Irene Moors is ok, de rest vind ik vrij kut. heb k daar de hele week vrij voor genomen???quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ohja toen was Ekdom met een fenomenale playbackdom bezig en kwam hij steeds met een of andere goocheltruc aanzetten.
Dus slaapgasten vooralsnog :
Irene Moors, Britt, Raymann en Waylon.
Nou idd wilde verder niemand ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:14 schreef ConFoosedOne het volgende:
Waylon weer slaapgast...dat is wel erg triest.
Je gaat toch zeker geen vrije dagen opnemen, enkel voor SR?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:43 schreef 3rdRock het volgende:
Irene Moors is ok, de rest vind ik vrij kut. heb k daar de hele week vrij voor genomen???
Nou ja zonder. Circus request ...quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik doe eens gek... 3FM luisteren
Heb zin in SR zonder Giel!
Ik ken de plaat niet, maar ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het maar een kutplaat die van Bertolf
Je bent zowat de eerste die positief is over Britt!quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Irene Moors is de enige die me leuk lijkt...en Britt zal ook wel lachen zijn
nja, niet speciaal, maar heb wel de hele week voor kerst vrij. tussen kerst en oud&nieuw wilden al mijn collega's vrij en voor mij hoefde dat niet zo. Er moet iig 1 van ons op kantoor zijn dus was het snel geregeldquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Je gaat toch zeker geen vrije dagen opnemen, enkel voor SR?
Zoiets denk ik ook, maar misschien een mini Ekstra Weekend? want hij doet de TV samen met Annemieke, en daar hoort de tussenstand ook bijquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:02 schreef TheVulture het volgende:
Timur en Coen had van mij ook niet gehoeven maar goed... Veenstra gaat er waarschijnlijk niet in vanwege zijn eerdere gezondheidstoestanden?
qftquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:25 schreef Pino112 het volgende:
Wat een slaapgasten![]()
.
Blij dat ik naar school moet.
twitter:ramon3fm twitterde op dinsdag 13-12-2011 om 22:38:02Bij ons in de buurt heb je hele lange kerstbomen.. Stond op een bordje: Kerstbomen 500 meter. reageer retweet
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:47 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:ramon3fm twitterde op dinsdag 13-12-2011 om 22:38:02Bij ons in de buurt heb je hele lange kerstbomen.. Stond op een bordje: Kerstbomen 500 meter. reageer retweet
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:47 schreef Paul-89 het volgende:
dat is al de tiende keerquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:47 schreef Paul-89 het volgende:
Troost je, ik heb 6 (zes) keer examen gedaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:25 schreef Pino112 het volgende:
Dat kan er ook nog wel bij bij deze uitstekende week (not).
Gezakt voor rijexamen, jammer maar ik ben blijkbaar nog niet goed genoeg.
Ik hoop niet dat je paranoia gaat worden, maar misschien post die collega hier wel fanatiek meequote:Op dinsdag 13 december 2011 23:02 schreef Againzender het volgende:
Aan het eind van de middag starte een collega opeens Eenzame Kerst van Andre Hazes. Zal hij deze TT gezien hebben
ach, ik hoorde vandaag bij de koffieautomaat de klassieke: "alles goed?" "nee, twee fout" langs komen.quote:
ik ben wel de beheerder van De Stereo op de afdeling, dus mijn stationsvoorkeur zal hij wel weten....quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je paranoia gaat worden, maar misschien post die collega hier wel fanatiek mee
Geavanceerde Financieele rapportages?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:08 schreef borisz het volgende:
Nou tentamen Adv Fin Rep ging aardig
Nu whisky.
moet hij drogen?quote:
Aberlour 10quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geavanceerde Financieele rapportages?
en wat voor whisky?
doen we bij mij op het werk ook iets mee geloof ikquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Aberlour 10.
Ja zo iets. Iets met IFRS enzo
niks mis met een beetje lachenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
Ik moest nog lachen ook verdikkemes
IFRS bedoel ik hier mee, die Aberlour staat hier prive in de kast, met nog een aardig aantal andere flessen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
doen we bij mij op het werk ook iets mee geloof ik
die grap heeft Timur afgelopen weekend ong 5x verneukt. maari k moest toch lachenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:47 schreef Paul-89 het volgende:
net als die borden langs de snelweg: 'NIEUW ASFALT LANGERE REMWEG 7KM'quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die grap heeft Timur afgelopen weekend ong 5x verneukt. maari k moest toch lachen
Ahzo ik luister vrijwel nooit 3fm in het weekend vandaar dat ik hem had gemist.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die grap heeft Timur afgelopen weekend ong 5x verneukt. maari k moest toch lachen
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
IFRS bedoel ik hier mee, die Aberlour staat hier prive in de kast, met nog een aardig aantal andere flessen.
Heb je het over Winter???quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:39 schreef minthy het volgende:
Wat een gevoelige, zeikerige, op mijn zenuwen werkende baggerplaten...![]()
Ja, sorry... Ik zanik niet heel erg vaak op muziek (volgens mijquote:
Ik vind het geweldig, mijn moeder krijgt er jeuk van. Smaken verschillen.quote:
Zeker. Al zou iedereen het over Winter eens moeten zijnquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig, mijn moeder krijgt er jeuk van. Smaken verschillen.
Winter is comingquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:46 schreef Againzender het volgende:
'ik ben op Paradiso geweest' zegt dat mens, fietste vandaag langs Paradiso, hadden ze een partij sneeuw neer gegooid
Als dakdekker zeker.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:46 schreef Againzender het volgende:
'ik ben op Paradiso geweest' zegt dat mens, fietste vandaag langs Paradiso, hadden ze een partij sneeuw neer gegooid
Geweldig oud spelquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig, mijn moeder krijgt er jeuk van. Smaken verschillen.
geen idee wat er vanavond was daar, maar zag er leuk uit.quote:
Dat mag. En zekerquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, sorry... Ik zanik niet heel erg vaak op muziek (volgens mij) maar deze trek ik even niet op het moment.
Tijd van het jaar, gaat na de feestdagen wel ergens weer over![]()
Ik hoop dat wij verder nog wel koel zijn
Zijn wij nu nog wel koel dan?? Ik vrees weer eens een slapeloze nachtquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker. Al zou iedereen het over Winter eens moeten zijn.
tja, ieder z'n fetishquote:
Snow can wait, i forgot my mittensquote:
Ik doe immer mijn best om het zaniken (prachtwoord!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
Niet zo zaniken hoor munttheetje
Doe ik namelijk ook nooit
tweet tweetquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doe immer mijn best om het zaniken (prachtwoord!) in dit topic tot een minimum te beperken.
Daarvoor heb ik Twitter
1 maar?!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:52 schreef borisz het volgende:
tiet voor
Morgen weer een den studie. Vrijdag tentamen #2.
Eensquote:
Dit nummer heet dan ook geen Major Tomquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens![]()
Al vind ik de Major Tom van Peter Schilling ook erg lekker
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
trusten
eigenlijk ook tijd dat ik ga.
zwaai zwaai zwaai zwaaiquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Ik lijk gvd wel van de uitzwaaiploeg
Oh, weer wat geleerd! Ik wist niet beter of het heette zo. De Duitse titel is iets met Vollig Losgelost oid. Mijn Duits is, ook al woon ik tegen de grens aan, zeer slecht...quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit nummer heet dan ook geen Major Tomen volgens mij heeft Schilling zijn nummer hier op gebasseerd, en dat is ook een top nummer
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Ik lijk gvd wel van de uitzwaaiploeg
daar heb je de titel toch goed te pakken hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, weer wat geleerd! Ik wist niet beter of het heette zo. De Duitse titel is iets met Vollig Losgelost oid. Mijn Duits is, ook al woon ik tegen de grens aan, zeer slecht...
Jeuiquote:Op woensdag 14 december 2011 00:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar heb je de titel toch goed te pakken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |