al bijna voor het praktijkexamen wilde boeken.
Nu wacht ik maar even en ga dan eerst voor een motorrijbewijs.
Ik bescherm mezelf en ga niet voor een motorrijbewijs. Dat kan alleen maar ongelukken opleveren omdat ik weer te hard ga rijdenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat me tegenhield was mijnvader die zeggenschap had over mijn rekening op een of andere manier, en ik mijn theorie examen dus niet kon boeken bij het cbr. Dat, terwijl de rijschool mij al bijna voor het praktijkexamen wilde boeken.
Nu wacht ik maar even en ga dan eerst voor een motorrijbewijs.
Ik wou dat ik de ruimte had, heb een aantal dozen met h0 liggen van Märklin van inmiddels bijna 20 jaar oud. Neemt toch wat meer ruimte in als baan dan N. Misschien eens wat z materieel halen, bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik blijf lekker bij mijn Japanse treintjes
Márklin is al een paar jaar opgehevenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wou dat ik de ruimte had, heb een aantal dozen met h0 liggen van Märklin van inmiddels bijna 20 jaar oud. Neemt toch wat meer ruimte in als baan dan N. Misschien eens wat z materieel halen, bestaat dat nog?
M-rails, k-rails bestond nog niet toen ik m'n eerste treintje kreeg.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Márklin is al een paar jaar opgeheven. Ik had vroeger ook een H0 baan, heb je M of K rails?
De oude H0 rails? Die met bedding? Ook nog gehad. Maar dat hebben we allemaal weggeven. Geen ruimte meer om er iets fatsoenlijks mee te doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Márklin is al een paar jaar opgeheven. Ik had vroeger ook een H0 baan, heb je M of K rails?
Hier de uitleg, ik moest even zoeken: http://www.nuzakelijk.nl/(...)goedkopere-lijn.htmlquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
Baaf, wat is dit dan? http://www.maerklin.de
Ja, je zou doodgaan van een depressiequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Anders ga je dr lekker wonen MM
Kom op, dalijk mogen we ook niet meer om Qwea lachen, dat zou wat zijn zeg
Je geeft me teveel creditquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Hallo, ik kots op SR, maar onder welke steen heb jij gelegen? Ilse de lange heb een anthem.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat die mss wel es het anthem van SR zou kunnen gaan worden, ik vind m leuk!
Ik heb dan weer deze modellen:quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:23 schreef Muis006 het volgende:
Je kan ook nog bestellen op marklin.nl
Soms wel een beetje aan mij, toch?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Denk jij nou serieus dat je ook maar enigszins belangrijk voor me bent en dat ik mijn tijd wil besteden aan het me ergeren aan jou
Die is toch bij haar zieke vader die waarschijnlijk niet lang te leven meer heeft? Dacht dat ze alle concerten en SR had afgezegd. Geen idee of haar liedje dus blijft?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, ik kots op SR, maar onder welke steen heb jij gelegen? Ilse de lange heb een anthem.
Ik wil mijn motorrijbewijs halen, maar iemand heeft het me verboden om die redenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik bescherm mezelf en ga niet voor een motorrijbewijs. Dat kan alleen maar ongelukken opleveren omdat ik weer te hard ga rijden
Ooh, ja, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is toch bij haar zieke vader die waarschijnlijk niet lang te leven meer heeft? Dacht dat ze alle concerten en SR had afgezegd. Geen idee of haar liedje dus blijft?
Wow, goedkope Märklin, nu nog dat digitale systeem wat betaalbaarder maken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier de uitleg, ik moest even zoeken: http://www.nuzakelijk.nl/(...)goedkopere-lijn.html
Ze proberen het nog steeds. EN eindelijk goedkoper. Want dat was wel het grootste probleem
Iemand zonder blinde darm?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil mijn motorrijbewijs halen, maar iemand heeft het me verboden om die reden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |