Ik heb op het moment veel van mijn boeken op MP staan, fantasyboeken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de boeken van A Song of Ice and Fire, van George R R Martin
't Westen is de komende uren overwegend droog, Maastricht moet volgens KNMI (dus niet mij de schuld geven) om 12:30~12:45 droog worden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:35 schreef oh-oh het volgende:
En vet hoerige stortregen die er wel es mee mag kappen binnen nu en een uur
![]()
Mn tante belde net, over die naaimachine weer![]()
Nee ik wil geen Brother
Wat nou, jij gaat toch altjd om 12:30 de deur uit?quote:
Maar dan wel aangepast op jou? Of gewoon weer de standaard hoeveelheid? Want dan heb je er nog niet veel aan natuurlijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:22 schreef Rewimo het volgende:
Q, ken jij Arcoxia? We gaan weer wat nieuws proberen
Bij arcoxia mag je maximaal 90mg per dag voorschrijven en eiks iedereen krijgt dat ook.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dan wel aangepast op jou? Of gewoon weer de standaard hoeveelheid? Want dan heb je er nog niet veel aan natuurlijk
1 per 24 uur, dat is (uiteraardquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar dan wel aangepast op jou? Of gewoon weer de standaard hoeveelheid? Want dan heb je er nog niet veel aan natuurlijk
Da's fijn dan. De Naproxen deed niksquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij arcoxia mag je maximaal 90mg per dag voorschrijven en eiks iedereen krijgt dat ook.
Heel soms 60mg bij hypertensie of nierinsufficientie.
Arcoxia is overigens ook een NSAID, maar valt onder de zgn. COX-2 remmers en remt dus specifieker.
Het is echter niet bewezen dat deze medicatie effectiever is dan een standaard NSAID, wel dat het een stuk duurder is
Msd... Ik kreeg het voor geschreven voor mijn rug, na de lyrica. Is ook een nsaid en wordt met name bij reuma of berechterew (zo schrijf je dat niet hea?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:22 schreef Rewimo het volgende:
Q, ken jij Arcoxia? We gaan weer wat nieuws proberen
Ja daar heb jij dan niets aan, toch? Zeker de helft neem jij toch niet op? Tenzij er een soort wonder gebeurt, natuurlijk.....quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
1 per 24 uur, dat is (uiteraard) de standaard hoeveelheid.
Ik zie wel, ga vrijdag naar Duitse orthopeed, ik wil gewoon een nieuwe heup.
We gaan het zienquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:33 schreef Qwea het volgende:
Msd... Ik kreeg het voor geschreven voor mijn rug, na de lyrica. Is ook een nsaid en wordt met name bij reuma of berechterew (zo schrijf je dat niet hea?)
Voorgeschreven. Deed bij mij netzoveel als ibu/naproxen/diclo/ect of paracodigeen moer dus.
Truestroyquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We gaan het zienIk probeer het wel in elk geval, je weet maar nooit.
Ik weet niet hoeveel er daadwerkelijk wordt opgenomen, hangt ook van het spul af denk ik. Maar in elk geval niet alles. Als ik merk dat het wel iets doet, ga ik wel overleggen over de dosering. Als het niks doet heeft dat toch geen zinquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja daar heb jij dan niets aan, toch? Zeker de helft neem jij toch niet op? Tenzij er een soort wonder gebeurt, natuurlijk.....
Nope, als je het een tijd doorgebruikt neemt de misselijkheid wel af, maar bij incidenteel gebruik ontkom je daar niet aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
Hey ing, nou je hier toch zit he. Paracodi helpt geen fuck dus ik wil straks aan de tramadol/zaldiar of oxy. Maar ik word er bagger misselijk van... Is daar nog wat aan te doen? Die misselijkheids tabs helpen niet.
En oxy of trama is er niet in spuitvorm he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |