Irene Moors is wel coolquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ohja toen was Ekdom met een fenomenale playbackdom bezig en kwam hij steeds met een of andere goocheltruc aanzetten.
Dus slaapgasten vooralsnog :
Irene Moors, Britt, Raymann en Waylon.
Irene Moors is ok, de rest vind ik vrij kut. heb k daar de hele week vrij voor genomen???quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ohja toen was Ekdom met een fenomenale playbackdom bezig en kwam hij steeds met een of andere goocheltruc aanzetten.
Dus slaapgasten vooralsnog :
Irene Moors, Britt, Raymann en Waylon.
Nou idd wilde verder niemand ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:14 schreef ConFoosedOne het volgende:
Waylon weer slaapgast...dat is wel erg triest.
Je gaat toch zeker geen vrije dagen opnemen, enkel voor SR?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:43 schreef 3rdRock het volgende:
Irene Moors is ok, de rest vind ik vrij kut. heb k daar de hele week vrij voor genomen???
Nou ja zonder. Circus request ...quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik doe eens gek... 3FM luisteren
Heb zin in SR zonder Giel!
Ik ken de plaat niet, maar ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het maar een kutplaat die van Bertolf
Je bent zowat de eerste die positief is over Britt!quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Irene Moors is de enige die me leuk lijkt...en Britt zal ook wel lachen zijn
nja, niet speciaal, maar heb wel de hele week voor kerst vrij. tussen kerst en oud&nieuw wilden al mijn collega's vrij en voor mij hoefde dat niet zo. Er moet iig 1 van ons op kantoor zijn dus was het snel geregeldquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Je gaat toch zeker geen vrije dagen opnemen, enkel voor SR?
Zoiets denk ik ook, maar misschien een mini Ekstra Weekend? want hij doet de TV samen met Annemieke, en daar hoort de tussenstand ook bijquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:02 schreef TheVulture het volgende:
Timur en Coen had van mij ook niet gehoeven maar goed... Veenstra gaat er waarschijnlijk niet in vanwege zijn eerdere gezondheidstoestanden?
qftquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:25 schreef Pino112 het volgende:
Wat een slaapgasten![]()
.
Blij dat ik naar school moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |