en weet je wat ik dus niet snap, het is zo dichtbij dus er is een kans DAT er een bekende bijv van oh-oh bij betrokken is, maar het is te vroeg om dat te weten dus nu is het "leuk dat er granaten worden gegooid" want zo'n strekking is de post bijna en als morgen blijkt dat het een bekende is van dr, dan verwacht ze zeker zelf wel medelijden?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat dat wel het kenmerkende verschil is, of er familie, bekenden of vrienden een relatie mee hebben.
Vorig jaar is er een grote aardbeving geweest in het gebied waar veel van mijn vrienden en familie vandaan komen. Ik heb me echt heel erg veel zorgen gemaakt en ben er ontzettend van geschrokken. Hier in Nederland is het geloof ik even terloops aangestipt in het nieuws. Maar je kan je ook niet door elk bericht even hard laten raken, want dan ga je er zelf aan onderdoor (ik tenminste wel..) ....
Dat interpreteer je dan verkeerdquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en weet je wat ik dus niet snap, het is zo dichtbij dus er is een kans DAT er een bekende bijv van oh-oh bij betrokken is, maar het is te vroeg om dat te weten dus nu is het "leuk dat er granaten worden gegooid" want zo'n strekking is de post bijna en als morgen blijkt dat het een bekende is van dr, dan verwacht ze zeker zelf wel medelijden?
quote:Zeehondje sluipt huis binnen en valt in slaap op de bank
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...).TudSSt21BM4.twitter
Ik neem gewoon op met de HDD-rec en kijk liever op een HD-schermquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
Uitzending gemist is eindelijk te krijgen voor android
Denk jij nou serieus dat je ook maar enigszins belangrijk voor me bent en dat ik mijn tijd wil besteden aan het me ergeren aan jouquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:48 schreef oh-oh het volgende:
Nee, jij als je eens een kans liet liggen
Dat is zo onhandig op schoot, plus 720p trekt m'n tablet wel, en anders hang ik em alsnog aan een hd scherm met een kabeltjequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem gewoon op met de HDD-rec en kijk liever op een HD-scherm
Ik mag niet tv-kijken onder het autorijdenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is zo onhandig op schoot, plus 720p trekt m'n tablet wel, en anders hang ik em alsnog aan een hd scherm met een kabeltje
Ik mag niet autorijdenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag niet tv-kijken onder het autorijden
Goed punt. En OV gaat het 'm hier niet worden. NS en die busmaatschappijen vinden de ransstad toch belangrijkerquote:
Daar ga je weer. Je gedraagt je in mijn ogen vaak als een autist met grootmoedswaanzin en daar reageer ik wel eens op. Maar vaak ook niet. Gewoon omdat ik het de moeite niet vind.quote:
Kan je niet zelf een spoorlijn aanleggen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed punt. En OV gaat het 'm hier niet worden. NS en die busmaatschappijen vinden de ransstad toch belangrijker
Alleen in Spoor N, daar pas ik niet in.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je niet zelf een spoorlijn aanleggen?
Sparen voor 7 1/4 inch railsquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen in Spoor N, daar pas ik niet in.
Nee, ik blijf lekker bij mijn Japanse treintjesquote:
Wat me tegenhield was mijnvader die zeggenschap had over mijn rekening op een of andere manier, en ik mijn theorie examen dus niet kon boeken bij het cbr. Dat, terwijl de rijschool mij al bijna voor het praktijkexamen wilde boeken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En daar laat jij je door tegenhouden?
WTFquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat me tegenhield was mijnvader die zeggenschap had over mijn rekening op een of andere manier, en ik mijn theorie examen dus niet kon boeken bij het cbr. Dat, terwijl de rijschool mij al bijna voor het praktijkexamen wilde boeken.
Nu wacht ik maar even en ga dan eerst voor een motorrijbewijs.
Ik bescherm mezelf en ga niet voor een motorrijbewijs. Dat kan alleen maar ongelukken opleveren omdat ik weer te hard ga rijdenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat me tegenhield was mijnvader die zeggenschap had over mijn rekening op een of andere manier, en ik mijn theorie examen dus niet kon boeken bij het cbr. Dat, terwijl de rijschool mij al bijna voor het praktijkexamen wilde boeken.
Nu wacht ik maar even en ga dan eerst voor een motorrijbewijs.
Ik wou dat ik de ruimte had, heb een aantal dozen met h0 liggen van Märklin van inmiddels bijna 20 jaar oud. Neemt toch wat meer ruimte in als baan dan N. Misschien eens wat z materieel halen, bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik blijf lekker bij mijn Japanse treintjes
Márklin is al een paar jaar opgehevenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wou dat ik de ruimte had, heb een aantal dozen met h0 liggen van Märklin van inmiddels bijna 20 jaar oud. Neemt toch wat meer ruimte in als baan dan N. Misschien eens wat z materieel halen, bestaat dat nog?
M-rails, k-rails bestond nog niet toen ik m'n eerste treintje kreeg.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Márklin is al een paar jaar opgeheven. Ik had vroeger ook een H0 baan, heb je M of K rails?
De oude H0 rails? Die met bedding? Ook nog gehad. Maar dat hebben we allemaal weggeven. Geen ruimte meer om er iets fatsoenlijks mee te doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Márklin is al een paar jaar opgeheven. Ik had vroeger ook een H0 baan, heb je M of K rails?
Hier de uitleg, ik moest even zoeken: http://www.nuzakelijk.nl/(...)goedkopere-lijn.htmlquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
Baaf, wat is dit dan? http://www.maerklin.de
Ja, je zou doodgaan van een depressiequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Anders ga je dr lekker wonen MM
Kom op, dalijk mogen we ook niet meer om Qwea lachen, dat zou wat zijn zeg
Je geeft me teveel creditquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:32 schreef Ingetje79 het volgende:
M_M, je weet inmiddels vast wel dat oh oh en Qut graag mogen provoceren....dat jij hapt maakt het alleen maar leuker voor ze
Hallo, ik kots op SR, maar onder welke steen heb jij gelegen? Ilse de lange heb een anthem.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat die mss wel es het anthem van SR zou kunnen gaan worden, ik vind m leuk!
Ik heb dan weer deze modellen:quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:23 schreef Muis006 het volgende:
Je kan ook nog bestellen op marklin.nl
Soms wel een beetje aan mij, toch?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Denk jij nou serieus dat je ook maar enigszins belangrijk voor me bent en dat ik mijn tijd wil besteden aan het me ergeren aan jou
Die is toch bij haar zieke vader die waarschijnlijk niet lang te leven meer heeft? Dacht dat ze alle concerten en SR had afgezegd. Geen idee of haar liedje dus blijft?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, ik kots op SR, maar onder welke steen heb jij gelegen? Ilse de lange heb een anthem.
Ik wil mijn motorrijbewijs halen, maar iemand heeft het me verboden om die redenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik bescherm mezelf en ga niet voor een motorrijbewijs. Dat kan alleen maar ongelukken opleveren omdat ik weer te hard ga rijden
Ooh, ja, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is toch bij haar zieke vader die waarschijnlijk niet lang te leven meer heeft? Dacht dat ze alle concerten en SR had afgezegd. Geen idee of haar liedje dus blijft?
Wow, goedkope Märklin, nu nog dat digitale systeem wat betaalbaarder maken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier de uitleg, ik moest even zoeken: http://www.nuzakelijk.nl/(...)goedkopere-lijn.html
Ze proberen het nog steeds. EN eindelijk goedkoper. Want dat was wel het grootste probleem
Iemand zonder blinde darm?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil mijn motorrijbewijs halen, maar iemand heeft het me verboden om die reden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |