daar heb je de titel toch goed te pakken hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, weer wat geleerd! Ik wist niet beter of het heette zo. De Duitse titel is iets met Vollig Losgelost oid. Mijn Duits is, ook al woon ik tegen de grens aan, zeer slecht...
Jeuiquote:Op woensdag 14 december 2011 00:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar heb je de titel toch goed te pakken hoor
Ja, dan ga ik jou natuurlijk ook nog even uitzwaaien.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:38 schreef Pino112 het volgende:
Zo, weer eens even slapen.
Tot vanochtend.
Ik ben er nogquote:Op woensdag 14 december 2011 00:56 schreef minthy het volgende:
Zo, ik heb mijn tijd eens verdaan aan het op Hyves gluren. Begint steeds meer op Facebook te lijken. Nog steeds geen spijt dat ik mezelf eraf heb geschopt![]()
En nu ga ik, heel zielig, mezelf maar uitzwaaien...
Ik ook, de droger is nog niet klaar...quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, de droger is nog niet klaar...![]()
Tv is leuk
Ja, mobieltje op de bank is ook handig!quote:Op woensdag 14 december 2011 01:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]Laptop..
Ik zwaai vast voor als je weggaat, ik ga slapen.![]()
Dus je bent of zélf ook een linksplakker en bumperklever... of een rechts-inhaler?quote:Op woensdag 14 december 2011 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
.
Ik heb me ook weer door alle linksplakkers heen geworsteld...
Wat maken die een BAK HERRIE zeg! Het hele gebouw stond zo ongeveer te schudden van de geluidsgolven...quote:
Ik ben een rechtsrijder, dat er toevallig mensen links van me langzamer rijden is een ander probleemquote:Op woensdag 14 december 2011 09:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus je bent of zélf ook een linksplakker en bumperklever... of een rechts-inhaler?
Ik vinnut baas.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat maken die een BAK HERRIE zeg! Het hele gebouw stond zo ongeveer te schudden van de geluidsgolven...
Koop een dagboek!quote:
Het valt me dit jaar sowieso een beetje tegen qua acties en dan is het voor de meesten ook nog zo dat ze nog aan het werk zijn of naar school moeten. Het kan maar zo zijn dat ze dit jaar minder geld ophalen.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:47 schreef alors het volgende:
Maar wat ik me afvroeg die Coca Cola truck rijdt dit jaar niet? Die actie van dat meter voor mama's is ook maar in een paar stedenIn Leeuwarden of Groningen is volgens mij helemaal niks dit jaar zo
Behalve Giel die in de Vera iets gaat doen, maar ja hoe leuk is dat?
Inderdaad, het zal me verbazen als er dit jaar weer en record wordt gevestigd.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Het valt me dit jaar sowieso een beetje tegen qua acties en dan is het voor de meesten ook nog zo dat ze nog aan het werk zijn of naar school moeten. Het kan maar zo zijn dat ze dit jaar minder geld ophalen.
Nee.quote:
jaquote:Op woensdag 14 december 2011 11:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
Was dat trouwens de guilty pleasure?
En tot overmaat van ramp ook nog eens Britt en Waylon als slaapgastquote:Op woensdag 14 december 2011 11:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Het valt me dit jaar sowieso een beetje tegen qua acties en dan is het voor de meesten ook nog zo dat ze nog aan het werk zijn of naar school moeten. Het kan maar zo zijn dat ze dit jaar minder geld ophalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |