Dat zijn de uiterlijke kenmerken van een getergde geest, een onbegrepen genie, gevangen in het lichaam van een hyperactieve hond.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:03 schreef Barbaaf het volgende:
Mooie lucht daar in Maastricht. Vanavond gaat 't er nog om spannen of de (nog zwaardere
) bui over Maastricht komt of net aan de noordkant langsgaat.
Edit: en wat kijkt Sjon daar bedachtzaam, een beetje droevig zelfs?
Heb je dat speldje niet gezien? En dan ben je een stoere hond...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:03 schreef Barbaaf het volgende:
Mooie lucht daar in Maastricht. Vanavond gaat 't er nog om spannen of de (nog zwaardere
) bui over Maastricht komt of net aan de noordkant langsgaat.
Edit: en wat kijkt Sjon daar bedachtzaam, een beetje droevig zelfs?
Een bloemetje! Oh-oh, een bloemetje!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Danzij dat speldje had meneer de zeurkous geen last van natte haren en pieken in zn ogen.
granaten gegooid en geschoten, 2 doden 25+ gewonden so far. ambu van maastricht zijn er ook naartoequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
In Luik is het toch een en al ellende, wat is dr nu weer extra dan?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
granaten gegooid en geschoten, 2 doden 25+ gewonden so far. ambu van maastricht zijn er ook naartoe
Ik zit de hele tijd achter de pc en alles gemist!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik maak daar geen geintjes over nee
http://fok.nl/478104quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zit de hele tijd achter de pc en alles gemist!
Hey , hij mocht tenminste wel met de bus naar zn werk vandaagquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Een bloemetje! Oh-oh, een bloemetje!
Helaas heeft de merchandise afdeling van Slayer geen haarspeldjes in het assortimentquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb je dat speldje niet gezien? En dan ben je een stoere hond...
Helaas zijn de Hello Kitty speldjes alweer allemaal kwijt MAAR gelukkig had Thessa dat bloemetje es bij mij laten liggenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas heeft de merchandise afdeling van Slayer geen haarspeldjes in het assortiment
ja luik is depressief maar met fucking handgranaten gooien naar kerstmarktbezoekersquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik las het, shit happens, Luik is zo een depressieve bende, ik snap dat mensen daar doordraaien....
de volgende keer gaat zo'n idioot de grens over en gooit een granaat naar jou en de hondjes, zou je dan ook zo achterlijk reageren?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan me echt bijna voorstellen dat je daar in Luik haast vrolijk van zou worden.
Boh, ik heb daar es een poosje gewerkt, wat een derdewereldstad is dat toch...
Nog 4 daag smeren en anti jeuk pillenquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Q wat zei de dok over Boe gister?
Tuurlijk is het niet leuk, maar dat betekend nog niet dat je er geen grapjes over kan makenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de volgende keer gaat zo'n idioot de grens over en gooit een granaat naar jou en de hondjes, zou je dan ook zo achterlijk reageren?
Wattes?quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nog 4 daag smeren en anti jeuk pillen
ik vind dit geen grapjes maar t zal wel aan mij liggen, net of die mensen er om gevraagd hebben met een granaat dood gegooid te worden omdat luik een depressieve stad isquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet leuk, maar dat betekend nog niet dat je er geen grapjes over kan maken
Ik dacht "luik? Ooh, nah, kut voor ze, woon ik niet"quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck MM, echt, ik kan dr niet om gaan lopen dramaqueenen hoor, in het midden oosten gebeurt zoiets elke dag, ik denk dan tja, vervelend, en ga door met mn leven, als ik over al die dingen geen geintjes meer mag maken of niks, dan wordt het pas echt een depressieve kutbende.
Juist, en dan ga je weer met granaten lopen gooien enzo, het is een vicieuze cirkel!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck MM, echt, ik kan dr niet om gaan lopen dramaqueenen hoor, in het midden oosten gebeurt zoiets elke dag, ik denk dan tja, vervelend, en ga door met mn leven, als ik over al die dingen geen geintjes meer mag maken of niks, dan wordt het pas echt een depressieve kutbende.
Ik dramaqueen er niet over, maar vind de opmerkingen die jij maakt nergens op slaan en het nog iets te vroeg voor grapjes maar goed t zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
het is hier 20min vandaan ofzo dusja dan schrik je er toch ff van he? en die slachtoffers hebben hier ook niet om gevraagdquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik dacht "luik? Ooh, nah, kut voor ze, woon ik niet"
Mensen hebben ook niet om aids gevraagdquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is hier 20min vandaan ofzo dusja dan schrik je er toch ff van he? en die slachtoffers hebben hier ook niet om gevraagd
niet iedereen kan een ochtendmens zijn!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik dramaqueen er niet over, maar vind de opmerkingen die jij maakt nergens op slaan en het nog iets te vroeg voor grapjes maar goed t zal wel aan mij liggen
whehehequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:26 schreef Memento-Mori het volgende:
en grapjes? ik moest best lachen om de tweet waar is bruno mars als je m nodig hebt hoor
He wat?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:28 schreef Memento-Mori het volgende:
en meer zeg ik er niet over. Ik kan echt niet bij dat jullie zo idioot reageren en jammer dat jullie dan vandaag niet in Luik waren ipv de onschuldige mensen die dit OOK erg zouden vinden
hoe kan je nou weten of die mensen het erg zouden vinden als wij de lucht in vliegen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:28 schreef Memento-Mori het volgende:
en meer zeg ik er niet over. Ik kan echt niet bij dat jullie zo idioot reageren en jammer dat jullie dan vandaag niet in Luik waren ipv de onschuldige mensen die dit OOK erg zouden vinden
Ja dat zat ik me ook al af te vragenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe kan je nou weten of die mensen het erg zouden vinden als wij de lucht in vliegen?
Dat dus...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:32 schreef Ingetje79 het volgende:
M_M, je weet inmiddels vast wel dat oh oh en Qut graag mogen provoceren....dat jij hapt maakt het alleen maar leuker voor ze
dat zal dan wel maar ik spring om zo'n berichtquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:32 schreef Ingetje79 het volgende:
M_M, je weet inmiddels vast wel dat oh oh en Qut graag mogen provoceren....dat jij hapt maakt het alleen maar leuker voor ze
uit mn vel ja, dat gaat toch nergens over? maar goed het lgt vast en zeker aan mij dat ik er ontzettend van schrik en dat het zo dichtbij is en er genoeg studiegenoten van mij vandaan komenquote:Ik kan me echt bijna voorstellen dat je daar in Luik haast vrolijk van zou worden.
Boh, ik heb daar es een poosje gewerkt, wat een derdewereldstad is dat toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |